Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Even ego post want zit bij me moeder. Echo is weer gelukt heb eindelijk het hartje zien kloppen :) ze heeft alleen niet laten weten hoeveel cm de kleine nu is en was best klinisch allemaal. Maar belangrijkste we hebben groen licht om naar een eigen verloskundige te gaan. Volgende week nog een screeningsbijeenkomst en dan voorlopig geen ziekenhuis meer. Echo vindt ik nie zo duidelijk maar staat in mijn foto album

2. sweetwendy

6 mrt 2013
    20
    0
    0
    helpende
    groningen
    Goed nieuws dus sojo, wat fijn zeg.

Vandaag de termijnecho gehad en alles is goed met de baby. Ik ben nu 10 week en 1dag zwanger, 10 oktober uitgerekend. De baby zwaaide zelfs even. :D sanne vond het ook erg leuk maar wel raar.
    Daarna moest ik naar de vk en daar was ook alles goedd gegaan. Volgende week nog even een bloedtest laten doen:( bah zie er al tegenop

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    t kan vriezen en dooien,
    Het ging zogoed, En misschien gaat het nog wel goed.Maar ik heb weer meer bruinbloedverlies wat meer hardebuiken.Dus weer de vk gebeld. Je kan niets alleen afwachten.Zij had dit nognooit meegemaakt. T is wat.
    ZIt naast de verveling nu ook weer lichamelijk in een dip.

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sweetwendy jeej gefeliciteerrd :) kan helaas niks vrolijks vertellen over bloedprikken ik vindt het ook verschrikkelijk haha

Sojo wat raar allemaal zeg :(

5. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dobbermama wat fijn een mooie echo en weg kunnen bij het ziekenhuis.

Sojo wat een gedoe allemaal weer, ik hoop dat alles snel in rustig vaarwater komt en je kunt gaan genieten.

Sweetwendy succes met bloedprikken

6. sweetwendy

6 mrt 2013
    20
    0
    0
    helpende
    groningen
    Dankjewel. Bij jou ook goed nieuws dus dobermama!

Pff het zit je niet mee he sojo..

Ik heb een typfoutje gemaakt. Mijn uitgerekende datum is 15oktober:p

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ja precies haha heb het wel even gehad met het ziekenhuis.

Sweetwendy waar is je banner :p

Daisy hoest met je? Trouwens jane en romie bij jullie alles goed?

8. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd dames. Hoe gaat het?

Hier eindelijk beter. BUikpijn i sminder. En dat is fijn. Ik knap een beetje op. Heb vandaag zelfs mijn cdochter van school gehaalt. Ben weer wat positiver namijn laatste controle bij de gyn.

Bruinbloed is goed en rood hoeft niet perse slecht te zijn.

Dus nu maar eens genieten van het zwanger zijn. Als alles goed blijft gaan is het de laatste zwangerschap.

Dus nu maar eens over een maxi cosi nadenken en de baby kamer. En wat voor baby foon ik wil. De baby komt beneden te slapen en wij slapen boven. Dus voor het eerst een babyfoon. En het liefst een met een camera en terug praat functie.

Kinderwagen mag ik lenen. En ik wil een nieuwe zachte draagdoek. Ik heb mijn dochter ook gedragen en dat wil ik nu weer gaan doen. Maar wel met een nieuwe doek.

Maar idd ik ben benieuwd hoe het met de rest gaat

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Wat is het stil hier...

Sojo gaat het nogsteeds wat beter?

@hier... Gisteren te veel gedaan dus lig weer ziekjes te weze. Vindt het echt moeilijk om mijn grens te bepalen op het moment.
    Morgen maar eens de kraamzorg enzo aanvragen...wist nie eens da da nu al moest

10. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.
    Toch vervelend als het niet helemaal lekker loopt.Ik vind het ook nog steeds lastig om niet over mijn grens te gaan maar het gaat steeds beter. Kan steeds meer doen. Lekker hoor.
    IK heb gisteren ook al gekeken naar de kraamzorg. We gaan weer bij dezelfde als devorige 2 keer.

Maar idd dat moet je voor de 12 weken al aanvragen. ben benieuwd waneer ik echt over moet naar andere broeken.

Deze beginnen behoorlijk strak te zitten zeker nu ik zo verstopt zit.

groetjes

11. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hallo allen, dacht kom hier ook eens meekletsen als jullie geen bezwaar hebben :(

weet sinds een week of 4 dat we zwanger zijn, zie mijn banner, ben nu ruim 8 weken zwanger en uitgerekend zo rond 30 oktober, maar kan evengoed begin november worden hihi....is maar net wat de kleine wil he :p

zie dat jullie al bezig zijn voor kraamzorg? moet dat echt nu al? dacht doe dat ergens op de helft van de zwangerschap, niet dus?

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Welkom misty75! Van harte gefeliciteerd. Ik heb vorige week ook de kraampjes geregeld dit moet idd voor de 12 weken.

Jeeeeej eindelijk de 12 weken bereikt wat is dat fijn. Vanochtend met zijn drietjes naar het hartje geluisterd met de angelsound. Zo leuk.
    A.s donderdag hebben we de de nekplooimeting. Toch maar besloten om dat wel te gaan doen, ook al hebbe we maar 1% kans.

Verder gaat hier alles voed en blijf ik voorlopig licht administratief werk doen. Ben na een paar uurtjes echt moe.
    Gelukkig hoef ik ook niet meer op controle in het ziekenhuisafdeling definitief over naar de vk.

Verder jeuken mijn tepels als een gek... Hebben jullie dat ook? Zwaar irritant

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo wat goed zeg dat het alweer wat beter met je gaat.

Misty welkom en wat gezellig :) we zijn een heel klein groepje dus super leuk dat je erbij komt. Nog belangrijker gefeliciteerd.
    Ja ik d8 dus hetzelfde als jou... Maandag ga ik meteen bellen.

Romie ja mijn tepels jeuken ook en lijkt net of mijn tepelkloven aan het vervellen zijn ofzo of zijn schraal weet nie hoe ik het moet uitleggen. En gefeliciteerd met je mijlpaal tadaa 12 weken haha

14. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Hallo allemaal, ik zou me ook graag aansluiten. Kan ik er nog bij?

Ik ben 30 jaar en ben 10 weken zwanger van een eerste kindje (als het goed blijft gaan tenminste - heb tussen 7 en 8 weken een aantal dagen bloedverlies gehad. gelukkig was de echo vorige week wel ok).
    Ik ben uitgerekend voor 16 oktober...

Fijn zo'n clubje!!

Liefs,

Lotte

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kamelot welkom enne gefeliciteerd :)

16. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    hé, dank je wel hoor!
    jij ook!

17. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Gefeliciteerd kamelot!

Dank jullie voor het warme welkom.

Heb daarstraks ff op de site zitten kijken van de cz, mijn verzekeraar, en kan dus online aanmelden bij hun voor kraamzorg. Zag staan liefst voor de 20e week. Dus kan ik nog ff wachten tot de 12 weken echo op 15 april ;) dan weet ik zeker dat het allemaal goed is. Hihi

18. DaisyKok

DaisyKok Lid

4 jan 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misty en kamelot welkom.
    Je gaat inderdaad al snel te ver en dan ben je weer helemaal kapot.
    Misselijk ben ik nu ook steeds meer als ikniet op tijd eet. Of als je soms eten ruikt dan walg je er al van.
    Morgen eindelijk de echo, ik hoop zo dat alles goed is met kleine pixel.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kamelot dank je wel

Misty ik regel het liever morgen... Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed blijft gaan :) scheelt een hoop onnodige zorgen haha

Daisy leuk dagje dus morgen :) heel veel plezier

Had van een vriendin van mijn moeder allerlei spullejtes gekregen zoals rompertjes enzo. Heb ik vandaag lekker uitgezocht, alles met vlekken of wat ik nie mooi vond meteen weg gedaan. Was wel leuk met dat kleine spul bezig te zijn :)
    Ahw smelt mij hond is zo lief al een paar dagen die komt kei veel knuffelen

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Welkom kamelot en gefeliciteerd

Daisy leuk morgen echo!

Dobbermama wat lief van je vriendin. Leuk is dat he die kleine babykleertjrs. Ik heb nog heel veel op zolder staan van mijn dochtertje.

Deel Deze Pagina