Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Inderdaad Sesa, ik vind het echt verschrikkelijk... Bij mij komt het echt om de halve minuut op met momenten. Doet zijn pijn ook achter de borstkas...

2. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Hè meiden, wat vervelend dat jullie zo slecht slapen. Ik heb wat dat betreft echt geen klagen.

Ik vind het zo'n gek idee dat ik de kleine meid binnen nu en 4 weken in mijn armen heb. De gyn heeft mij verteld dat hij mij niet langer dan 40 weken laat lopen ivm de zwangerschapssuiker. Ik vind dat wel een fijn idee want ik heb geen zin in weer een 9 ponder.

3. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Nou ze hebben me urine op kweek gezet want ze konden niks vinden..morgen weer bellen dus of er iets uit de kweek is gekomen.
    Hopen dat manlief vanavond goed doet slapen haha anders slaap ik weer nie.

Kimmytje ik heb gelukkig vri weinig last van zuur op dit moment..
    Maar heb het wel veeeel gehad tijdens me zwangerschap. Echt super pijnlijk ook
    Nou ik heb iik redelijke buik hoor..en heb het idee dat die weer een groeispurt heeft gehad. Kan wel nog me positiebroeken aan die ik met 10 weken zwangerschap hebgekocht...kan ook nog me eigen shirts aandas ook wel fijn

Sesa heb je nog wat kunnen bewegen of is dat nog te vervelend?

4. sesa

sesa Niet meer actief

Vandaag ff langs mijn werk geweest dus dat was mijn wandeling. Nu lig ik omdat ik weer veel minder leven voel. Hopen dat ik zo weer getrappel voel. Ik hou hier niet zo van.
    Hier ook een enorme pens hahah

5. sesa

sesa Niet meer actief

Morgen weer aan de wandel

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Bij jou is het wel echt vervelend he sesa als jij net iets te veel doet dan krijg je mega last van je buik of net zoals nu voel je minder leven.

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ONverwacht een drukke dag hier. En ook een groeispurt volgens mij. Ik heb echt te weinig ruimte inmijn buik. Ik kan niet lekker zitten niet lekker liggen. De fiets is inmiddels ook niet fijn meer. Ik loop nog liever, Ik krijg mijn broeken bijna niet uit vandaag. Dat doet zeer in mijn heupen. En met dit weer moest ik wel schoenen aan ook zo iets dan moet je bukken.pffffff.

de baby wasook rustig. maar nu ik even zit beweegt hij al weermeer.

8. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ja helaas. Ik voel hem nu wel...niet hard maar denk dat hij anders is gaan liggen ofzo.

@@sojo, ook een rustige baby...laat maar de hele dag leven voelen dan voel ik me ook beter.

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Pff het was me het dagje wel vandaag....
    Lekkage in het plafond in de kantoorkamer van de zolder. En niet zo'n bertje ook... Man van de dakkapel gebeld en hij komt morgenmiddag kijken. Hopelijk zit het lek aan de buitenkant van het dak en kan het gemaakt worden en hoeft het plafond er nog niet uit.... Gelukkig dat we het plafond daar nog niet geschilderd hebben en gelukkig is er geen lekkage in rivers nieuwe kamer.
    Toen kwamen we beneden en had river de hele emmer met hondenbrokken door de HELE HUISKAMER gegooid.... Zucht. Ze wilde romie eten geven.... Ik moest er eigenlijk kei hard om lachen maar dat kan natuurlijk niet. Dus toen konden we daar nog aan de slag...
    Verder vandaag laatste stukje geverfd op de babykamer, dus dat is inzoverre klaar. Op het inrichten na. De hal beneden opnieuw geschilderd en de spotjes aangesloten in rivers nieuwe kamer.
    Ik was kapot en heb na het eten heerlijk in bad gelegen.

Morgen zolder wat opruimen en de rest van de vloer eruit halen. S middags bijkletsen met een vriendin en haar twee kids

@maagzuur hier gelukkig niet meer zoveel last van sinds de kleine in het bekken zit.

10. sesa

sesa Niet meer actief

Hahah de hond heet romie.
    Hoop voor je dat het minder gaat regenen . Dit is niks

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa haha ja zo heet de hond. Afgeleid van roy en mieke, onze echte namen.

Ja ik hoop ook dat het minder gaat regenen, tot nu toe blijft het maar aan de gang....

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps dat is ook niet fijn lekage. En die brokken. Ja dan moet je even de gang inlopen om te lachen.
    :) Dat heb ik dan altijd.

@ regen ik vind het heerlijk. Het waait ook heerlijk hard hierzo. En zolang we droog zitten binnen vind ik het best. Echt zeeuws guur weer. Ik kan hier nu meer van genieten dan van die hitte.
    Bovendien is het het perfecte excuus om mijn dochter met de auto naar school te brengen normaal gaan we lopen onder de paraplu maar dat isnu echt te ver. Dus lekker met de auto.

@ maagzuur die was er ineens weer vandaag pffff geen pizza meer voor mij daar wordt het erger :(van.

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo bleh herkenbaar al moet ik zeggen dat ik liever op me zijkant lig of idd een stukje doe lopen. en mijn meisje heeft over het algemeen maar heel weinig rustige dagen, die is al een paar dagen nu een bokswedstrijd aan het houden in me buik

sesa maar gelukkig voel je de kleine wel dus dat is al een hele geruststelling denk ik. wanneer heb jij weer een echo of een bezoek aan de vk gepland staan? mij konden ze de laatste keer precies zeggen hoe ze lag

gadver romie dat is wel een hele onaangename verrassing van die lekkage...vooral met dit weer.
    nou weten we ook meteen waar je naam vandaan komt..de hond.
    haha ja kan me voorstellen dat je eigenlijk wel heel hard moet lachen wanneer je dochter zoiets doet.
    mijn nichtje was laatst vervelend en toen zei mijn tante iets wat geïrriteerd "pak een luier" haha zegt mijn nichtje heel kalm en rustig "mama dat kan je ook netjes vragen" pff deed het zowat in me broek van het lachen is namelijk de tekst die me tante gebruikt bij haar oudere kinderen.
    onze raven is ook helemaal nat geregend toen mijn man haar wilde uitlaten haha en dat vindt ze echt niet leuk

ik ga me bedje opzoeken...nog 2 dagen werken. slaap lekker

14. Kimmytje

Hey hey!

Hier ben ik weer even :)
    Gisteren verjaardagfeestje van mijn papa gehad, was weer leuk. Voor de rest weinig te melden, enkel dat het hier echt kouder geworden is en veel regent. EN, ik heb enkel maar sandalen/slippers, mijn laarzen zijn te hoog en met hak dus zaterdag maar even naar iets makkelijker gaan zoeken. Heb ballerina's ook maar dat draag ik niet zo graag en heb je steeds zo stinkvoeten in ;)

Hier is het zuur echt héél erg, ik denk dat ik er tot het einde last van zal hebben. Erg vervelend. Mja, alles voor de babyboy zeker? :)

Dobbermama, wss zal het wel niets zijn dan, enkel die kleine meid die feest heeft op je blaas ;)
    Heb je goed kunnen slapen?
    Hier weer veel wakker, maar deze keer niet van het zuur, wel weer van hartkloppingen...
    Vanmorgen men bloeddruk gemeten en die was goed dus ben ik echt blij om.

Sesa, wat leuk dat je zo hebt kunnen wandelen. Erg vervelend wel als je de kleine even niet voelt hé?
    Hier is hij de laatste dagen wel vrij druk, en vooral onder mijn ribben en maag dan. Is lastig maar toch vind ik het leuk :)

Romie, had het al gelezen idd. Hopelijk valt het plafond snel te maken!
    Van de hondenbrokken is wel grappig :D Die kindjes ook hé, ze bedoelen het allemaal zo goed.

Sojo, ik kan ook niet goed meer stappen, ben echt een luie koe de laatste tijd en neem echt voor alles de auto. Mja, we hebben wel een mooi excuus nu hé ;)

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja en dan regent het niet en zecht je dochter gaan we op de fiets naar school...? Nou toch maar fietsen dan. Het ging goed, Er is ook geen peil op te trekken hoor de ene of de andere dag.

Heb nu wel mijn ringen maar afgedaan en dat ging niet echt soepel.Dus niets te vroeg.
    Ik heb te warme voeten inmijnschoene. Maar wat moet ik dan aan?

En ja die jas.Ik heb een soft shell van mijn man. Een zwarte met veel ruimte wind dicht waterdicht dat werkt wel voor de komende weken. Ik heb ook geen zin om een nieuwe jas te halen. Ik hoop dat ik snelweer in mijn oude winterjas pas.

16. Kimmytje

:D Moet je zeggen dat het wel kan beginnen regenen als jullie onderweg zijn :)

Ik draag mijn trouwring al een tijdje niet meer, heb zoveel bang dat ik vocht ga vasthouden en ze hem moeten afknippen. Draag nu wel een andere ring die ik eens van mijn man gekregen heb, maar dat zou ik minder erg vinden.

Erg lastig hé die schoenen, het moet goed zitten, maar ook makkelijk aan en uit te doen... Heb vandaag weer men sandalen aan maar voetjes hebben toch koud...

Jas ga ik ook niet kopen, ik heb een wollen/gebreën vest waar ik dan alleen de bovenste knoopjes zal vast doen. Of een gewone jas maar die dan laten open staan.
    Hopelijk gaat het nog niet te koud worden tot we moeten bevallen, dan hebben we die jassen nog niet nodig.

17. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Jeetje meiden dan is het weer wel in ene omgeslagen. Het was zo lekker nog. Typisch Nederland :).

Hier wil het helaas nog maar niet afkoelen.

Vervelend kimmytje dat zuur.

18. sesa

sesa Niet meer actief

Ff snel...ik moet vanmiddag voor ctg naar het ziekenhuis. Voel weer geen leven meer. Ben net bij de vk geweest. Hartje was wel te horen maar dat sloeg ook een paar keer over.

19. Kimmytje

Oei Sesa, veel succes! Wel goed dat je het hartje al gehoord hebt!
    Laat ons wat weten hé!

20. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Sterkte Sesa, hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina