@dobbermam Sow je bent lekker los gegaan hihi. Leuk he. @icsi ik vond het ook erg heftig. Ik hoef jullie niet uit te leggen waarom dat weten jullie inmiddels wel... Voor de icsi hebben wij nog 6 keer iui gehad en daar een half jaar ervoor hormoonpillen. Al met al meer dan anderhalf jaar bezig geweest voor de tweede. Vandaag weer een klusdag het komt onze neus voort uit. Wij hebben ons geld vsndaag uitbesteed bij gamma.... Morgen weer klussen. Waarschijnlijk komen ze donderdag de vloer leggen!! Ze bellen dinsdag daar nog over op. Dus volgend weekend id hopelijk het huis grotendeels klaar... Het valt ook allemaal tegen. Denk he vsndaag de spotjes erin te zetten. Worden ze te heet. Moet er weer iets veranderd worden dat ze lager komen te zitten. Anders weer kans op brand. Op river's nieuwe kamer moeten twee spotjes verplaats worden anders past het niet. Grr dus plafond weer stuken ik krijg er wat van.. Bed staat inmiddels op klossen. Hopelijk val ik er niet uit als ik vanacht moet plassen haha. Tjee wat hoog is dat weer. Voor nu maar eens proberen te gaan slapen. Sorry voor mijn gezeur maar ben er echt klaar mee
HOERA!! DiGeorge-syndroom is uitgesloten! Omdat ze heel gericht konden kijken (en pediater er wat druk heeft achter gezet), weten we het al eerder. Er wordt wel nog verder gekeken en onderzocht, maar het lijkt in orde te zijn. Hartafwijking is dus gewoon brute pech en niet het gevolg van genetisch defect. Oef!! Verder alles ok. Driesje is een flinke kerel. Hij weegt intussen al 2395g. Vandaag alweer een kabeltje minder aan zijn lijfje... Het gaat de goede kant uit. Met wat geluk kan hij over twee weken naar huis komen...
Hoera kamelot Dat is wel heel goed nieuws zeg. Fijn ook het vooruitzicht dat hij over 2 weken naar huis mag komen. Wat heeft dries dan precies aan zijn hartje wat niet goed is? Ooo lekker het shopt zeg dobbermama. Ik ook voor mijn dochter ik dacht gezellig weer een moeder dochter dag.....maar ze was moe ze wilde niet we hebben gelukig wel wat gekocht maar het wa sniet echt gezellig. Nu ligt ze naast me in bed. Ik had vanavondvergadering thuis van school we zijn nog steeds bezig met nieuwbouw op een locatie. En k heb geen opppas dus ik vraag steeds of ze hier kunnen komen. Het is altijd wel leuk vind ik. Toen de eerste man binnen kwam had hij nog staan roken. en dat vind ik lekker ruiken mijn man heeft ook altidj gerookt tot 2 jaar geleden. Maar het ruikt naar hem. Dat blijft zeker als hij aan het varen is dan heb je dat. En toen ik de kinderen een kus ging geven was ze in tranen. Ik mis papa zoooooo. Ja dat is best logisch zij ruikt het ook en al die mannen stemmen in huis. Dan mis je papa. Dus nu ligt ze naast me. Verder behoorlijk wat trappen in mijn ribben gehad vandaag. Weltrusten dames.
Kamelot wat een super goed nieuws. Gefeliciteerd meis. Romie je mag best klagen hoor, daar is dit forum toch ook een beetje voor.
Romie a was echt leuk om te doen. Pff kan me heel goed indenken dat je er klaar mee bent met het klussen. Je wil onderhand klaar zin en rust hebben. Kamelot dat is idd een dikke vette hoera. Ondanks dat de kleine man nog wel aan zin hartje geholpen moet worden is dit denk ik het beste nieuws wat je kon krigen. En ik ga zooo duimen dat hij het zo goed blijft doen en idd over 2 weken mee naar huis mag Sojo ja soms hebben de kids andere plannen he. Wel sneu dat ze door die kleine dingen papa dan wel heel erg missen. Het gaat best snel de tijd maarja dat vindt een kind niet. Gelukkig hebben ze mama altijd in de bUurt Leetje hoe is het met jou?
@romie, kan me je frustratie goed voorstellen. Nog ff doorbikkelen. @sojo, ach meis...nog ff volhouden. Het is niet leuk om je kinderen verdietig te zien. @kamelot, heb veel aan je gedacht de laatste tijd. Wat een super nieuws!!! Het defect is operabel maar een syndroom kan je niet 'verhelpen' . Ik heb vaak naar de foto van dries gekeken. Ik vind het zo'n schatje.
ondanks het smeren elke dag zijn mijn striemen (die ik al had door gewichtstoename in de pubertijd) nu toch groter aan het worden maar wanne gek me buik is flink aan het groeien en de vorm is heel anders aan het worden nu
Je bent idd flink gegroeit dobbermama . Striae is net te voorkomen helaas. Als je een stevige huid hebt dan krijg je ze gewoon. Hoe ouder je bent , hoe slapper ie huid. En jij bent nog jong ik maak donderdag weer een foto
sesa het gaat ook zo hard nu heb jij dat ook? met 31+1 weken zwanger was mijn omvang 113.3 nu 34+1 weken zwanger is mijn omvang 120.4 en dan eet ik op zich redelijk netjes (dus zo min mogelijk snoep, koek etc) maar dat is echt wel veel in een paar weken tijd. ben wel benieuwd hoe jou buik eruit ziet
Hier ook een groei spurt. geen idee wat mijn omvang was en nu is maar het is net of ik in 2 dagen 2 keer zo dik ben geworden. Gelukkig is het maar 1 kilo. Maar het doet wel zeer dat oprekken.
Ik zou mijn omvang niet weten. Ik weet wel dat ik een 0,5 kilo ben afgevallen de laatste keer. Ik heb ook het idee dat mijn buik niet meer groeit. Ik vraag me ook steeds meer af of de metingen van de gyn wel kloppen want ik voel dat ze nog alle ruimte heeft en bij mijn jongens zat het goed vol zeg maar. Ik wacht het wel af. Dinsdag mag ik weer heen en dan mag ik lekker elke week. Joepie.
sojo 1 kilo dat valt dan nog mee toch..maarja neemt niet weg dat het strak staan van je vel en een groeispurt idd niet fijn zijn sesa ik kom ook redelijk veel aan elke keer nou moet ik ook wel zeggen dat ik op het moment meer door emoties aan het eten ben dan door de zwangerschap. vandaag besloten na het contact dat ik heb verbroken met mijn halfzusje paar jaartjes geleden...nu ook het contact met me broertje te verbreken. nu heb ik dus helemaal geen contact meer met elk familielid van mijn vaders kant (behalve met 2 gehandicapte neven van mij maarja die beseffen niet wat er allemaal gaande is). pff is me toch wel zwaarder gevallen als verwacht, ondanks alle leed die me broertje mij al jaren aan doet is dit toch niet wat ik aan heb zien komen, helemaal niet nu tijdens me zwangerschap. had juist van hem verwacht dat hij heel fier zou zijn om oom te worden...het doet hem niks en heeft net zoals de moeder van mijn man nog geen 1x gevraagd hoe dat het met mij of de baby gaat.
leetje heb je het misschien heeeel erg druk gehad ofzo waardoor je bent afgevallen. niet vergeten dat het je derde kindje is en de andere twee al flink wat hebben gerekt enz. ja gaat nu lekker snel bij je
Jeetje Dobbermama wat een heftige emoties zo tijdens je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je dan meer eet. Denk alsjeblieft goed om jezelf. Jij en je kindje zijn nu het belangrijkste hoor. Ik ben wat meer op mijn eten gaan letten ivm suiker en geloof het of niet, maar ik heb ineens weer meer energie. We hebben gisteren zelfs over een markt gelopen de hele middag. Ik heb tussendoor wel gezeten maar het ging hartstikke goed. Geen last van mijn rug of benen helemaal niets.
@dobbermama wat vervelend dat je nu ook met je broer hebt gebroken. Denk goed aan jezelf en aan je kleintje. Vandaag huiskamer gepoets en boodschappen gedaan. Morgenmiddag vieren we onze verjaardagen. Ik ben blij dat als we dat gehad hebben, ik heb er helemaal geen zin in.
@ dobbermama. Vervelend he om met je familie te breken. Maar het gebrek aan interesse is ook niet fijn. Het zou zo maar op de lange duur meer rust kunnen geven.Sterkte ik hoop dat het snel een plekje krijgt bij je. Ik vind het nu heel fijn dat ik geen contact heb met mijn familie. Het geeft heel veel rust. En geen schuldgevoel meer. En het belangrijkste ik kan meer genieten van de zwangerschap daardoor.Maar makkelijk is het niet. Een verjaardag. Pfff ik zou het ook niet zien zitten hoor. Ik leek wel 80 vandaag 2 uur op een houten bankje bij een judo wedstrijd en ik kon bijna niet nmeer bewegen. Het wordt langzaam allemaal wel erger. Een stuk wandelen en stofzuigen op een dag gaat dus ook niet. Wasmanden tillen moet ik ook niet meer doen. Maar ooo wat loop ik voor lul als ik van zon houten bankje afkomen. Maar goed nou had ik vanochtend ook al bij de korfbal op een tuin bank gezeten. Ik ben blij dat ik in iedergeval nog naar zulke dingen toe kan gaan. Want alhet gedoe er omheen daar krijg ik dan weer energie van.
Kamelot, Wat een fijn nieuws! Blij wat van je te horen en dat het dan nog zo positief is seg! Ik hoop met je mee dat Driesje binnen 2 weekjes met jullie mee naar huis kan! Veel succes nog daar, maar dat gaat allemaal goedkomen Romie, jullie hebben hier en daar toch ook wel wat pech hé met de kamertjes. Hopelijk is alles snel rond zodat je daar al niet meer naar hoef te kijken en gewoon rustig kan wachten tot jullie kleintje komt. Veel plezier met de verjaardagen ook! Sojo, erg hé hoe sommige geurtjes ed. je zo aan je partner kunnen doen denken. Ik had dat ook zo hard toen mijn man nog in Spanje woonde... Ocharme je dochtertje, moet echt zo zielig zijn dan hé want je kan er totaal niets aan veranderen. Gelukkig komt hij snel weer thuis! Hoe lang zal hij thuis zijn dan? Dobbermama, mooi buikje toch? Heyyy daar zit een kindje in hé, mag je best trots op zijn, met of zonder striemen Wat naar ook van je familie... Ik denk dat zulke situaties echt moeilijk moeten zijn. Zeker zo ook in de zwangerschap, vind je het niet jammer dat je dat allemaal niet kan delen? Sesa, jij bent toch ook geen 50? Ben eens benieuwd naar je buik, vond je bij je vorige foto toch wel slank/strak Ben je 3 kilo op een week bijgekomen?? Leetje, voel je je al wat beter ondertussen? Hier een buikomvang van 104 vorige vrijdag. Mijn buik blijft "bescheiden", en dan toch zo een flinke baby Toch heb ik ook heel veel last van striemen... Is ook maar recent. Soms kan ik er echt mee leven maar soms vind ik het echt heel lastig en lelijk. Vandaag gaan shoppen, naar de Babydump dus Onze zoon is weer lekker verwend, nog wat kleertjes, badcape, lakentjes voor de wieg... Kost daar ook geen geld allemaal. Het was ook braderij, was rondgewandeld, en dan naar pizzahut geweest. Behoorlijk vermoeiende dag. Gisterenavond had ik trouwens weer heel veel pijn achter mijn borstkas, door die klep die niet goed sluit (reflux), dus ik dacht, laat ik eens een dafalgan nemen voor ik ga slapen (500) en ja hoor, direct in slaap gevallen, voor bijna 4 uur aan 1 stuk. Dan effe gaan plassen en weer 4 uur geslapen. Ik denk dus dat ik me elke avond een dafalgan ga nemen. Doe het niet graag maar 1tje van 500 per dag kan echt geen kwaad.
@kimmytje, ja 3 kg in een week. Zal wel vocht bij zijn. Nog ff geduld tot de foto. Ik vind dat ik een behoorlijke buik heb haha. Weeg nu 73 kg en ben 15 kg aangekomen @sojo, vandaag ook bij de wedstrijd van mijn zoon geweest. Hij doet waterpolo. Tenminste lekker warm