Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama mooie buikfoto. Hier ook weer een paar striemen erbij gekregen. Baal er best wel van.. Maar ja niets aan te doen

@buikomvang nu 95 cm. Ik moet ook weer een buikfoto maken. Vergeet het steeds.

Maandag weer wegen bij de vk. Laatste keer was ik niets aangekomen. Moet ook elke week. Tot nu toe 6,5 kilo aangekomen. Minder dan bij river. Toen was ik er 11 aangekomen

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik hou mijn hart al vast! Mja, het meeste gaat er snel weer af na de bevalling hé,we zullen zo maar denken ;)

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmetje mijn man is straks 3 maanden thuis.:):):)We hebben het goedhoor wat dat betreft. En dit was de eerste keer dat ze moest huilen dat hij weg was. Dus dat valt wel mee. De kinderen hebben er niet echt veel last van dat hij weg is. De kinderen vanmijn vriendin hebben het er moeilijker mee.(haar man vaart ook).

Fijn dat je wat hebt dat werkt tegen de reflux. Ik kan toe met gaviscon dat scheelt.

@ sesa vanochtend korfballen was in de miezerregen.Maar dat is altijd wel heel gezellig.En ik vond het ook wel lekker buieten. En mijn dochter deed het heel goed ze is lekker fanatiek. Ze rijd ook ook paard (bij familie) en ze wil olympisch kampioen worden.:cool: Ik kan de laatste tijd weer zo van ze genieten. De judo van mijn zoon was voor al een gevecht tegen zich zelf en leren omgaan met verliezen.Is een goede les voor iemand die bijna alles aan gewaait krijgt.

Zal de buik eens op meten en nu eindelijk eens een foto plaatsen. Mijn man vond dat ik er goed uitzag en hij is niet zo van de complimentjes dus daar krijg ik het dan wel even warm van zeker omdat ik me af en toe net een walrus voel.

4. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken of hij de buikfoto en foto van het kamertje plaatst.

Ik kan trouwens de foto vanDries niet zien hoe komt dat???weet iemand dat

Bijgevoegde bestanden:

5. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukt :):)buik is een beetje vaag was wat donker maar ok.

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Sojo, wat leuk! 3 maanden! Zal wel op en top genieten zijn dan :)
    Je kindjes zullen er wel gewoon aan zijn, maar kan me wel inbeelden dat er soms is een moeilijk moment de kop opsteekt.

Mooie buik en heel leuk kamertje!

Ik ga morgen nog eens wat foto's trekken :)

Je moet bevriend zijn met Kamelot om de foto van Driesje te kunnen zien, ik kon hem eerst ook niet zien...

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje wat heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten van je dag op de markt :)

Romie nou vooral slim dan dat je de verjaardagen op zondag doet vieren.. Blijven mensen hopelijk ook nie te lang hangen
    Ohh dan ben jij nie veel aangekomen..ben ik best jaloers op hoor..al is het ook weer nie goed als je kindje te klein is en het daarom zo weinig is.
    Vraagje kan al dat klussen enz ook nie een oorzaak zijn dat je baby misschien te klein is om thuis geboren te worden?

Sojo haha ja kan me iets voorstellen...een goede stoel is echt wel belangrijk nu anders moeten er eerst wat pijnlijke stappen gezet worden voordat je eindelijk weer een beetje "normaal" kan lopen.
    Mooie buik hoor..zo groot ziet hij er nie uit toch? Ahw wat een lief en rustgevend kamertje :)

Kimmytje de situatie rond mijn broertje was al heel moeilijjk. Heb ik 2007 zelfs nog aangifte gedaan tegen hem. Tuurlijk had ik graag dit met hem willen delen hij is mijn broertje. Maar net zoals mijn halfzusje en vader brengt hij alleen problemen en ellende met zich mee. Uiteindelijk is het beter maar heb er vandaag toch hEel wat ok moeten huilen. Gelukkig heb ik genoeg andere lieve mensen om me heen. Haha ja ben ook wel trots op me buik hoor :)
    Jaa de omvang van je buik wil niks zeggen over je kindje zelf he ;)
    Nou meis als het werkt en niet schadelijk is voor je kindje zal ik het zeker pakken als ik jou was.
    Haha wist wel dat je nie zonder spulletjes terug zou komen van de babydump :p

8. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    We waren weer wakker midden in de nacht. Maar nu door een spiegel die zo maar viel. Ik schrok me te pletter en dacht dat we inbrekers hadden.

En we konden nog niet 1 2 3 de spiegel vinden ook die gevallen was.Hij lag bij mijnzoontje op zijn kamer.

@ kimmetje ik zal eens vrienden worden. Dank je wel. EN idd ze zijn het gewend dat hij er niet is maar toch heb je zo af en toe zon moment Het is zo bijzonder dat dan de geur van shag is in combinatie met mannen stemmen. Mijn zoon heeft het bij debezine pomp. Een schip ruikt altijd naar zware olie en gasolie en dat ruik je daar ook. Ik vind dat ook allemaal echt lekekr ruiken omdat het zon vertrouwde lucht is.

@ dobbermama echt strekte hoor met je broertje. Maar ik denk ondanks dat het moeilijk is dat je er wel goed aan doet. Mijn vriendin heeft ook tijdens de zwangerschap gebrokenmet familie gewoon om dat contact voor onrtust zorgde. Het kan echt een veel rust geven ondanks dat het pijn doet.

@ het kamertje die visjes maken het zo gezellig ze zijn in pastel tinten wat het lief maakt. Het was een idee van de kinderen om dat zo te doen. Er moeten nog donkerblauwe gordijnen komen en er komen 2 vande zilvere vissers lampen op te hangen. De andere muur is trouwens beige wat het weer warm maakt.

NOu nog maar een poging doen om te slapen. ;););););)

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Helemaal ervan af kom ik toch nie aangezien hij ook bij ons mam komt en mama ook dingen verteld. Maar ben er klaar mee. Heb dadelijk me eigen gezinnetje en dat is het allerbelangrijkste.
    Jaaa wel echt leuk bedacht door je kinderen haha is echt lief zo dat kamertje

Hier wakker door een nachtmerrie haha vanmiddag nog zitten vertellen dat ik die nog nie heb gehad deze zwangerschap..iets te hard geroepen. Moest even iets aanders gaan doen om het uot me syeteem te krijgen.

10. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Sojo wat een leuk en fris kamertje.

Kimmytje wat fijn dat je nu medicijnen hebt die wel helpen want je zal straks nog genoeg slapeloze nachten hebben :)

Meet de vk jullie buikomvang?

Kimmytje ik voel me gelukkig in mijn koppie wat beter. Ik weet niet waardoor de verandering komt maar ben er wel blij mee. Misschien omdat ik de 37 weken bijna kan zien :)

11. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, mooie buik hoor. En een leuk kamertje!!

@dobbermama, mensen die zuigen en alleen maar nemen kan je beter missen. Soms zijn vrienden meer familie dan echt familie.

@kimmytje, hoop dat het er weer af gaat hoor. Ik weeg altijd rond de 55 en wil dat ook weer wegen hahah.
    @leetje, de buikomvang meet ik zelf .
    De gynaecoloog weegt me niet eens.

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @leetje goed om te horen dat je je beter voelt en idd jij ook bijna 37 weken!

@kimmytje wat fijn dat de medicijnen gewerkt hebben
    En lekker geshopt!!

@dobbermama ik weet niet of het invloed kan hebben. Ik zeg er maar niets over bij de vk want denk dat ik dan goed op mijn donder zal krijgen haha. Ik doe eigenlijk veel te veel maar wat dan... Kan mijn man niet alles alleen laten doen.
    Ik hoop maar dat ik straks niet overspannen ofzo raak aangezien ik de laatste tijd niet veel kan hebben..

@sojo wat een lief kamertje! Mooi buikje ook

@verjaardag is van 2 tot 6. Is lang genoeg en heb je de avond tenminste voor jezelf.

Ik was vanacht om 4 uur ook al wakker en kon na het plassen niet meer slapen.. Komt omdat het steeds door mijn hoofd spookt dat ik elk moment kan bevallen en dat er nog niets klaar is en mijn. Tas nog niet klaar staat en fototoestel etc
    @dobbermama wat had je voor nachtmerrie?

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje zou idd goed kunnen dat jij je wat beter voelt doordat je aankomende week de 37 weken hebt gehaald. Toch heeel veel meer zekerheid die 37 weken :) je bent er bijna en dan kan je lekker je dochter vasthouden :)
    Ik doe mijn buikomvang zelf meten. Heb een dagbroek waar ik elke maand een foto in plaats, mijkn gewicht en omvang doe noteren...gewoon voor later terug te kunnen kijken en lezen

Sesa precies...acha door mijn zwangerchap nu weet ik wel welke familieleden en vrienden er voor mij zijn en welke totaal niet.
    Nou 55kg dat woog ik nie eens op me 14de/15de haha ik woog altijd rond de 65 totdat ik iets met me huidige man kreeg en volop ging eten dat wat hij ook allemaal at...

Romie haha dat d8 ik al dat jij dat niet deed vertellen bij je VK
    Je kan natuurlijk nu wel rustig aan je tas inpakken enz..neem aan dat het nu een kwestie is dat ze donderdag eerst de vloer leggen?? Is toch weer een druk minder dan?
    Uhh nie over zwangerschap ofzo... Een gast wilde me hersenen opeten...

14. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Hè Romie,

Het aftellen is echt begonnen hè. Ik ben benieuwd wie er als eerste bevalt. Dinsdag heb ik weer controle. Ze was gisterenavond zo druk dat ik bang ben dat ze misschien weer gedraaid is. Ik ben heel benieuwd dinsdag.

15. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Uhh nie over zwangerschap ofzo... Een gast wilde me hersenen opeten...

Haha Dobbermama, het moet niet gekker worden.

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das net zo eng als een baby met 3 oren die net zo groot is als mijn dochter en heel brutaal.

Maar ik was al blij dat ik het droomde wat voor mij betekend het dat ik steeds meer vertouwen krijg dat we ook echt een baby mee naar huis kunnen nemen.
    Die 3 oren komt van de navel streng, met 2 vaten kan dat iets zijn wat optreed(een bij oortje dan geen 3e oor););).

17. sesa

sesa Niet meer actief

@leetje, kamelot is als eerste bevallen.

18. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi

Dat weet ik, ik ben benieuwd wie er na haar als eerste bevalt:)

19. sesa

sesa Niet meer actief

We kunnen weer een lijstje bijhouden :)

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje haha ja ik had overdag animal planet gekeken en daar moesten ze iets in de hoofd van een hert doen...denk dat ik da mee hebgenomen in me dromen hahaha

Sesa lijstje is leuk alleen gaat die nie zoals een eerder lijstje dat we in het begin hebben gemaakt ook nie gewoon verloren?

Sojo een baby met 3 oren ja haha das ook nie echt een fraai gezicht.

Over bevallen...de "angst" voor bevallen neemt wel steeds meer af..hebben jullie dit ook?
    Keek er eerst heel erg tegenop maar nu vind ik het eigenlijk alleen nog spannend en ben ik alleen benieuwd hoe ik daar doorheen ga komen.

Deel Deze Pagina