Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Ik zie meer tegen de revalidatie op na de ks.

Ja een lijstje zal wel weer verloren gaan idd

2. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het op zien tegen de bevalling is hier ook wat om geslagen naar benieuwd zijn hoe ik er door heen ga komen. Ik hoop gewoon heel erg dat het geen keizersnee wordt. Terwijl ik dat eerst nog een betere oplossing vond. Maar idd sesa het herstel dat duurt zo lang. Dan ben ik weer 6 weken "ziek". En ik ben een beetje klaar met "hulpbehoevend"zijn. Zeker om dat mijn man n8 weken na de bevalling weer weg moet voor 4 maanden.
    Dan is het echt aanpoten. dat weet ik nog van mijn zoon. Ik heb toen echt zwarte sneeuw gezien.
    De harde buiken zijn al steeds beter te handelen dus misschien dat de ween straks ook wel mee vallen.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kamelot, wat een opluchting dat Dries dat syndroom niet heeft!
    Wat heeft ie dan wel precies aan zijn hartje?

Romie, kan me voorstellen dat je het hebt gehad allemaal dat gedoe bij jullie in huis.
    Ik krijg het al benauwd dat mijn man ook nog niet klaar is met verven hier, en dan ben ik nog 'maar' 33 weken.

Dobbermama, ach meisje toch, ook nog gebroken met je broer, lijkt me verschrikkelijk als mijn familie zo gecompliceerd is... Sterkte!

Bevallen: Zie er wel een beetje tegenop, maar dat komt meer door de evt complicaties die op kunnen treden. Ik merk toch wel dat ik een soort van trauma heb overgehouden aan mijn eerste bevalling...

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Pff gelukkig de verjaardag is voorbij. Iedereen vragen hoe het met je gaat en of alles klaar is.... Toen brak ik echt...
    Nu ik dit weer typ loop ik weer bijna leeg...

IK WIL RUST! Maar dat zal nog lang duren

Tegen de bevalling zie ik niet tegenop laat het gewoon weer over me heen komen.
    Morgen controle vk, ik ben benieuwd wat mijn gewicht is en hoe het met de kleine gaat.

Mijn meisje is nu ook erg druk, het lijkt wel of ze alle kanten op draait. Doet soms zelfs zeer

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Aah Romie toch, je zit er echt doorheen he?
    Dikke knuffel voor jou!

6. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    HIer van daan ook een knuffel voor jou romie.
    Met een niet zwangere verjaardag ben je altijd al bek af laatstaan hoog zwanger.

Hier ook een slechter humeur. Ik kan er ook echt van genieten als ik alleen ben hoor. Heerlijk.

Morgen weer maandag en voor de 34 weken echo en afspraak met de vk de bevalling bespreken. Ik ben benieuwd. Ik ga alleen dan kan ik tenminste alles zeggen wat ik wil.

7. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, komt goed meid. Als de kleine een wiegje heeft s het prima toch. Een baby ziet toch ook niet of een kamer af is of niet.xx

@sojo, leuk weer een echo.ik nam mijn kind ook nieg mee naar de vk. Voor dezelfde reden haha. Ze horen alles

8. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sesa weer wakker geweest vannacht??

Hier een goeie nacht gehad.Nu wordt het huis gepoetst. voor de vk even de gordijnen op halen. En nog even een slobber broek van de action voor s avonds.
    Straks boodschappen en dan zijn weer weer een week verder met alles wat gedaan moet worden. Nog 2.5 week dan is mijn man er weer:):):)

9. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Sojo het schiet nu lekker op dat je man weer thuis komt.

Romie knuffel voor jou.

Ik ben in ene heel erg zenuwachtig voor wat er allemaal komen gaat. Ik vind het nu toch wel heel spannend bevallen in het buitenland zonder familie. Gelukkig heb ik genoeg lieve vriendinnen om me heen en komt mijn zus 11 oktober maar toch......

10. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, was weer lekker wakker tot 4:30.
    Fijn dat je man er al weer over 2,5 week is.

Ik heb net mijn ochtend wandeling naar de plus gehad. Ik doe nu 's morgens 30 min.
    Straks komt een vriendin op visite met haar zoontje en stfzuigt ze gelijk voor me.

11. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa kan me klein beetje voorstellen dat je opkijkt tegen de revalidatie..duurtook zo lang he na een ks

Sojo oeh dan is je man ook weer snel en lang weg zo na de bevalling.
    Ik ben nu ook liever thuis...vind het niet eens erg als ik even alleen ben. Ergens naar toe gaan dat is echt wel het laatste waar ik zin in heb.

Jusi tweede gaat vaak wel sneller. De eerste baby heeft al ruimte voor deze baby gemaakt.

Romie lieve schat toch...wat zou ik nu graag naar je toe komen en een knuffel geven. Denk alleen wel dat je toch meer aan je man over moet gaan laten hoe vervelend het ook is. Denk echt nie dat het goed is om met deze gemoedstoestand een bevalling in te gaan.

Leetje dat is ook lastig denk ik als je zo verweg bent van je familie. Maar je hebt tot nu toe toch alleen goede ervaringen daar in het ziekenhuis? Wel echt heel fijn dat je zus naar je toe komt en dat je vriendinnen daar hebt...je bent zeker niet alleen leetje en je kan dit je hebt het al eerder gedaan en toen is het je ook gelukt

Woensdag naar de vk ben benieuwd volgens mijn man gaan ze dan het gewicht enz schatten van ons meisje..hij zegt dat ze dit vorige keer hebben aangegeven haha ik kan me er niks van herinneren.
    Nou heb ik afgelopen vrijdag en vandaag vrij....heb nu helemaaaaal geen zin meer om te gaan werken

12. sesa

sesa Niet meer actief

Nog ff volhouden tot je verlof dobbermama

13. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    2300 gram is meneer nu. Dat is keurig want dat betekend dat hij volgende week 2500 gr is en dat schijnt al een goed beval gewicht te zijn. Verder lag hij met zijn rug naar mijn buik. En met zijn hoofdje naar beneden. Gelukkig maar. Maar alles was wel goed te zien ik heb zelfs een leuke foto van zijn handje.
    Voor mij was een mevrouw die slecht nieuws kreeg. Ik kreeg er helemaal kriebels van. Hoe lang is het gelden dat ik daar in mijn blote kont op die bank zat en te horen kreeg dat ik nog steeds zwanger was maar met een enorme bloeding. Pfff daar krijg ik het dan toch even koud van.

Mijn bloedruk was 100/70. Ze vond het laag.Maar ik weet eigenlijk niet beter dan dat dat altijd zo is.

Straks lekker dropje en chips kopen voor het zout.Volgende keer de bevalling bespreken met de vk die mijn dochter heeft gehaald. Dat is fijn. Die ken ik ook wat beter dan de rest.

14. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa i know haha 4 dagen is niks hahamaar toch

Sojo nou mooi dat het zo goed is gegaan en dan je zoontje het zo goed doet

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto van zijn gezichtje is niet zo mooi meer. Maar deze is wel leuk.

Bijgevoegde bestanden:

• handje.jpg
      handje.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      7
  16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dank jewel allemaal! Doet me wel even goed.
    Ik zit er inderdaad een beetje doorheen... Is ook niet helemaal gek Maarja.
    Vandaag even een dagje rust. Alleen wat was wassen en ons bed verschonen. Mij man helpt straks met het opmaken.

Net de kleertjes van ons meisje in de commode gelegd en alles van river eruit gehaald en in de grote kast gelegd. Is wel een zooi nu Maarja het is niet anders. Zodra river naar boven kan doen we nog wel een keer alles goed inruimen. Het is maar dat ik nu alles bij de hand heb mocht ze eerder komen dan dat ons river naar boven gaat.
    Ook het wiegje opgemaakt. Zal straks eens een foto maken, mijn gehaakte kleedje ligt er nu eindelijk in!

Vanavond even mijn vluchttas inpakken en de camera opladen.
    Manlief heeft de box naar beneden gehaald en in elkaar gezet.
    Nog even het Boxmeer uitwassen en dan is dat ook alweer klaar.

Morgen horen we wanneer ze deze week de vloer komen leggen.
    Zaterdag komen mijn ouders nog even helpen. Papa mee texen en mama komt de bovenverdiepingen schoonmaken zodat river nar boven kan. Dus dat is wel erg lief

@sojo dat is een mooi gewicht inderdaad. Ons meisje was met dat termijn iets van 1900 maar. Wat fijn dat je man alweer bijna naar huis komt.
    Bij mij was ook alles goed bij de vk. Was een halve kilo aangekomen.

17. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hey meiden!

Effe snel tussendoor, want ben hier aan het afronden op het werk. De kans is groot dat ik vandaag mijn laatste werkdag doe tot na bevallingsverlof.
    Weer een zwaar weekendje gehad en vrij hoge bloeddruk + hoofdpijn, ben al met baas overeen gekomen om vroeger te stoppen. Heb nog wat gewone vakantie staan, en dan gaat zwangerschapsverlof in. Vanavond naar de dokter en als die me deze week ook nog gunt ben ik dus vanaf morgen tot begin februari thuis (ik plak er nog gewone vakantie achter ook, want anders had het maar ergens begin januari geweest)
    Ben blij, hoop dat de dokter het ziet dat het echt niet meer gaat, maar langs de andere kant had ik wel graag doorgebeten, voel me nu precies wat mislukt... Maar moet aan mijn gezondheid, en nog belangrijker, aan die van mijn kindje denken!

Sojo, wat schattig dat handje!

Knuffel aan al diegenen die er 1 nodig hebben, deze laatste loodjes en stressjes zijn wel degelijk zwaar!

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmetje. Je doet er goed aan hoor om met verlof te gaan. Lekker genieten en uitrusten voor de bevalling. Dat is voor je kindje ook het beste.

Er wordt een hoop van je verwacht als je nog werkt en je ziet zo vaak dat zwangeren al minder gaan werken voor het verlof.

Het is toch zwaarder aan het worden allemaal.

19. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, fijn ddat alles goed is. Gewcht is ook mooi en wat schattig zo'n handje.

@romie, jij bent straks na de bavalling nog lichter dan ervoor volgens mij. Wel fijn dat het einde nu in zicht is van de verbouwing.

@kimmytje , beter om nu ff aan jezelf te denken meid.

Bij mijn laatste echo hebben ze geen schatting gedaan van het gewicht. Ik vind dat wel jammer. Ik ben erg nieuwsgierg. Mijn zoontje was erg flink.

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa bij river was ik het vrij snel kwijt maar dat kwam ook omdat ik na mijn bevalling niet lekker in mijn vel zat. Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan. Ik hoop in iedergeval beter als toen, kon er echt niet van genieten en ik wil nu meer "roze wolk" zeg maar.

Vanavond lekker met mijn meisje in bad geweest. Heeft ze mijn buik vol mogen tekenen met badkrijt, vind ze helemaal geweldig en dan weer schoon maken. Zo schattig.
    Nu lekker onderuit voor de tv met een theetje en nog een stukje gebak van gister.

Deel Deze Pagina