@ dobbermama. Dank je wel voor je opbeurende woorde.Dan schiet ik weer "bijna"vol. En dat is goed. Hier ook verschilledende winkels. Hema, zeeman (hele zachte broekjes). Prenatal. Maar toch ook even langs die duurdere voor een spijkerbroek moet voering. Ik vind spijkerbroekjes heel leuk . Maar ze moeten wel zacht zijn aan de binnenkant. De oudste twee hebben ook een droog huidje dus daar hou ik wel een beetje rekening mee. Morgen mag ik weer joepie.!!!!
Ik heb geen kleertjes nodig. Ik heb een truitje gekocht . Ik heb alles gekregen. Tot en met maat 62 heb ik in overvloed. Ik hoop dat mijn kraamvisite geen kleine maatjes koopt
Sojo nou meen het hoor meis!! Sesa ik heb ook veel gekregen..maar ben blij dat ik ook dingen zelf gekocht heb. Haha komt mijn man thuis zegt die "ik heb besloten dat wij volgende week samen gaan lunchen en nog wat kleertjes gaan halen mt 62" uhhh oke haha hij zei ik wil ook voor haar shoppen haha.
@dobbermama leuk! Shoppen met je man voor de kleine meis! Net een verschoningsmatje en etui gekocht voor in mijn luiertas. En een nieuwe lamp voor in de babykamer. Dan kan deze mooi het weekend in de babykamer gehangen worden. Mijn misselijkheid begint eindelijk wat te zakken..
Hey meiden, Hier vandaag mijn eerste dagje verlof gehad. Ben wel nog tot op het werk geweest, had mijn vest daar vergeten en heb nog een aantal laatste dingen afgesloten. Wel vreemd dat ik nu pas weer in februari moet gaan werken... Hier niets last van slijmpjes en/of vochtverlies, enkel als ik overgeef, durf ik al wel eens in mijn broek plassen Geen inlegkruisjes ook niet, maar mss komt dat nog wel. Dobbermama, kan ik goed geloven dat je niets zin meer hebt om te werken, nog effe 3 dagen doorbijten en dan kan ook jij gaan genieten! En volgende week weer gaan shoppen, leuk! Hier moeten we echt wel effe stoppen met kopen want tot en met maat 62 hebben we echt wel veel. Mijn ouders blijven ook maar kopen Wij hebben overal gekocht, Hema, Babydump, Noppies... Maar het meeste bij Name It (via de site) (is van Jack & Jones/Vero Moda/Mamalicious), zij hebben echt geweldige kleertjes voor niet veel geld! Sesa, is het gelukt met de nieuwe huisarts? Ik moet een 12 km doen naar de stad waar we vroeger woonden maar wil er niet weg bij die dokter want is echt supergoed. Mss dat ik voor de kleine wel ergens 1 in de buurt hier zoek. Zoals je moeder reageert vind ik ook maar de normale manier, ok, ze kunnen niet akkoord zijn met iets maar tenslotte ben je oud genoeg om zelf je keuzes te maken en als die keuzes jou gelukkig maken moeten ze zich daar idd bij neerleggen. Sojo, het is idd allemaal zo emotioneel hƩ! Ik heb ook dagen dat ik zou kunnen huilen, omdat het toch echt wel iets heel speciaals is een kindje krijgen. Ik kan ook niet wachten om te zien hoe onze jongen eruit ziet, om hem te knuffelen en te verzorgen, hem te ruiken. Ik denk de moment dat hij geboren is, ik serieus wat traantjes ga laten, moet zo een prachtig moment zijn! Romie, hoe voel je je ondertussen? Hoop dat je wat hebt kunnen rusten en dat je ook een rustige nacht zal hebben! Leuk ook dat je weer wat aan de babykamer kan doen morgen, elke stukje dat er bij komt geeft zoveel voldoening hƩ? Hier nog wat foto's van mij, is van vandaag, dus bijna 34 weken...
sesa en sojo ja heerlijk is dat zo'n man zooo fijn dat hij het toelaat ook gelukkig kunnen de mannen soms ook afremmen haha dat is soms ook wel nodig als het om shoppen gaat romie jij bent ook kleine dingetjes aan het shoppen zo te lezen. wat voor lamp heb je gekocht? hopelijk is je misselijk heel wat minder ondertussen kimmytje zoo jij hebt ook al een flinke buik wel een mooie buik hele leuke foto's hoor. haha ja wij gaan ook alleen kijken voor maatje 62 (voor de zekerheid) en mijn man wil haar eerste knuffeltje dat ze van ons samen krijgt gaan halen weet nu al dat het een konijn wordt haha manlief heeft die namelijk ook gehad en wil dat voor zijn dochter ook...zo'n lieve gedachten daar kan ik geen nee tegen zeggen. dus voor jou is het nu echt afgesloten he dat werken...ook wel weer raar dat het moment dan eindelijk daar is. wel weer een teken dat je steeds dichter bij de bevalling komt en jullie dadelijk niet meer alleen zijn maar echt een gezinnetje. sesa ben benieuwd hoe je kamertje is geworden.. nou ik ga me bedje weer eens opzoeken anders worden het wel hele lange 3 dagen. morgen om 20:15 kunnen wij ons meisje weer zien bij de vk oehhh ik kijk daar zooo naar uit
Ja hoor hier een,..... de kat was een gat aan het graven in de kattebak. Om kwart voor 6. Lekker als je 1.5 uur later wakker moet worden. Om 5 uur val ik nog in slaap maar dit heeft even geduurd en toen ging de wekker weer. Pffff. Vanmiddag de laatste kleding shoppen in maat 56 ik wilde eigenlijk vanochtend gaan maar mijn zoon wil mee. Dus we gaan samen. Mijn dochter heeft een kinderfeestje. Nu dus even haken en bijkomen op de bank ik hoop dat ik in slaap val.
Sojo gezellige middag gehad met je zoon? Sesa ohh fijn dat je een betere nachtrust hebt gehad. Zo dag 2 van de 4 zit erop haha. Heb vandaag van de eerste collega afscheid genomen. Om 20:15 bij de vk zijn..
@ dobbermama je bent er bijna. Veel plezier bij de echo. Het was heel leuk. Met mijn zoon. Hij heeft veel uitgekozen. We zijn alleen bij de prenatal geslaagd. We hebben nog een heel leuk overhemdje gezien maar daar wacht ik nog even mee. Het ligt nu in de wasmachine straks even de rest van de was van boven halen en dan lekker wassen. Verder ben ik op een derde met mijn boxkleed. Heb de hele ochtend alleen maar zitten haken. En ja hoor ik heb gelijk veel minder pijn in mijn heupen rug en schaambeen. Het was wel aan rare dag want ik heb zelfs een huilbui gehad. Dat is wel goed, Ik wordt vanzelf wel weer meer normaal zo. Het begint nu pas door te dringen hoor dat we een baby krijgen. Echt ben je bijna 35 weken zwanger.. Zot maar goed. Die mevrouw in het ziekenhuis is de trigger geweest. En gisteren heel lief een mailtje van mijn tante. ( de tante van het dood geboren kindje van mijn neef). Waar mijn moeder het dus moeilijk mee had hoe ze haar moest vertellen dat ik zwanger ben van nummer 3. Dus de moeder van de mevrouw in het ziekenhuis die dan zo lief is. En mijn tante die een truitje wil breien voor ons kindje terwijl ze zelf haar kleindochter verloren is. En dan mijn moeder die mijn zwangerschap niet zo zag zitten. Maar goed we krijgen een baby ik heb leuke kleertjes samen met mijn zoon gehaald ik begin te ontdooien. Dat zijn goeie dingen.
Hoi hoi Hier een zalige nacht gehad! Heb van de huisarts medicatie gekregen (eindelijk) tegen mijn reflux klachten, maagzuur... De naam is Zantac, vrij zwaar maar het mag tijdens de zwangerschap en werkelijk, 1tje smorgens en 1tje voor ik ga slapen, niets last meer! Wel nog overgeven maar heb tenminste geen zuur meer. Mijn bloeddruk is ook mooi gezakt dus ik denk dat ik echt baat heb met thuis te blijven en de medicatie Morgen mijn eiwitten gaan laten controleren, hopelijk is dat ook goed nieuws! Dobbermama, mijn man koopt ook erg graag Als ik zeg gaan we shoppen is hij direct klaar Maar hij kan idd ook wel beter op de rem gaan staan! Wat lief van dat knuffeltje! Hopelijk vind je iets leuk Ik had mijn geboortebeer, die is dus 30 jaar oud, maar hij is helemaal verduurd uit de wasmachine gekomen, zo jammer Idd, het begint nu met momenten echt door te dringen dat we binnenkort met zen 3 zijn! Moet er soms toch effe aan wennen, maar kijk er zoooo naar uit! Zo, voor jou nog 2 daagjes! Ohh, die gaan snel voorbij zijn meid! Hoe was het bij de VK? Sojo, is je kat erdoor geraakt door de kattenbak? Leuk om te lezen dat je wat begint te ontdooien! En al wat je daar schrijft... Geen simpele situaties lijkt me zo. Lekker kleertjes wassen straks, zalig! Ga je een foto plaatsen van het boxkleed? Ben erg benieuwd Ik ben zo goed als rond met de kleertjes, lakentjes enzoverder... De laatste stuks hangen te drogen. Hier een foto van onze man zijn kastje
@sesa fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad. Ik heb vanacht erg onrustig geslapen. @dobbermama nog maar twee daagjes werken!! Hoe was het bij de vk en de echo?? @kamelot hoe is het met jullie? @sojo wat fijn dat je begint te ontdooien. Die huilbuien komen me bekend voor haha @kimmytje wat fijn dat de medicatie werkt! Leuke laat hangt ook al goed vol. @hier weer veel gebeurd vandaag. Overloop vd zolder is getext. Traphekje, vensterbank en river kast albast een keer geschilderd. Verder alles leeg gehaald op zolder op drie kastjes na en de wasmachine en droger. Dat gaat en beetje lastig. Morgen tussen 8 en 9 komen ze de vloer leggen!!! Eindelijk!!!