@romie, jee schot in de zaak. @kimmy fijn dat je nu minder last hebt van de reflux. Leuke kast. Ik ben vandaag met mijn zoon toch maar ff op zolder gaan kijken naar de winterkleren. Ff kijken wat nog past. Gelukkig past er nog genoeg. Klossen en po heb ik gehaald bij de uitleenwinkel .
sojo mooi dat jij je steeds meer echt zwanger voelt en steeds meer het besef hebt dat je over een paar weken je baby vast mag pakken kimmytje nou als je dat laatste onderzoekje morgen ook beter is dan zal het idd allemaal wel te maken hebben gehad met drukte omtrent het werken. mooi dat die medicatie goed werken zou ook mooi zijn als je niet meer zou spugen he haha dat is trouwens al een aardig volle klerenkast romie eindelijk komen ze de vloer leggen...dan kan je eindelijk gaan inrichten en dan ben je klaar. wat moet dat een heerlijk vooruitzicht zijn Nou wij hebben dus zojuist op de echo gezien dat ons meisje waarschijnlijk een flinke bos haar op der hoofdje heeft staan zo leuk hoop dak snel staartjes enzo bij der kan maken maar was echt goed te zien op de echo die haren echt zo grappig. ze ligt in de meest ideale houding voor een natuurlijke bevalling...ze ligt ook vast dus ze kan niet meer anders gaan draaien. nadeel was wel dat ze (alweer) heel veel moeite moesten doen om een beetje een goede echo te krijgen. ze schatten haar nu op ongeveer 2560gram en verwachten dat ze rond de bevalling dan ook 3500+ zal zijn (dat is "normaal" toch). verder was alles goed dus ik ben helemaal happy..ook al hebben we weer geen echo van ons meisje...alleen van der haartjes maarja dan moet je ook maar net weten wat je moet zien
Ha meiden wat een leuk nieuws weer allemaal. Kamertjes bijna af!! kleertjes in de kast. Leuk om te zien trouwens al die jongens pakjes. (leuke kast) Bijna de vloer erin. Geen reflux meer. Het gaat zo snel nu allemaal. Nog even en dan staan onze bevallings verhalen hier. Jeetje dobbermama. Jullie meisje is groter dan onze knul hoor die schatte ze nog op 2300 gram (nu) en straks 3500.Maar idd 7pond is vrij normaal. Nou op voor een goeie nacht (ik hoop dat het gat in de kattenbak nu diep genoeg is) En dat ik lekker door kan slapen vannacht.
@dobbermama 7 pond id normaal dat is gemiddeld. Prima gewicht! Wat leuk dat je dat kon zien op de echo dat ze veel haartjes heeft!! Is zo leuk staartjes en vlechtjes maken. Helaas wil ons river de laatste tijd geen staartjes etc... Ja ben zo opgelucht dat er eindelijk schot in de zaak zit. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat met de vloer erin. Zal van de week foto's plaatsen als het wat ingericht is. Idd sojo over een tijdje komen de bevallingsverhalen. Ik ben erg benieuwd wie er nu aan de beurd is... Spannend Slaap lekker allemaal
Oh Dobbermama, wat leuk! Veel haartjes! Ik hoop dat ons zoontje dat ook heeft! Vidn ik zo mooi! Sojo, idd! Het gaat ineens heel erg snel, we zitten in de laatste weekjes! Ben ook héél benieuwd wie de volgende zal zijn! Welterusten iedereen, en hopelijk is die kattenbak nu diep genoeg!
sojo maar mijn meisje heeft ook een papa die nu over de 2mtr is en bij zijn geboorte 9.5 pond was... ben al lang blij dat ze rond het gemiddelde zit hahaha idd hoop dat je kat vanavond niet van plan is om zijn wc nog een keer aan te gaan pakken romie ik denk dat jij dat zal zijn...jij bent tenslotte aankomende vrijdag ook al 38 weken.... al werden bij sesa en leetje de baby's geloof ik gehaald met 40 weken als ik me nie vergis. ben benieuwd naar de foto's van jullie harde werk en dan ga jij maar eens snel goed rustig aan doen anders komt deze mama to be je een schop onder je kont geven haha kimmytje ja haartjes bij een baby is echt leuk. mij nichtje heeft tot zeker 1.5 bijna geen haar op der bolletje gehad...was wel jammer. ik ga ook slapen...morgen laatste dag dat ik ook echt nog wat flink aan het werk moet...vrijdag ga ik echt nie veel doen. slaap lekker
Dobbermama, de laatste loodjes! Verder reageer ik nu even niet op iedereen, daar heb ik nu zo laat geen energie meer voor..
Jusi klopt de laatste loodjes kwa werk morgen nog 1x vroeg eruit om te gaan werken voor dit jaar. Voor de damens met een rond getal jeeej jullie zijn weer een week verder en steeds dichter bij de 40 weken. Fijne dag vandaag
36 weken Net een wandeling van 45 min erop zitten. Heb wel erg last onderin mijn buik nu. @Dobbermama, Leuk een bos haar! Mijn ks staat gepland met 39 weken trouwens.
Het kastje is van een vriendin geweest toen ze klein was. Ik heb hem ook voor mijn zoontje gebruikt. Daarna werd het cumputermeubel, en nu weer commode
@sesa wat een mooie buik . En een leuk kastje zeg!! Hier weer een verbouwing gehad van de kattenbak, weer om kwart voor 6. PFFFF De kattenbak gaat verhuizen naar de keuken. Dan staat hij ook niet meer zo dicht bij de baby kamer. En kan ik snachts de deur van de woonkamer dicht doen. Misschien dat ik vannacht beter slaap. Verder voel ik allemaal benen en armen duwen in mijn buik. Wel heel gezellig
Jaa de vloer ligt erin!! Wat een ruimte joh! Zaterdag inhuizen en schoonmaken met mijn ouders. Zo blij!!! @sesa mooi buikje! @sojo idd kattenbak verhuizen lijkt me slimmer.
sesa jij hebt me er toch een flinke toet haha heeel mooi hoor. ahw jij hebt ook al zo'n lief kamertje zeg...hele mooie commode ook sojo bleh dat is wel vervelend zeg dat je kat zo aan het spoken is wanneer jij nog even kan slapen romie zoo wat een verschil zeg...heel hard gewerkt je bent bijna klaar dus
nou beneden is ook weer gepoetst...wat verschrikkelijk zeg...als ik tegenwoordig zie dat er iets gedaan moet worden dan moet dat ook meteen gebeuren anders heb ik gewoon geen rust verschrikkelijk.
Manlief kon het niet laten om alvast de kamer van river over te huizen. Het is nog lang niet af. Zoals je ziet moeten er nog deurtjes onder de ramen komen en de inbouwkast is een leeg vak nog maar dat zie je niet op de foto. Komt rechts voor het bed tegen de muur. River is bij opa en oma slapen nu. Ik ben erg benieuwd wat ze er morgen zelf van zal zeggen en of ze er wil slapen. Morgen mag ze zelf har speelgoed uitzoeken wat ze mee naar haar kamer wil hebben en spelen om te wennen. De babykamer is nu een puinhoop en half leef. Dat komt zaterdag wel. Morgenvroeg gaan we eerst naar lithoien kijken in een baby kinder winkel voor nog wat leuke spulletjes voor de kamers. Mar voor nu slapen. Ben al vanaf 6 uur vanochtend wakker en ben gesloopt.. Slaap lekker allemaal @sojo kattenbak verhuisd?
Romie ahhhh wat een lief kamertje is het al slaap lekker en ben idd ook heel benieuwd naar de reactie van jullie kleine grote meid. Sojo good luck met de kat vanavond haha hoop dat ze je laat slapen. Ik ga ook eens proberen te slapen. Tot morgen