Sesa vandaag is mijn laatste dagje. Poeh dit is een heeel dubbel gevoel. Ben blij als ik verlof heb maar is tevens ook afscheid omdat mijn contract daar stopt. Nu kan ik in december bellen of er opnieuw plaats voor me is maarja de kans op een nee is heeel groot
Kattebak verhuisd en ik heb hem niet gehoord vannacht. Maar wel 3 keer wakker.. 1 van keer een enorme harde buik. Daarna moest ik ook gelijk plassen. Het begint er in de hakken nu. NOg 2 weken dan is mijn man thuis dan kan ik uitslapen. Ik wordt al moe wakker. Dus vandaag weer goed aan de Multi vitaminen. En zo naar de bank kijken of ik in slaap val. Telefoon naast mijn hoofd dan wordt ik op tijd wakker. Ik benoko weerveelana het racen kinderen naar school kinderen naarde sportclub even nog een judo wedstrijd vanmiddag oefenen voor school korfbal. Zoon lief naar een vriendin wegbrengen. En dat hakt er gewoon al in als mijn man weg is. Dus nu helemaal. Maar de achterbuurvrouw wil mijn dochter volgende week sochtends wel mee nemen naar school. dan kan ik even bij tanken. Heerlijk. @ romie leukkamertje voor al haar bed vind ik helemaal geweldig. @ dobbermama geniet er maar van de laatste dag op je werk. En dan eerst genieten van de baby en dan komt de rest vanzelf wel weer.
Wat een mooi kamertje Romie! Ziet er echt goed uit! Nog een paar daagjes en alles is klaar! Sesa, mooie buik heb je! Bij jou zit het precies enkel op je buik ook hé? Of ben je op andere plaatsen ook bijgekomen? Hier is mijn buik precies aan het zakken, wat maakt dat hij weer heel klein toont? Echt vreemd... Geen kat die geloofd dat ik nog maar 6 weken moet! Heb wel wat striemen, en dat ook op mijn bovenbenen... Nog iemand daar last van? Dobbermama, wat fijn, na vandaag kan ook jij gezellig gaan genieten! Kan wel begrijpen dat het dubbel is met dat je niet weet of je nog kan terugkeren. Hebben ze niets meer gezegd? Wat de kansen zijn? Of kunnen ze dat echt pas de moment zelf zeggen? Sojo, jij kan ook gaan aftellen tot je man weer thuis is! Moet een heel fijn gevoel zijn Doe het rustig aan, rust zoveel je kan Hier gisteren controle gehad, bloeddruk en eiwitten waren goed, dus das een hele opluchting. Volgende week vrijdag naar de gyn, kijk er zo naar uit, ben eens benieuwd hoe alles zit nu. Vanaf dan moet ik elke week gaan!
@dobbermama, das idd erg dubbel.dan. gaan ze nog wat doen voor je afscheid? @sojo, fijn dat je toch een beetje hulp hebt.
Ja ik ben niet helemaal alleen hoor. Gelukkig niet. Maar het werkt twee kanten op. De hele dag thuis op de bank wordt je ook niet happy van. Dus blijf je toch van alles doen. nu bedacht ik me dat ik volgende week zelf weer 2 keer op school mensen uit de brand ga helpen. Niet echt slim van me. 1 keer is echt wel genoeg. Maar het is vooral wel een groot verschil met het begin van de zwangerschap. Toen kon ik helemaal niets. En nu met die dikke buik kan ik veel meer dan toen. Alleen het wandelen kan ik niet meer zo ver. En normaal ben ik ook moe tegen het einde van een termijn varen van mijn man. Dus het is allemaal wel logisch. En ja ik ben echt al aan het aftellen. Nog 10 dagen naar school. NOg 2 weekenden. NOg 2 keer korfbal. Ga zomaar door. Lekker 2 weken vliegen voorbij. Dan kan hij de baby ook echt goed voelen als hij aan het bewegen is. En s ochtends dat liefde volle kopje koffie op bed. Dat is ook zo fijn. nog 2 weken
Even kort bericht..reageer vanavond op de rest Ze hebben een heel leuk afscheid gegeven..er hingen slingers en ze hadden een bericht op alle schermen laten zetten en natuurlijk cadeautjes Hoefde ook niks te doen vandAag behalve afscheid nemen
sojo die 2 weken gaan kei snel weet het zeker maar kan me heel goed indenken dat ze voor jou nie snel genoeg kunnen gaan. ja precies eind december/begin januari bel ik daar heen en als ik nie terug ga komen doe ik mij in januari weer opnieuw inschrijven voor een ww en dan zien we wel weer verder. mijn meisje is veel belangrijker nu kimmytje ze krijgen volgende maand ergens te horen wat ze allemaal van plan zijn en dan kunnen ze ook pas verder gaan kijken...kan niet anders dan afwachten, al zei me teamleidster vandaag wel nog een keer extra dat ik er beter nie vanuit kon gaan dat ik terug kon komen...zegt ook weer genoeg he wat fijn dat je uitslagen allemaal goed zijn meis ben zo blij voor je, zal een hoop zorgen wegnemen denk ik. sesa hier ook af en toe een harde buik en wat ik veel minder prettig vind zijn de steken in mijn buik. gelukkig is alles gedaan aan poetsen en boodschappen dus als ik nu een dagje echt niks wil doen dan kan dat ook. misschien net iets te veel gedaan ofzo vandaag?
@dobbermama wat leuk dat je cadeautjes hebt gekregen. Idd als ze zeggen dt je er beter niet vanuit kunt gaan dat je terug kunt komen zal dat waarschijnlijk ook zo zijn, helaas.. Precies je meisje is belagrijker. @sesa wat vervelend van je harde buiken, hier ook steeds meer last van en ze ijn ook pijnlijker. Voorweeen zegt mijn vk en omdat het de tweede zwangerschap is kun je daar meer en langer last van hebben. @striemen hier helaas ook.... Baal er echt van. Heb er nu meer bij gekregen en ook van die paarse. Ik hoop maar dat het straks iets wegtrekt. Helemaal doen ze niet als het maar lichter wordt Vandaag goed geshopt voor de kamertjes. Ik zal morgen nieuwe foto's maken. Met maskng tape een leuk rendier op de muur geplakt op river's nieuwe kamer, zo leuk! Zie foto. River lig nu in haar nieuwe kamer, deur moest wel open blijven maar ze ging zonder problemen in bed liggen! Trots op mijn meisje! Hopelijk slaapt ze goed vanacht, moet er zelf ook aan wennen dt ze nu niet zo dicht bij me slaapt.
@ romie leuk rendier @dobbermama. Ik hoop zo dat je gewoon terug kan komen. Het is zo rot als je "ontslagen' word. Hier ook van die steken /harde buiken. Ben ook gaan zoeken. En vind dan ook indalings weeen. Ik weet het niet. MIjn dochter was bij het breken van de vliezen nog niet in gedaald. Maar goed ik heb toch veel meer harde buiken deze zwangerschap als bij de vorige keren. En blijkbaar wordt het dus erger aan het eind van de week. Hoe zou dat nou komen. Morgen vroeg op korfballen. Maar dat zo zou maar even de laatste keer kunnen zijn deze 2 weken. Maar even kalm aan. Ik hoef in iedergeval 1 keer minder te helpen volgende week. Ja ik moet echt rustiger aan gaan doen. Meer rusten. Ergens goed ook dan kan ik mijn boxkleed afmaken.
@ sesa jij ook al zo veel harde buiken. Ik heb het ook als hij draait en zich uitstrekt dat triggert mijn buik gelijk.
@sojo, denk aan jezelf hoor. @romie, leuk hoor! Fijn dat z er gelijk wilde slapen. Scheelt weer een hoop ellende.
Sesa, mooie buik hoor! Dobbermama, wat leuk en lief van je collega's en werkgever. Wel balen dat je waarschijnlijk niet terug mag komen. Romie, wat een leuk kamertje is het geworden! Nu de babykamer nog dan..
@romie, veel plezier met het inrichten vandaag. Ik voelde de kleine niet meer...weer veel porren.....nu weer lichte schuifjes-duwtjes. Zal wel ruimte gebrek zijn. Ben ook zo'n angsthaas. Heb teveel gezien denk ik.
@sesa eng is dat he? Heb je dan je placenta aan de voorkant liggen. Dat scheelt echt heel veel. Hier weer veel harde buiken. NOu ja veel voor mijn doen dan. Bij elke keer omdraaien in bed.PFFFF. Ik heb de korfbal maar afgezegd vanochtend.Ikhad er heel veel zin in om bij mijn zoon te kijken. Maar ik dahct ik moet kalm aan doen. Dus ik kan maar beter even de rust pakken en "uitslapen" vanochtend> Dus voor het eerst in 6 weken kunnen we twee ochtenden kalm aan doen dit weekeind. Maandag helpen op school doe ik ook niet dinsdag moet ik nog even zien. Want we hebben dinsdag ook een vergadering van de OR van school. Zou ook zo maar kunnen dat ik daar niet heen ga. Tochh mijn rust zo veel mogelijk pakken tot mijn man thuis is. De baby moet echt nog even 2 weken blijven zitten. De 28e is hij in australie dan kan hij er nog niet af. Maar de 3e waarschijnlijk wel. Ik had het gisteren ook weer kwaad met mijn ouders. Zag dat z e naar engelend zijn. Tja dat wilde ze vrijheid niet zorgen voor mij en mijn kinderen geen verplichtingen lekker genieten van hun leven samen. Dat komt dan toch ook weer even hard binnen. Ja zon vakantie in Engeland is heel belangrijk. Het is goed dat ik dat niet vaker mee geconfronteerd word. Maar het voelt dan wel heel alleen. Zeker als ik dan de dag daarvoor in de prenatal allemaal oma's heb gezien die met hun (schoon)dochters dingen voor de baby''s aan het kopen zijn. dan zou ik willen dat ik dat ook had. Maar goed vandaag een nieuwe dag. Lekker haken kalm aan doen genoeg rust krijgen. En hopen dat de baby nog even 14 dagen wil blijven zitten. \
Goedemorgen dames! Hier lekker aan het genieten van de vrije dagen, lekker uitslapen enzo Ben echt blij dat ik (en de dokter uiteraard) de beslissing heb genomen om te stoppen met werken. Baby was deze nacht heel actief, heb ook wel wat steekjes en pijnlijke buik, denk dat hij aan het zakken/indalen is. Maar wel zalig om wakker te worden met het gestamp van je baby Dobbermama, wat lief seg die cadeau's! Geniet nu maar lekker van je verlof ook en idd, zoals je zegt, jullie meisje is nu het belangrijkste, de rest zie je achteraf nog wel. Romie, veel plezier met inrichten nog, het ziet er al heel leuk uit! Sojo, goed naar je lichaam luisteren en rusten hoor, ik zou ook echt niet teveel meer over en weer rennen.
@ kimmetje. Als mijn man er straks weer is. Dan kan ik het wel weer oppakken(voor zo ver mijn lijf dat dan toe laa) t.Maar nu wil ik het uitzingen tot hij thuis is. Kalm aan idd. Geen afspraken meer. Af en toe wat wandelen . Maar verder even niet zo veel meer. Mijn schoonouders komen ook pas 1 oktober thuis. Ik zou het toch een stuk kalmer in mijn hoofd hebben als ze gewoon thuis zouden zijn. Maar goed.