de dingen die ik nu heb staan ga ik nie afzeggen...vooral omdat ik eigenlijk alleen voor die afspraak met die vriendin van mij een half uurtje moet rijden. heb donderdag ook nog eten bij me moeder maar dat is nie erg, dan ken ik lekker op de bank hangen en ook gewoon gaan wanneer ik er genoeg van heb. sojo heerlijk zeg dat is nog eens een leuk aha moment dat je mannetje waarschijnlijk 2 dagen eerder thuis is sesa ja hier ook beetje last van me rug. maar ook veel steken bij me onderkant en krampjes.
Even spammen met foto's hihi Dit is het wiegje. Staat nu even op het kamertje, komt daarna op ons kamertje te staan maar dan staat het nu niet zo in de weg
Laatste foto. Waarom hij alles op zijn zijkant zet snap ik niet. Misschien omdat ik het via mijn telefoon upload? Het kamertje moet nog wel wat aangekleed worden. En op het plankje van de commode staat de naam vandaar dat die er niet helemaal op staat. Dat blijft nog even een verrassing. Hihi
Leuk romie. En idd gaaf dekentje maar ook je vloerkleed vind ik erg leuk. Nou hier ga ik wel afspraken af zeggen. Morgen avond blijf ik thuis. Das veel beter voor me. Ik ben nu ook moe. Maar toch nog even in de buitenlucht dochter is wezen paardrijden dus wij mee naar de wei heerlijk. Maar ben wel moe nu. Ik slaap alleen weer heel slecht. Draaien doet zeer de rugpijn is weg bij mij. Maar om een haar is hij ingedaald mijn buik is nu zo gezakt. EN idd steken op de onderkant draaien in mijn bekken.Ik ben benieuwd over 8 dagen weet ik dat.
Mooi kamertje Romie! Ik heb pijn in mijn handen haha. Heb 14 kg appels geschild en appelmoes gemaakt. Nog 10 kg te gaan @ Sojo, fijn dat je rugpijn weg is!
Romie nou je zegt dat het nog aangekleed moet worden maar dat is een mooi kamertje Sojo ben benieuwd of dat je zoon is ingedaald. Sesa hahahaha jja snap dat je dan pijn aan je hand hebt
Ja ik heb een adoptie appelboom op een biologische boomgaard. Alkmene appels , nederalnds ras ...heerlijk
@sesa dat is een hoop werk, ik geloof goed dat je handen voort zeer doen. Dank je wel allemaal. Kleedje in wiegje hb ik zelf gehaakt. Vloerkleed gekocht van de week. Ben er erg blij mee! Ik vind de muur waar het ledikantje tegen staat nog kaal. Daar wil ik nog iets meer neer hangen. Het is toch weer een heel ander kamertje dan we bij river hadden. Dat vind ik wel leuk. @sojo wat fijn dat je man twee dagen eerder thuis komt. Morgen weer controle vk en verder niets. Morgen jarig. Hopelijk blijft ons meisje even zitten totdat die dag voorbij is haha
Uhm ik heb enkele avonden gehaakt. Ik denk twee weken ofzo. Geen idee. Ik wordt 29 morgen en we hebbe het pas al gevierd. Alleen ouders en schoonouders komen langs. Verder niets bijzonders. Heb ik ook ech geen zin in.
Romie, alvast gefeliciteerd met je verjaardag. En mooi kamertje hoor! Sesa, poeh das een flinke klus al die appels! Afgelopen donderdag moest ik naar de vk in het ziekenhuis. De nacht daarvoor had ik erg slecht geslapen: Veel buikpijn en dacht soms zelfs dat het weeen waren. Nu is onze kleine al aan het indalen en heb ik dat dus gevoeld. Schijnbaar bestaan indalingsweeen dus ook al.
@ jusi. Hier volgens mij ook in dalings weeen maar dan vrijdag nacht. Ook snachts. Mijn buik is ook echt een eind gezakt.Er past nu een hand boven mijn buik waar eerst buik zat. Ik ben benieuwd of het echt zo is. Ik voel hem ook veel beter onderin. Soms ben ik bang dat hij zomaar uit me valt. Ik zal zooooo blij zijn als mijn man thuis is. @ sesa ik ben er 35 zijn wij dan de oudste van de club??? Ik was 26 bij mijn eerste.
romie heerlijk toch een dagje met vrij weinig in de planning zal een hoop zorgen en last van je afvallen nu de kamertjes bijna klaar zijn. als de baby nu komt hebben beide kinderen hun eigen opgeruimde kamer. kan me heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om uitgebreid je verjaardag te gaan vieren. jusi was alles goed met de baby?hoe is het verder met jou? nou haha heb je dat ook weer mogen ervaren, is het nu wel weer iets minder dat gevoel alsof je weeën hebt? Ik ben afgelopen juni 27 geworden dus ik mag nog even totdat ik 30 wordt (al is manlief me er nu al mee voor de gek aan het houden haha). pff mijn meisje begint wel steeds steviger te shoppen..eigenlijk sinds afgelopen nacht is het zo erg geworden. heb af en toe het idee alsof ik zo een voetje vast kan pakken.
Sesa, ja maar ze zei dat de baby ook nog naar boven kan schieten omdat het mijn tweede is.. Als dat zo is, heb ik voor niks al die pijnlijke weeën gehad. Dobbermama, met mezelf gaat het goed hoor! Alleen wat stress doordat mijn man al een tijdje in de WW zit. Heb paar weken alle vaste lasten uitgerekend en nu hebben we maar 375 euro per maand te besteden aan boodschappen en benzine. Das weinig toch, of zijn er hier meer met zo weinig geld te besteden?