Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo beterschap met je meisje. Hopelijk is ze morgen weer wat fitter.

@sesa wat fijn dat alles goed was bij de gyn.

@hier net boodschappen gedaan en toen viel mijn kar om naar de auto toe rijden. In zo'n goot. Bovenop mijn voeten. AUW. Blauwe plek nu.
    Wn. Gekneusd denk ik. Voel het nu nog. Dat was dus echt de laatste keer dar ik alleen boodschappen ben wezen doen. Gelukkig was river er niet bij. En mijn boodschappen waren ook nog heel. Zelfs mijn eieren.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Auw romie! Bizar dat de boodschappen nog heel waren !

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Floradix heeft ook pillen.Die zijn niet zo vies. Al is het drankje nog beter geloof ik. En idd het helpt. Ik merk het als ik ze niet neem die pillen. Niet gelijk maar na een paar dagen heb ik veel minder energie.

Nu bruis ik ook. Heb net onkruid om gehakt in de tuin. Het stond inmiddels een meter hoog aan de voorkant. Nu ligt het op een hoop.
    Dat verdwijnt vanzelf w el weer.
    Nu nog lakentje strijken en boodschappen voor vanavond. Verder een rustige dag met een zieke dochter. Ze is niet echt lekker en hangt al de hele dag voor de tv.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@Sojo, bezig bijtje haha. ik zal volgende x de pillen halen. drankje is echt nasty

5. sesa

sesa Niet meer actief

Deze heeft een vriendin gemaakt 2 weken geleden

Bijgevoegde bestanden:

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Slaapritme: rond 3 uur wakker en rond 5 en vaak ssla ik die van 3 over en is 5 eerste keer dat ik wakker wordt.

Jusi ik ben dus met alles klaar. Alleen de box wordt deze week gebracht. Heb me vluchtkoffer ook bijna klaar.

Sojo beterschap met je dochter

Sesa kijk mooi nieuws dat alles goed is bij je :)
    Mooie foto :)

Aai romie...idd beter nie meer alleen boodschappen doen.

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa mooie foto zeg. echt!!!!

8. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx meiden!

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    het is rustig hier vandaag.

vandaag op tijd naar bed toe, morgen ga ik namelijk een gipsbuik laten maken. vluchttas staat ook zo goed als klaar, alleen nog 1 jasje van ons meisje en een pyjamabroek van mij maar die zitten nu nog in de was. doen jullie ook wat te drinken erin en iets voor te knabbelen zoals sultana ofzo?

10. sesa

sesa Niet meer actief

Ja idd erg rustig. Ik be blij dat ik lekker veel getrappel voel.
    Er is me wel op het hart gedrukt door de gyn dat ik volgende keer moet bellen als ik minder leven voel.

Succes met je gipsbuik dobbermama. Heeft je vriendin het eerder gedaan?

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa ja als het goed is heeft zij dat al vaker gedaan haha.
    mijn kleintje is vandaag heel rustig, als ze voor morgenvroeg niet heeft bewogen dan ga ik morgenvroeg eerst bellen voordat ik naar die vriendin ga.
    wel erg fijn dat jij meer getrappel voelt nu :)

12. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi dames,

Hier ben ik weer even! Mijn vriendin is gisteren bevallen van een heel mooi meisje, net op bezoek geweest en ohhh nu kan ik zeker niet meer wachten! :)
    Hier begint het slapen ook weer heel slecht te gaan, heb ik geen last meer van zuur, moet ik echt om het half uur naar toilet :)
    Verder is mijn buik ineens weer wat gegroeid, heeft ook plots een heel andere vorm, precies een eitje :D En volgens mij is hij al goed ingedaald.

Sojo, veel beterschap voor je dochter!

Sesa, leuk dat alles pico bello in orde is :) Hele mooie foto ook trouwens! Wauw!

Romie, wat naar met je winkelkar! Idd opletten hoor! Beter niet te veel meer alleen doen!

Dobbermama, veel plezier met je gipsbuik morgen! Hopelijk is je meisje morgen weer wat beweeglijker.
    Hier is de kleine ook 2 dagen wat rustiger geweest maar sinds gisterenavond weer heel actief.
    Aan men buik te zien klopt het toch wel wat ze zeggen van die groeidagen.

Verder lees ik dat iedereen zo goed als alles klaar heeft. Super hé! Het begint nu echt af te korten voor ons allemaal!
    Hier staat alles klaar, kamertje, kinderwagen, het park (box) en gisteren ook de laatste suikerbonen gemaakt.
    Nu enkel nog mijn koffer en de wieg naar onze kamer zetten.
    En dan ook nog wat kasten uitruimen en véél wegsmijten, zodat we plaats hebben voor ons ventje zijn spulletjes :)

13. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx kimmytje!
    @dobbermama, en is de kleine weer aktief?

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo een rustige nacht zonder kinderen in mijn bed. Mijn zoon baalt er van. Maar ik slaap zo slecht... Vannacht ook weer veel wakker. En laat in slaap vallen. Ja dat komt er van als je uit kan slapen en om 7 uur inslaap valt op de bank. Nu ben ik dus weer moe.

De baby is nu rustig. Maar ik had wel een voet tegen mijn maag zitten vanochtend. Auw.
    Mijn dochter is weer naar school. Zonder koorts maar ze hoest nog wel.

Vanmiddag korfballen met heel het spul. Gezellig hoor. Ik heb vandaag de vuilnis bak voor het laatst zelf binnen gezet. Volgende keer is mijn man weer thuis.

Het onkruid is weg. Maar de lakentjes moeten nog gestreken worden.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Gelukkig is die kleine vnaf 4 uur flink gaan bewegen en om 7 nog een keer. Toen ik naar bed ging bewoog ze ook maa heel minimaal.

Kimmytje gefeliciteerd met die vriendin van je :)

Sojo ook een leuk gebaar vandaag voorr het laatst die bak binnen gehaald. Dat je man er maar snel weer is he :)

16. sesa

sesa Niet meer actief

Gellukkig dobbermama!

17. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi!

Dobbermama, hoe is de gipsbuik geweest?

Vraagje... Kwijlen jullie ook zoveel tijdens jullie slaap? Mijn kussen is soms echt zooo nat :D

Ik ben trouwens nog een weekje langer thuis, vandaag weer even op het werk en ziekenfonds geweest, het is nu zo geregeld dat ik achteraf nog een maand voltijds ouderschapsverlof neem, zodat ik weer begin te werken op 11/02/2014. Ben blij dat ik toch nog ruim met ons zoontje thuis ben :)

18. sesa

sesa Niet meer actief

Idd hoe is de buik geworden dobbermama?

@kimmytje, hahah idd kwijl ik ook. Dacht dat ik de enige was .heb toch mijn mond dicht hahah.

@romie, al weeen? Nu mag het. Alles is klaar toch?

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een drukke dag vandaag. En veel pijn. Stom natuurlijk om onkruid uit je tuin te halen.Vandaag een hele middag kijken bij de korfbal. Veel commentaar op de mijnbuik. Dat is dan wel leuk. Hoe lang ik nog moet. of ze mochten voelen. (jaaa dat mag). Goh gefeliciteerd. Ik zag het vorige week pas. Wanneer komt het(over 4 weken). Lachen dus.
    Maar zere voeten van het staan en stijf. En het belangrijkste de kinderen hebben genoten en ik heb lekker naar ze kunnen kijken.

De aflosser van mijn man is bekend. Het enige is dus wanneer hij in de tweede haven van australie is. Of dat vrijdag zaterdag of zondag wordt. We gaan het zien nog 10 tot 12 dagen. Heerlijk aftellen.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, leuk hoor die aandacht. Jee je kan zeker aftellen!

Deel Deze Pagina