Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama hoe was de gipsafdruk vandaag? Ik ben erg benieuwd.

@sojo wat leuk al die reacties!

@kimmytje nee geen last van. Alleen veel laat van piekeren snachts als ik wakker word en kan dan niet meer slapen. Heel vervelend.

@sesa nope helaas nog geen weeën. Van mij mag ze komen. Alles is in zoverre klaar dat ze kan komen. Er moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden. Maar dat kan ook als ze er is.

Vandaag samen met schoonmoeder de keuken gesopt. En ze heeft meteen mijn keukenra gewassen en ik had zelf het vouwgordijnen al uitgewassen. Zo fijn dat dat ook weer klaar is.

2. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, fijn dat het lekker schoon is!
    Jammer dat het nog niet begonnen is. Van mij mag het nu ook wel beginnen hoor.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Romie, het wordt spannend bij jou zo,de laatste loodjes!
    Of ervaar je het zelf niet zo?
    En je bent goed bezig geweest in de keuken, fijn he, als dat allemaal gedaan is. :)

Sojo, leuk he die complimenten. :)

Vandaag hebben mijn man en ik flink gewerkt hier in huis: Man heeft alle ramen beneden gewassen, ik de badkamer en wc uitgesopt, bovenverdieping gestofzuigd en gedweild.
    Tot slot ik beneden gestofzuigd en man gedweild.

Volgende week wil mijn man de keukenkastjes (alleen de deurtjes) gaan schilderen.
    Nog 1 week in de troep dus. ;)
    Na die week de box en wandelwagen naar beneden, en kleertjes wassen.
    Dan zijn we volgens mij een heel eind klaar.

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    ja het wordt echt spannend nu. Ik kan niet wachten haha. Ik hoop dat ze snel komt. Hopelijk niet morgen want dan is mijn petekindje jarig. Wordt 1 jaar. Daarna prima haha.
    Wist je maar wanneer he, dat zou wel eens fijn zijn...
    Ik ben ook zo benieuwd hoe ze eruit ziet en hoeveel ze weegt. Of ze op river lijkt of totaal anders.

Morgen doet manlief de laatste twee muurtjes texen. En dan is day echt klaar. Morgen ook even een nieuwe waterkoker kopen. Want oude lekt. Morgenvroeg even naar de markt, fruit halen. River haat morgen een dagje naar het kinderdagverblijf.
    Ow ja en een berg was strijken en de bedden verschonen.
    Druk dagje weer, haha

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Blij dat ik niet de enige ben die kwijlt haha :D Heb het wel meer gehoord...

Sojo, idd fijn die aandacht! En hey wat fijn dat de thuiskomst van je man zo dichtbij komt! Hij zal snel weer bij jullie zijn :)

Romie, zoveel piekeren? Over wat dan?

Jusi, jullie zijn ook flink bezig, maar het is zo leuk hé alles klaarmaken voor de baby :)

Hier ben ik net begonnen met wegsmijten en ruimen. Heb een aantal kasten die vol rommel steken en waar véééél van weg kan. Plaats maken hé, binnenkort zijn we met 3 ;)
    Morgen ga ik hieraan verder werken, en als dat gedaan is ga ik stilletjesaan aan mijn koffer beginnen.
    Hoop echt dat deze laatste weekjes snel gaan, begin nu ook echt ongeduldig te worden naar ons mannetje!

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje hahaha ja ik heb daar ook last van hahaha alleen zo te lezen nie zo erg als jou.
    zoooo dat is een hele lange tijd dat je bij je zoon thuis kan blijven...lekker hoor :D ik tot nu toe 17-01-2014 maarja als ze later wordt geboren of ik heb nog geen werk dan wordt dat natuurlijk ook later

sesa haha ik dacht dat we hier heel open waren haha waarom heb je dat kwijlen nie eerder aangegeven ;) nee grapske maar ben wel blij te horen dat ik nie de enige ben haha
    bij jou ook ja dat de kleine al mag komen? staat je ks nog steeds gepland op je 40 weken of hebben ze dit al aangepast?

sojo pff dat is inderdaad wel een zware dag dan zo idd. jeej lekker aftellen meis :D nog even volhouden.

romie ja ben je er zo klaar mee dat ze nu mag komen? hoop voor je dat ze dan ook nie lang meer op haar laat wachten.
    heerlijk he al die klusjes die je nog even gedaan krijgt voordat ze er is. wij hebben vandaag eindelijke het vliegengordijn klaar pff wat hebben wij dat lang uit zitten stellen haha. nu alleen nog de koelkast, keuken en dressoir....wil eigenlijk ook nog de zolder doen maar dat gaan we nie halen denk ik want dat is echt veel werk

jusi nou nou bezig bijtje..heb je nu geen last van je lichaam?

nou gipsbuik is goed gelukt :D mijn vriendin was daar vrij snel in dus waren echt vrij snel klaar ook. hij ligt nu te drogen en dan ga ik volgende week ofzo een keer kijken hoe ik hem ga versieren.
    mijn moeder belde vandaag nog op...of dat ik het leuk zou vinden ipv alle kraamvisite verdeeld over de vloer te krijgen het in 1x te vieren. mijn man en ik hebben het al een keer besproken en wij willen liever verdelen over verschillende dagen.
    hoe doen jullie dat?

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hele andere vraag...moeten jullie ook zo vaak voor een grote boodschap? ik ga onderhand 3x op een dag.

kimmytje haha die nesteldrang is toch wel ergens goed voor he ;)

8. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, 10 okt. Staat de keizersnede gepland. Dus morgen nog 2 weken. Als ik eerder weeen krijg of mijn vliezen breken dan wordt het een spoedks.

Fijn dat de buik goed gelukt is :)
    Ik laat de visite ook verspreid komen. Ik kan geen gastvrouw zijn...ben alleen. En mijn huiskamer is ook niet erg groot. Heb ook geen geld voor een zaal te huren.

9. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ik ben blijd dat ik een keer per dag kan poepen. Heb ook aambeien :(

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kimmytje ik pieker over dat mijn man nog steeds geen werk heeft en weinig tot niet solliciteerd. Hij weet niet wat hij wil en he komt al lastig ergens binnen zonder kruiwagen. Ik word er erg moedeloos en gefrustreerd van...

@dobbermama ja ik ben er wel een beetje klaar mee haha, buik zit in de weg en ben snel moe en geïrriteerd.
    Wat leuk dat het goed gegaan is met de gipsbuik. Foto??

Wij laten het bezoek ook verspreid komen, we hebben ook niet zo'n groot huis. Het schiet me ineens te binnen dat ik nog postzegels moet halen voor de geboortekaartjes. Morgen ook maar eens doen

Dat wilde ik net vragen dobbermama ik moet ook sinds de laatste paar dagen wel ooit drie keer per dag voor de grote boodschap. Elke keer met beetjes. Soms gaat het ook lastig. Normaal 1 keer overdag of om de dag.

@jusi en kimmytje jullie ook sl bezig met de grote schoonmaak. Ik heb hier ook nog een paar dingen op een lijstje staan wat ik eigenlijk nog gedaan wil hebben.

Ik ga zo maar eens proberen te slapen, lig al lekker in mijn bedje

11. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wat een drukte bij iedereen schoonmaken .... En idd hier dus ook lakens strijken gisteren de voortuin. Ik heb de kleding van de kinderen ook al uitgzocht vorige week. Verder moet mijn koelkast nog schoon en onze extrakamer. Die staat bij ons tussen het huis en de garage. Die moet ook nog opgeruimd. Maar dit is voor mij zowiezo normaal om allemaal te doen als mijn man thuis komt.Al kan ik het nuwel onder het kopje nesteldrang schuiven.
    We zijn echt aan het aftellen dus. Lekker. Maar ik wil ook nog even genieten van het gewriemel in mijn buik. Het wordt allemaal wel zwaarder maar nu geniet ik er van.

Ik heb mijn dochter snurkend en rochelend naast me liggen. De hele klas schijtn te hoesten en snotteren. Ik ben benieuwd of wij het ook allemaal nog krijgen. We gaan het zien of ze morgen naar school kan.

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie nog even meis..vrijdag ben je 39 weken dus hoe dan ook binnen dan en 3 weken is ze er.
    pff ik heb dan nie dat het soms moeilijk gaat maar me billen doen er pijn van haha ik moet ook echt vochtig papier gebruiken nu.
    heb van mezelf spastische darmen dus moet er normaal al goed op letten maar idd dan ga ik normaal ook 1x per dag ofzo
    als hij klaar is maak ik zeker een foto en dan zet ik die hier op :D heb wel een foto maar daar sta ik helemaal op en die zet ik hier liever nie neer

sesa ook spannend dus bij jou...eigenlijk zelfde verhaal als bij romie..hoe dan ook over 2 weken dan heb jij je baby in je armen. spannend is het toch wel he allemaal vind je ook nie?
    ik heb trouwens ook aambeien :( dat maakt het er allemaal nie beter op...schaam me er ook echt voor tegenover me man om heel eerlijk te zijn....en dan is me buik zo hard aan het groeien dat die echt flink aan het scheuren is :( en ikke maar smeren

sojo je meisje heeft het goed te pakken dan en tja in zo'n klas is elkaar aansteken zo voor elkaar ook he.
    pff jij wil ook nog veel gedaan hebben voor die kleine er is...idd net zoals ieder ander hier haha...ikke ook maar vraag me af of ik het allemaal ga halen

13. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, jeeeee nog max. 2 weken!! Nu kan ik echt aftellen. Ik kan helaas niks doen met mijn nesteldrang :(.
    Ik ga zo wel een uur wandelen.
    Vanavond een borstvoedings avond in het ziekenhuis. Mijn zoontje heeft zijn eerste schoolfeest.

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa lekker een uurtje wandelen. Dat red ik niet meer hoor. Maar nou heb ik het ook druk met alle andere dingen die"moeten".

Verder weer een beroerde nacht gehad.. Draaien doet zon pijn.

Nog 4 weekjes dan is hij er.

Ja het schiet op voor ons allemaal

15. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, ik koester dat uurtje. Moet daarna wel een uurtje liggen hoor. Maar ben zo blij dat ik kan bewegen na 3 mnd bed/bank rust.

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat scheelt een hoop he sesa als je dan eindelijkweer wat kan. Ik ben een stuk vrolijker sinds ik van de bank af ben. Maar dat is bij mij al wat langer.
    IK ben blij dat ik bijna alles weer zelf kan.

En dan is wandelen echt heel fijn voor je hoofd ook.

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa pff een uur wandelen, ik doe het je nie na hoor.
    als ik mee de hond ga uitlaten dan ben ik er echt wel klaar mee als ik weer thuis ben...dat is denk ik 20 min wandelen ofzo
    spannend voor je zoontje..zijn eerste feest op school haha.
    heeft hij er zin in?

sojo hmm ik ook een beroerde nacht gehad. droom nu al zeker 4 dagen achter elkaar allemaal van die vervelende dromen en elke keer komt mijn broertje erin voor. vannacht had ik gedroomd dat er in werd gebroken, nou me hart klopte in me keel en heb serieus me man naar beneden gestuurd om hem te laten kijken dat er niks aan de hand was. ben dus gewoon van 4:20 tot 6:50 wakker geweest. trouwens last ook van me heupen bleh

18. sesa

sesa Niet meer actief

Vervelend die dromen dobbermama! Hij vind het erg spannnend hoor zijn feest.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    gaat ie samen met een paar klasgenoten daarheen zodat hij niet alleen daar aankomt?

nou boodschappen zijn in huis, koelkast is uitgedaan en bed is ook weer verschoond...maar meteen die matras beschermer erop gedaan. nu alleen nog de keukenkastjes, achtertuin en de dressoir :D

20. sesa

sesa Niet meer actief

Hij gaat met een klasgenootje idd. Fij dat je lekker aan je klusjes bezig bent. Ik moet weer iemand zien te regelen voor mijn klusjes.

Deel Deze Pagina