Hoi hoi! Hier even kort verslag, babyboy ligt mooi zoals het hoort, is ook aan het indalen, en weegt nu 3kg! Is natuurlijk maar een schatting maar de gyn zei dat het toch niet echt veel meer of minder zal zijn. Bij mij is alles mooi in orde, eiwitten, suikers, bloeddruk, dus tevreden weer naar huis. Vind het alleen spijtig dat hij niet heeft nagekeken op ontsluiting, doen ze dat bij jullie? Heb ook het testje op streptokokken gehad, schrok wel toen hij ineens met een stokje in mijn poep ging
@ kimmetje fijn dat alles goed is. En indalen is ook prettig. Hier doen ze ook geen onderzoek naar ontsluiting. alleen als je met klachten komt. Toen heeft ze wel gevoelt. En was er iets van een opening maar de baarmoeder hals was nog stug. Ik mag maandag weer. Ben benieuwd. we gaan de bevalling bespreken. En ook ik ben beniuewd of hij ingedaald is. Hij was vandaag zo rustig ik had bijna gebeld. En nu ik op bed lig is hij wakker en een drukte in mijn buik
Sesa meis idd jij moet lekker op de bank of in je bed gan liggen en vooral niks meer aanraken wat gevaarlijk voor je kan zijn. Romie misschien wel handig ja om alles klaar te gaan zetten.. Je bent 39 weken je meisje kan elk moment komen. Haha ik hou welvan dat soort weddenschappen. Kimmytje mooi dat alles weer goed is uhh hier doen ze dat vanaf 37 weken controleren zover ik weet. Ahum ja als ze bij mij die test zouden doen en bij mijn bibs nog wel zouu ik ook schrikken haha. Nou de box staat.. Heb vandaag een berichtje van leetje gekregen en ze is nog niet bevallen..als ze zelf meer wil vertellen is dat aan haar maak denk laat dit even weten. Hmm heb het idee dat ik een beetje ziekjes begin te worden..heb pikkende ogen, een beettje verkouden, hoofdpijn en val elke keer in slaap
Sojo gezellig gekletst met je mannetje? Ik mag ook maandag D8 serieus ergens gelezen te hebben dat ze dat vaanaf 37 weken doen hier die controle op ontsluiting
Misschien dat het veranderd is. Maar ik heb alleen bij de bevallingen die controles gehad. Ze zijn van mening dat het toch niets zegt. Je kan maanden met ontsluiting rond lopen zonder dat er iets gebeurd. Vandaar. leetje is toch ook al bijna 40 weken zwanger
@all, heb vannacht heelijk geslapen. Heb geen brandwonden gekregen gelukkig. @sojo, idd is ht nu on demand maar moest voor mijn zoontje ook een schema anhoude . Hij wilde elke 1,5 uur. Dan heb je geen leven meer. @dobbermama, ok leetje zit ook nog op de kleine te wachten dus. @romie, geen appels gekregen @kimmytje, bij mij hebben ze van de week wel getoucheerd en alles zit potdicht. Cervix is zelfs nog lang. Ze hebben ook een strep. B uitstrijkje gedaan.
Helaas geen appels... Kleine meis zit nog in mijn buik haha. Ik denk dat ze het er nog te fijn heeft. Hier doen ze ook niet naar ontsluiting voelen. Pas na 40/41 weken doen ze pas iets zoals strippen ofzo. Inderdaad hoe zal het met leetje zijn? Pff slecht geslapen, paar keer wakker geweest en dochterlief was om 6 uur aan het huilen, was knuffel kwijt. Ging daarna weer slapen, maar toen was ik ook klaar wakker
Ik heb de meest verschrikkelijke nacht tot nu toe gehad. Ben van iets na 4 uur tot zeker half 7 wakker geweest. Paar keer bijna in slaap gevallen maar moest natuuurlijk toen weer naar de wc. Ga vanaf maandagecht het ritme van manlief delen want ik kan da echt nie volhouden zo zonder een ritme..bleh ik wil echt nie meer op dit moment..ben er nu even helemaal klaar mee
Oo dat is wel echt een rotnacht Ik viel vroeg in slaap. Maar was ook rond 6 uur weer wakker, En gelukkig weer even in gedommeld. Daarna korfballen Leuk maar mijn zoon moet 45 min van t evoren aanwezig zijn. Om alles klaar te zetten. Prima maar dat was kwart voor negen. En dan komen we aan staat alles al en gaan ze een spelletje doen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar baal ik dan van. Ik had dus gewoon rustig aan kunnen doen. En ik vind het best fijn als ik net iets langer kan blijven liggen. Elke minuut slaap is bijna goud waard op het moment. Dus ik kan het wel begrijpen dat je het even zat bent. Als de baby er is kan ik tenminste weer normaal slapen. Dan word ik wakker voor de voeding maar niet omdat ik me omdraai in bed en ik die hele buik over mezelf heen moet tillen en dat dat veel pijn doet.
Sojo ja precies is iets anders als je snachts wakker wordt om je kleine te voeden terwijl je je eigen lichaam terug hebt en nie overal pijn hebt. Nog even. Bleh dat is dan extra zuur na zo'n nacht en je komt voor niks eigenlijk vroeg aan bij het sporten. Om mezelf maar even een op te vrolijken ga ik zo even naar babypark haha (moet nog een kruik hebben, wtje was zo smerig dak die weg heb gedaan die had ik gekregen).
@dobbermama, je komt vast niet met alleen een kruik thuis. Ik heb die nog van mijn zoonje. Heb er een mar praktijk leert dat je hem haast niet gebruikt. Heb een tarwepittenzakje, 1,5 min in de magnetron en die vind ik veel fijner.
Sesa idd we zijn niet alleen met een kruik thuis gekomen..hebben ook een regenkap voor de maxicosi gehaald, slang om badje leeg te laten lopen en haar eerste knuffel van papa en mama..een bruik konijn haha
Leuk shoppen voor de baby dobbermama!!!!!Ik heb van de week zon leuk overhemdje bij de prenatal gekocht. Hij hangt nu te drogen.(dat maakt die slape loze nachten weer goed) Maar ook voor de oudste twee was het leuk shoppen van de week. Nieuwe schoenen. Vandaag een bodyprotector voor het paardrijden.(kan ze iets veiliger van het paard vallen). En een fles wiskey voor mijn man. En voor de laatste keer grote boodschappen met de kinderen. We stoppen alles in kleine tasjes dan is het niet zo zwaar en sjouwen we het met zijn 3 en naar binnen.
Leuk dat shoppen he dobbermama! Je komt inderdaad altijd met meer thuis. Jeeej het eerste knuffel konijn! Wel grappig mijn eerste knuffel was ook een konijn. Ik heb hem nog steeds. Vanmiddag op verjaardag geweest bij neefje jip. Was wel gezellig. Ook de maxicosi naar beneden gehaald en mijn vluchttas ingepakt. Hopelijk komt ze snel en heb ik die niet nodig haha... Pfff wachten duurd lang... Mama en mijn zusje zeiden wel dat mijn buik een eind gezakt is, meer dan bij river. Voor mijn gevoel zit mijn buik nog hoog... Maandag weer controle en hopelijk voor de laatste keer
Sojo ha dat is wel lim van die kleine tasje Romie hoop voor je dat zesnel komt. Mijn man wilde een konijn want zijn eerste knuffel was ook een konijn haha.. Ik had een aap...man heeft gewonnen
@sesa river was precies met 41 weken. Ik denk dat we daar weer naar toe gaan. Als het maar spontaan is en geen inleiden wordt, dat zou ik verschrikkelijk vinden..
@romie maar het schiet wel heel erg op voor je zo. Jij bent er echt bijna. Ik ben benieuwd hoor wanneer. Het word ook steeds spannender om op het forum te komen. Ik denk elke keer zou er al iemand bevallen zijn????