sojo nou ik heb idd hetzelfde...is eigenlijk meer om te kijken of romie al bevallen is haha je bent er idd bijna romie nog even volhouden...en jawel gewoon vanuit gaan dat ze vanzelf komt
Hier gaat het slapen ook weer iets moeizamer... Moet zoveel plassen ook! Maar komop dames, het zijn echt de laatste loodjes! Ik vind het langs 1 kant wel spijtig dat de gyn niet gecontroleerd heeft op ontsluiting maar langs de andere kant, stel dat je al hebt, dan denk je dat het snel kan gaan, maar het kan ook anders... Kijk naar mijn vriendin, die heeft nog dik 3 weken gelopen. Haha Dobbermama, altijd fijn hé die babywinkels! Is zoals IKEA, vind ik, je gaat er voor 1 dingetje naartoe en komt met een serieus lange rekening buiten Romie, wat jammer van de appels! Eventjes geduld nog meid, ze is er bijna! Hier vandaag weekinkopen (eten en drank voor een hele week) gaan doen samen met mijn ventje, vind ik echt leuk Ook kan ik nu met trots zeggen dat alles voor onze suikerbonen klaar is, ook het presentatiemateriaal, ben er echt trots op We hebben ook aan ons koffertje voor het ziekenhuis gewerkt, voor baby zit alles er in, voor mezelf moeten er nog een aantal dingen bij, maar daar wacht ik nog effe mee omdat er toch nog steeds spullen zijn die je nu nog nodig hebt. Vond het wel heel erg leuk om kleertjes uit te kiezen die we meenemen
Kimmytje wat leuk dat je helemaal fier bent op je suikerbonen en alles er omheen. Ben benieuwd naar de foto's straks als de kleine i geboren. Ik heb me tas al helemaal klaar..alles zit erin haha heb gewoon nieuwe dingen aangechaft zodat ik zeker weet dat alles erin zit...ik ga denk ik anders tochveel vergeten. Jeej om 8 uuur voor het eerst eruit geweest..denk dak al weet waar ik de fout in ga. Als ik laat ga slapen dan heb ik dus verschrikkelijke nachten. Als ik uiterlijk kwart voor 12 slaap gaat het redelijk goed. Ben namelijk wel 2x wakker geweest maar kon me omdraaien en verder slapen. Is nie gezellig voor me mannetje zo maarja is nie anders
Fjn dat je de oplossing hebt gevonden. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn bilspier dat is het grootste prbleem 's nachts. Zo maar weer wandelen..
Hier ook een goeie nacht, 1 keer plassen en 1 keer wakker en weer omdraaien en in slaap vallen. Ik moet ook niet te vroeg en niet te laat naar bed.Maar ik heb gisteravond in bad gelegen en lekker gedouched dat scheelt ook een hele hoop. Ik zou het lieft alle kleertjes meenemen. Allles zit in mijn nieuwe luiertas. Ik heb gewoon zin om hem uit t eproberen. Ik wil nog wel een badjas en mijn slippers mee. Maar die zijn zo groot.Dat gaat in een andere tas als we echt weg gaan. Het belangrijkste is in gepakt.Maxi cosie staat in de hal op de kinderwagen.Ook die kan gewoon zo mee de auto in. alleen mijn man moet nog komen dan zijn we klaar. Maar mijn schoonouders zijn weer terug van vakantie en daar ben ik zooo blij om. Als er nu wat zou gebeuren kunnen ze komen en voor de 2 uur die het duurt om hier heen te rijden is er ook wel oppas te vinden. Dat komt helemaal goed.
Helaas dames ik ben nog niet bevallen. Haha Het is zo spannend Ik heb ook een goede nacht gehad. 1 keer wakker geweest om te plassen. Dromen jullie ook zoveel? Pff ik wel over vanalles en nog wat. Dadelijk even aankleden en dan naar schijndel. Is een klein dorpje waar de winkels open zijn en er is vanalles voor kindjes te doen. Even eruit. Gaan jullie nog iets op deze zonnige dag doen?
Lekker shoppen romie. Wij gaan paardrijden ik loop een klein stukje mee.( Je kijkt van de wei zo tegen de duinen aan. ) Dus het is hier leuk wandelen. Ik loop niet het hele rondje mee. Maar wel even mijn benen strekken.Daarna bij mij een ex schoonnicht de verjaardag van ons neefje. Gezellig en lekker. Schoonnicht is duitse van origine. Dus veel en lekkere taart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en mijn "zusnicht" is daar ook ,ook met dikke buik dus ...foto's maken. Volgend weekeind rijden we om deze tijd misschien wel richting Amsterdam.
Hier een verschrikkelijke nacht achter de rug Is wel mijn eigen schuld want heb gisterenavond een halve kilo snoep naar binnen gewerkt denk ik... Bah, heb er heel de nacht last van gehad. Mja, tegen de morgen (6 uur) was het verteerd en heb ik toch nog tot 11 uur kunnen slapen. Had ook zo een zin in snoep hé! Hier staat al het belangrijkste ook klaar en in mijn koffer. Juist mijn slippers en een pyama + nog wat kledij voor mezelf moet ik wegstoppen de moment zelf. Wil namelijk die dingen nog dragen voor ik beval Wat een leuke plannen allemaal! Romie, is dat ver waar je naartoe gaat? Zie dat je bevalling ineens begint Geniet allemaal van jullie zondag! Wij gaan weer een dagje naar mijn ouders (doen we elke zondag), meestal zien we als we daar zijn wat we gaan doen, is altijd heel gezellig
Ik ga me ook maar eens aankleden en samen met manlief beginnen aan de achtertuin..hoeven we da ook nie meerr te doen haha scheelt weer enne denk nie dat het nog weer wordt om in de tuin te zitten
Vervelend dobbermama, je gaat toch nog niet al bevallen he, haha Vanmiddag lekker dagje gehad, het was echt lekker weer. Nog een paar toiletartiekelen gekocht voor in de vluchttas. River heeft lekker op de springkussens gespringt. En komt zo met papa thuis can een boswandelingetje. Vind ze zo leuk ht bos, ik ben thuis gebleven, is iets teveel van het goeie. Heb ik mooi de frietpan schoon kunnen maken, wat een rotklus. Nu wachten tot de rest van de family thuiskomt en we frietjes kunnen eten.
@kimmytje wat fijn dat de suikerbonen klaar zijn! En de week boodschappen weer binnen, ook altijd fijn. Gaan wij morgen doen en nu ga ik maar niet eigenwijs alleen maar samen. @dobbermama fijn dat je nu je ritme gevonden hebt. En is je achtertuin klaar? @sesa herkenbaar van die bilspier... @sojo lekker dagje met de paardn gehad en lekker taart gegeten?
@romie, de frituurpan schoonmaken is altijd een rotklus. Ik gebruik daar altijd dasty voor (van de wibra). @dobbermama, ik heb dat ook steken in mijn vagina. Moet ook echt au roepen soms. @kimmytje, lekker toch ff snoepen? Je moet ervan genieten hoor.
@sesa ja dat gebruik ik ook. Maar op een gegevens moment krijg je dat ding gewoon nie meer helemaal schoon. Tijd voor een nieuwe...
Romie is ook wel lekker weer geweest vandaag ommet de kleine river buiten te zijjn Uhh nee ben nie bezig met bevallen zover ik weet haha misschien voorbereiding ofzo heb gezegd dat ze tot min de 37 weken moet blijven zitten haha nee maar het is een beetje onrustig allemaal..we zien wel Mijn man doet gelukkig de frietpan Sesa a soms zijn ze gemeen..heb ze ook wel eens bij me bibs Dasty is goed spul idd Zo tuin is klaar..tuinstoelen zijn naar boven en meeste is gesnoeid..meteen beneden maar de vloer gedaan. Kom nu uit de douche en heb lekker me huispak aan heerlijk
Haha misschien voorween. Is ze al ingedaald? Want dat kun je ook last van hebben, heb ik ook gehad Manlief is river nu op bed aan het leggen en dan samen even douchen en dan ga ik ook mijn huispak aantrekken. Heerlijk
Romie ja ze is al ingedaald 4 weken geleden konden ze ook nie echt goede echo maken en van der hoofd helemaal nie die lag al in me bekken...en laatste keer zeiden ze letterlijk "nou die ggaat nergens meer heen die ligt al goed vast" .. Zal het morgen bespreken moet ik naar de vk om 18:15 Ohh heerlijk is dat he samen douche en dan lekker met een huispak op de bank kruipen samen
nog even een update: ons Driesje is thuis sinds donderdag namiddag. Het gaat goed, maar is heel vermoeiend, aangezien de borstvoeding niet goed lukt (hij is niet sterk genoeg om zijn voeding uit mijn borst te halen. Ik kolf dus 8 keer/dag af en geef hem flesjes moedermelk.) Nu ja, de vorige weken zullen ook nog wel in mijn lijf zitten. Gelukkig is hij een brave en (over het algemeen) tevreden baby Morgen voor de eerste keer (moet 60 beurten gaan) met hem nr de kiné en vrijdag eerste controle bij de kindercardioloog. Ben benieuwd... Ik heb toch ook nog een aantal keer aan jullie gedacht. Het komt nu echt wel dichterbij. September telt nog maar één dag en dan is het oktober... Vraag me af wie de volgende zal zijn...