@kamelot, fijn dat je mannetje thuiis si. Wel balen dat hij niet uit de borst ka drinken. Zoveel lastiger omte kolven en de fles te geven. Zou hij het later wel kunnen ? Geniet van je mannetje. Heb je nog een foto van hem. Ben benieuwd hoe hij er nu uit ziet.
Vandaag bij mijn ouders gegeten. Dat doe ik altijd op zondag. Mijn oma is daar dan ook. Ze wil zomaar aan mijn buik zitten. Ik moet tot 4 x toe haar hand weghalen. Zeg ze" ik wil even voelen". Waarop ik zeg" dat kan je ook gewoon vragen". Ik vind dat zo vervelend!
Zo zeg, wat hebben jullie veel geschreven de laatste dagen. Vergeef me dat ik er niet zo vaak ben en dat ik daarom niet op iedereen reageer,dat kost me echt teveel tijd... Romie, ik ga ook flesvoeding geven, je bent dus niet de enige. Kamelot, wat fijn dat Dries thuis is, eindelijk! Super dat ie een tevreden baby is. Heb je het zelf allemaal al een plaatsje kunnen geven? Is wel een heftige periode allemaal he? Vandaag ben ik net zover als toen ik beviel van Kenji, heel raar om nu nog 'gewoon' zwanger te zijn. En ik ben sinds gisteren strontverkouden, snotterig en hoesten als een zeehond.
Kamelot wat fijn dat het zo goed gaat met driesje..idd wat sesa ook al vroeg..zou hij uiteindelijk wel aan de borst kunnen? Heel veel succes meis ben zo blijj voor je dat hij nu lekker bij je is Jusi beterschap Sesa ahhh ik kan daar ook nie tegen. Mijn moeder wil dat ook nog wel eens doen en dan vooral als ik zit te zuchten omdat het even zwaar is of wanneer ik even last van me buik heb...juist dan moet iedereen van me buik blijven..maarja maak dat maar eens duidelijk
Kamelot wat fijn dat Dries eindelijk thuis is. Vervelend dat het niet lukt met uit de borst drinken. Dan ia het inderdaad veel werk met dat kolven elke keer. Goed om te horen dat het een tevreden mannetje is. @sesa ik vind dat ook helemaal Niks dat mensen aan mijn buik zitten, behalve van mijn man en dochtertje dan heb ik er geen moeite mee. @jusi gelukkig niet de enigste! Dat is inderdaad raar dan, maar wel fijn dat je nu nog zwanger bent en je het ook een keer anders mee maakt. Beterschap met je verkoudheid.
Ben dus niet de enige. Mijn moeder zei ze vind het gewoon leuk. Ik zei dat ik toch ook niet aan haar tiet zitten hahah.
Hier een leuke dag gehad Ben nu nog aan het bij komen. Enik moet eigenlijk naar bed. Fijn paardgereden. OP de wei dus ze heeft echt geoefend. Het was leuk. En lekkere warme appeltaart met slagroom. Gezellige dag dus. Leuke foto's van mij en mijn zusnicht gemaakt. @ kamelot fijn dat driesje thuis is en dat het goed gaat. @dobbermama ik heb er 2 dagen last van gehad even 20 minuten in de tuin het ergste onkruid weg halen. Harde buiken en die steken in mijn vagina. Ik heb ook echt last van mijn schaambeen. dat doet heel erg zeer ook bij het omdraaien in bed. Soms hoor ik zelfs van die knakken die je ook met je vingers kan maken. Ik zit weer helemaal verstopt. En daar heb ik behoorlijke krampen van. Ik heb vandaag maar een 3 dubbele dosis Lactulose genomen. En nu komt het langzaam los. Mijn man is om 5 uur in australie. Hier kan hij nog niet van boord maar toch hij zit nu weer onder de kust dat is wel heel fijn.Hij is of zondag of maandag thuis. Waarschijnlijk maandag.
O ja dat aan je buik zitten. Ik vind het niet erg. Tenminste van mensen die dicht bij me staan. En als ze het vragen. Maar dat was vorige keren wel anders
Alles goed.Bij de vk. De baby wordt niet enorm groot maar dat had ik ook niet verwacht. Ze heeft heel veel van mijn angst voor bloed weg genomen. En dat is fijn. Het was een goed gesprek. Ze zei nogmaals dat het nu zo geod gaat dat ik geen speciaal geval ben. Maar eentje waarbij de bevalling ws gewoon vlot verloopt. Het is toch nummer drie. En mijn tweede gewone bevalling. Dus ze weten dat ik natuurlijk kan bevallen. Het litteken wordt goed in de gaten gehouden. En was gaat het deze keer zo vlot dat ik de eerste 3 cm ontsluiting niet eens merk. En dat op het moment dat ik het zwaar ga vinden ik al zo veel ontsluiting heb dat een rugge prik niet eens meer kan. Dus allemaal positief. En over bleod verlies en zo hoef ik me geen zorgen te maken. Hij moet nog even blijven zitten. das alles. En bij het breken van de vliezen gelijk bellen en naar het ziekenhuis als de weeen beginnen hoeft dat niet eens gelijk. Ik ben benieuwd aan het worden hoe het gaat lopen.
Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je een goed gesprek hebt gehad over de bevalling. Ik ben ook net terug. Sow even 2 kilo aangekomen, komt omdat ik nu mijn rust neem en niet meer aan het klussen en sjouwen ben denk ik. Maar alles goed. Volgende week als ik dan terug moet willen ze gaan strippen... Het rommelt nu al best veel af en toe, schijntje vaker te zijn bij een tweede en is alleen maar goed ter voorbereiding. Ik vind het toch wel erg spannend worden en toch wel wat kriebels voor de bevalling, ik hoop dat het weer zo vlot verloopt.
@ romie. fijn dat ze gaan strippen. Hier rommelt het ook al veel meer dan bij mijn vorige zwangerschappen. De harde buiken kunnen ook meer zeer doen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een boekje gehad veilig bevallen. Dat heb ik toen zo vaak gelezen. Ik hoopte dat dan de bevalling zou beginnen. Ik heb het nu ook maar weer eens gepakt. Ik heb dit keer geen cursus gedaan. maar al dat rommelen is wel gewoon voorwerk. Dus dat hoef je dan tijdens de bevalling niet meer te doen. Ik ben ook zo blij dat hij al ingedaald is. Dat is ook gewoon goed. En ik durf weer wat meer op de signalen van mijn lichaam te vertrouwen. Want ik heb het indalen dus net als het draaien gemerkt. Dat was toch een avond met veel harde buiken.
@romie, de rust doet jou en je kleintje goed Ik ben blij dat ik de onzekerheid niet heb. Ik heb gewoon al een datum Bij de gym zijn de laatste cntroles niet eens per week maar eens per 2 weken. Wegen doen ze ook niet. Ik moet vrijdag pas.
Dat is hier ook ik hoef pas weer over 2 weken. Ze zeggen dat het weinig zin heeft. En dat vin dik ook wel. Ze zei ook de laatste loodjes zijn zwaar dus waarom zou je dan hier komen zitten en wachten als het niet goed gaat of de bevalling begint bel je toch wel. En idd ik wordt ook niet gewogen. Dat was bij mijn dochter ook al zo Ik hoef ook geen urine in te leveren of bloed te prikken.
Sojo, is het niet raar dat je geen bloed en urine hoeft in te leveren? Hoe gaan ze dan zien als je bvb zwangerschapsvergifting hebt? Ik ben toch wel blij dat ze dat hier elke keer doen, bloeddruk en urine. Bloed is niet elke keer. Wat spannend allemaal hier hé! Alles mooi in orde bij iedereen en we kunnen echt in spanning afwachten Romie, wat doen ze je juist met dat strippen? De laatste loodjes zijn idd zwaar, en ik heb precies het gevoel dat die laatste weken nog zoooooo lang gaan duren! Ik moet pas 15/10 weer naar de gyn, ben eens benieuwd Sesa, ik kan echt genieten van het snoepen hoor, mmm lekker, maar moet het steeds bekopen met zuur en slecht slapen... Dan helpt de Zantac echt niet. Ach ja
Bloeddruk meten ze wel maar ijzer word bij de gewone vk wel gecontrolleerd en hier niet. Bij strippen proberen de ze vliezen soort los te maken. Waardoor de bevalling kan beginnne. Doen ze hier ook niet
sesa haha als ik zoiets tegen me moeder zou zeggen zou ze der schouders ophalen denk ik...als ze maar aan me buik kan zitten is het goed. hier ook slechte nacht alleen was dat me eigen schuld. had al een hele week zin in de mac en dat ben ik gister avond dus nog gaan eten..fout fout fout heb dus verschrikkelijk geslapen. manlief is ook nog eens ziekjes aan het worden dus die houdt me ook nog eens wakker..grrr ik moet elke keer wegen als ik op controle kom...en na vandaag moet ik waarschijnlijk elke week op controle gaan komen ook. sojo ik had gisteren zo geen puf dat manlief zo goed als alles heeft kunnen doen. ik had alleen 4 stoelen schoongemaakt zodat ze naar de zolder gebracht konden worden en 1 plant gesnoeid en dat was echt te veel schijnbaar. vandaag de keuken schoongemaakt en dat ging wel weer goed (heb alleen de bovenste plankjes van de bovenste kastjes niet kunnen doen en de afzuigkap daar hak geen zin in haha). dat knakkende geluid dat heb ik ook al een paar keer gehad..vraag me alleen af wat dat nou precies is. mooi nieuws sojo tijdens dat gesprek dus..fijne gedachten toch? romie nie klagen jij haha jij bent nog bijna niks aangekomen deze zwangerschap haha die 2 kilo heb je nodig ok dus eigenlijk zeg je dat je kleine meid tot volgende week de tijd heeft om op een natuurlijke manier te komen...en wanneer staat die volgende afspraak? kijk je nie op tegen dat strippen? je hoort best vaak dat da vaker moet kimmytje ik moet ook elke keer bloeddruk en gewicht laten controleren en bloedtest heb ik ondertussen ook al 3 gehad ofzo. is wel echt verschillend dus schijnbaar bij welke verloskundige je zit hier in NL. o urine heb ik ook nog nie hoeven testen...alleen voor een blaasontsteking maar dat is bij me eigen huisarts. pff ik heb mezelf ook elke keer met snoep of ander eten haha achja. ik heb ook het idee dat die laatste weekjes heeel lang gaan duren zo.