Oh wat vreemd dat strippen, dat doen ze hier niet, tenzij je al weeën hebt en je water nog niet gebroken is, dan breken ze je vliezen... Hier vandaag ook weer druk in de weer geweest, een beetje te veel denk ik, ben net op bed moeten gaan liggen om wat te bekomen. Ben werkelijk al de kasten aan het uitmesten, uitkuisen en véél aan het weggooien, vandaag was de keuken aan de beurt. Vond ik eigenlijk heel belangrijk want komen wel wat spullen van de kleine te staan ook denk ik. Oh Dobbermama, McDonalds, hmmm... Was ik in het begin echt verslaafd aan, Quick ook, terwijl ik het normaal eens 1x per jaar eet at ik het toen echt wekelijks! Nu ben ik het wat beu Sojo, wel fijn toch dat het zo goed gegaan is en je je nu rustig kan voorbereiden hé Hoeveel zijn jullie nu in totaal aangekomen? Ik zat vrijdag bij 35 + 1 op 11 kilo.
@kimmytje, ik hoef ook geen urine of bloed te laten controleren. Ook niet bij de verloskundige. Ik ben nu 17 kg aangekomen
14 kilo ben ik aan gekomen.Het minste van al mijn zwangerschappen. Maar ik ben net zo zwaar als bij mijn dochter. Ik voel me wel minder dik zeker als ik de foto's zie dan valt het wel mee. Zal er weer een posten. Ik heb ook de eet buien. Vanochtend al er lag nog een zak aangebroken chips van van het weekeind. OOOOOOOOOOOOOOeeei. Dat is moelijk om er aft eblijven. En fruit eten lukt me nu bijna niet meer ik heb er gewooon geen zin in. Ja het was echt een fijn gesprek. Ik heb het goed over mijn angst om dood te bloeden gehad. Maar ze vinden me al lang geen risico zwangerschap meer. Ik hoef de gyn niet meer te zien. Ik zie alleen maar vk's dat is fijn. En ik vind het heerlijk dat ik 2 weken niet hoef. Lekker rustig. En de volgende keer wee samen met mijn man. Ikheb het wel gehad hoor nu. Ik stond vanmiddag op het schoolplein en dan ben ik wel gewoon moe. Het fietsen wordt zwaarder.Maar goed ik kan maar beter in beweging blijven. MOrgen hier ook wat kuisen vanavond mijn was doen als de kinderen naar bed gaan. En donderdag komt depoets voor het laatst. Lekker schone bedden dan en alles gestoft en gesopt. Heerlijk. Hebbben jullie ook dat er meer druk op je onderkant zit? De harde buiken worden ook pijnlijker vind ik. Ze komen niet vaker maar ze doen iets meer zeer. Ik ben zo benieuwd. En ik vind dat het allemaal zo snel is gegaan. Nog maar 3.5 week en over 4 dagen mag ik gewoon bevallen dan ben ik 37 weken. Ik vind dat zo gek.
Mooie buik sojo. Ja hier worden de harde buiken ook steeds pijnlijker. Zit ze soms bijna weg te puffen, haha. Lang leve de voorweeen. Scheelt misschien voor straks bij de bevalling haha Vandaag het hele huis gestofzuigd pfff. Een heel karwei en een paar ramen gewassen. Fijn volgens die je ramen vol schijten, Grr Vanavond lekker onderuit op de bank. Ik ben nu 8 a 9 kilo aangekomen met 39+3 weken Terwijl mijn buik nu groter is dan bij river. De vk zij dat ik een ronde buik heb en dat daardoor waarschijnlijk die striemen nu meer zijn gekomen omdat het meer aan de onderkant zit. Fijn... Ik zal zo even foto plaatsen. Straks met mijn telefoon gemaakt is wel niet zo super geweldig
@dobbermama nou bijna niks aangekomen toch alweer 8 a 9 kilo nu. Maar ben lang stabiel geweest. Idd wat sesa zegt de rust heeft goed zijn werk gedaan. De vk zei dat ik ook veel vruchtwater heb wat ze zo voelde. Vergeten te vragen waar ze ze nu op schatten qua gewicht. Ik ben zo benieuwd, hopelijk hoef ik niet lang meer te wachten. En dat strippen, ik weet niet echt wat ik me daar bij voor moet stellen, heb dat bij river nooit gehad. Fijn is anders lijkt me maar als het helpt... Al hoop ik dat ze voor die tijd geboren is. Ik ben het zwanger zijn echt beu. Mijn humeur wordt er helaas ook niet echt beter van... Oeps
Mooie buik romie. Kan begrijpen dat je het zat bent. Ik heb sinds een uur zo'n pijn onder in mijn buik en rug. De tranen springen in mijn ogen. Het zijn geen voorweeen omdat het eigenlijk constant is.
Heb je teveel gedaan sesa of wat is het? Vervelend, hopelijk is het inmiddels minder geworden. Zo dochterlief ligt op bed. Manlief had voorgelezen uit het boekje baby op komst. Heel aandachtig zit ze dan te luisteren, zo schattig. Ze is er steeds meer mee bezig dat nu echt bijna haar zusje komt. Vraagt ze aan mij, mama, mag ik dan ook flesje geven en in badje doen. Zo sweet. Ik ben benieuwd hoe ze straks reageert als ze er echt is, maar ik denk dat dat wel goed zal komen. Zo en nu onderuit op de bank. Tv avondje. Gtst en greys anatomy. Heerlijk
Nee romie , heb niet teveel gedaan. Heb net een hete douche genomem maar het is er nog steeds. Lig nu ff op de bank en kijk of het minder wordt anders bel ik het ziekenhuis ff.
Vervelend dat het er nog is, anders inderdaad beter om het zkh even te bellen als het niet over gaat.. Sterkte meis
Spannend sesa. Idd als het blijft bellen. Ook al voelt het nog niet als weeen. Als douchen niet helpt???? Dat werkt bij mij wel heel goed elke keer. Ik ben benieuwd.
kimmytje ik zit op 18 kilo maar als ik dat zeg tegen mensen in me omgeving snappen ze er niks van. ik draag nog dezelfde broeken als met 10 weken zwanger en draag ook nog de meeste van mijn oude shirts. haha ik hoef voorlopig geen mac meer..heel de week naar uit gekeken en was niet eens lekker haha sojo dat stukje waar je ribben zo bij elkaar komen tussen je borsten dat doet bij mij pijn... is echt helemaal beurs zelfs de vk viel het op toen ze de bovenkant van me buik voelde en ik toch wel duidelijk liet merken dat het vervelend was. nou dat is een nette buik hoor nou heb bij de vk aangegeven dat ik zoveel last heb van harde buiken en steken/krampen. Moet morgenvroeg de huisarts bellen voor een test op blaasontsteking. ook moet ik in de gaten gaan houden of dat ze met regelmaat komen, als dat ze is moet ik meteen bellen want dat mag nog niet. mijn man is voornamelijk boos, hij zegt dat dit komt omdat ik geen minuut stil zit en dat ik echt veel minder moet gaan doen in het huishouden en meer moet gaan rusten
Sesa, hoe gaat het nu?? Sojo en Romie, mooie buikjes hoor! Ik heb mijn buikfoto's op mijn telefoon staan, dus kan dat niet uploaden hierheen. Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen omdat ik mezelf nooit weeg... Nou mijn man is vandaag met de keukenkastjes begonnen, om te verven. Ik heb vanochtend dus alles uit de kastjes gehaald en buiten en binnen een hoop weggezet. Alles zit nu in de grondverf dus dat is vast stap 1.
romie in vergelijking met de rest is dat nie veel toch? wel een heel mooi buikje ook sesa hoop dat het snel minder wordt...ik kruip ook me bedje in hoor ik zit er ook helemaal doorheen vandaag. wel bellen hoor als het aan blijft houden
@ sesa hoe is het gegaan vannacht??? @dobbermama. Hier merk ik het oko hoor als ik drukker ben meer hardebuiken en idd steken en krampen onderin. Ik dacht dta het mijn darmen waren maar twijfel nu een beetje. Ik ben moe vandaag. Ik wil een hoop doen. Maar stond vannochtend bij het koffiezetapparaat en dacht pfff als ik nou maar niet alles zelf hoefde te doen. Dan ging het al beter. Straks als mijn man er is hoef ik alleen maar naar school of alleen het brood klaar te maken. Of kan ik gewoon een dagje blijven liggen. MIjn zoon zei dat een vriendje van school had gevraagt of hij bij hem kwam spelen. Maar die woont niet om de hoek. En ik heb geen zin om hem op tehalen. Het jongteje hier wordt ik knots gek van. (dat heb je met sommige kinderen erg maar waar) Al zou hij de hele dag met zijn andere vriendje hier zijn heb ik daar geen last van.Maar dit jongetje. nou ja zo ff koffie drinken bij een vriendin en dan alleen mijndochter nog op halen van school. Vanmiddag gaan ze zelf. Pffff nog 6 nachtjes. En dan mag de baby ook komen. Ik heb tochmaar eens over borstvoeding gelezen. Maar dat is ook wat hoe ze daar tegenwoordig over denken. Je MOET haast. Net als bij je op de kamer slapen enzo. Nou ja we gaan het allemaal zien. Ik bedacht me ook in eens het huil uurtje s avonds. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat. En zal blij zijn als hij bij me ligt.
Hè meiden, Ik meld me ook weer even. Zo goed als dat het een paar weken geleden ging zo 'slecht' ging het ook ineens weer. Geestelijk vind ik zwanger zijn gewoon heel zwaar. Ik vind het zo moeilijk om te geloven dat alles goed komt. Ik zit daarom nu echt in mijn eigen cocon en tel de dagen. Gisteren weer controle gehad en wat wel fijn is hier is dat ze ook meteen een ctg doen vanaf 37 weken. Ziet er allemaal super uit gelukkig. Ik heb gisteren aangegeven bij mijn gyn dat ik er eigenlijk wel doorheen zit. Hij wilde me 12 oktober inleiden maar ik vroeg of het iets eerder kon ivm dat mijn zus de 11 e komt. Toen stelde hij zondagavond voor. Helemaal blij. Nog een week en dan heb ik mijn meissie in mijn armen. Ik wens iedereen een super bevalling toe en als ze geboren is laat ik het natuurlijk weten. Xxx leetje