Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo nou heb geen blaasontsteking..ze hebben het op kweek gezet maar verwacht dAar zelf niks van.
    Heb zelf besloten om toch maar rustiger aan te gaan doen!

Nou manlief is ziek thuis gebleven vandaag. Vink nie zo erg benk tenminste nie alleen haha (erg he).
    Pff ben me vannacht misselijk geworden en is nog nie weg :(
    Wel vanaf 1 tot zeker. Half 8 goed geslapen jeej

2. sesa

sesa Niet meer actief

Echt de laatste loodjes sojo hahah. Ik ben ook zooooo moe.

Vannacht ng 1,5 last gehad van mijn rug en onderbuik. Nu weer minder maar kon mijn uurtje wandlen niet volmaken.

Zometeen heb ik een afspraak met een lactatiekindige. Een op een. Dat heeft het ziekenhuis als compensatie geregeld omdat de bijeenkomst was afgeblazen.

Vanochtend lag er een kadootje op de deurmat. De definitieve beslissing van de toeslagen van 2012. Ik kan dus 1200 euro terugbetalen!!! Fijn dat kan ik echt gebruiken.

Hoe was het bijde dokter dobbermama?

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Success leetje en dat je maar snel je rust kan vinden tussen de oortjes want dit is ook niks

Sesa wow dat is veel geld om in je 1tje op te kunnen hoesten.
    Lekker rustig aan doen dan vandaag.
    Super dat ze je wel dat als compensatie hebben aangeboden..wel netjes

4. sesa

sesa Niet meer actief

Is idd netjes. Heb net mijn vragen opgeschreven. Tja dat geld. Ik baal daar z van. Ik had wel mijn juiste salaris doorgegeven maar heb een flinke bonus gekregen en dat had ik er niet bijgeteld. Dat was nou NET d druppel over de subsdiegrenzen. Dus kan nu gewoon mijn bonus inleveren van 2012. Die ik allang heb uitgegeven natuurlijk.

Fijn dat je geen blaasontsteking hebt.

@leetje , fijn dat je zondag of maandag je kleintje al in je armen kan sluiten :)

5. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ leetje. Dat is snel zeg dat je je meisje in je armen hebt. Wel heel vervelend dat je het emtioneel zo zwaar hebt. Sterkte hoor de laatste dagen.

@sesa Pfff een hoop. Ik zit er hier ook achter aan ik Heb ookt eveel terug gehad.Fijn zulke rekeningen.

@ dobbermama. Ik merk het ook hoor deze week is zwaar veel steken veel nare harde buiken.

mijn humeur is nou ook niet echt geweldig.

Maar goed het ging tot 2 dagen gelden wel goed. Het is nu even zo. Straks op debank. De kinderen gaan samen naar school.

Maar alles is te veel .

Man lief komt zoals het er nu uit ziet pas volgende week dinsdag of misschien woensdag thuis.

En met zijn tja ik kan ook niet pushen kan ik dan ook ff niets. Ik ben moe en op ik wil rust en dat hij alles over kan nemen.

Ik wil kunnen denken ik kan bevallen. En niet meer de hele tijd het gevoel hebben dat ik ik mijn baby binnen moet houden. En overal met gekruiste benen rondloop.

Ook de kinderen hebben recht op iemand die even gewoon wel alles kan.

Dus vandaag niet zo happy.

6. sesa

sesa Niet meer actief

Arme sojo, vervelend meid. Lekker ff een tukkie doen op de bank( denk dat ik mijneigen advies ook op ga volgen)

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa nee snap ik..je gaat er vanuit dat je die bonus ook kan gaan gebruiken ipv achter te moeten houden voor de belasting terug te kunnen betalen.
    Nou ben blij voor je en heel slim van je om alvast vragen op te schrijven :)

Sojo je bent zo gebonden dan he als je man toch weer later thuis blijkt te komen. Je hebt zo uitgekeken naar een bepaalde datum en dat blikt dan weer niet juist te zijn.

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi meid,

Ben hier helemaal op vergeten te antwoorden! Sorry!

Zo blij voor jullie dat Driesje nu thuis is en dat alles goed verloopt! Ik hoop dat hij nog aansterkt zodat hij heel snel wel rechtstreeks uit je borst kan drinken.

Hoe was het bij de cardioloog?

9. Kimmytje

Sesa, goed dat het vanacht wat beter was, en wat een rekening zeg! Hoe komt dat je dat moet betalen?

Leetje, veel sterkte nog deze laatste dagen, probeer vooral rustig te blijven, binnen een week heb je je kleintje in je armen :)

Sojo, sterkte hoor, balen als je zo een negatieve dag hebt.
    Bij mij komen die ook al wat vaker voor, ben met momenten heel kort...

Hier begin ik echt zooo ongeduldig te worden, pfff, het lijkt allemaal nog zo ver weg, mijn man zegt dat ik niet goed wijs ben, en hij heeft gelijk, maar toch... :)

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama hoe is het met je misselijkheid? Beterschap met je mannetje

@sojo Aah wat balen dat hij later thuis komt, snap goed dat je daar de pest in hebt. Je stelt je toch in op een bepaalde datum.
    Hier is mijn humeur ook niet al te best. Mijn mannetje heeft het er maar zwaar mee met dat gesnauw van me haha. Hopelijk is dat na de bevalling over

@leetje nog even volhouden en dan heb je ze in je armen. Wat fijn dat ze ze eerder halen.

@sesa dat is echt balen van die rekening joh. Is een behoorlijk bedrag als je maar alleen bent.. Hier vandaag een rekening binnen van de tandarts terwijl ik die al lang betaald heb. Toch maar even nakijken straks.

Pff ik ben ook zo moe, mijn ogen vallen bijna dicht terwijl ik dit zit te typen.
    Vandaag een oud klasgenootje bevallen van haar tweede zoontje. Zij was ietsje eerder uitgeteld dan mij. Ik wil ook haha maar hopelijk niet morgen want dan is de peettante jarig van ons meisje. Dat zou niet leuk zijn..

11. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    PFFF vandaag is bijna voorbij,. Om 10 uur naar bed. En dan hopen op een goeie nacht.

Ik krijg steeds vaker voeten in mijn maag aaauuuw.

Verder lang met mijn man gepraat aan de telefoon. Hij gaat vragen of hij bij aankomst in de volgende haven er gelijk af kan. Dat scheelt weer een dag. Maar hij weet nog steeds niet wanneer hij hier de haven in kan. Ze liggen al 2 dagen ten anker. Ziet wel walvissen zeeslangen manta's enz. Maar ik zou hem graag hier hebben.

Nou j amorgen weer een goeie dag hoop ik. We gaan achter winterjassen aan. Dat is ook nog nodig. En dan ben ik even wat leuks aan het doen.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sojo je bent nog steeds online. ;)
    Balen dat je nog niet weet wanneer je man thuis komt!

Sesa, wow ja das veel geld ineens, dat heb je natuurlijk niet zo ineens. :(

Leetje ik miste je al. Fijn dat je even kwam schrijven hoe het met je gaat, maar niet fijn te horen dat het niet zo lekker gaat allemaal.
    Sterkte en succes met de laatste loodjes!

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje tja hier ook ik ben ook ongeduldig maaar wij moeten nog iets langer als de rest.

romie nou me man is echt goed ziek...pff wat kunnen die zielig zijn zeg als ze ziek zijn haha. naja nu kan ik lekker hem verzorgen dan valt me nesteldrang een beetje op de achtergrond haha is minder zwaar dan poetsen haha. zelf voel ik mij ook nie zo lekker maar ja weet nie of ik nu ook ziekjes aan het worden ben of dat de kleine op me maag zit te duwen

sojo nou hoop het meis dat hij snel van die boot kan stappen en naar huis kan vliegen. veel plezier alvast morgen.

gaat wel het een en ander gebeuren...eigenlijk vanaf dit weekend.
    leetje wordt dit weekend ingeleid
    romie volgende week als de kleine er dan al nie is (ofja gaan ze strippen)
    sesa gaan ze 10-10 de kleine met een ks halen
    spannend zeg allemaal :D en ikke hier maar zitten wachten hahaha.

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama inderdaad een spannende tijd voor ons allemaal. Paar verwachte bevallingen op de planning. Wie weet bevallen sesa en leetje nog wel eerder dan ik. Zou zo maar eens kunnen.

Ik ga proberen te slapen zodra die kleine in mijn buik ook wat rustiger wordt. Soms doet het gewoon zeer, vooral in de buurt van mijn blaas.

Welterusten allemaal . Hopelijk kan iedereen een beetje slapen vannacht

15. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, fijn toch weer een dagje eerder thuis.
    @romie, tis best fijn dat het gepland is :)

Een uurtje wandelen red ik niet echt meer. Half uur is max hoor. En ik heb het koud. Ik heb geen winterjas die ik pas. Dus heb een vest aan. Das echt te koud gister. Ik zal mijn jas maar open eroverheen doen.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie hoop het nie voor je maar zou kunnen ;)

Sesa idd gewoon e jas over je vest aantrekken.
    Ik heb gister ook meegelopen met de hond uitlaten en was toch zeker blij dak me winterjas aan had.

Zal ik Eens wat schandaligs vertellen...ik ben net pas wakker en lig zelfs nog in bed.
    Heb trouwens pijn aan de gewrichten in me handen :(

17. Kimmytje

Dobbermama, ik moet in principe nog ongeveer het langste wachten van allemaal...
    Ik vond de hele zwangerschap zo snel gaan maar nu...

Hier is de kleine héél beweeglijk, echt fijn, maar heb er ook wel van wakker gelegen, kan er dan ook wel van genieten om al die bewegingen te volgen maar op de duur was ik wel wat gefrustreerd dat ik de slaap niet kon vatten. Moet ook om het kwartier nu plassen.

Ik vind het sinds vandaag precies echt koud, gisteren vond ik het nog zaaalig buiten. Heb ook geen jas hoor, ga gewoon een vest dragen maar sowieso ben ik niet van plan om nog heel vaak lang buiten te gaan.

18. Kimmytje

Ik lig trouwens elke dag zo lang in mijn bed, vandaag moet ik weg dus ietsje vroeger opgestaan maar normaal blijf ik liggen tot 12u ongeveer. Ik kan dan beter slapen dan snachts, vanaf een uur of 6 dus doe ik het maar zo ;)

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk zo lang op bed liggen. Ik mag vanaf volgende week ook. Dan zijn de nachten als vannacht minder erg. Kon ik zelf wel slapen was mijn oudste steeds wakker.

Hier ook een druk kindjes. Hij is aan het rommelen met zijn handjes en voeten. Gezellig hoor. Maar als hij zijn hoofd draait ooo dat doet zeer.

Hier wordt het ook kouder. Ik dacht ik doe mijn leuke jurkje aan.Maar die heeft korte mouwen. Dus dikke fleece er over en het is aangenaam.
    Buiten is het ook frisser. We gaan straks eerst winterjassen halen voor de kinderen.

Het gaat idd zo snel. Maar daardoor kan ik nu wel heerlijk genieten van dat gerommel in mijn buik. Straks gaat hij weer slapen. Dan is het weer rustiger.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@dbbermama, heerlijk ng zolang in bed. Ik kan het niet was om 5 uur al eruit.

Deel Deze Pagina