@kimmytje, ik heb ook hele pijnlijke gewrchten in mijn handen en voeten. 'S nachts is het het pijnlijkst maar overdag doet het ook zeer. Ik heb geen vocht in mijn handen of voeten
Op verzoek van Sesa zet ik dadelijk nog wat fotootjes in mijn album. Sinds vandaag heeft hij de kaap van de 3kg overschreden. Al bij al loopt het wel goed thuis. Hij is echt flink! Ivm borstvoeding: we hopen dat het in de toekomst nog zal lukken. Er spelen gewoon een aantal factoren een rol: 1. prematuur, dus (nog) niet sterk genoeg om krachtig aan de borst te zuigen, 2. heeft een week lang maagsonde gehad 3. is door tijd in de couveuse/neonatologie gewoon aan flesjes, wat makkelijker is dan de borst. Ik leg twee keer per dag aan om te oefenen en het gaat elke dag een beetje beter, al kan hij nog steeds geen ganse voeding aan de borst drinken en moet ik nadien bijvoeden met moedermelk in een flesje. Ik hoop da het stilaan beter gaat. Word ook wel opgevolgd door lactatiekundige hiervoor... Succes jullie allemaal!!!
Fijn kamelot dat hij het zo goed doet. Hij is flink aangekomen zeg! Leuk dat ik zo weer kan spieken naar je mannetje
kimmytje het is vandaag heel erg fris buiten. ben net boodschappen weze doen en had alleen een wintertrui aan maar dat was eigenlijk te weinig. ja jij en jusi lopen samen in naar de 36 weken nu komt denk ik omdat je thuis zit dat je het zo lang vindt duren....heb ik tenminste wel. sojo dat is ook frustrerend want dan ben jij automatisch ook wakker als die koters van jou wakker zijn (tenminste neem ik aan). nog even en dan is je mannetje er en dan kan ook jij lekker blijven liggen. ik moest er trouwens heel snel na dat berichtje uit hoor want toen stond me moeder aan de deur om hier boven te komen poetsen... sesa haha was voor mij ook al een paar dagen geleden hoor dat ik zo lang heb kunnen blijven liggen. nog even volhouden meis we zijn al richting 10-10 aan het gaan. ik heb juist in de ochtenden dat me handen zo pijn doen...heeft dat met vocht te maken ja? kamelot nou dat hij al een beetje uit je borst drinkt is toch al heel positief. lijkt me voor driesje ook wel moeilijk aangezien de fles krijgen een hele andere zuigbeweging is dan de borst. hoop voor je dat hij het uiteindelijk goed doorheeft en lekker een hele voeding bij jou kan drinken zal zo eens gaan kijken naar de knappe man, ben benieuwd. nou me moeder heeft boven gepoetst en met mij boodschappen gedaan nu hoef ik alleen nog maar beneden te poetsen maar dat doe ik morgen of vrijdag pas hoor haha heb ik nu geen zin in
@dobbermama, ik denk juist niet dat het vocht is. ik heb het ook in mijn voeten, die zijn ook niet dik
@kamelot. Ik zou dries graag zien maar dat kan blijkbaar alleen als we vrienden zijn. Hier winterjassen gehaald. PFFFF ff de stad in. En dan is er niets leuks alleen saai en het zelfde als vorig jaar. Tot je bij die leuke kinderkleding winkel komt. Oeps gelukkig bestaat er kinderbijslag. Ik was moe en ik wa shet zat en de jasssen waren heel leuk. Toen kon ik niet meer zuinig doen en nog 3 winkels aflopen. Dat lukt me echt niet meer.Dus ze zijn best wel verwend deze keer. Aan de andere kant zien ze er nu ook echt wel heel leuk uit. Nu even op de bank. We moeten nog opruimen de poets komt morgen.
Sesa hmm lastig he..doetecht pijn soms. Gelukkig hebik da nie bij me voeten Sojo haha nou idd wat sesa zegt dan zien ze er in ieder geval netjes uit haha
Ja zeker ze zien er leuk uit. Mijn dochter heeft ook al van die leuke laarzen. En ik sjok er achter aan in de jas van mijn man....... Ach ja over een week of 3 begint het afvallen weer. We hebben opgeruimd morgen is het ook nog schoon. De papieren zijn ook uitgezocht. Nu alleen de was nog bijhouden( wat ook steeds beter gaat) Komt omdat ik alles vervoer in emmers in plaats van was manden. De garage nog en dan kan mijn man thuis komen. Normaal is het dikke stress voor hij thuis komt maar dat valt tot nu toe wel mee. Doordat ik kalm aan doe blijf ik soort van bij met alles. En is het niet zo veel. @ kamelot ik heb dries gezien op de foto's wat een lekker mannetje al. Hij ziet er goed uit vind ik.
net weer foto's gemaakt van me buik en kan wel janken ...ik blijf maar scheuren en ben er zelf echt van geschrokken
@ dobbermama. Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind al die scheuren. Maar ... Ik vind toch dat je een mooie buik hebt. En ik heb buiken gezien met echt alleen maar strepen. Ik denk dat als het hierbij blijft dat het nog best wel mee zou kunnen vallen als de baby er is. Ik hoop voor je dat het wat weg trekt als de baby er is. En echt ik vind de hoeveelheid strepen nog meevallen. Ik vind het echt een mooie buik.
Kamelot, wat een zalig ventje is Dries! Zo mooi! Even doorbijten denk/hoop ik en dan zal het voeden wel vlotter verlopen. Veel succes! Hier geen last van gewrichtspijnen, ik heb eigenlijk nergens last van, buiten het overgeven en zuur. De zantac deed zijn werk maar ook daar is mijn lichaam aan gewend ondertussen dusja... Sojo, leuk gaan shoppen en de kinderen weer in het nieuw gezet! Nog héél eventjes en je man is weer thuis, hij gaat er snel zijn je zal wel zien Vandaag ook geshopt, maar voor een vogelvoederhuisje Staat nu heel leuk hier. Verder ook naar de kapper geweest en dat was echt wel nodig.
Dobbermama, je hebt toch wel een mooie buik, ondanks de striemen, en ik vind ook die eigenlijk nog meevallen. Ik heb meer striemen onderaan men buik en op mijn zij...
Dank jullie wel lieverds...hoop alleen dat het niet veel erger gaat worden. Heb de buik van een vriendin van mij gezien enne zo hoop ik nie te eindigen heel eerlijk. Sesa haha ik zat me te vervelen vandaar dit plaatje..vond hem wel heel lief Ga zo maar weer even proberen te slapen...hopen dat het zuur zo zakt en de kleine weer gaat slapen haha dan kan ik weer lekker de oogjes sluiten.
goede morgen allemaal. Ik ben 3 keer wakker geweest. Maar heb wel mijn man zien vertrekken van de ankerplaats naar de haven om half4 vannacht(ook dat kan je op internet volgen). Wat betekend dat hij nog 1 dag moet lossen( en daar is hij al mee begonnen we hebben 6 uur tijdsverschil) 2.5 dag varen naar de volgende haven. En 1 dag moet vliegen. Verder last van mijn tandvlees dus vandaag ook maar weer eens goede tandpasta kopen. Het is fris hier volgens mij kunnen de kinderen vanochtend hun nieuwe jassen wel aan.
Sojo dus dat wordt dan maandag of dinsdag dat hij thuis is..? Romie ben jij stiekem aan het bevallen? Je bent zo stillekes
@dobbermama mooie buikfoto. Hier ook last van striemen aan de onderkant van mijn buik. Ook wat dikkere, paarse. Ik baal er ook goed van. Maar meestal trekt het nog wel wat bij. Tenminsten wat ik bij de meeste zie dus daar houden we ons maar aan vast. En je krijgt er iets moois voor terug! En nee ben nog niet aan het bevallen... Helaas haha Mijn kleine meisje is mijn ribben beurs aan het maken. Het is zo vol in mijn en mijn rug doet voort zeer. Ik hoop dat ik niet lang meer hoef.. Ik ben maar weer aan het haken geslagen, je moet wat als je niet meer zo mobiel bent. Nu een ledikant deken aan het haken. Zal vanavond wel eens een foto plaatsen.
@dobbermama, ze worden uiteindelijk wit. Heb ze van de vorige bevalling overgehouden. Bij iedereen zit de navel laag...bij mij hoog. Meer buik onder de navel dan erboven. @sojo, jeeee bijna thuis meid. @romie, morgen uitgerekend! Leuk weer iets haken. Ik denk dat ik het ook maar eens moet gaan leren. Het ziet er zo leuk uit. Ik heb vanochtend een uur gewandeld en daarna 1,5 uur geslapen. Maar blijf zooo moe. Ik ga toch zo ff stoffen. Mijn moeder komt vanmiddag stofzuigen.
Hoi hoi! Nog niemand bevallen ondertussen? Wat jammer! Hier een vrij goede nacht achter de rug, maar heb dan toch weer tot 11u30 geslapen nadat mijn man naar zijn werk vertrokken is, ik slaap echt zoveel beter in de dag, wss omdat ik dan zo uitgeput ben van het weinig slapen snachts... Ga dadelijk nog eens wat opruimen en proberen de ramen te kuisen...