Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmytje, heerlijk zo lang in bed hoor :)

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ja, echt heeeerlijk. Ben alleen nog steeds moe. Slapen in de dag is toch anders dan snachts :)

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik val meestal à middags in slaap.lekker op de bank. Dat is steeds met lang genoeg. Ik weet nog niet wanneer mijn man thuis komt. Ik hoop zo op maandag. Hij is wel druk aan het uitoefenen. Dat ze snel kunnen lossen. Dus ws morgen lossen morgenavond weg. En misschien zondag in de volgende haven. Anders dinsdag. Het duurt niet lang meer maar toch je wil het niet meemaken dat ik nu zou moeten bevallen de eindstreep is in zicht

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie dank je wel :D ahh bale he die striemen ofja voor jou nog meer bale dat je kleintje er nog nie is haha.
    maaar morgen ben je 40 weken :D jeej
    ha tja je kan beter maar gaan haken als je toch rustig aan moet doen en zit te wachten tot de kleine eindelijk komt ;)
    ai ja dat is pijnlijk die ribben...

sesa die van het dikker worden in me pubertijd zijn idd ook wit en dan vind ik het nie zo erg...maar die nieuwe zijn donker rood/paars..die vallen nog zo op.
    hmm misschien toch aan gaan kaarten als je zo moe blijft meis..lijkt me namelijk nie helemaal de bedoeling, beetje moe oke maar zo breng je het nie over alsof het maar een beetje is

kimmytje ach je krijgt in ieder geval je rust :D ik was er ook rond half 11 uit ofzo haha. kan vaak vanaf de ochtend tot wat later in de ochtend ook het beste slapen...al ben ik afgelopen nacht om kwart voor 4 voor het eerst wakker geworden en daarna pas van de wakker voor manlief (nadat ik weer in slaap was gevallen).

sojo nee dat zou idd wel heeeel erg bale zijn dat die bijna thuis is en dan toch de bevalling hierdoor zou moeten missen.
    stop der maar een kurk in dat die blijft zitten tot papa er is hahaha ahum als dat zou kunnen he..

vandaag was eigenlijk de bedoeling niks te doen. zoals je waarschijnlijk al kan raden is dat niet gelukt. de vloer zag er nie uit dus ik had met mezelf afgesproken alleen te stofzuigen en te dweilen...dus ikke gedaan. me vloer was nog nie helemaal droog en toen stond me schoonzus met haar zoontje aan de deur, kei gezellig maar hij kan af en toe echt een wervel wind zijn. hij had cake gegeten dus heel de bank incl vloerkleed zat onder. gooit hij daarna een vol glas drinken van zijn moeder om en jawel dat was cola, heel de salon tafel en stuk vloerkleed onder de cola..uiteindelijk ook cola voetstappen op de tegelvloer. toen ze weg waren heb ik de salon tafel nog een keer goed af gedaan want die plakte wel zo erg en de vloer nog een keer gedweild. manlief heeft voor mij het vloerkleed afgedaan...uiteindelijk lag ik dus met een pijnlijke buik op de bank toen manlief thuis kwam. morgen nieuwe poging

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee hoor, ik moet nog het langste wachten van allemaal. ;)
    Maar ik vind dat niet erg, laat die kleine maar nog even mooi zitten!

Dobbermama, volgens mij hou je dat niet tegen, die striemen.
    Je hebt er speciale zalf voor he, wist je dat?

Romie, nog steeds aan het rondhobbelen? Ga es bevallen! :p

Vandaag ben ik weer bij de gyn geweest, en alles was goed. :)
    Op naar de laatste weekjes! Begint echt op te schieten nu!
    De afgelopen week zijn mijn man en ik dus met de keukenkastjes bezig geweest, morgen de laatste spulletjes nog inruimen en dan zijn we eindelijk klaar! Dan nog even goed stofzuigen en dweilen en dan is alles weer schoon!
    Volgende week gaat mijn man de box opzetten, wordt ook vort tijd. ;)

Wie weet trouwens of je zomaar bij de thuiszorgwinkel kunt binnen lopen? Of moet je daar een afspraak voor maken? Moet nog klossen, bedsteun en een po halen..

6. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jusi hier kan je gewoon binnen lopen bij de thuiszorg winkel.

@ dobbermama. Ik wou dat het kon met die kurk.;) Ik heb het gevoel als of ik hele dagen met gekruiste benen rondloop. Nog even. Als ik vannacht weer eens wakker word weet ik of ze al aan het lossen zijn. Als dat zo is dan duurt het niet lang meer voor hij thuis is.

Heb trouwens voeten in mijn maag longen en ik weet niet waar allemaal zitten. aAAUUUuw Dit herken ik echt niet van mijn andere 2 zwangerschappen. Deze zet zich echt veel meer af.
    En allemaal steken van het draaien in mijn bekken. Soms is het net of mijn maag in mijn keel zit.

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo herkenbaar hier ook veel steken onderin mijn buik van al dat gedraai van die kleine. Ze ligt volgens mij ook anders nu. Mijn ribben hebben get. Vandaag echt zwaar te verduren. KOM ER MAAR UIT' haha misschien helpt dat

River is bij opa en oma slapen vanacht, kan ze morgen lekker een dagje daar spelen met neefje Jip.

Ik heb net heerlijk gedoucht en ga nu slapen. Zal zo foto uploaden van mijn nieuw haakprojectje

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    image.jpg

9. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ romie leuk zeg.

Ik zal mijn deken ook eens up loaden.

Nou ben ik snachts weer eens wakker. gebeurt en ook nog een hoop. Invallen van de politie in een dorp hier iets verder op. Zezijn aan het vliegen met een helicopter die piept.

Daar word ik wakker van. Het is warm ik heb pijnlijk tandvlees. En kan niet slapen.

Maar het beste neiuws is dat mijn man begint met lossen. 8 uur werk dan varen 2 dagen, en dan vliegen en naar huis.

Maar ik lig wel wakker van de pijn de warmte en de herrie. Toch goed nieuws:):):):):)

10. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dobbermama 37 weken zwanger we hebben het gehaald nu kunnen we echt veilig bevallen. dat had ik niet verwacht 30weken geleden.:):):):):):)

11. sesa

sesa Niet meer actief

Voor de dames die de 37 weer hebben gehaald ..van harte.
    @dobbermama, ga vandaag naar de gyn dus ga het ook aangeven.
    @romie, due date vandaag. Ontzettend leuk dekentje :)
    @jusi, creme helpt alleen voor droge huid en niet tegen striae. Het is onderhuidsbindweefsel dat scheurd en de creme komt daar niet.

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat een gedoe zeg. Ik weet dat ze in havens moeilijk kunnen doen. Maar dit is weer vreselijk vervelend. Ze hebben 1 stuk gelost. En morgen de volgend en zo wordt het woensdag.Voor hij thuis is.
    maar later dan dat wordt het niet.

13. sesa

sesa Niet meer actief

Kom net van de gyn vandaan. Weer filnk ruw bevoeld of het kind was ingedaald. Dat kunnen ze toch ook voorzichtig doen?!
    bloeddruk was goed. Strep.B test was positief dus nog ff urine ingeleverd.
    De moeheid en hoofdpijn doet ze niks aan en mijn pijnlijke gewrichten dat ze aan reuma...nou hoop het niet. Ik werk met mijn handen.
    Een vriend van mij is mammachirurg en heeft mij erop geattendeerd dat ik met 40 jaar al mammagrafieen moet laten maken vanwege de hormonen die ik heb gespoten.
    De gyn wist dit niet en gaat het nazoeken.

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa stom he dat de een dat voelen voorzichtig kan en de ander je tegen het plavond kan laten springen.

Hier eindelijk vlucht gegevens. Yesss het wordt woensdag ochtend.Ik heb zelf dus maar even gebeld. Dat helpt.

Net mijn schoonmoeder aan de telefoon. Gezegt wanneer hij thuis komt. Of ze hem op moeten halen.

Hij land om 7 uur dan moeten zij om 4uur( snachts) weg dan moeten ze 2 uur hier heen rijden dan 2uur terug naar hun eigen huis.
    Als mijn man in de trein stapt is hij binnen 2.5 uur hier in het dorp.En hij hoeft niet over te stappen. Hij kan gewoon gaan zitten en rijden.

Het is heel lief. maar de eerste dag dat hij thuis is is hij altijd heel moe. En willen we hem voor ons zelf hebben.

Ik wil dan gewoon kunnen knuffelen als hij langs me loopt en mijn stress kunnen laten gaan. Ik heb echt geen zin om dan koffie te zetten en te luisteren naar de verhalen van mijn schoonmoeder. Ik wil weten hoe hij het heeft gehad als eerste niet als 2e. Ik vind dat de kinderen daar ook recht op hebben. na 12 jaar snappen ze (hoe lief dit ok bedoeld is want ze bedoelen het echt niet rot) dat nog niet.
    Dus goed nieuws dat hij thuis komt. maat oo wat hoop ik dat hij zelf ok zegt dat hij zelf met de trein gaat.

15. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, snap heel goed dat jullie ff tijd alleen willen!

Ik heb meegedaan met buik van de maand. Willen jullie stemmen op mij?

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa hoe kan ik op je stemmen???

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    jusi haha ik smeer mezelf elke dag in...
    en wat is de kleur van jullie kastjes geworden?
    gelukkig gaat het bij jou en de baby goed :D nog even en ook jij zit in de 37 weken :D

romie je moet wel iets beter naar je bannen kijken hoor :p je bent 1 dag over tijd hahaha
    leuk nieuw haak project van je :D

sojo het zit bij jou nie mee he die nachten?!? of jij kan nie slapen of er zijn dingen (of je koters) die je wakker houden wanneer je wel kan slapen. gelukkig is je mannetje snel thuis en kan je wat meer rust nemen..nog even meis het is zo woensdag. en kan me indenken dat je geen zin hebt in al da gedoe de eerste dag wanneer hij thuis is/komt
    jeeeeeej 37 weken ben zo blij dat we deze mijlpaal hebben gehaald. kan me idd indenken dat jij in het begin vooral niet verwacht had de 37 weken te halen deze zwangerschap..maaar... we zijn er :D

sesa nou hoop het nie want ook ik heb mega veel last van me gewrichten in me handen....
    hele stomme vraag misschien maar wat zijn mammagrafieen?
    zal wel handig zijn als ze vrouwen die hormonen hebben gespoten idd vertellen dat ze al vroeg bepaalde onderzoeken moeten laten doen.... al duurt het nog wel even voordat ik 40 ben
    bij mij scheelt het ook wie bij mij doet onderzoeken naar het indalen van mijn meisje. gelukkig is diegene die het vrij vervelend doet nu zelf met verlof en de rest tot nu toe doet het ook voorzichtig.
    natuurlijk ga ik op je stemmen :D

nou had vanmorgen al gereageerd..heel verhaal en toen sloot me telefoon de site af..ahhhhh.
    hier al 2 goede nachten achter elkaar gehad :D
    moet strakjes frietjes gaan halen voor manlief want tja op vrijdag wil hij frietjes haha en heb gewoon nu al geen zin om mezelf aan te moeten kleden en daarheen te rijden..erg he

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa lieverd ik wil best op je stemmen maar ik zie je er nie tussen staan

19. sesa

sesa Niet meer actief

Onder de foto moet het staan. Net stond de foto er nog niet op.

20. sesa

sesa Niet meer actief

Mammagrafie is een foto van je borst.

Heb net toco tholn balsem gesmeert in mijn nek voor ee hoofdpijn. Lees ik dat er kamfer in zit. Dat mag je niet als je zwanger bent. Ben gelijk weer ongerust.

Deel Deze Pagina