Sesa, ook ik wil op je stemmen maar je staat er niet tussen...? Mss effe je nek uitwassen? Al zal het van 1x wss niet zoveel kwaad kunnen hoor. Sojo, fijn dat je een vaste dag weet voor de terugkomst van je man, en ik snap ook dat je liever eerst wat tijd wil met hem! Hier ga ik samen met mijn man lekker de zetel in, Home & Away kijken en dan nog een serie over waargebeurde ziekenhuisverhalen. Vanavond het slot van The Fall, echt een spannende serie!
Heb gedouched idd. Kan de foto niet nog een keer plaatsen omdat er staat dat ik het al heb gedaan. Maar hij komt niet in beeld...vreemd
@sesa volgens mij doe je dan de volgende ronde mee. Ik heb ook al eens meegedaan met baby van de maand en dan doe je de volgende ronde mee. Ik reageer vanavond op de rest.
echt zo wazig.... had laatst een bericht gekregen dat me ww zou zijn afgewezen omdat mijn zwangerschapsverlof eerder in zou gaan dan dat mijn eerste werkloosheidsdag zou zijn. Ikke nog een keer achteraan gebeld en toen zeiden ze dat ik mij in januari gewoon opnieuw in zou moeten schrijven. Nou krijg ik ondertussen wel allemaal berichten toegestuurd (vanuit dat ww gebeuren) over verlengen en sollicitatieactiviteiten etc. snap echt helemaal niet meer van het hele gebeuren. Had vandaag wel gebeld voor het zwangerschapsverlof en daar krijg ik pas over 3 weken een officieel schrijven van en ook pas daarna gaan ze me uitbetalen (wel met terugwerkende kracht). Heb net maar even een bericht gestuurd naar dat WW gebeuren wat ze nu precies van mij verwachten en dak er echt niks meer van snap zo. Film die manlief en ik gaan kijken start pas om 22:00 Veel plezier kimmytje Sesa ahhh ja nu je het zegt weet ik het weer haha nou je hebt het eraf gehaald en ik denk idd dat die ene keer niet meteen schadelijk zou zijn.. zou het wel even in de gaten houden...je kan ook altijd bellen he als je het uiteindelijk nie vertrouwd
sesa heb even voor je gekeken op het internet wat ze zeggen over kamfer. Eigenlijk zeggen meerdere sites (ook overheidssites) dat ze niet precies weten wat de stof doet tijdens de zwangerschap en dat je het daarom niet moet gebruiken tenzij de dokter zegt dat je het wel kan gebruiken. Tijdens het geven van borstvoeding mag je het niet gebruiken.. hoop dat het je iets oplucht of gerust kan stellen?!?
@dobbermama, voel me dan een sukkel als ik de gyn daarvoor bel. Ik hoop dat 1x geen kwaad kan. Ik heb je vriendschap verzoek al 2x gea cepteerd maar hij doet het niet volgens mij
sesa haha ja ken ik me voorstellen dat je daarvoor niet wil bellen daarom had ik ook voor jou gekeken op internet. hoopte dat het je een klein beetje gerust kon stellen. hmm raar van dat verzoek..achja ik weet je te vinden
Hier een lekkere avond het was mooi weer. En mijnnicht wilde met mijn dochter paardrijden. Dus met zon avond lekker op de wei . Ik en mijn zoon hebben op de honden gepast(berner senne en een duitse dog) de laatste is mijn zoon zijn grote vriend.Lekker genieten van een mooie zons ondergang met vuurtoren op de achtergrond en het geklets van mijn dochter op de pony. Daarna even lekker wat bij hun gedronken. En nu net pas thuis dat had ik dus echt even nodig. Nu maar hopen dat ik gewoon kan slapen vannacht. IK ga dus ook pas om 11 uur naar boven. Ik heb mijn man we 3 mailtjes gestuurd om te vragen of hij zelf naar huis komt. Eerst dacht ik ,ik laat het wel aan hem. En toen namen mijn hormonen het over. En heb ik heb bijna gesmeekt om met de trein te komen. Ik zal over 2 uur wel een antwoord krijgen. Maar ik hoop dat ik dan slaap.
Hij komt met de trein. Hij was kort en krachtig. Nu nog even kijken of ik dekinderen iets eerder op haal van school. En dat we dat gewoon met zijn 3 en naar het station gaan Of dat we de kinderen op school laten.
Sojo wat fijn dat hij met de trein komt! Wat is het rustig hier vandaag... Nou hier rommelt het aardig. Sinds 14.00 uur pijn in mijn onderru en harde buiken. Net een uur in bad gelegen en had om de 4 minuten ongeveer een harde buik. Ik ben erg benieuwd waar dit heen gaat. Hopelijk zet het door in weeën of vliezen breken. Spannend....
Spannend romie!! Hou ons op de hoogte. Vandaag ben ik zelfs te moe om op mijn telefoon te kijken. Mijn voeten en handen zijn ook enorm gezwollen
Spannend Romie! Ik hoop dat het doorzet! Hier ook niet veel zin vandaag... Heb echt een hel van een nacht achter de rug. Overgeven, overgeven, overgeven... Vraag me af of dat wel normaal is. Had ook last van voorweeën en harde buiken, maar dat vind ik niet zo erg. Nu net gegeten, en alweer ligt het op mijn maag, het was nochtans niet veel...
Helaas is het weer afgenomen... Af en toe nog een harde buik. Pff je lichaam kan je lekker voor de gek houden. Hopelijk duurt het toch niet al tr lang meer...
Duim voor je romie dat het idd niet te lang gaat duren. @kimmytje, vervelend meid! Jij zal door het overgeven niet zoveel zijn aangekomen.
Sojo, fijn dat eindelijk duidelijk is wanneer je man thuis is.Kan het aftellen beginnen. Romie, aaah dat meen je niet, dat het niet heeft doorgezet, balen!!
Oh wat jammer Romie! Maar het kan zomaar weer beginnen en wel doorzetten hé Sesa, toch 11 kilo in totaal. Vandaar dat mijn gyn er niet veel aan wil doen, alles verloopt netjes, ik val niet af, baby groeit goed... Ach ja, nog effe
@ romie Ik heb het bij mijn dochter ook zo gehad steeds een soort valse start. Overdag gerommel en s nachts hield het weer op. Binnen 3 dagen braken mijn vliezen. Dan zit je te zuchten en steunen en de volgende dag ben je nog zwanger. Ja mijn man komt thui snog 3 nachtjesen met de trein. Volgend weekeind nog even verjaardag van de kinderen vieren. Taartje soepje en gezellig. Vandaag was ik toch moe van gisteravond maar ik heb wel genoten. NU zitten er allemaal rare dingen in de was. Oude jassen. En zelfs mijn kussen hoesjes van de bank????????? hoe zo zwanger. Rmie ik hoop dat hetvanavond weer begint voor je. Ik hou mijn benen nog even gekruisd