Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Sojo, leuke vooruitzichten! Het aftellen kan nu echt beginnen! Leuke plannen ook direct, de verjaardagen gaan vieren :) Verjaren ze kort op elkaar?

Hier vandaag onze slaapkamer een beetje "verbouwd", nu staat het wiegje van ons zoontje mooi langs mijn kant van het bed :)

2. sesa

sesa Niet meer actief

Schattig wiegje kimmytje

3. Kimmytje

Dank je :)

4. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kinderen zijn heel dicht op elkaar jarig. Mijn zoon 22 oktober(nu ben ik uitgerekend op 25 oktober dat was ik bij mijn oudste ook trouwens) mijn dochter is 15 november jarig. Dus er zit 3 weken tussen met 3 kinderen.
    Het is dus geen optie om nog heel lang te wachten met de verjaardagen. Dan wordt het risico dat ik die dag moet bevallen wel erg groot.
    En alsmijn dochter jarig is dan is de baby nog zo klein dan hebbben we echt geen zin om een verjaardag te vieren.Dus vandaar volgend weekeind.

Morgen maar weer eens probeen kastanjers( ik vind dat zo leuk dat ze sommige dingen verkeerd blijven zeggen) te zoeken.

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa hmm vervelend dat je handen en voeten zo zijn opgezwollen...hopen dat al die ellende na de bevalling snel weg trekken.

romie oehhh spannend meis misschien zet het vannacht wel weer aan..je weet het nie he.

sojo ah fijn dat hij met de trein komt. zou haast zeggen laat de kids even op school en geniet van elkaar....maar dat ben ik

kimmytje hoop dat deze nacht beter gaat worden voor je.
    ziet er gezellig uit zo je kamer :D

nou hier is vandaag eindelijk de zolder door manlief opgeruimd.
    had vanavond geen zin om thuis rond te hangen dus zijn we naar mijn ouders gegaan...met als gevolg dat we weer te laat naar huis zijn gegaan.
    heb net nog even mee de hond uitgelaten en ben nog even in de douche geweest.
    Ga nu lekker slapen en hopen dat de nacht niet te verschrikkelijk gaat worden aangezien ik veeeeeels te laat in bed lig nu.
    slaapwel

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Het heeft helaas niet doorgezet. We wachten maar rustig af.
    Wel nog wat pijnlijke harde buiken gisteravond en vanacht gehad maar daar blijft het dan bij
    Dus ik denk dat het toch dezer dagen een keer gaat komen...

Werd de kleine van leetje vandaag niet gehaald??

Allemaal goed geslapen? Fijne zondag

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie ja op zondag. Weet alleen niet of dat voor ons de zondag is of voo haar. Als het die van haar is dan was het zelfs al gister want daar is het nu maandag. Ben benieuw naar leetje.
    Ook naar jou want klinkt idd dat het wel ieder moment zou kuNnen gebeuren :)

Hier rot nacht gehad..werd wakker van de honger (al derde dag op een rij) heb net gegeten en ga nu even terug..

8. Kimmytje

Hihi Sojo, kastanjers :D Veel plezier ermee zou ik zeggen!

Ah Romie wat jammer! Zo zenuwslopend seg!

Ben ook benieuwd naar Leetje :)

Dobbermama, het is zondag vandaag dus je kan zolang in bed blijven als je wil, geniet ervan.

Hier een iets betere nacht gehad dan de vorige, moest er dikwijls uit om naar toilet te gaan maar dat vind ik niet zo erg als zo ziek zijn en overgeven...
    Mijn ouders en zus komen straks naar ons, lekker lunchen en vanavond eten we verse lasagne die mijn zus gemaakt heeft, yummyyy :)

9. sesa

sesa Niet meer actief

Ben ook benieuwd naar Leetje!
    Hier de laatste foto met 38 weken.

Bijgevoegde bestanden:

10. Kimmytje

Wow Sesa! Mooie buik! En groot! Geniet er nog maar van :)

11. sesa

sesa Niet meer actief

Hij is zeker erg groot!

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik sesa,

Pff het blijft maar rommelen inmijn buik. Bij staan een harde buik als ik aan het liggen ben en om draai harde buik. Als ik naar de wc moet harde buik\
    Ze wordt langzaam pijnlijker. maar het zijn wel echt harde buiken en geen weeen. Toch weer druk geweest denk ik. En mijn banden staat ook veel rek op. Hij zal ook wel weer aan het groeien zijn

En de kastanjers worden dus niets vandaag maar even kalm aan we moeten al boodschappen doen. Anders hebben we geen eten vanavond.

Hij moet echt nog even 3 nachtjes blijven zitten en het liefst tot na zondag dan hebben we de verjaardag gehad.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Fijn, kun je weer iets van je lijstje afstrepen Dobbermama. :)

Romie balen dat het niet heeft doorgezet!! Je kunt zo ook niks doen he?Alleen daarom lijken mij die laatste loodjes vervelend.

Kimmytje oh wat erg dat je nog zoveel moet spugen! Doet de gyn daar echt niks aan??

Sesa, mooie grote buik hoor!

Sojo vervelend die harde buiken!!
    rustig aan dan maar!

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dit is mijn buik met 35 weken en 5 dagen, ik vind hem zelf maar klein, en jullie?

15. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi, beetje lastig zien met het zwarte jurkje. Maar denk dat het gewoon normaal is.

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jusi volgens mij is hij ook gewoon.

Pfff mijn man heeft slecht weer dusssss het wordt donderdag.
    Ik heb voor volgend weekeind het verjaardags feest van de kinderen gepland. Kunnen mijn schoonouders misschien niet. Dus nu heeft mijnman ze maar voor vrijdag gevraagd. Dan kunnen we ze even rustig zien.
    AAAAAAAAAAh donderdag man thuis. Vrijdag schoon ouders. Zaterdag verjaardag van de zoon van mijn vriendin zondag de verjaardag van onze kinderen.
    Heb 3 keer gezegd dat het niet handig is als ze vrijdag komen als hij donderdag thuis komt. Maar goed niet luisteren.
    Dus nu hebben we het niet een beetje druk maar vreselijk druk en zit ik met een man met een jetlag en mijnschoon ouders en 2 verjaardagen.
    En tussen door ben ik ook nog 38 weken zwanger. Wordt ik elke nacht om 1 uur wakker om 2 uur wakker en om 5 uur wakker. Rust voor de bevalling echt niet.

17. sesa

sesa Niet meer actief

Wat vreselijk sojo! Het zit je niet mee meid.

18. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hè wat vervelend sojo.

@sesa mooi buikfoto. Groot idd. Gister heeft manlief ook nog maar even een foto gemaakt van mijn buik van 40 weken nu het nog kan.

@kimmytje mooi wiegje!!!

Wij gaan zo lekker frietjes eten. Zondags ritueel.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje haha precies dat veel naar de wc gaan is nie zo erg als al dat overgeven...ik zal dan ook mijn voorkeur bij de eerste hebben als je dan toch een keuze moet maken ;)

sesa wow dat is echt een hele grote buik maaar wel een hele mooie buik :D je draagt niet rond maar echt naar voren ook.

sojo ahw jammer dat je niet met je kids naar kastanjers ;) hebt kunnen zoeken vandaag. heb je wel een beetje genoten van buiten of ben je echt binnen gebleven?
    ahh wanne ellende zeg...kan je nie alles overdag plannen dat je echt de avonden volledige rust kan pakken? dat je toch op tijd je bed in kan en wat langer kan blijven liggen?

jusi ja precies haha nu alleen nog me dressoir...al heb ik vandaag ondertussen ook me vitrage gewassen beneden hihi
    je buikje is een beetje lastig zien op die foto maar zover ik het wel kan zien is die gewoon netjes hoor...en je hebt nog even te gaan..je kan strakjes ineens een groeispurt krijgen en dan zou je willen dat ie nog kleiner was ;)

romie dat is hier op vrijdag frietdag :) wij eten vandaag soep van gister. had gister zo'n grote pan groente soep gemaakt dat we er vandaag nog makkelijk van kunnen eten haha.

nou beneden is weer schoon, schoonouders zijn op de koffie geweest en me vitrage is gewassen. toch meer gedaan vandaag dan gepland

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook uitgeweken naar de frietzaak. Die zit hier aan de overkant.

Ik ben niet eens boodschappen gaan doen.

Dus een rustige dag vandaag. Dat is wel lekker.
    Mijn man heeft bijna altijd 2 dagen last van jetlag. dus de donderdag en vrijdag zal ik door moeten draaien. Normaal gesproken. Want hij heeft nu dus gewoon pech.
    Hij gaat vrijdag boodschappen doen ik niet, Ik breng wel de kinderen naar school en zo En donderdag gewoon de korfbal s avonds.
    Mijn schoon ouders komen een bakje koffie drinken.Ze wonen 2 uur rijden hier vandaan. Dus je laat ze ook niet gaan zonder eten. Dat zegt hij wel maar dat is niet zo.
    Maar het is gewoon dat mijn hormonen dit echt niet trekken. En ik ben ergens ook gewoon boos dat ik ze 2 maanden niet zie en nu kan ik me in bochten gaan wringen omdat ze een bakkie koffie komen drinken.
    Dat ik me extra uitsloof voor mijn kinderen hun verjaardag vind ik prima. Maar die helpen me al 2 maanden zo goed. Dan is dit dus echt een hormoon te ver. Man is 1 dag thuis en ze hebben wel tijd.

Deel Deze Pagina