Nou ik ben lekker met een vriendin en mijn zoontje uiteten geweest. All you can eat tapas. Heb alleen de varkenshaas 3 x terug moeten sturen...doorbakken schijnt erg moeilijk te zijn. Maar zit nu propvol.
Sojo Pff het zit echt niet mee he?? En je krijgt het dan idd wel heel erg druk! Ik hoop dat je tussendoor toch nog wat rust kunt pakken. Dobbermama, alles uitzoeken in je dressoir? moet ik ook nog doen maar misschien doe ik dat wel pas ná mijn bevalling. En dat was een productief dagje voor jou! Romie, ook online zie ik.. moet jij niet eens gaan bevallen.
Sesa, tapas is lekker! Jammer van die varkenshaas.. 16 oktober ga ik high tea-en met mijn moeder en zus. Ik ben dan wel bijna 38 weken, dus hopelijk hoeven we niet te annuleren.
@jusi was het maar waar... Nog steeds niets. Morgen wordt ik gestript waarschijnlijk. Zie er best wel tegenop. Vandaag een rustig dagje. Alleen was gewassen en gestreken en verder wat gehaakt aan het ledikantdeken. Wel weer veel last van pijnlijke harde buiken en zeurende rug. Voor nu proberen te slapen en morgen om 10.15 Bij de vk zijn.
2 verhaaltjes voorlezen (voor 2 super lieve kindern die vanochtend de tafel haddengedekt), een therapeutisch wasje vouwen een klaag telefoontje met mijn vriendin en een douche later ga ik maar eens proberen te slapen. Ik heb goed gezelschap want ik voel weer overal armen en benen in mijn buik. Meneer is weer uit geslapen. Ik heb besloten dat ik vrijdag mijn eigen dag draai.
sojo goedzo voor jezelf opkomen hoor.......jij bent zwanger en hebt niet alleen aan jezelf te denken maar ook aan die kleine in je buik en de 2 koters die rondlopen. heel leuk als andere je dag in gaan lope plannen hoe goed bedoelt ook maar helaas is da voor jou niet te doen nu. jusi ja 1 kant van de dressoir kast die moet echt opgeruimd worden....liggen wat papieren die denk ik wel naar boven kunnen en staan heel wat glazen die naar me moeder gaan voor bij hun op de camping. ga deze week nog voor 1 kamer hier boven vitrage bestellen (hangt alleen een rol gordijntje)en een rails halen en dan die kast en boven nog van 2 ramen de vitrage en dan heb ik al mijn klusjes gedaan die ik wilde doen. romie spannend morgen dus voor je!!! zou wel heel mooi zijn als het vannacht door zou zetten allemaal he dat je al die hulp nie nodig zou hebben en het op de volledig natuurlijke manier allemaal verloopt. Net mee gelopen met de hond uitlaten, kwamen de buurman onderweg tegen dus daar hebben we nog een tijd mee staan praten. ben net klaar met douche en ook ik ha nu lekker me bedje opzoeken. slaap lekker enne baby van romie lief meisje kom maar hoor je mama is er klaar voor!
Nou all you can eat was iets too much. Heb telkens maaginhoud in mijn mond. Als ik op mijn linkerzij lig gaat het maar zdra ik naar rechts draai begint het weer. Ben nu al 1,5 uur wakker en heb net ff melk gedronken. Heb al 3 rennies op dus die doen het niet.
Ai sesa dat is zwaar vervelend! Is het nog een beetje weggetrokken? Hoop date uiteindelijk nog even hebt kunnen slapen. Heerlijk ik heb vannacht lekker doorr kunnen slapen tot de wekker van me man af ging..dat is lang geleden. Oeh spannende week hier deze week!!
Lekker dobbermama! Ik was van 3-6 wakker. Om 7:15 eruit voor mijn zoon....pffff.maar weer een middagdutje doen
Sesa meis da is wel echt vervelend om zoo verschrikkelijke gebroken nachten te hebben joh..al is het voor jou bijna normaal.. Nog even is bijna de 10de
Idd nog 3 dagen. Als hij de operatie niet verzet wordt. Dat kan altijd nog omdat spoed altijd voor gaat.
Pff hier ook een brakke nacht achter de rug... Ik kon niet slapen van de harde buiken. Steeds wakker... Dadelijk maar eens opstaan, eten en naar de vk. Ik ben erg benieuwd @sesa wat rot van die maagzuur, niet fijn @sojo goed voor jezelf opkomen en aan jezelf denken @dobbermama succes met de laatste klusjes en wat fijn dat je een keer doorgeslapen hebt
@ sesa ik had ook zon nacht. Ik dacht nog joepie het is al 3 uur en ik ben voor het eerst wakker. Viel ik niet meer in slaap. Ook 2.5 wakker geweest. En boos op alles. Ik heb mijn man gemaild dat ik zijn ouders af bel. En dat heb ik net gedaan. Ik ben echt voor mezelf op gekomen. Ik heb gezegd we het te druk hebben ik niet precies weet wanneer hij thuis komt en dat het vrijdag gewoon geen zin heeft. mijn man is dan nog bek af ik heb geen moer aan hem. En ik moet een week langer de boel door draaien. Het is gewoon te druk dan. Bovendien als ze de week er op komen is het vakantie en dan hebben we de tijd dat is veel fijner. Ik ben best trots op mezelf. En voel me nu al relaxter. Toch zo maar boodschappen doen. Dochter met de auto op halen en vanmiddag lekker op de bank in slaap storten. Hopen dat manlief bij komt van het slingeren en mijn mails.
Heel goed sojo! Konden ze het begrijpen? Ik wilde net ff liggen....zijn ze aan het klussen bij de buren Dan kan ik niet slapen. Mijn ouders komen zo dus tukken zit er niet meer in. Vanavond van 19:30-22:00 ouderavond van de brugklas pfff
@sojo wat goed van je dat je gebeld hebt naar je schoonouders! Begrepen ze het wel een beetje? Lijkt me wel. Was ook wel erg veel anders. Ik ben bij de vk geweest. 1 kilo afgevallen, hb 6,7 was goed. Stoppen met de ijzertabletten!!!! Jeej Ze hebben gestript! Was wel wat vervelend maar te doen. Baarmoedermond was verstreken en ze voelde het hoofdje en de vliezen spanden aan toen ze aan het strippen was. En een beetje bloederig slijm. Dat was een goed teken zei ze. Nu moet ik woensdag bellen en als het dan rustig is en er niet te veel aan het bevallen zijn dan doen ze nog een keer strippen. Schijnt beter te werken als ze dat een paar keer achter elkaar doen. Verder brief meegekregen voor het ziekenhuis. Bij 41,3 krijg je een hartfilmpje en een echo bij de gyn. Dat stat nu voor maandag gepland. Ik hoop dat dat allemaal niet nodig is. Vk zei dat je bij een tweede vaak iets later bevalt dan bij de eerste. Maar ze hoopt nu door het strippen het wat te kunnen vervroegen. Ik hoop het maar. Nu veel last van mijn onderrug. Manlief moet maar mooi alleen boodschappen gaan doen. Ik ga zo niet mee. Straks ff plat want heb nauwelijks geslapen.
@ sesa dat zijn net die dingen die het zwaar maken ouderavonden en zo. @ romie spannend hoor Ik ben benieuwd o fhet werkt het strippen. @Schoonouders, mijn schoonvader was een beetje teleur gesteld. Maar ik heb hem wel uit gelegd dat het veel te druk wordt en dat mijn man dan een jetlag heeft. Dat hij van af zijn boot ook de agenda niet kan zien. En dat ik had gezegd dat hij nog even niets moest afspreken.En dat de kinderen volgende week herfstvakantie hebben. Dan kunnen we er een leuke dag van maken. In plaats van dat we doodop zitten te zijn. En gaan doen of we het heel fijn vinden dat ze langs komen. Ik heb ook uitgelegd dat mijn man loopt te spoken de eerste nacht. En dat we dus vrijdag alle twee niets waard zijn. Zijn koffer staat dan in de woonkamer en het is dan een bende. we moeten die dag boodschappen doen voor de verjaardag. ben best trots dat ik voor mezelf op kom. Maar snap nog steeds niet dat en mijn man en mijn schoonouders dit zelf niet bedenken. Het is toch logisch dat het niet handig is. Vanmiddag lekker op de bank. de boodschappen zijn binnen.
sesa we blijven positief he we gaan der gewoon vanuit en als het niet zo is tja dat heb je toch nie in de hand. ohh sesa bagger zeg dat je nie nog even terug hebt kunnen kruipen zit je nie mee vandaag romie ben benieuwd hoe het nu gaat lopen bij je..misschien is 1x strippen wel genoeg aangezien het al een paar dagen aan het rommelen is. mijn buuf werkt in het ziekenhuis en zij was van de week aan het vertellen dat ze met 41+3 vaak al gingen halen en nie langer meer willen wachten...hoop voor je dat je kleintje er voor woensdag is. sojo goed zo meis!!! en idd net wat je zegt volgende week is het vakantie en dan is er tijd genoeg voor ze. tja en mannen zien sommige situaties net iets anders als vrouwen. heb hier bij me man ook wel eens dak hem terug moet fluiten en ook echt verbaast ben dat hij sommige dingen zelf niet in ziet. je schoonouders ik weet nie wat je band met hun is? vooral omdat je ze al die tijd nie hebt gezien en nu stel op sprong bij je op de bank willen zitten wanneer zoonlief thuis komt
We zijn trots op je sojo hahah @romie, hopen dat het helpt. Keeping my fingers crossed! Ik dacht dat juist eerste kind laat was... @dobbermama en kimmytje, nog wat leuks gedaan vandaag? Moeders heeft teennagels gelakt en stofgezogen
Hoi meiden! Wat is hier veel geschreven seg! Hier alles ok, niet veel speciaals te melden, alleen weer een slapelozen nacht achter de rug met als gevolg van 6 tot 13u weer lekker in dromenland Het begint een gewoonte te worden, gelukkig dat het kan nu. Vandaag zal een heel rustig dagje zijn, ga sewwes een badje pakken en dan aan het avondeten beginnen. Romie, gohhhh nu nog niet bevallen? Meid ik hoop oprecht dat het strippen geholpen heeft en dat het nu wel doorzet! Sesa, nog 3 daagjes normaal voor jou, het komt echt wel dichtbij! Jammer dat je vandaag niet meer kan bijrusten hé... Sojo, goed van je! Echt aan jezelf denken nu, als je het niet ziet zitten, zie je het niet zitten. Je bent hoogzwanger hé meid en er moet nog zoveel gebeuren. Ik heb trouwens echt menstruatie achtige pijnen in buik en onderrug. Iemand hier bekend mee?