Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmetje. Hier ook zere buik en rug vannacht zelfs een die door trok in mijn liezen en boven benen. Ze worden langzaam erger. maar het blijven "voorweeen /harde buiken"" bij mij.
    De ene keer zijn ze lang de andere keer kort. dan 4 in een uur dan 1 in vier uur.
    Maar er gebeurt echt wel iets hoor. En mijn litteken doet niet erg veel extra pijn zoals bij mijn dochter. Ik krijg steeds meer hoop op normale weeen.
    En denk ook steeds het is de laatste keer dit maak je noooit meer mee. Geniet er maar van.

2. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Mja, maar bij mij is die zeurende menstruatiepijn bijna continue... Enkel snachts heb ik last van harde buiken, voor de rest niets.
    En idd, ook hier trekt het door naar de liezen en benen.
    Dus dat zijn voorweeën dan?

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmetje. Dat weet ik dus ook niet goed. Ik er vaar het gewoon als harde buiken die steeds erger worden. En idd meestal slaan ze snachts toe. Als mijnbuik naar een kant zakt dan wordt het erger. EN ik heb wel een voedingskussen ondermijn buik.

Ik weet niet precies wanneer een hardebuik een voor wee is geworden. Ik weet wel dat je er weken last van kan hebben.

Maar ook dat je ze helemaal niet hoeft te hebben. Bij mijn oudste had ik ze niet bij mijn dochter een paar en nu veel.

4. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Douchen en in bad helpt wel bij mij . Ook met het in slaap vallen. Dus dat doe ik dan maar ikheb gisteren zelfs twee keer onder de douche gestaan.

5. Kimmytje

Heb daarnet ook in bad gelegen, heeft het dan iets verzacht maar nu komt het weer terug.
    Voel me echt zo belabberd zoals je je kan voelen met je menstruatie...

Hier trouwens nog een buikfoto, is van vandaag dus 36 + 4

6. sesa

sesa Niet meer actief

Mooie buik hoor kimmytje.

Ik heb ook veel harde buiken....niet echt ween gevoel.

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa heb nie veel gedaan vandaag haha verschrikkelijk schandalig uitgeslapen, wat rond gehangen in huis, gekookt, de afwas, financiën en de vitrage van de slaapkamer zit nu in de wasmachine...nie veel soeps dus haha
    ook lekker toch zo'n tut momentje met je moeder en fijn dat ze voor je heeft stofgezogen

kimmytje lekker je rust pakken meis...nu kan je nog lekker terug kruipen en hoef je geen rekening te houden met een kindje.
    hier harde buiken, steken, krampen en een ongi gevoel idd...is flink aan het rommelen allemaal
    weet nie hoe je menneke al is ingedaald maar daar kan het ook mee te maken hebben...en je lichaam moet zich natuurlijk voorbereiden op de bevalling.
    flinke buik ook kimmytje..hangt ook al goed naar beneden he

8. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmetje is het anders niet een blaasontsteking??? Maar idd het indalen kan ook behoorlijk pijn doen. en anders je banden die nog op rekken.Daar heb ik ook nog steeds last van.
    Of een groei spurt van de baby. Dat geeft bij mij ook een constant zeurderig gevoel.

Ik gok ook maar wat. Bedankt dames voor de complimenten. Ik ben ok best trots. en ik had vanavond een relaxte schoonvader aan de telefoon.Hij was blij dat volgende week beter uit komt. Dan hebben we een leuke dag met allemaal fitte mensen.

9. Kimmytje

Goh een blaasontsteking denk ik niet. Zal wel iets van weeën of indalen zijn.
    Maakt die laatste weekjes er echt wel nog een stuk spannender op.

Dobbermama, je hoeft ook niet alle dagen druk in de weer te zijn hé ;) Hier kan ik ook al wel eens genieten van een dagje luierikken, het is net zoals je zegt, binnenkort is er een kindje en dan gaat die het ritme bepalen dus profiteren zolang het nog kan ;)

Sojo, fijn dat je schoonouders toch begrip opbrengen :)

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje ik voel me juist heel erg nutteloos op het moment..haha voel me echt een slechte "huisvrouw" als ik een dag nie poets ofzo (erg he).

morgen ga ik hier even naar het centrum..alleen even naar de hema voor mezelf en wormenpillen voor de hond halen. heeft ze voordat de kleine er is en haar druppels gehad en haar pilletjes :D
    ai hebben jullie ook zo'n last van je ribben? heel me ribbenkast rondom is gevoelig zo een vervelend gevoel

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Romie, ik hoop dat het strippen gaat helpen!

Sojo goed hoor, dat je je schoonouders hebt afgebeld! Ik ben trots op je. :D

Dobbermama ik voel me ook schuldig als ik een hele dag niks doe in huis. ;)
    Slaat nergens op maar ja..

12. Kimmytje

Mja, ik voel me dan ook schuldig hoor, en maak dan allemaal excuses aan mijn man wanneer die van zijn werk thuis komt, die dan zegt dat ik van hem heel de dag in bed mag liggen, dat ik mijn rust nodig heb en aan mezelf en de baby moet denken. En gelijk heeft hij ;)

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik voel me ook schuldig als ik niks gedaan heb, maar ik kan het ook echt niet meer.
    Manlief heeft vandaag alleen boodschappen gedaan en het hele huis gestofzuigd en opgeruimd. Buitenlamp gemaakt.

Ik ben straks heerlijk in de douche geweest.
    Mijn man heeft altijd gedacht dat ze 8 oktober geboren gaat worden. Ik ben erg benieuwd. Ik heb nu een uur volgens mij echte weeën om de 7 a 10 min. Ik moet ze echt wegzuchtem. Spannend dus. Jullie horen het morgen wel...

14. sesa

sesa Niet meer actief

Spannend romie!!

@dbbermama, lekker hoor dagje rustig aan.

Nou heb de brugklasavnd overleeft. Mijn zoontje was vanavond voor het eerst alleen thuis. Hij moest ook zelf naar bed gaan enzo. Als er wat zou zijn moetst hij bellen. Kom ik thuis is mijn moeder hier. Wat blijkt ik had geen bereik in de school en hij had oma gebeld. Hij had oorpijn en eigenlijk vond hij het eng alleen hahah

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje nou zo reageert mijn man dus ook...hij is van mening dat ik veels te veel doe en wordt soms gewoon boos ook. als ik dan zeg tot hoe laat ik heb geslapen krijg ik nog net geen beloning haha.

sesa ahw ja kleine mannetjes willen groot zijn maar stiekem zijn veel dingen dan toch nog wel eng. maar wel goed dat hij dan toch maar oma heeft gebeld is eigenlijk best wel een verantwoordelijke keuze van hem (al zeg ik het zelf).

Romie SPANNEND jonge jonge ik kijk ik weet nie hoe vaak of leetje al iets heeft laten weten of dat jij misschien al bezig bent...en natuurlijk of iemand anders de verrassing heeft al te zijn begonnen...kimmytje en jusi wel nog even wachten tot 37 weken hoor ;) daarna is het goed hahaha ;)

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend romie.... Ik kijk ook veel.

Tja huishouden. Het draait allemaal gewoon door. Maar ik ga niet meer mijn wasmanden naar boven sjouwen dat mag mijn man doen over 3 nachtjes, We houden het netjes met zijn 3 en. En dan gaat het allemaal wel. Ik kan dan ook rust pakken als het nodig is. Morgen dan niet en vandaag ben ik thee wezen drinken bij een moeder van school.
    Maar ik pak mijn uurtjes rust wel hoor, Anders gaat het niet om alles draaiend te houden.

Maar na maandag mag ik echt met zwangerschaps verlof.

Nu ligt Doornroosje naast me. Die was ineens aan het huilen ik mis papa zo. Tja als het elke keer steeds later wordt dan wordt het voor haar wel heel moeilijk. Dus ik heb haar beloofd dat ze donderdag mee mag naar de trein.En dat ze nu bij mij mag slapen.

Romie nog maals succes meid, Ik ga duimen dat het doorzet. maar die kans is wel heel groot denk ik.

17. sesa

sesa Niet meer actief

Geen nachtbrakers zoals ik? Romie hoe gaat het?

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sesa. Ja hoor hier ook een.
    Maar ik hoop zo weer in slaap te vallen. Mijn man ligt voor de haven met zijn schip. Zo leuk dat je dat van hier uit allemaal kan zien op internet.

T is pas de 2e keer vannacht dat ik wakker ben.

Ik hoop dat romie haar baby al in haar armen heeft.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo nog 2 nachtjes slapen en dan is je gezinnetje weer compleet

Sesa ik ben heel de nacht aan het spoken geweest.

Romie hoop dat alles goed met je is meis en het mooi heeft doogezet vannacht..meest mooie zou zijn dat jij nu je dochter in je armen hebt.

20. sesa

sesa Niet meer actief

Was niet de enige dus. Viel om 6h inslaap. Maar om 6:30 ging de wekker

Deel Deze Pagina