Lig nu ook al weer meer als een uur wakker. Ga der zo ook uit..even wat eten en rond 9 uur rij ik even naar het centrum hier. Ben ik er even uit geweest en hoop daarna lekker rustig aan te kunnen doen.
Goedemorgen! Ook hier weer een lastige nacht gehad. Pfff kan gewoon niet in slaap komen en ook een wee gehad denk ik, verschrikkelijke pijn in onderrug en baarmoeder, was na een minuut ongeveer weg en heeft nog wat gezeurd erna. Sojo, idd fijn! Nog effe en hij is thuis Sesa, ik hoop dat je sewwes nog wat kan slapen! Romie, idd, ik hoop dat je ondertussen je meisje in je armen hebt. Zo, ik ga nog wat proberen slapen
Goeiemorgen dames! Ons meisje is er! Ze is vanacht om 1.15 geboren na een super snelle bevalling en drie persween. Ze heet Nova en is 6 pond en 52 cm Ik doe straks wel een foto plaatsen. Eerst dadelijk familie bellen Ik kom straks wel uitgebreider vertellen
Gefeliciteerd Romie!!!!!!!!! mooie naam. En een goed gewicht. Jij zal wel de beste nacht hebben gehad van ons allemaal.!!!!!!!!! Wat fijn je meisje in je armen.
Romie zo dat heb je snel gedaan meissie! Gefeliciteerd en wat een hele mooie naam mooi gewicht 6 pond Jeeeeej Kimmyte hier ook maar besloten na beneden te zijn geweest voo te eten om nog even te proberen te slapen..ben gewoon misselijk van vermoeidheid bah
Hè meiden, Ook ik mag melden dat onze kleine meid er is. Ze is gisteren om 15.10 geboren. Ze weegt 3905 gram en is 56cm lang. Alles is goed gegaan. Het is een heerlijk grietje ze is alleen nog wat misselijk. Ze heet Lizzy
Leetje gefeliciteerd met je dochter en ook bij jou een leuke naam ben zo bli voor je dat ze er nu is! Idd waar is ze misselijk van? Geniet ervan!! Maar dat komt helemaal goed nu ze er is
Leetje gefeliciteerd. Wat een leuke naam. Is alles verder goed gegaan. Nu kan je eindelijk echt gaan genieten. O wat gaat het ineens snel allemaal. De eerste 3 zijn geboren.
Romie ik las het al via Facebook! Leuke naam, gefeliciteerd!! Leetje, oeh ook bevallen! Lizzy, ook al zo'n mooie naam.
Hè meiden, Bedankt voor de felicitaties. Lizzy is nog wat misselijk omdat ik als pijnbestrijding gas heb gebruikt of omdat ze nog wat rommel in haar buikje had zitten. Het gaat nu gelukkig alweer wat beter. De bevalling was heftig maar meer daarover als iedereen bevallen is.
leetje daar ben ik je persoonlijk wel dankbaar voor dat je daar mee wil wachten.. heb je ook een foto van je kleine meisje?
Dank jewel dames! @leetje gefeliciteerd met je meisje. We horen je bevallingsverhaal later wel een keertje. Hier is het genieten van ons meisje, maar ook erg vermoeiend. Ik zal even wat foto's uploaden