Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat was mijn grootste frustratie toen. Al die mensen en beroerd dat ik me voelde. Ik heb toen ook gezegd ik wil even niemand zien.

Je hebt het gevoel dat je overreden bent door een vrachtwagen.

Maar wij zien het wel hoe het loopt. Ik blijf de eerste nacht in het ziekenhuis. En zal mijn man instrueren dat ik aan geef wat wel kan en niet. Misschien voel ik me goed misschien niet. Misschien bellen we zelfs gewoon wat later.

Ik heb dikke handen en ze gaan pijn doen. allemaal laatste loodjes.

Zo maar nu eerst een taart bakken voor morgen.

Nog een nachtje en minder dan 24 uur dan is hij weer thuis.
    Heeerlijk

2. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Sesa heel veel geluk morgen. Dat je herstel maar voorspoedig mag verlopen.

3. sesa

sesa Niet meer actief

tnx Leetje!

@Sojo, vervelend he die pijnlijke handen? Idd de laatste loodjes meid.
    Ik ben ook een appeltaart aan het bakken...nou hij is klaar voor de oven. Ik schruif hem na het eten in de oven. Een vriendin komt vanavond langs en we eten hem warm hahah.

4. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taart is bijna klaar. Alleen nog wat chocolade raspen.En de keuken opruimen. zere buik zere rug. En ik moet wachten tot morgen voor we hem kunnen opeten.Maar hij is wel heel goed gelukt.

Happy dochter happy man morgen.

5. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is wel grappig als ik nu door het dorp rij. De een na de ander vraagt is je man er al(zelfs mensen die hem nog helemaal niet kennen. maar mij en de kinderen wel kennen via de korfbal). Ook opmerkingen van" loop je nou nog steeds rond".
    T wordt blijkbaar tijd. Goh ben je nog niet bevallen. Nee 38 weken dus het valt wel mee hoor.
    Ik heb wel overal pijn van die taart bakken. En ik moet echt nog wel wat doen vandaag. Eten koken vuilnisbakken op hun plek en even vegen daar.

Ik dacht de was op vouwen maar die is nog niet droog.(gelukkig).
    Morgen stofzuigen en dweilen en dan is het klaar voor mij. Ik ben blij dat we de afgelopen week veel hebben gedaan de kinderen en ik.

Nu mag mijn man de lampen op hangen en de gordijnen dan is de baby kamer ook helemaal af.

En na 2dagen een rustige baby is hij vandaag weer de hele dag aan het bewegen. Ben ik blij dat ik niet gebeld heb.

6. sesa

sesa Niet meer actief

Fijn sojo dat je de kleine weer lekker voelt.

7. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kimmytje als het goed is mag ik 3 uur nadat ik ben bevallen al weer naar huis. ik beval poliklinisch in het ziekenhuis...ga der ook pas heen als ik 5cm ontsluiting heb...vandaar alleen mijn ouders en de ouders van mijn man en ik zit met mijn dobermann ik wil haar ook laten wennen aan ons kleine meisje.

sesa whaha ja da lijkt mij ook heel ongemakkelijk als iedereen die urinezak ziet hangen..is nie alsof je die dan zolang onder je matras kan leggen om te verstoppen.
    Hoe laat moet jij je melden in het ziekenhuis morgen?
    Alvast heel veel succes meis..enne laat ons niet te lang in spanning over het geslacht he ;) ook wij hebben er bijna 9mnd op moeten wachten om te weten of jij een jongen of een meisje gaat krijgen haha

sojo is wel slim idd om gewoon op het moment zelf te kijken hoe jij je voelt en hoe het met de kleine gaat en om dan een beslissing te nemen over het bezoek. bij mij op het kaartje staat bijv dat mensen eerst moeten bellen voordat ze kunnen komen...zo kan ik het zelf een beetje onder controle houden samen met manlief.
    als ik je nie meer spreek een hele fijne dag morgen met de thuiskomst van je man :D

Leetje hoe is het bij jou? voel jij je nu wat beter tussen de oortjes nu jij je kleine meisje bij je hebt? hoe is het met de misselijkheid van lizzy?

Romie hoe is het bij jou en Nova? en natuurlijk hoe vindt kleine grote River haar zusje?

Nou vandaag naar de verloskundige geweest. de reden van al die krampen en steken is omdat dochterlief nu met haar rugje rechts is gaan liggen. de pijn aan mijn ribben is omdat ze strak tegen mijn ribbenkast aan ligt en vrij weinig ruimte nog maar heeft.
    Bloeddruk was goed, was jawel 0.2kg (haha) afgevallen en haar hartje klopt ook goed :D ze had hem meteen gevonden met da ding. ze ligt volledig ingedaald en vast (wat we al wisten) maar het ziet er nie naar uit op dit dat ze vrij snel gaat komen..helaas

8. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Even snel tussendoor, ik reageer morgen uitgebreider.

Sesa, veel succes morgen! Geniet ook van je kleintje en Sojo, geniet van je man :)

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Leetje, dit wordt mijn tweede dus ben wel wat gewend. ;)

Romie, wat leuk zo snel al foto's! Mooi meisje hoor!

Dobbermama, nou nee hoor, mocht de bevalling nu beginnen houden ze het niet meer tegen hoor! Je moet dan wel in het ziekenhuis bevallen. Scheelt dat ik sowieso moet bevallen in het ziekenhuis.

Sesa, oeeh nog 1 nachtje slapen dan! Spannend!!
    Oh das idd nie fijn als iedereen de datum weet. Hopelijk kun je wel je rust pakken erna.

Sojo, jij nog 1 nachtje slapen voordat je je man weer in je armen kan sluiten. :)
    Ow dat klinkt niet leuk dat rustige weekend..

Kimmytje, nou ik vind het echt niet zwaar worden nu hoor! Van mij mag de kleine nog wel even blijven zitten. :)

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, praktisch gezien mag/kan de kleine eindelijk komen hoor!
    De babykamer is helemaal af; alles gewassen en gestreken, bedje opgemaakt.
    De box staat in de huiskamer, hetzelfde als de kinderwagen.
    Morgen nog even beneden alles goed en grondig stofzuigen en dweilen en dan is alles weer schoon en heb ik eindelijk rust in mijn lijf. :D

Oja, mijn man heeft ons bed vandaag op klossen gezet.
    Ik had niet in de gaten dat het bed Zó erg omhoog kwam! :$
    Ik heb vanavond echt een trapje nodig om mijn bed in te komen. :D

11. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sesa succes morgen.

Hier een drukke baby. 2 dagen rustig en zorgen maken en vandaag heb ik het idee dat hij zo mijnbuik uit kruipt.

Morgen om 7 uur landen dus om 7.15 wordt ik wakker gebeld:):):)

KInderen naar school stofzuigen en dweilen. Taart klaar zetten. In de auto kinderen op halen van school en naar het station.

lunchen kinderen naar school man naar bed. Kan ik weer een stukje haken.

Ik heb er zin in

12. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx meiden! Ik moet me om 9 uur melden en de ok staat op 12 uur gepland. Ik moet va 24h al nuchter zijn. Echt lang van te voren! Ik heb altijd geleerd 8 uur van te voren. Ik heb daarom nu net 2 crackers gegeten hoor. Ik ka niet zolang zonder eten dan word ik beroerd.

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa pff ja idd 8 uur van te voren is ook mij ervaingen met nuchter blijven voor een operatie.
    En is nog een lange haal..9 uur melden en 12 uur pas naar OK.
    Maaaar het moment is bijna daar meis

Jusi nou dat is wat mijn vk tegen mij zei voor de 37 weken heb helaas geen ander referentiekader dus ga er dan ook vanuit dathet zo zou zijn.dat da dan nie overal hetzelfde is tja dat weet ik ook nie natuurlijk.
    Ik denk dat jij een van de weinige bent die zegt dat de kleine nog evenmag blijven zitten haha ik ben er zooo klaar mee

Ja hoor kan ik een keer goed slapen..heb ik een nachtmerrie..het is nie eerlijk haha. Nu maar even wat dingen doen om die nachtmerrie te vergeten en dan lekker verder slapen (hoop ik).

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa heel veel succes straks. Ik ben erg benieuwd naar je kleintje. Ik snap goed dat je even geen bezoek wilt in het begin. Hier is zijn echte de naaste familie geweest en dan smiddags en s avonds maar dat die ik dus niet meer he. Gewoon alleen smiddags of heel vroeg in de avond. River wordt er ook helemaal hyper van.

@sojo wat fijn dat je man vandaag thuis komt!!!!

@de rest ik heb alles snel gelezen maar kan het even allemaal niet bijhouden. Hier gaat alles goed. Mijn kleine meisje net haar flesje gegeven en nu even uitbuiken en dan eens kijken of ze in haar wiegje wil gaan slapen. River vandaag dagje kinderdagverblijf en trakteren. Hebben wij ook eventjes wat rust vandaag.

15. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal nachtbrakers.

Heb net een taart besteld voor de verjaardag van de kinderen. Je kan maar wat te doen hebben als je voor de 3e keer wakker wordt;):):):):):):):)
    ik ga nog even proberen te slapen

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo en aan het aftellen? Haha ja je kan maar iets te doen hebben als je wakker wordt en nie meer kan slapen.

Romie hoop dat de kleine nova snel weer in slaap is gevallen en jij ook :)
    River helemaal trots dat ze vandaag mag trakteren natuurlijk.
    Slim hoor om haar wel daarheen te laten gaan heb je idd net iets meer rust.

Aai ik werd vanmorgen helemaal blauw getrapt door de kleine meid dat deed pijn. En sliep eindelijk goed belt uwv op..maar alles omtrent het verlof is nu geregeld ook financieel dus dat is ook fijn.
    Ga kijken of ik nog een uuurtje me oogjes kan sluiten.

Good luck sesa! Zal aan je denken vandaag

17. Kimmytje

Hier hebben er niet veel goed geslapen precies :)

Sesa zal ondertussen haar kleintje wel in haar armen hebben ohhhhhh :D

Sojo, ook voor jou een grote dag!

Hier gisteren naar het ziekenhuis geweest, mijn bloeddrukken waren te hoog gedurende de hele dag en ook de kleine was wat minder actief. Aan de monitor gelegen, alles mooi in orde, urine nagekeken, ook dat in orde, bloeddruk een aantal keer gemeten, die was ook ok maar moet toch mijn medicatie verhogen.
    Bloed genomen en daar hebben ze gezien dat er iets gestegen was wat kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Nog niet alarmerend want er moeten 4 waardes stijgen of zoiets maar moet toch NOG korter opgevolgd worden.
    Nu 24 uur in een fles plassen en morgen hiermee naar het ziekenhuis. Nog eens aan de monitor en ook nog eens bloed nemen...

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmetje poe dat is ook wat . Dan ben jij misschien de volgende die gaat bevallen. Als het voor de baby buiten gezonder gaat worden dan inje buik. En je kan tenslotte al bevallen.

Mijn man is thuis. dus ik mag bevallen.

Hij heeft de kinderen al naar school gebracht met al die regen. En nu is hij onze zoon halen. Die al 2 maanden alleen naar huis komt. Zo lief.

Onze dochter komt met de achterbuurvrouw naar huis.

Dit hadden we alle twee niet verwacht dat hij thuis zou zijn voor de bevaling. Wat een geluk zeg.
    Als de bevalling begint kunnen de de achterbuurvrouw bellen daar kunnen de kinderen naar toe en dan wij naar het ziekenhuis. En dat zijn een stuk minder zorgen als dat ik het alleen had moeten doen.

Ik merk al dat ik steken en harde buiken minder tegen hou.

Hij is moe van de lange reis maar hij heeft nog niet geslapen. Wa op zich goed is misschien maakt hij een normale nacht vannacht.

19. Kimmytje

We zullen het zien wat de testen morgen uitwijzen... Langs de éne kant heb ik zoiets van laat de kleine nog maar wat zitten, kan hij nog wat groeien enzo, maar langs de andere kant idd, als het binnen je lichaam niet echt "veilig" meer is, is je keuze snel gemaakt.
    Plus dat hij al op een goed gewicht zit en ik morgen ook over de 37 weken ben dus medisch gezien kan het wel.

Wat leuk zeg dat je man thuis is, geniet er maar van en idd, als de kleine nu komt is dat goed hé ;)
    Mss beter dat je man niet direct gaat slapen, das het beste tegen de jetlag, direct weer het ritme aannemen...

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kimmytje oeh dat is ook wat dat jij gister toch al die onderzoeken weermoest krijgen. Hopen dat het morgen allemaal mee gaat vallen die uitslagen. En is net wat sojo zegt als het al beter is om hem te halen voor zowel jou en de kleine zelf is da ook geen ramp aangezien je dan 37+1 bent.

Sojo ahw wat super lief van je man dat hij meteen er staat voor jou en de kids. Nu kan jij lekker alles over je heen laten komen en gaan rusten. Idd missschien dat het veeeel scheelt dat hij nu nie meteen is gaan slapen..wie weet :)
    Let it go en ontspan ..je man is er..alles is zo goed als klaar/geregeld..

Deel Deze Pagina