heb net eindelijk weer wat gedaan. Ik ben de hele ochtend bij de lente brucnh op school gebleven. Heeerlijk even er uit. Het gaat nu nog goed maar zit wel verplicht op de bank de komende 2 uur. Heb eindelijk weer iets gedaan.
Misty75, ja die angst voor een miskraam blijft helaas.. Leuk dat het voor jullie de eerste is, dat vond ik toch wel weer heel anders als nu. leetje1981, knap dat jullie die uitdaging aan durfde te gaan. Ik ben veel te gehecht aan mijn familie om in het buitenland te gaan wonen. Sojo, oh ook soms een alleenstaande moeder dan, fijn dat je in leetje een 'lotgenootje' hebt gevonden. Oh wat eng dat je nog steeds bloed verliest! Iguana, klote zeg, griep. Beterschap! Hoe was je echo vandaag?? Ik herken het wel van de afscheiding, maar van de krampen eigenlijk niet. Dat kan goed je baarmoeder zijn die aan het groeien is. Romie, hoe was je nekplooimeting? leetje, veel plezier in Nederland! En met het vertellen. Sojo, waarom verplicht 2 uur op de bank? Klinkt gezellig die lentebrunch. Jammer alleen dat het weer niet mee werkt.
Zo, weer bijgelezen. Ik zal de komende week ook niet online zijn, want morgen gaan wij met ons gezin met de hele schoonfamilie een lang weekend naar Center Parcs. Ik heb er zin in! Jullie nog plannen voor het paasweekend?
@leetje. Ja die eerste dag is vreselijk. We hadden nog uitzicht op een paas weekeind op het schip. Maar ze moesten toch al weg. Het is raar je man op de trein te zetten en niet te weten of je hem over 11 weken of over 1 nachtje weer ziet. Was een tegenvaller dat hij nu al weg is. Nu weer 11 weken wachten. Wat doet jou man? Zijn er al echo's binnen? paasbrunch was gelukkig binnen. De korfbal was vandaag buiten. Het sneeuwde zelfs !!!!! zielige kindjes. Ik vond het een goeie vraag wat kunnen we doen met de pasen????? Morgen eerst een andere bh halen. Zelfs mijn man schrok van het gewicht van mijn borsten. En hij zei volgens mij begin je al een buikje te krijgen(het zijn mijn darmen) maar hij zei het zo lief
Hoi hoi Nekplooimeting was goed!! Geen verhoogd risico!! Zo blij en lekker een half uurtje naar de kleine kunnen spieken. Zo mooi. Echt al een kindje. Check mijn echo's in mijn album. Het lag er ook heel mooi voor de nekplooimeting en werkte goed mee. Je ziet zelfs al 5 vingertjes op de echo n het neusje. Ik ben nu al verliefd, hihi. Het was ook weer lekker druk aan het bewegen.
wow romie. Wat een mooie foto's zeg. Ik snap dat je verliefd bent. Wat gaat het toch hard die eerste weken. Je kan zelfs een beentje zien op de foto. Ik hoop dat we allemaal binnenkort zo mogen genieten. nog 10 dagen dan mag ik ook weer. en mijn vriendin gaat mee!!!
Dank je @sojo. Klopt op die ene foto zie je ook het voetje aan de onderkant en op een echo zie je boven het hoofdje 5 vingers. Ook het neusje zie je heel goed. Zo schattig. Ik kan er uren naar kijken haha Wat fijn dat je over tien dagn weer een echo hebt! En wat fijn dat je vriendin dan meegaat. Ja ik vind het ook erg hard gaan de weken. Al weer 13 weken. Over een half jaar is hij of zij er al. Wow Ik heb 22 april pas weer een echo. Bij een echtbreuk voor de geslachtsbepaling. 3 april naar de vk toe. Ik hoop dan het hartje daar te horen.
Sojo ohhh ja kan me goed voorstellen hoe vervelend het is nu je energie level veel lager is. Heb er zelf ook enorme last van Leetje veel plezier in NL Jusi ook jij een hele fijne week Romie wat een super nieuwd zal snel in je album gaan kijken wanneer ik weer op de pc zit
echtbreuk hahaha mijn telefoon maakt ook zulke woorden. Ik kan niet wachten tot ik mijn dochter mee kan nemen naar de vk. Die heeft allemaal modellen staan van baby's in een buik. Dan kan ik haar het ea laten zien
Romie, fijn joh, dat de nekplooimeting goed was. En wat grappig, zo te zien aan de ziekenhuisnaam woon jij niet zover van mij vandaan. Bernhoven in Oss of Veghel? Ik loop in het Jeroen Bosch in Den Bosch.
@jusi ik heb icsi gehad in Catharina ziekenhuis. Daarvoor was ik onder behandeling in bernhoven veghel. Deze echo is in Uden gemaakt in het echocontrole van bernhoven. Maar nu ben ik lekker onder controle bij de vk in mijn woonplaats veghel. Zo fijn!!
Hallo dames, Alles goed bij jullie, Ik ben weer bezig, Na 2 weken bank hangen moet ik weer aan de bak. Dus vanochtend korfballen met onze zoon. Met zo waar een zonnetje op mijn rug. Heerlijk. Daarna eindelijk de auto maar eens door de was straat we reden rond in iets wat op een vies ijsje leek. Toen door naar een verjaardag. heerlijk even een dagje er uit.. En nu moet ik eten koken . Met een migraine aanval(aaa ik ben zwanger dit hoort echt niet dan heb ik normaal geen hoofdpijn) Dus parcetamollen genomen. En zo maar eens eten koken. Als alles zo doorgaat kom ik ech tniet uit de ziekte wet de komende 7 maanden. Maar ja van moeder zijn krijg je geen vrij. Nou ja de afgelopen 14 dagen waren de eerste in 8 jaar.
pfff Sojo, dat klinkt niet zo best... Hopelijk is er snel beterschap voor je op komst. Goed dat de zon tenminste al weer een beetje van de partij is...
Het gaat al beter hoor. de vorige 2 weken waar het rotste. Hele dag op de bank bang om de babyte verliezen. Nu heb ik dat gevoel iest minder. Maar ja mijn man is weer weg. Dus draai ik toch overal weer zelf voor op. Het gaat maar kan gewoon minder dan normaal. En ben trouwens heel blij met de gewone zwangerschapskwaaltjes zoals banden pijn en een dikkerebuik. Oja gisteren heb ik mijn eerste voedings bh gekocht. Dat scheelt zo veel met het rottige gevoel in mijn borsten. Ik dacht vanmiddag zelfs he ik voel ze bijna niet. Heerlijk. Zo fijn dat mijn man er aandacht om tegen me te zeggen dat ik maar eens een zwnagerschaps bh moest gaan halen want dan voel je je tenminste zwanger en dan komt het allemaal wel goed zei hij. Hij zit dan wel op zee maar hij is zo lief voor me.
Pff sojo jij valt ook van het een naar het anders. Hopen dat al die vervelende dingen zo over zijn en je alleen de zwangerschaps klachten nog hebt. Hoe herken je banden pijn?
Banden pijn kan verschillend aan voelen. Als soort spierpijn in je liezen. Maar ook als pijnscheuten als je niest. Het kan ook voelen als of er iets op rekt. Of als groei pijn het zit aan de zijkant van je baarmoeder/buik. Ik heb er bij mijn vorige zwangerschappen ook last van gehad. Vandaag gaat het goed. Maar die rottige hoofdpijn is er nog. Na 3 drukke dagen verplicht van mezelf op de bank.
Ik heb wel eens steekjes in mijn zijkanten of juist op mijnonderrug. Oja heb nou een nieuw iets. Als ik naar de wc moet voor nummer 2 dan krijg ik mega krampen haha. Da gevoel in de liezen herken ik wel een klein beetje maar daar heb ik nie echt veel last van.