Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sojo, als flink poetsen zou helpen zou ik vandaag al bevallen zijn. :D

Romie, mooie foto's hoor!

Kamelot, wat fijn dat Dries zo'n goeie nacht heeft gehad! Ik ga mee hopen dat dat vannacht weer zo is!

Dobbermama, ow lees nu pas dat je aan de CTG hebt gelegen. Gelukkig niks aan de hand dus, ben je nu wel wat geruster?

Sesa, fijn dat het borstvoeden steeds beter gaat. :)

Morgenmiddag mag ik weer op controle bij de gyn, maar ik verwacht niks bijzonders.

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kamelot zooo jij bent ook lang bezig zo elke dag met dat voeden...respect hoor. Gelukkig gaat er al een voeding af datscheelt weer een klein beetje..(Denk ik).

Jusi heel eerlijk ik denk dak gewoon moet gaan slapen. Wordt een beetje onzeker zo met dat gehannes. Heb zojuist ook 2 paracetamols gepakt, heb een warme douche gehad en lig nu in bed. Me meisje is aan het bewegen daar lig ik even op tewachten tot die een beetje rustig is en dan hoop ik lekker de nacht door te kunnen slapen.
    Succes morgen bij je vk

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

#2863 Kimmytje, 18 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2013
    Kom eens even piepen of er nog babytjes zijn bijgekomen, spannend! :D

Kamelot, erg fijn te horen dat alles zo goed gaat daar! En nog fijner dat hij vorige nacht heeft doorgeslapen, hopelijk blijft het zo, de nachten zijn idd het ergste hé :)

Sesa, mss heb ik erover gelezen maar wanneer ga jij naar huis?

Ik blijf nog tot zaterdag in het zh. Gabriel zou morgen mss even onder lamp moeten omdat hij wat geel ziet. Dit komt omdat hij met de zuiger gekomen is, ocharme een hele blauwe plek op zijn hoofdje :(

Ben er idd echt werkelijk verliefd op <3

Dobbermama, goed dat alle uitslagen zo goed waren. Nog effe ;)

Rara, wie zal de volgende zijn?? :D

Hier ligt Gabriel nu ook op zijn buik te slapen, en maar protten ocharme... Maar ik mag dit alleen doen als ik hem goed in de gaten kan houden, sewwes dus voeden en dan hopen dat hij op zijn ruggetje wil slapen.

Romie, wat een mooie foto!!!

Hier nog een foto van ons ventje :)

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kimmytje wat een knap ventje zeg!
    En heeft hij geluisterd naar zijn mama en is hij op zijn rug in slaap gevallen?
    Fijn dat je nog even in het ziekenhuis mag blijven..daar zijn jullie beide in goede handen :) en die lamp is alleen maar goed voor hem meis.

Nou we hebben de 39 weken bereikt sojo

5. sesa

sesa Niet meer actief

Jajaj dobbermama, de 39 weken.
    @kimmytje, helaas ga ik morgen naar huis. Ik zie er tegen op mdat ik dan geen hulp meer heb met aanleggen.
    @kamelot, bij mij trekt ze ook telkens het tepelhoedje eraf. Ik ben idd ook een uur bezig met voeden. Weet haast niet wanneer ik visite moet ontvangen.

Zo mijn borsten knallen zowat uit erlkaar van de stuwing. Tijd om te voeden ;)

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa geniet er nog maar een dagje van dan enne al je vragen die je nu nog hebt lekker los bombarderen daar.
    Gaat wel echt de goede kant op he :D hooooop zo voor je dat het zo positief blijft of beter alleen nog maar positiever wordt..het is je zo gegund en je meisje natuurlijk ook.
    Kan me een klein beetje indenken dat je niet weet wanneer jij je kraambezoek kan laten komen als je een uur bezig bent met voeden..lijkt me heel moeilijk plannen allemaal zo

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gebeurt er een hoop nu er al zo veel baby's zijn.
    Dobbermama fijn dat het verder goed gaat.
    @ jusi. Poetsen heeft me alleen stijve heupen op geleverd. Dit was het bewijs dat ik de poets echt nodig had toen mijn man weg was. Verder een bewegende baby en af en toe een voorwee/harde buik. En druk op mijn bekken. Maar verder zit hij nog lekker in mijn buik. Nog maximaal 3 weken.

Zal je zien dat met alle indicaties voor een vroeggeboorte ik tot 42 weken door loop. (nou ja waggel)

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo ja haha dat zou wat zijn als jij je baby het langste van ons allemaal zou uitdragen haha en dat met je moeilijke start.

9. sesa

sesa Niet meer actief

Zou best eens kunnen sojo haha.
    @dbbermama, hoop het ook. Hopelijk gaan de tepels minder pijn doen. Ook tussen het voeden door doen ze pijn.

10. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jeetje meiden wat gebeurt er hier allemaal een boel. Kimmytje van harte gefeliciteerd met je zoon.

Sesa wat heb ik een bewondering voor jou hoe je doorzet met de bv.

Kamelot wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met Dries.

Sojo en Dobbermama voor jullie zijn het nu echt de laatste loodjes. Spannend hoor meiden.

Wat hebben jullie allemaal mooie foto's hier neer gezet. Ik ben er nog steeds niet handig in.

Met mij en Lizzy gaat het hartstikke goed. Lizzy is tot nu toe heel zoet en ik hoop dat dat zo blijft. Mijn zus is net een week hier geweest en volgende week komen mijn ouders.

11. sesa

sesa Niet meer actief

@leetje fijn dat je hulp van je fam hebt n dar het goed gaat met jullie.

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa meis je wil nie weten hoeveel ik aan je denk en voor je aan het duimen aan het draaien bent dat het uiteindelijk goed lukt bij je die borstvoeding!! wel echt heel vervelend dat ze ook buiten de borstvoeding om zo pijn doen...kan je ook nie even bijkomen ofzo he.

leetje wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met lizzy en dat zo zo'n lieve baby is :D en al helemaal fijn dat je familie je komt opzoeken en je zus gezellig een week is geweest :D
    Gaat het nu met jou ook beter nu lizzy er is?

Zo ik ga me bedje maar weer eens opzoeken. Weer lekker harde buiken en steken...volle maan wie weet haha...zal wel niks zijn...slaap lekker allemaal

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nog niemand bevallen zie ik? :D

Vandaag ben ik dus op controle geweest bij de gyn.
    Geen bijzondere dingen, alleen de kleine is nog niet helemaal ingedaald.
    Dus mijn gevoel zegt dat deze zwangerschap wel wat langer kan duren dan ik zelf verwacht had. Ach ja, we zullen het wel zien! Ik vermaak me wel in mijn verlof. :)

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een nacht weer. Ik heb veel wakker gelegen. En dobbermama hier ook harde buiken maar verder niets. Soms denk ik dat hij tussen mijn benen uitvalt. Maar het blijft stil. Ga me nu maar instellen op nog 2.5 week en niet te veel denken aan bevallen. T wordt wel tijd hoor.

15. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    En Dobbermama, heeft de volle maan geholpen :). Trek je het allemaal nog een beetje?

Jusi dat ze nog niet ingedaald is zegt niet hoor volgens mij. LIzzy daalde tijdens de bevalling in.

Ik voel me een stuk beter nu Lizzy er is. Het is tot nu toe een zoete baby die keurig om de 3 uur komt en soms als ik geluk heb 's nachts mij zelfs 4 uurtjes laat slapen. AL moet ik eerlijk zeggen dat ze me vannacht voor het eerst echt bezig heeft gehouden en dat voel je wel meteen. Ik hoop dat ik vanmiddag nog wat bij kan slapen.

Sojo toch weer slecht geslapen meid. Nog eventjes geduld.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Snik het is nie eerlijk :( gister iets voor 23:00 naar bed gegaan en wakker gelegen tot 1:15 met steken in buik en lies, harde buiken, krampen en lage rugpijn...daarna viel het weer stil. Ik ga me er ook maar op instellen sojo dat ik nog zeker 2 weken zo rond ga lopen.
    Al da voorwerk pff haha wordt er zo ongeduldig door.

Jusi ik had idd ook ergens meegekregen dat je 2de kindje ook nog gewoon tijdens de bevalling zelf helemaal kan indalen. Maar begrijp uit je tekst dat hij/zij wel al een klein beetje is ingedaald of heb ik het mis?

Leetje oh fijn meis! Haha ja als ze in de nacht gaan spoken lijkt me dat ook heel zwaar ja. Geef jij trouwens borstvoeding?

17. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Balen Dobbermama dat het maar niet door wil doorzetten. Je lijf houdt je lekker voor de gek zo.

Ik geef inderdaad borstvoeding. Bij de jongens lukte het niet met begeleiding en nu zonder begeleiding lukt het wel. :).

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje wat goed zeg dat het je nu wel lukt :)
    Ja is ook best vermoeiend zo..elke keer denk ik zal het nu doorzetten. Gisteren heel schandalig 3x overdag terug gekropenen meteen als een blok in slaap gevallen.

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dobbermama. Ik ben ook moe. Was een vermoeiende nacht. Met harde buiken. Nu weer een aambei die had ik nog niet. Als straks het vriendinnetje van mijnzoon weg is. Kruip ik ook even in bed. Even bij tanken.
    Heb nog steeds een onrustige buik. PFFFFFFFFMorgen paardrijden met mijn dohcter dan heb ik wat afleiding. Mijn man staat het plavond van de baby kamer te witten. EN is dus lekker bezig

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo gewoon aan de vermoeidheid toe gaan geven hoor...gelukkig is je man er om je te helpen en heb jij nu de kans om lekker je bed in te kruipen als jij dit nodig vind!

Deel Deze Pagina