@ kimmtetje vervelend zeg. Dat jullie nog moeten blijven. @ dobbermama. Het is en blijft rustig hier. harde buik hier en daar een aambei erbij(zucht). Maar verder nog geen baby. Ik hoef vanochtend zelfs onze dochter niet naar school te brengen. Vanmiddag naar de VK in het ziekenhuis, Ik ben benieuwd. Ik had een paar dagen last van een beetje hoofdpijn. Maar dat komt denk ik door mijn tandvlees. Maar ik ben dus wel benieuwd naar mijn bloeddruk. Vanmiddag ook een nog het kado van mijn zoon op halen. Morgen is hij echt jarig. Maar verder hebben we de gewone gang van zaken. Gisteren paardrijden Vanmiddag de judo. Misschien dat ik zelf toch ook even mee ga kijken. En eigenlijkbegin ik me behoorlijk te vervelen. Mijn man gaat in de tuin aan de slag. Maar dat moet ik niet doen. Normaal zou ik omdat ik alles alleen moest doen vanochtend verplicht op de bank gaan zitten. Maar dat is nergens meer voornodig. Ik slaap ook beter trouwens. Vannacht ook maar 1 keer wakkker. Om 4 uur. Ik heb zin in de baby dan hebben we weer wat om handen. Ik heb van de week eindelijk mijn draagdoek besteld. Dus echt alles is klaar hier. En de baby heeft het nog prima naar zijn zin in mijn buik. Ik heb wel alle verhalen gelezen hoor.
Sesa vernevelend hè die kraampjes. Hoe gaat het nu met de borstvoeding? Wil het een beetje nu je geen begeleiding meer hebt? Sojo morgen nog de verjaardag van je zoon en daarna komt de baby echt hoor . Hier weer een goede nacht gehad. Lizzy kwam weer om de 3 uur maar ging daarna wel weer slapen gelukkig. Ik heb alleen sinds vannacht pijn in 1 borst. Ik voel geen harde plek en het is ook niet rood. Ik gaf Lizzy altijd 1 borst per keer maar ik ga nu proberen 2 borsten per keer te doen in de hoop een ontsteking te voorkomen. Duur hè dobbermama die kinderopvang. Ik schrok me ook altijd een hoedje. Ik vind het heerlijk dat de kinderen nu naar school zijn. Deze week voelt als mijn kraamweek. Even heerlijk genieten met Lizzy. Kimmytje wat balen dat je nog steeds niet naar huis mag. Nog even geduld meis. Zo goed als dat de zwangerschapszorg is zo slecht is het er daarna. Als je kindje geboren is dan sta je er helemaal alleen voor. Ik weeg Lizzy nu op mijn eigen weegschaal want ik hoef pas over 2 maanden op controle. Ik moet nog een beetje uitzoeken of er andere mogelijkheden zijn.
@kimmytje, das veel afgevallen idd. Feline is was ook 350 gram afgevallen. Ze zit nu nog steeds 150 gram nder geboorte gewicht. Ik mag daarom ook niet met haar buiten wandelen. @dobbermama, hoe was het bii de vk? @leetje, 2mnd das ook lang! De bv gaat opzich wel maar zie nu dat de tong van feline wit is en mijn tepel begint ook weer scheuren te vertonen. Spruw dus( eigen diagnose). De huisarts is alleen smorgens te bereiken dus kan morgen pas een afspraak maken en kijken of ik vervoer kan regelen. Ik maar niet met haar naar buiten en ik mag niet autorijden. Van spruw kunnen ze ooo erge buikpijn krijgen. Ik hoop dat ze minder last krijgt. Ik heb maar 2 uur geslapen en niet eens achter elkaar. Dit trek ik niet .
sojo hmm die hoofdpijn willen ze liever nie hebben he..hopen dat vanmiddag alles goed is bij de vk. hier ook hoor mevrouw is lekker aan het bewegen en slapen meer ook niet eigenlijk. Als jij behoefte hebt om iets te doen en je voelt je er goed bij vooral doen sojo!! nu heb je lekker de tijd en ruimte om de leuke dingen met je kids te doen waar jij zo van kan genieten. leetje wat raar is dat zeg dat de zorg voor de zwangere echt zo geweldig is en nu je bevallen bent het eigenlijk nihil is wat je aan zorg krijgt. heb je nie andere vrouwen bij je in de buurt die ook een kindje daar hebben gekregen en je iets meer de weg kunnen wijzen? (ik zeg ook maar wat aangezien ik wel denk dat je dit al lang gedaan hebt). sesa he jakkes het zit je niet mee he! als ik bij je in de buurt woonde was ik wel met je meegegaan...helaas is dat niet zo. Kan je moeder niet mee? of een vriendin van je? Bah 2 uur slaap is wel belachelijk weinig meis...neem vandaag maar genoeg slaapjes van je meisje mee en ga lekker zelf ook je ogen zoveel mogelijk dicht doen...jij bent ook nog herstellende van je ks he. ook wel echt bale dat je niet naar buiten kan zo he..nu is het nog lekker weer en wat buitenlucht zal je wel goed doen. Nou bij de VK geweest en alles zag er weer goed uit veel van de klachten zijn over (neem ook wel belachelijk veel rust). Hebben het over strippen gehad, als de kleine er maandag nog niet is gaan we dat proberen en anders die woensdag nog een keer. als dat allemaal geen effect heeft moet ik die vrijdag naar het ziekenhuis en dan wordt er gekeken of ze mij gaan inleiden of dat ik nog even kan wachten. waarschijnlijk het onrustige gedoe ik me buik afgelopen weekend is geweest omdat mevrouw weer met haar rug naar de andere kant is gaan draaien.
Sesa kun je tussendoor niet even een uurtje slaap pakken? Hier nog alles rustig. Vanmiddag heb ik even een uurtje op de bank geslapen, ik was er aan toe geloof ik.
@dbbermama, fijn dat alles goed s bij de vk. Inleiden is geen pretje. Ik hoop.voor je dat ze spontaan komt. Ik heb ook zin om met haar buiten te wandelen. Hoop dat het deze week nog gaat dan kan mijn zoontje mee. Nu heeft hij nog vakantie. @jusi, helaas was ze overdag ook huilerig. Heb net een uurtje kunnen pakken. IIg iets. Morgen komt het cb naar mijn huis. De gehoortest vrijdag moet ik wel daarheen. Vanavond ga ik haar voor het eerst thuis in bad doen. Mijn zoontje gaat het bad vullen omdat ik niet mag tillen.
Fijn dat je al zo'n flinke zoon hebt, die kan helpen, Sesa!! Dobbermama, spannend, dat er al over strippen/inleiden gesproken wordt... Jusi, geniet van de rust, nu het nog kan Kimmy, ai, da's minder, zo veel afgevallen, maar k weet zeker dat het snel weer goed komt. Dries heeft ook enkele dagen lamp gehad, je ziet snel resultaat. Ik duim dat jullie dinsdag nr huis mogen!! Succes met uitzoeken of er iets van nazorg/opvolging is, Leetje!! Dries is vandaag 7 weken oud en de BV gaat steeds beter. Ik leg hem nu 2 keer/dag aan en weeg hem voor/na. Er zit een stijgende lijn in! Mss kan ik hem binnenkort één of twee voedingen per dag volledig uit de borst laten drinken, ipv nog na te voeden met fles. Zou fijn zijn...
jusi heerlijk toch dat je even lekker op de bank in slaap bent gevallen...niks mis mee hoor sesa nee daarom is het ook zo besproken met de vk..weet dat strippen ook pijnlijk/onprettig is of kan zijn en dat het niet altijd werkt maar wil gewoon voor mezelf zeker weten dat ik op het moment dat ze het over inleiden gaan hebben in het ziekenhuis het dan ook nie anders kan zijn dan op die manier te bevallen. hoop ook voor je dat je deze week al lekker kan gaan wandelen met je twee kids! is niet alleen lekker maar dat wil ook zeggen dat het de goede kant op gaat. nou ik denk dat je zoon het nie erg vindt om je te helpen met het wassen van feline hij is zo'n lieve grote broer en is ook weer aandacht van jou wat hij dan krijgt. kamelot doet me goed om te lezen dat het zo goed (na omstandigheden) gaat bij jullie nou ja strippen gaat zeker door mits me meisje er nog niet is en me baarmoedermond meewerkt haha. Heerlijk al sinds gisteren dat ik me meisje weer beter en meer voel bewegen haha wel grappig me man zei net op de bank "is ze toevallig wakker en aan het bewegen?" haha hij zag me buik helemaal op en neer gaan.
@dbbermama, geniet nog maar lekker van de bewegingen. Ik mis het soms haha. Ja remy is een leuke lieve grote broer. Gister overdag lag ik heel ff te slapen en toen ze wakker was kwam remy haar boven brengen bij mij. " ik heb het nekje goed ondersteund hoor mam!". Schattg hoor. @kamelot, fijn dat de bv steeds beter gaat. Tis een gedoe maar ook voor jou geld...de aanhouder wint.
sesa dan smelt je toch als je zoon zo boven komt met je dochtertje ohh sesa echt ik kan nie omschrijven hoe intens ik nu geniet van haar bewegingen...net alsof ik onbewust al afscheid aan het nemen ben van het getrappel in me buik
Hallo, Hier ook gedraai en gerommel. Vannacht slecht geslapen van 2 tot6 wakker geweest. Ik mocht vannochtend blijven liggen. Dus dat was wel heel fijn. Onze oudste was blij met zijn cadeau en is helemaal happy naar school gelopen. Ik heb net taart gemaakt voor hem. Die gaan we zo lekker op eten. Verder rugpijn. harde buiken en moe. Zal niet lang meer duren denk ik. Bloeddruk was goed bij de vk. Hoofdpijn komt van mijn tandvlees. En heb aambeien zalf. De laatste loodjes. Het is af en toe net een verbouwing in mijn buik. Ik kan er nog van genieten maar ben toch ook wel heeeeel benieuwd.
Succes allemaal met de laatste loodjes! Het duurt nu niet lang meer voor jullie. @kamelot wat fijn dat driesje het zo goed doet! @sesa Ahh wat lief van je zoon! Vandaag is de verpleegkundig van het consultatiebureau geweest. Ik moet nutriton gaan proberen tegen het spugen en het omhoog komen van de voeding. Ze ging met de consultatiebureau arts overleggen voor machtiging voor de nutramigen voeding. Waarschijnlijk krijg ik die gewoon vergoed. Ik hoor daar volgende week meer over. Verder gaat het goed hier. Donderdag gaan we haar wegen op het consultatiebureau, ik ben benieuwd of ze gegroeid is.
Ik hoop dat het door gaat zetten. Heb harde buiken. Maar echt pijn doet het nog niet. Mijn rug doet af en toe zeer. En ik moet steeds naar de wc. En dat na zon rot nacht. Als het spul straks naar school is ga ik lekker even liggen op de bank. Zouden we straks 2 jongens hebben die net als ik en mijn zus de dag na elkaar jarig zijn? Ik ben benieuwd. Mijn zoon heeft er wel last van het wachten. Hij is een gevoelige jongen. En slaapt steeds slechter. Vannacht natuurlijk ook van wegen zijn verjaardag. Maar de bevalling heeft er zeker ook mee te maken. Het liefst zou ik hem dan bij me in bed nemen maar ja dat gaat niet met zijn 3 en en een dikke buik. Heb gisteren wel een moeilijke dag gehad. Mijn vader had aan mijn vriendin gevraagt hoe het met me gaat.( wat ik erg fijn vind trouwens al blijkt dan ook weer dat hij niet precies weet wat er tussen mij en mijn moeder speelt) En mijn zoon had een kaartje voor zijn verjaardag van mijn ouders. Wat op zich heel lief is. Maar zoals mijn tante al zei moet ik dat elke keer weer een plekje geven. En dat was vannacht dus. Ik hou jullie op de hoogte. Ik heb mijn man ook gezegd dat ik harde buiken heb. En normaal laat ik dat maar want dan is het steeds niets dit voelt toch anders.
sojo nou lijkt wel alsof het bij jou toch ook rustig aan bezig is hoor...dat het maar door gaat zetten dan hoeft je zoon niet langer te wachten haha. enne natuurlijk gefeliciteerd met je zoon romie nou ik hoop voor de kleine meid dat al die andere voedingen gaan helpen want dit is wel zielig he ik ben ook benieuw of je meisje veel is gegroeid en aangekomen
Het blijf rommelen maar het zet nog niet door. Rugpijn pijn in mijn heupen harde buiken. Maar nog geen echte weeen. Ik heb gelukkig 2 uur kunnen slapen vanmiddag.
Sojo wie weet zet het vanavond door. ik heb sinds later vanmiddag ook last van me onderrug en af en toe een harde buik.
@romie, fijn dat je het cb achter je hebt staan betrefd voedng . @sojo, van harte met je zoon. En keeeping my fingers crossed ;-p
sojo en baby van sojo zet hem op vanavond jusi bij jou nog alles rustig? voor de mama's een voorspoedige avond toegewenst met de kleintjes slaap lekker