Insomnia Ben bij de huisartsenpost geweest. Wondje open gemaakt en verbandje....alsof dat blijft zitten.
Sojo en Dobbermama, jullie ook nog steeds niet aan de gang..? Ik ben echt benieuwd wie de volgende is! Sesa, Aah zielig dat Feline's duimpje ontstoken is. Is haar roepnaam nou eigenlijk Feline of Fee?
Hier is het ook rustig. Alleen worden we wel steeds meer gebeld? Schoonouders : even controleren of de telefoon het doet. Mijn vriendin; het is al 3 dagen stil ik dacht dat je in het ziekenhuis lag? ????????????????????????????????????? ehhhhhhh als er wat gebeurt horen ze het echt wel van de klap hoor. Maar dit zijn wel super smoesjes. Al kan ik er ook wel om lachen hoor. Maar idd wat getrappel en hij is ook veel aan het slapen. De harde buiken merken we alle twee wel.Ik word er ook moe van . Ik heb zelfs vanmiddag nog op bed liggen slapen nadat ik in bad was geweest. Nu is mijn man met de kinderen naar de halloween optocht in het dorp. Met spinnen, heksen rol en lampionnen. Ik trek dat niet meer zo ver lopen. We zijn vandaag wel in het dorp even de lampionnen wezen halen. Verder lekker zelf gekookt( en nu een hardebuik). Maar niets van betekenis.
Ik heb zo waar een vraag. Ik krijg steeds vaker de vraag wat voor kraamkado willen jullie? En ik kom niet veel verder dan kleertjes. Maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel leuk. Ik heb mijn vriendin al leuke lakentjes gevraagd ik heb wel maar dat is oud en tweedehands,(dan hou ik het oude spul voor de nachten dat er wat mis gaat. fris is leuk en een leuk kraam kado. Nou zag ik ook nog leuke hydrofiel luiers. daar kan je er ook altijd wel van gebruiken. maar verder ?????????????????????? Hebben jullie tips want jullie zullen vast al wel succes kadootjes gehad hebben waar ik niet aan denk. Dus leuke kraamkadotjes gezocht!!!!!
Speelgoedjes voor het eerste jaar: knisperdingen, bijtringen, knuffeldoekjes, voelboekjes, voorleesboekjes, blokken, vormenstoof... ehm of een bijdrage voor een activity walker o.i.d. Ehm hydrofiele luiers zou je niet genoeg van kunnnen hebben begreep ik, een extra omslagdoek, extra badcape, extra waskussenhoes. Ehm slofjes, muziekdoosje, kinderwagen/box spiraal of hanger...
Travelcod( tentje ipv campingbed),waskussenhoezen, kadobon hema, boek baby's eerste jaar en kraambezoekboek
Ik heb zoveel knuffelsbeestjes gekregen....ik haat die stofnesten. Toch ook weer kleine kleetjes gekregen terwijl ik dat in overvloed heb
Van 3 tot 5 voorween. Maar ze deden al wel meer pijn. Dus we zijn onderweg. Ik hoop maar dat het vanavond door gaat zetten. Of dat mn vliezen gaan breken. IK ben er wel moe van. Gelukkig hadden we een uur extra, Bedankt voor de suggesties. Ik merk dat deze nummer 3 is we hebben alzo veel. Het travelcot bij vooorbeeld. Maar de hema kado bon zet ik er ook bij. Baby's eerste jaar boek had ik ook expres nog niet gekocht. Ik heb ook van die leuke leren slofjes gevraagd. En idd hydrofiele luiers. Een mobile. Maar zo heb ik al een lijstje. Boekjes hebben we veel.Logisch met een leesverslaafde moeder. Nijntje heb ik bijvoorbeeld heel veel. Ik heb nog een nachtlampje grvaagd en omslagdoeken.
Sojo nou zijn wel veel voorbeelden van de andere hoop ook dat het door gaat zetten voor je. sesa hoe is het met het duimpje van feline? romie werkt het een beetje dat spul en een ander flesje bij nova of kan je terug naar de dokter? leetje hoe is het bij jou? Zijn je ouders er al? jusi en tierelier ook spannend bij jullie..wanneer weer controle? kamelot en kimmytje hoe gaat het bij jullie en de voedingen? nou hier niks nada noppes.... ben bang dat het morgen strippen wordt (als dat al kan).
paard poetsen, boodschappen doen op de fiets met tegenwind. Wel een heerlijke dag zo zeker hier met die harde wind en het zonnetje.Lekker zeeuws weertje. Dit is genieten. maaaaar nog geen baby
@sojo, dacht dat het ging doorzetten bii je .... @dobbermama, gelukkig is het duimpje bijna over. Hopelijk werkt het strippen wel bij je. Ik duim voor je meid.
even inbreken hoor.. lees hier soms mee, omdat ik zelf ook in oktober was uitgerekend (de 22e) knuffelbeestjes heb ik hier ook weer gekregen voor Caylan, terwijl ik die echt niet meer wilde hebben.. En kleertjes in kleine maatjes.. Natuurlijk is het lief dat mensen wat meenemen, maar overleg dan even ideetjes: producten van Zwitsal., houte blokken van Woezel en Pip van de Prenatal, besteksetje, bordje/beker/schaaltje, als je een draagdoek hebt een leuke jumpsuit voor in de doek voor als het wat kouder is.. bonnen Prenatal... degenen die nog moeten bevallen, succes met de laatste loodjes!
sojo jusi of tierelier schiet eens op haha is hier al weer te lang rustig kwa geboren babytjes sesa dank je wel meis. denk echt ook dat ik het daar van moet gaan hebben want heb alleen wat vervelend gevoel in me onderrug en wat harde buiken en dan houdt het ver op...had zo gehoopt dat ze toch wel wat ging doen en dat strippen niet nodig zou zijn geweest...vind het zo spannend ook. wel heel erg fijn dat het duimpje al flink beter is. hoe gaat het verder met jouzelf? amy82 dank je wel
@dobbermama, ik ben helemaal op. Overdag kan ik niet bijslapen omdat er vaak visite is of ben druk met andere dingen. 'S avonds/'snachts blijft ze huilen/gillen. Ontroostbaar. Als ze dan slaapt en wil haar in bed leggen begint ze weer. Ze is alleen met bv tevreden maar als ze daarmee klaar is gaat ze weer huilen en wil ze weer. Gisteravond kon ik niet meer leuk tegen haar doen. Toen heb ik haar laten huilen in haar bdje in de hoop dat ze inslaap zou vallen. Ze wordt alleen nog meer overstuur en gaat niet slapen. Weet het ff niet meer
Sesa waarom bel je straks niet naar de wijk en of de dokter en geef je dit duidelijk aan wat je nu zegt? Je zou denken dat ze toch ergens meer last/pijn van heeft. is zeker niet goed voor jou en haar niet en ze kan er zo weinig aan doen ook en niet aangeven wat er nou is. Ook niet vergeten je bent alleen dus je kan haar ook niet even aan je man geven en tot rust komen. Wordt de visite je te veel bel die gewoon ook af moeten ze maar begrip voor hebben.
Hey meiden, Sorry dat ik wat afwezig ben, het is hier echt druk en we zijn nog volop onze draai aan het zoeken, maar ik kom wel dagelijks lezen hoor. Dobbermama, ik hoop dat het strippen werkt vandaag, ik duim! Ook voor Sojo en Jusi ben ik volop aan het duimen! Sesa, wat jammer dat ze zoveel huilt. Ben je zeker dat ze voldoende uit je borst krijgt? Hier begint de voeding stilletjes te gaan, de éne keer heeft hij er genoeg mee, de andere keer blijft hij ook huilen en moet ik nog een flesje bijgeven. Als ik kolf zit ik nu rond de 30 ml in totaal en das echt nog niet veel. Ik hoop dat dat echt nog zal beteren... Voor de rest is het een hele rustige baby, we liggen nu lekker samen in bed, zalig Mijn man heeft vanaf deze middag een maand vakantie, kijken we zo naar uit. Straks komen zijn mama en broer toe uit Colombia, zal druk worden maar wel leuk
kimmytje meis nou daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor..zoals je kan lezen zijn de andere mama's ook druk bezig met hun draai te vinden en een ritme die voor iedereen werkt en tja dan staat internet niet bovenaan je lijstje om te doen wat fijn dat het wel echt de hele goede kant op gaat bij jullie en nog leuker dat de moeder en de broer van je man eindelijk overkomen om jullie mooie baby te bewonderen zal ook wel een lekker gevoel zijn dat je man een maandje alle tijd voor jullie heeft....al zou het idd wel druk zijn in huis met zoveel volwassenen. blijven ze ook echt bij jullie in huis of gaan ze naar een hotel? nou in ieder geval heeel veel plezier. oja en geef de kleine maar een dikke knuffel namens mij even wachten tot me man mij een berichtje stuurt dat hij op zijn werk is en dan ga ik nog even terug me bedje in.