@ sesa. Bellen hoor met de wijkverpleegkundige. Heel veel huilen is echt een goede reden. En hoe eerder je zoekt naar een oplossing hoe eerder de rust weer terug komt. Visite afbellen voor de komende week en lekker tot rust komen. Het is zwaar genoeg. Het kan zo veel zijn. Teveel prikkels te weinig eten. Pfffff Volg je instinkt en dan weet je het het snelste. Maar vraag zeker hulp wacht daar niet te lang mee. Als je dat zo leest allemaal hebben we het hier rustig. Zo nogmet de baby in je buik. Hij is rustiger met bewegen. En dat vind ik vervelend. Me de angel sound hoor ik wel goed zijn hartje. En ik voel ook bewegingen alleen minder dan voor heen. Dus ik wacht het even af vannochtend anders ga ik toch bellen voor vandaag. Al ga ik liever met die storm niet op pad.
@sesa ik zou zeker even bellen met de wijkverpleging betreft het huilen. En inderdaad wat de andere ook zeggen het bezoek afbellen. Wij hebben bewust het kraambezoek de eerste drie weken afgehouden. Alleen mijn ouders schoonouders en zussen. Vanaf volgende week komt de eerste kraambezoek. Nu zijn we redelijk bekomen van alles, want een tweede erbij is toch best pittig. @dobbermams succes met strippen. Wie weet helpt het, bij mij wel toen. @hier Nova heeft het vanacht goed gedaan. 23.30 - 4.30 - 9.00 fles. Alleen heb ik zelf slecht geslapen.
Gelukkig komt er vandaag geen visite. Feline slaapt nubdus ga even op mijn gemak ontbijten....ook lekker. Ik proef mijn eten tegenwoordig niet eens meer zo snel eet ik. Ik denk dat het krampjes zijn. Ik heb gebeld en moet een huildagboek bijhouden. Na het eten ga ik gelijk liggen. Jammer dat ik niet kan wandelen vandaag. Ik blijf binnen. Ik hoop dat je ook niet de deur uit moet sojo. Voel je al meer? @dobbermama, succes vandaag bij de vk. @kimmytje , ik zit tijdens de bv op zwangerscapspagina op mijn telefoon. Ik weet niet of ze voldoende krijgt. Ze is sinds gister op geboortegewicht(17 dagen oud). Als ze overdag slaapt van mijn bv zal het wel voldoende zijn. Ik kolf helaas maar 50ml met een dubbele prof. Kolf(20min). Dus moet 2x kolven voor een voeding.
sojo ik ga ook liever niet naar de verloskundige vandaag zo met dat weer.. maaaar als je zit te twijfelen over het bewegen van je zoontje dan zal ik toch wel even bellen ook al is het alleen om die twijfel weg te halen of te verminderen bij je. romie ik hoop het zo meis dat het bij mij ook werkt we gaan het hopen haha. al loopt mijn wazo uitkering wel langer door zo haha. wat goed van nova dat ze toch steeds meer haar eigen weg gaat vinden nu in jullie gezin en opzich op redelijke momenten komt voor haar voedingen. wel bale dat je zelf dan niet kan slapen op de dagen dat zij het goed doet. sesa hoelang moet je dat huildagboek bijhouden? slaapt ze wel bij je in bed? anders de kinderwagen naast je bed zetten met je hand erin misschien dat zowel zij als jij dan wat kan slapen? Nou ik ga me maar eens wat opfrissen en me aankleden en dan vertrekken. pff moet me trouwens toch veel plassen al vanaf vannacht, wordt er een beetje kriegelig van. ohh en ik d8 vanmorgen lekker even terug te kruipen nou de ene naar de andere stuurde me een bericht. er stond zelfs een nichtje aan de deur die normaal nooit niks van zich laat horen...heb niet open gedaan en toen heeft ze iets in de bus gegooid hier en is ze weer gegaan. laat jullie straks wel weten hoe het is geweest bij de vk..wie weet is vandaag wel DE dag.
@ dobbermama. Succes hoor zo. Hier is het weer druk in mijn buik. Hij heeft echt periodes dat hij wakker is en slaapt Enals hij slaapt slaapt hij echt een paar uur en is hij stil. Dus ik kan lekker thuis blijven. We gaan vanmiddag de hal schilderen. Je moet toch wat. Zo poffertjes opwarmen voor de oudste 2. Hier ook veel whats app. Vooral van de moeders van school. En idd mensen die bellen. Bij mijn oudste 2 was dat echt niet zo hoor dat iedereen zo meeleeft. En zolang ze maar geen smoesjes hebben vind ik het prima. Maar smoesjes om ons aan de telefoon te krijgen vind ik niets. Ik heb trouwens al een aardig lijstje voor het bezoek. Er zijn dus nog best wel leuke dingen die we niet hebben. Maar juist heel leuk zijn om t ekrijgen. Ik heb er ook nog een spaarpot bij gezet. En wat speelgoed voor het eerste jaar. Morgen komt mijn nieuwe draagdoek.
Ik moet nog een luiertas hebben deze die ik heb is te klein. Beddengoed voor de travelcot. Een klein slaapzakje of inbakendoek. Rekje voor flessen te drogen.
Zulke dingen zijn wel leuk. om te vragen. Ik zal het travel cot ook weer eens van zolder halen. Ik ben benieuwd of de baby ingebakerd gaat worden. Onze oudste had dat niet nodig maar het heeft onze dochter heel veel goed gedaan. Al bakerde ik haar in met jersey doeken.Dat ging ook prima. Dat wat ze nu hebben is wel heel mooi trouwens. Hier telefoon van een vriendin of ik zin had in hier een kop thee. Ikheb het geluk dat mijn man thuis is en we samen onze dagen vullen. We maken sochtends een planning en zien dan wel. Hij wil bij me blijven. Das ook wel lief. Maar we hadden dus voor vandaag een tuinman op de planning staan(we hebben hier een stuk dat is een beetje chaos en wij weten echt niet hoe je dat weer netjes krijgt). En vanmiddag lekker wat schilderwerk in de hal. Verder wil ik vanavond even naar de judo van mijn zoon. Moet eten gekookt worden enz.Normaal zou ik gelijk ja zeggen tegen de kop thee. Maar dat lukt dus niet. Ik wil lekker met mijn man samen zulke dingen doen. Bovendien heb ik het gevoel dat met te veel vreemden de weeen noooooooit beginnen.
dat strippen viel kei mee joh, was ongemakkelijk maar deed geen pijn. had 1 cm ontsluiting, moest wel me vuisten onder me billen leggen anders kon ze er net niet goed bij...goed op me ademhaling gelet en zoveel mogelijk proberen ontspannen. nu hopen dat het werkt sojo o nou bellen met smoesjes heb ik nog niet gehad gelukkig. kan me goed indenken dat je liever die dingen met je man doet, ik zoek ook steeds meer de vertrouwde situaties op en ben ook het liefste bij me man in de buurt (spreek hem overdag ook best regelmatig via de email wanneer hij op het werk is). sesa dat zijn idd wel dingen die je zou kunnen vragen ook toch? Ik ga even wat eten en dan ga ik lekker onder een deken op de bank film kijken. spreek jullie later.
Me krampen en steken zijn erger, had vanmiddag (sorry voor wat ik nu ga zeggen) slijm met bloed verloren. Maar tot nu toe is het dat wel
dobbermama. Dat is al een begin.... Hier man lief op bed en ik nog beneden. Als ik eerder dan 10 uur ga liggen heb ik weer een rot nacht. Dus lekker even rustig op de bank. Deze baby heeft echt al een slaap en waak ritme. Dat vind ik heel bijzondr om te merken. Paar uur slaap paar uur wakker. Ben zo benieuwd hoe het straks weer is.
ben benieuwd sojo want was net naar de wc gegaan en weer slijm verloren. moet zeggen nu ik even zit (had net een uurtje geslapen was zooo moe) zijn de steken in me onderrug en daar boven me schaambeen wel erger aan het worden...hoop zo dat het door gaat zetten echt waar. ik moet ook niet eerder dan kwart voor 11 zoiets naar bed gaan hoor want dan slaap ik ook niet...en als ik weer later dan 12 erin lig trouwens ook haha. hoe staat het er bij jou voor? ook alleen maar rommelen of heb je het idee dat het wel snel kan gebeuren?
Goede morgen dobbermama. Al wat activiteit gehad vannacht. Hier last van mijn rug en pijnlijke voorweeen. Maar verder niets. Ik heb wel aardig geslapen.
zou het????? Hier ook al een baby in de straat. Maar mijn nicht konden ze volgens mij nog niet strippen. Ik voel me nu echt wel overtijd. Maar ja hij komt pas als hij er zin in heeft