Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Gefeliciteerd Sojo! Jij en Dobbermama zijn dan op de zelfde dag bevallen als ik het goed heb?

Oh Sesa, niet leuk! :( Hopelijk gaat het snel beteren! Hier was het gisterenavond ook zo een avond, hij wou alleen maar eten.
    Gelukkig deze nacht laatste voeding om 12u, dan om 4u, 7u en dan heeft hij nog samen met mij in bed geslapen tot 11u.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Lekker kimmytje. Ik heb overdag ook geen tijd om te liggen. Moet er smorgens ook vroeg uit voor mijn zoon. Ben ook 1-1, 5 bezig per voeding dus 1,5 uur later is de volgende voedi g al. Moet tussendoor ook zelf nog wat eten enzo.

3. Kimmytje

Zo was het bij mij ook in het zh toen ik echt elke keer moest afkolven. Is idd zéér vermoeiend :( En het lastige is dat je niemand om hulp kan vragen hé.
    Is het mss geen optie om net zoals mij 1 a 2 keer per dag/nacht flesjesvoeding te geven?
    Is niet echt leuk maar mij heeft het wel meer rust gegeven. En je blijft gewoon borstvoeding geven en afkolven dus hoef je je echt niet schuldig te voelen.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@kimmytie, je bedoeld flesjes kunstvoeding 's nachts?

5. Kimmytje

Klopt, ik geef nu nog 1 flesje kunstvoeding, soms 2. En dat heeft er wel voor gezorgd dat het iets rustiger is. Ook omdat ik echt niet voldoende melk heb hoor soms.
    Ik moet dit doen tot mijn borstvoeding goed op gang is (voorheen na elke borstvoeding) maar ik heb precies het gevoel dat het niet echt zal lukken :(
    Mijn man is nu bezig me verse venkel enzo, om te drinken, zou echt goed helpen. Ook venkelthee is goed.

6. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    kamelot goh wat doet die kleine dries het goed zeg :D zou idd geweldig zijn als hij die voeding nu ook gaat oppakken zodat het allemaal goed gaat lopen :d

romie nou dat is wel echt een rotstreek zeg en daar mag je zeker pissig om zijn groot gelijk!!

sesa het beste voor feline is dat jij je goed voelt bij de voedingen..jij hebt er zoveel aan gedaan en zoveel hulp gezocht ook als jij stopt is dat geen egoistische keuze meis helemaal niet

kimmytje haha ja gaat niks boven de bergen van mama..die geven troost warmte en eten..alles nij de hand kan nie beter toch
    nee ik ben op 29-10 bevallen en sojo op 30-10 ;)

sojo jaaa gefeliciteerd met de geboorte van je zoon bas :D he wat naar dat je dan daar voor naar de ok moest.

het is echt een heel mooi lief kindje.
    ze is al redelijk goed in het regelen van haar eigen temp en zoals het er nu uit ziet hoeft ze vanaf morgen geen mutsje meer op..ook de kruiken hoeven er niet de hele tijd beide meer bij te liggen. gebruik sinds vandaag tepelhoedjes en nu gaat de voeding echt heel goed en valt ze voldaan in slaap en slaapt ze ook lekkerder hebben wij het idee :D
    me man is echt geweldig hij heeft mij super geholpen bij de bevalling (kom daar nog wel een keer op terug als iedereen is bevallen) en is mega goed met en voor sanne...ook helpt hij mij met alles en hoef maar te vragen en hij staat er.
    mijn hb gehalte is al wat beter zit aan de floradiks en dat werkt geweldig..alleen wat last van me onderkant maar ja dat hoort erbij. had echt een mega aambei en slik + smeer nu curanol nou dat is echt geweldig spul. hij is al flink minder (ja zo snel al) en heb er maar minimaal last van.
    heb echt een mega kraamhulp.. ze is echt mega lief en leuk en ze sluit helemaal bij ons aan kwa visie. heel me borsten zijn al stuk omdat mijn tepels te vlak zijn voor borstvoeding..nu kan ze meteen met het idee voor die tepelhoedjes en als dat niet werkte dan gingen we verder kijken. gaf aan dat ik niet te veel wilde rommelen met die voedingen en dat als het te zeer voor mij ging doen (moest vanmorgen huilen van de pijn) dat ik dan niet moeilijk ging doen en dan ook gewoon overstap op kunstvoeding..ze gaf mij helemaal gelijk...natuurlijk wel na alle opties te hebben besproken enzo.

7. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Wat spannend om te lezen dat iedereen zo langzaam aan, aan het bevallen is! Nou mijn kleine meisje (uitgerekend) 6 november zit nog lekker binnen. De laatste 2 dagen is ze wat rustiger. Eerst trapte ze behoorlijk. Nu voel je alleen nog wat draaien. Vandaag nog grote boodschappen gedaan. Alles staat klaar !! Wij zijn er in ieder geval echt klaar voor !! Iedereen veel geluk, liefde en succes xxx

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou Sojo en Dobbermama, ik was jullie toch voor!
    Ik ben afgelopen zondagavond, 27 oktober, om 19.01 bevallen van een zoontje:
    Caylen. Hij woog 3300 gram en is 50 cm lang.

Mijn vliezen zijn zaterdag- op zondagnacht om 1.45 gebroken.
    Ik moest nog 2 nachten in het ziekenhuis blijven ivm een lichte zwangerschapsvergiftiging. Gisteravond mochten we naar huis.

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Sojo en jusi gefeliciteerd!!!!

Nova heeft vandaag niet helemaa haar dagje. Onrustig en veel huilen. Ik denk last van de reflux en darmkrampjes. Veel kokhalzen vandaag Tijdens het voeden. zo zielig. Morgen weer terug naar de osteopaat en de huisarts.

10. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, fijn dat de bv goed gaat met de tepelhoedjes haha. Het aantal hoedjes gebruikers hier zijn veel hahah. Feline wil ook niet znder meer drinken...is ook te pijnlijk voor mij.

11. sesa

sesa Niet meer actief

Jij blijft ook tobben he romie. Gilt ze bij jou ook zo? Het is zo hartverscheurend.

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jusi hahaha gefeliciteerd meis!

romie ahw vervelend zo'n dag :(

sesa ik kan zonder gewoonweg geen bv geven

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Debdev goed in de gaten houden die bewegingen. Succes met de laatste loodjes

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa Echt gillen doet ze niet, wel hard huilen. Maar ze overstrekt zich. En dar kokhalzen is zo zielig, het gaat zo hard dat je denkt dat al haar voeding met geweld eruit gaat komen. Een enkele keer gebeurd dat ook, maar vaak kan ze het herkauwen. Ik hoop maar dat de nexium zijn werk doet om haar keel en slokdarm te beschermen.
    Ik heb morgen een andere huisarts een arts in opleiding. Ben benieuwd. Morgen ook even wegen en achter de machtiging aan, heb ik ook nog steeds niet en kan nog twee dagen met deze pot doen en dan heb ik niets meer.

Morgen ook mijn manager bellen over mijn vakantiedagen.
    Pff wish me good luck

15. sesa

sesa Niet meer actief

I wish you good luck romie! Overstrekken doet feline ook, ook herkauwen en slikken. Ik ga zo ook een afspraak maken bij de huisarts.
    Voor de bv stel ik vrijdag mijn vragen bii cb . Deze nacht weer om de 2 uur . Ik ya denk ik flesvoeidng snachts doen. Ik kan niet meer. Ik blijf huilen, heb hoofdpijn en ben misselijk.

@jusi, van harte meid. Iedereen van ons oude cluppie is nu bevallen :)

16. sesa

sesa Niet meer actief

ben bij de huisarts geweest. ze zag dat ik er ook helemaal doorheen zat. adies: zorgen dat iemand 6 uur op haar gaat passen zodat ik kan gaan slapen. 2x 1,5 uur per dag is teweinig,.eigenlijk of fulltime kolven of stoppen met de bv. flesjes indikken en medicijnen voor reflex.
    ik wil niet stoppen met de bv. dat is het enige moment zo ze lief en tevreden is. als ik dat weghaal dan heb ik helemaal geen leuke momenten meer.
    dnsdag terug naar de huisarts en dan een beslissing nemen.
    waarom heerst er een vloek op de bv!!

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ja dat is ook echt veel te weinig rust. Dan ga je er echt aan onderdoor.
    Heb je wel iemand waar je op terug kunt vallen die even kan oppassen.
    Ik snap dat je de bv niet op wilt geven, hopelijk werken de medicijnen voor de reflux snel en krijg je daardoor een ander kindje.
    Wat heb je gekregen?
    Ik vanmiddag ook weer terug alleen de nexium werkt niet.

Net terug van de osteopaat, nekje was helemaal goed. Nu maagje en rug behandeld. Over twee weken terug als dat nodig is.

Ik heb machtiging voor voeding gekregen! Morgen komt de eerste levering!! Net op tijd. Want zit aan mijn laatste blik.

Dadelijk wegen op het bureau

18. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, ik krijg de medicijnen einde van de middag. Ze moest ng met de kinderarts overleggen. Mijn moeder komt om 21h en dan ga ik om 22h slapen en zij geeft een flesje . Om 4 h moet ik wakker worden voor te kolven en neem het dan weer over. Ik hoop dat ik de bv niet op hoef te geven hoor.
    Succes op het cb. Ik moet morgen.

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Oké ik ben benieuwd wat je krijgt en ik hoop Dat het helpt. Je zult zien dat je dan binnen een week al resultaat ziet.
    Wat fijn dT je moeder komt helpen.

20. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Zo Jusi, jij stiekemerd!! ;)
    Van harte gefeliciteerd hoor!! Alles ok daar?

Poeh, Sesa, zo weinig slaap maar... dat houdt geen mens vol!! Ik wens je veel rust toe (ook dat is belangrijk voor de melkproductie, als je oververmoeid bent, maak je minder melk aan). Ik hoop dat je niet moet stoppen met bv, maar aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat je er aan onderdoor gaat...

Veel succes Romie, met je verlof-perikelen... Hopelijk komen jullie er uit!

Deel Deze Pagina