Sesa ik denk dat het heel verstandig is om jullie op te laten nemen. gelukkig heeft sanne niet de hele dag door krampjes dus is het goed te doen.
Sesa, ik zou ook voor een tijdelijke opname gaan. Pff zwaar lijkt me dat,vooral omdat je het altijd alleen moet doen. Nou, de kraamhulp was er vandaag voor het laatst, ik zal ze echt gaan missen! Ik heb echt gehuild toen ze weg was.. Maar ook wel weer fijn, het huis voor ons zelf. Alleen zo jammer dat ik zelf de was en het huishouden weer moet doen. En Dobbermama, heel herkenbaar de kraamtranen. Ik moet iedere dag wel zeker 3x huilen. Ik moet ook nog heel vaak aan de bevalling denken, jullie?
Jusi ja wij hebben het er hier nog vaak over. Zowel met manlief, kraamhulp als met visite. Hebben jullie ook nog steeds last van opvliegers? Ik vloei ook nog vrij erg...niet te erg gelukkig ze zei dat ik me geen zorgen verder hoefde te maken. Ben wel blij als dat voorbij is.
@dobbermam ik heb ook lang en best hevig gevloeid. Nu lijkt het vandaag eindelijk gestopt te zijn hoop ik. Ik ben er wel klaar mee. Bij river heb ik niet zo lang gevloeid. @jusi ik denk ook nog regelmatig aan de bevalling en ben blij dar het klaar is. Ik ben helemaal happy met mijn twee meiden. Ik had dat ook toen de kraamhulp weg was dat ik het huishouden en de was weer moest doen. Was wel fijn dat het voor je gedaan werd. Was wel blij daf de kraamhulp weg was. Ze verkletste haar tijd heel erg. Werd er af en toe echt moe van en wilde mijn privacy weer terug. Nova is dinsdag gewoon al weer vier weken oud. Wat gaat het snel joh
Hoi hoi meiden, Sesa, ik denk dat het idd de beste keuze is om jullie te laten opnemen en even te laten opvolgen. Veel succes en sterkte! Ik hoop dat je ook je batterijen een beetje kan opladen op deze manier. Kraamtranen, niet echt last van, maar ik kan (jammer genoeg) het heel moeilijk hebben momenteel met mijn "bezoek"... Ik wil wat privacy met mijn man en ons zoontje, en al zeker geen hulp of iets dergelijks. Ach ja, ik gun het mijn man ook van harte dat hij eindelijk weer eens bij zijn familie is en dan zeker om zoiets moois te delen. Hij had zijn mama al bijna 2 jaar niet meer gezien. Ik denk nog vaak terug aan de geboorte, en raar maar waar, ik zou het zo terug doen, ik mis het echt, en die eerste moment dat je je kindje ziet, is gewoon om weg te smelten. Al ben ik wel heel blij met ons mannetje hoor, hij is zo een rustige en schattige baby. Enkel jammer dat de voedingen niet goed lopen, ik moet nu echt weer na bijna elke borstvoeding kunstvoeding bijgeven en ben bang dat de borstvoeding niet zal opbouwen...
@kimmytje, bij jou ook bv ellende dus. De kunstvoeding die ik moet geven straks is nutramgen. Das is per 400 gram 22 euro. Dat kan ik echt niet betalen. Heb maar 90 euro per week voor boodschsppen en benzine en kleding Ik hou jullie op de hoogte.
@sesa maar krijg je geen machtiging daarvoor dan? Ik heb tot en met april een machtiging van het cb gekregen. Die potten zijn zelf niet te betalen joh
Romie pff 4 weken gevloeid zo ongeveer dus. Ben blij als dat over is vind dat zo vies. Ja sanne morgen ook al een week....waar blijft de tijd. sesa ja precies zou je toch wel vergoed krijgen die voeding? kimmytje dat is dubbel idd je gunt je man zijn tijd met zijn moeder maar je bent zo toe aan rust en privacy dat het te veel is. Jij ook nog problemen met de bv, wat een gedoe wordt die bv dan he. heerlijk sanne heeft ons lekker laten slapen. Ze had om 23hrs, 3hrs gegeten en om iets voor half 7 kwam ze pas weer. Heb haar om 1 nog even geholpen met haar krampjes maat dat was snel over en ging ze lekker slapen. Schrok wakker van een ambulance en een hele tijd later kwam mevrouw pas. Nou heb voor de kraamhulp voor morgen een bloemstuk met een fles wijn erin besteld, kaartje had ze van de week al meegekregen. Wat gaan wij haar missen zeg maar het is tijd om het alleen te gaan doen
@kimmytje ik kan me voorstellen dat je ook een keer privacy wilt. Slapen ze bij jullie of ergens anders, want dat scheelt natuurlijk ook. Huisarts heeft net gebeld en ze gaat weer contact opnemen met de kinderarts en een afspraak proberen te maken. En dan belt ze me weer terug. Ik ben benieuwd Straks vakantiebespreking, heb daar altijd zo'n hekel aan. Je moet elk jaar schuiven of iets inleveren van vakantie. En dan snel naar huis want de hond moet ook nog naar de kapper. Vanavond kraambezoek van mijn oom en tante.
Sesa meid, ik zou me ook op laten nemen. Ik heb het gedaan met Mitchell en uiteindelijk kwam eruit dat Mitchell een maagbreuk had. Ik was zo blij dat ik eindelijk wist wat er aan de hand was. In het ziekenhuis herkennen ze dingen sneller. Kimmytje ik kan me goed voorstellen dat je wat privacy wil. Het is je 1e en dat wil je samen met je man delen. Sojo heb je een beetje geslapen? Ik vloei ook nog steeds. Het is echt niet veel maar helaas nog niet over. Dobbermama die kraamtranen heb ik ook gehad. Ik geloof dat ik ze pas op dag 10 had. Lekker dat Sanne jullie zo heeft laten slapen. Ik ben vandaag met Lizzy te wegen geweest omdat ze 1 borst per keer krijgt en ik me wat onzeker voelde of ze wel genoeg groeit. Nou ze is in 1 week tijd 500 gram gegroeid. Dat had ik niet verwacht. Gisteravond heb ik haar om 7.15 de laatste voeding gegeven en toen kwam ze pas weer om 2 uur, 6 en 10. Heerlijk zo'n nacht tussendoor. Geeft hoop voor vannacht. Meiden tegen krampjes gebruik ik dophilus. Het is niet goedkoop bij het werkte bij alle drie mijn kinderen. Google er maar eens op. Het is een tip.
@ben in het zkh geweest, andere knderarts. Nutriton stoppen voor 2 dagen en bv is zo terug gelopen dat ik moet overgaan op fv. Als je niet slaapt dan loopt het terug. Ze gaan ons nog niet opnemen. Eerst dit proberen. Per dag een bv vervangen met fles, etos HA voeding. Nu wil ze natuurlijk iedere 2 uur drinken omdat ik teweinig heb. Na 2x bv zonder nutriton heeft ze gepoept en natuurlijk weer gspuugd. Woensdag belafspraak en de 2 dagen bespreken.
Sesa je hebt er alles aan gedaan om de borstvoeding in stand te houden meid. Ga je aub niet schuldig voelen. Ik hoop dat het met de flesvoeding beter gaat.
@leetje, ik heb me er voor 60% bij neergelegd. als ik haar nu zie drinken dan veranderd het weer. ik moet ook aan mijn zoon denken. die word ook gek van het gehuil en kan daardoor zijn huiswerk ook niet goed doen
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar hier is het ook druk. Mij. Dochter is heel moe. En ik wordt helemaal gek van het gegijn van mijn man met de kraamverzorgster. Ze liggen de hele tijd dubbel van het lachen. En zijn steeds aan het kletsen. Ik kan daar helemaal niet tegen. De konderen. Krijgen bijna geen aandacht. Verder doen ze goed hun werk. maar constant. Die drukte om me heen. Ik wordt er gek van.dan.ik miik heb er moeite mee dat mijn ouders er niet zijn. Dus ik trek me liever terug op de slaapkamer met bas lekker rustig. En à avonds met de kinderen.uk heb geen moment alleen met mijn man. Maar ergens moet ik er niet aan denken om straks de was zelf weer te moeten doen
Ik weet niet of het helpt maar ik had de handdoek al veel eerder in de ring gegooid. Mitchell huilde ook veel en ik heb wel 2 hele dagen borstvoeding gegeven en kijk naar jou. Petje af.
Ik word gek. Klote overleg gehad. Is nog steeds niets duidelijk over de eerste week van januari of ik moet werken of vrij ben. Grote vakantie is nog niet goedgekeurd, zitten te veel knelpunten. Daarbij krijg je in vakantie periode geen structurele vrije dagen. Kortom je zoekt het maar uit waar je oppas vind. Huisarts had gebeld en ze had weer een andere kinderarts gepakten. Zucht... En die wilde uitsluiten of ze geen blaasontsteking heeft.. Schijnen ze ook reflux klachten van te kunnen hebben. Nog nooit van gehoord. Als dat het niet is dan pas een doorverwijzing. Nexium tot die tijd ophogen naar 7,5 ml Ik wordt er voort echt schijtziek van! Ben je dadelijk een week verder voordat ze eindelijk iets doen
Wat een ellende romie! Van die blaasontsteking klopt. Hebben ze bij F ook getest vrijdag. Werkgevers houden geen rekening met hun personeel! Ik krijg ook geen vaste vrije dagen terwijl je geen flexibel contract krijgt bij de opvang . Ik heb voor F zantac gekregen ipv nexium. Heb jij die ook al gehad?
@sesa het was te weinig de urine en ze hebben het nu op kwwek gezet en dan hoor ik het morgen. Nee heb alleen nexium gehad voor Nova.