Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Romie bij jou schiet het ook niet op he. Waarom doen ze nu zo moeilijk. En dan dat gezeur met die vakantie, lekker frustrerend allemaal.

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Nee het schiet zo niet op. Dat heb ik ook tegen de huisarts gezegd, dat ik dit niet leuk meer vind zo. Dat snapte ze wel. Maarja zij handelt ook maar in opdracht van de kinderarts. Ik ben benieuwd wat morgen de uitslag zal zijn.

En inderdaad dan raak je ook nog gefrustreerd van het vakantie overleg en dat in je zwangerschapsverlof.

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Romie, ik hoop dat je snel een oplossing vind voor Nova, wat lastig zeg... :( En dan ook nog die onzekerheid ivm je vakantie, zou ik ook echt niet prettig vinden.

Hier vandaag op het werk geweest en alle papieren zijn getekend voor mijn verlof, alles is in orde, ik ben dus thuis tem. 03/02/2014 en vanaf dan ga ik 4/5de werken, ben ik elke maandag thuis.

Sesa, meid, je hebt echt zo je best gedaan, hou dat in je hoofd. Gisteren wou ik ook weer opgeven omdat Gabriel steeds meer flesjes kunstvoeding nodig heeft maar mijn man zei ook om hem toch wat aan de borst te houden zoveel het kan, zelfs al is het in combinatie met die flesjes. Hij heeft gelijk als hij zegt dat alles wat een baby krijgt uit de borst is mooi meegenomen, zelfs al is dat maar "weinig".
    Veel succes nog hoor!

Wat betreft mijn schoonfamilie, ze logeren echt bij ons. Nu wonen wij in een ruim appartement maar toch... Het is heel druk. Ben blij als we "uit" gaan, dat je niet zo op elkaars lip zit.

Bloeden, is bij mij redelijk snel "gestopt". Soms een dag zonder, dan een dag heel licht en dan weer wat meer. Maar het valt heel goed mee.
    Hoelang hebben jullie eigenlijk gewacht om weer intiem te zijn? :D

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Dobbermama, Sanne is een rustige baby zo te zien. Geniet er van hoor :)

5. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie nou hopen dat je snel terecht kan.
    gezellige avond gehad?

leetje nou die lizzy komt goed aan. Ik zal het onthouden voor de krampjes voor als het erger wordt.

sesa hoe kijk je zelf tegen deze beslissing? Had je liever dat jullie wel opgenomen zou worden of ben je blij dat ze eerst dit willen proberen?

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie sorry lees nu pad je laatste berichtjes.
    ahh dus je bent zowel op je werk als nu geen steek verder gekomen bah

Kimmytje ik heb nog geen behoefte aan intiem zijn..wrl veel aan knuffelen en kletsen.
    hoe lang zijn ze er nog je schoonfamilie?

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sesa, dat jij nog niet ingestort bent.. ik zou het niet gekund hebben.

Romie, wat vervelend allemaal van je werkgever zeg! Ik zou er ook niet tegen kunnen. Hoe Is het met je man eigenlijk, heeft hij al wel werk gevonden? Die van mij zit nog steeds in de WW..

Dobbermama, Geinig dat onze kindjes maar 1 dag schelen. :)

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Kimmytje, oh ja ik zou ook gek worden als mijn familie zo lang zou blijven. Ons huis is ook niet zo groot, dus zou ook niet weten waar ik iedereen moet laten..
    En intiem zijn..? Ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken!
    Bovendien vloei ik nog dus mag het sowieso niet.

9. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ik ben het eens met de beslissing nu hoor.
    @jusi, ik ben ook ingestort hoor. Ik huil heel veel.terwijl ik normaal haast nooit huil. Nu zijn mijn ogen lek. Morgen heb ik ook een afspraak bij ee huisarts.

10. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Goeiemorgen meiden,

Hoe is jullie nacht gegaan? Hier best goed al kwam Lizzy ineens om de 3 uur vannacht. Gelukkig ging ze daarna wel weer redelijk snel slapen.

Het tijdsverschil met jullie is nu 3 uur dus vandaar dat ik wat vroeg ben.:).

Welke flesjes gebruiken jullie? Ik probeer Lizzy uit een flesje te laten drinken maar ze gaan veel te snel. Ik heb nu avent en Tommee tippie geprobeerd. Difrax hebben ze hier helaas niet. Ik heb nu een fles van bebecomfort aangeschaft met een 1,2,3 speen. Kijken of dat beter gaat.

Sesa groeit Feline wel goed?

11. sesa

sesa Niet meer actief

@leetje, calma en avent natural heb ik.geen succes, ze heeft het in 4 min leeg en stikt soms bijna

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jusi vervelend dat je man nog in de ww zit. Van de andere kant hij is nu wel lekker bij jullie. Hoe gaat het met je kleintje?

sesa mooi dan geeft dat ook wat meer rust he als je achter het behandelplan staat. Geloof goed dat je emotioneel bent.

Leetje sorry gebruik geen flesjes

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama het was gezellig gisteravond.

@jusi mijn man heeft helaas ook nog geen werk en doet er ook weinig toe. Zit niet lekker in zijn vel. Wordt er soms echt gefrustreerd van, wat het dan niet beter maakt

@leetje ik heb de dr Brown fles. Is ook tegen darmkrampjes en deze gaat goed. Ze doet er twee keer tien min over met tussendoor een boer. Drifrax ging hier met de s fles veel te snel. En avent kan ze niks mee.

Hier nog niet intiem geweest. Het vloeien is nu eindelijk gestopt.

Ik ben gesloopt na de fles van 5 uur ging ze niet meteen slapen en geeft ze bij ons gelegen. Daarna heb ik geen oog meer dicht gedaan..

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de bevallingsverhalen van iedereen. Hoe het gegaan is en hoe jullie het ervaren hebben

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa vier min is echt snel. Zo heb je ook weer kans dat ze alles uitspuugd als het te snel gaat. Wij hebben in het begin ook zitten klooien met verschillende flessen. Gelukkig nu eentje gevonden wat werkt.

15. sesa

sesa Niet meer actief

Maar difrax gaat ook snel dus. Dan ga ik hem niet halen. Zonde van de 7 euro.

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    En de dr Brown fles? Hier gaat hij goed. Drifrax gaat hier ook te snel

17. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Ik snap dat niet hoor van die flessen, als ik naar de gaatjes kijk lijken ze allemaal even groot.

Ik heb op dit moment geen voorraadje moedermelk om de nieuwe fles te proberen maar ik hou mijn hart vast. Ik wil vrijdag er even tussenuit gaan en dan zal ik toch een geschikt flesje gevonden moeten hebben anders kan ik niet weg. Ik ben helaas nog niet zo handig met borstvoeding dat ik het overal kan geven. Ik kan het alleen maar thuis op de bank met mijn voedingskussen:). Misschien toch harder gaan oefenen om het op een normale stoel te kunnen geven. :)

18. sesa

sesa Niet meer actief

De brown fles hebben ze niet bii de da en kruitvat hier. Zal hem online moeten kopen. De prenatal.is 30 min rijden.
    Mijn kleine meid is enorm verkouden....zo zielig

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Bij grote etos hebben ze die ook. Ik weet niet of die vlakbij is?

Huisarts heeft gebeld en de urine test was onduidelijk.
    Nu moet ik om half 3 bij de kinderarts zijn en dan moet ze een volle blaas hebben. Haha maak dat een baby wijs.
    Nu moet ik ze daar de fles geven, maar ze heeft om kwart over 12 nog gehad. Dan straks maar een beetje geven ofzo.
    Ik ben benieuwd wat de kinderarts zal zeggen.

20. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Jeetje Romie wat een gedoe. Ik ben wel heel benieuwd wat de kinderarts zegt. Ik hoop dat je wat wijzer wordt.

Deel Deze Pagina