Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kraamhulp net afscheid van genomen pff wat ben ik verdrietig nu! Zit echt te huilen op het moment.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Ach dobbemama, zo herkenbaar. Laat ze maar vloeien hoor.
    Hier weer meer last van reflux zonder de nutriton.

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje romie met een volle blaas.Nou zeg dat maar tegen bas die plast en poept de ene na de andere luier helemaal vol.

@ sesa. Wat ellendig die reflux.

@dobbermama. Zo gek als ik gisteren werd van alle mensen om me heen zo jammer vind ik het vandaag dat ze weg zijn. Ze waren harstikke aardig en hebben per dag 3 wassen weg gewerkt. Waar ze het vandaan halen weet ik niet. Maar alles is nu bij. 21 wassen in 7 dagen.
    Nu dus alles weer zelf doen.
    Hier van uit het werk van mijn man vandaag ook een financiele tegenvaller. Wat in gaat houden dat ik over 5 maanden ook bij moet gaan werken.

Maar verder zit ik vandaag na alle huilbuien om alles wat me maar verkeerd zat eindelijk weer op een roze wolk. De stroom visiste neemt ook af. Dus we kunnen nu gaan genieten met zijn 5 en.
    Al hebben mijn man en ik het er alle twee moeilijk mee dat hij straks 4 maanden weg moet. pfff moet er nog even niet aan denken.

4. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Dobbermama meid, het hoort er allemaal bij. Laat maar lekker gaan.

Jeetje sojo, 4 maanden..........dat is heel lang. Nog maar niet te veel aan denken.

Romie hoe was het bij de kinderarts?

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Poeh poeh ik moest er om half 3 zijn en ging om half 5 naar huis.
    Ze moest eerst gewogen en gemeten worden. Toen plaste ze op de weegschaal haha. Toen kwam een arts assistente en hebben we alles verteld en doorgenomen. We hebben alles al gedaan en zitten op de goede weg zo. Nu nexium naar twee keer per dag 7,5 ml geven. Even kijken hoe dat gaat. Urine is opgevangen en heb ik apart nog gebracht. Als de urine weer onduidelijk is dan gaan ze Catheriseren of een blaaspunctie doen, dus ik hoop dat dat niet hoeft.
    Maandag bellen ze terug hoe het gegaan is.
    Het was goed dat we op de nutramigen zitten Endstra we bij de osteopaat zijn geweest. Ze zei je hebt al heel veel gedaan.

Waarschijnlijk zal ons Nova ook eennkoemelkallerfie hebben aan het Han van mijn verhaal en kan het goed zijn nu ze twee weken oo deze voeding zit met de nexium dat het daarom nu a iets beter gaat. Nu nog maar 1 keer per dag gespuugd.
    Dus we zullen zien. Ik was allang blij dat ik gehoord ben en niet voor gek ben verklaard en dat ze het serieus namen.

Alleen nu is ze al meer dan een uur aan het huilen met steeds tussenpauzes er tussen. Komt omdat ik ze uit haar slaap heb gehaald om te kijken of het plaszakje vol zat en ze hoeft pas om half 8 de fles weer.

Morgen ook weer een drukke dag. Pff ik reageer straks nog wel even op jullie berichten maar ben ff helemaal op

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo nog niet aan die 4 maanden denken meid maar lekjer genieten vsn je gezinnetje.

Romie zou idd fijn zijn als ze uiteindelijk hebben gevonden wat er met nova aan de hand is en er eindelijk iets uit komt wat gaat werken voor haar. Dat zal veel schelen voor jullie allemaal.

Vandaag op de weegschaal vgaan staan en ben de eerste 10 kwijt. Nog 10 te gaan rn ik zit op me oude gewicht

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog7 kilo te gaan. Maar dat gaat wel lukken als bas zo door blijft drinken.morgen lekker tijd.voor de oudste 2. En maar even niets afspreken met vriendjes.

8. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo haha ik zie nu pas dat onze kindjes ook echt even oud zijn. Dus en we hadden dezelfde uitgerekende datum en we zijn op dezelfde dag bevallen :D
    jaa even tijd met de andere kindjes is ook belangrijk.

best trots op mezelf. Sanne heeft vandaag haar tijden een uurtje later gehad dan de afgelopen dagen. Nu merkte ik om 5 uur dat ze al kwam maar ja ze hoefde pas om 6 en d8 dat ze wakker was door de visite. Om 8 uur kwam ze weer ipv 9 uur, hrb er lekker aan toe gegeven en nu ook om 11 eten gegeven ipv 12 en het meisje is nu weer lekker rustig en niet meer zo onrustig als voordat ik had toegegeven. Ze ligt nu heerlijk te slapen. Ik ga ook lekker slapen, slaap lekker allemaal

9. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dobbermama het was mij ook al op gevallen dat ze op de zelfde dag waren geboren.
    De nachten zijn nog steeds gebroken hier. En overdag trekt hij soms wel 4 uur tussen de voedingen. Maar vannacht niet. Hij heeft om de zoveel tij ddat er 2 uur tussen de voedingen zit en dat was vannacht dus. maar als hij dan zo ligt de glimlachen dan geniet ik er eigenlijk alleen maar van. Wie maakt me wat mijn man is thuis als ik op bed wil gaan liggen kan dat. En vannacht had ik door dat mijn buik niet meer in de weg zit. Ik kan gewoon lekker tegen mijn man aan kruipen als ik weer ga slapen. En dat is heeeel lang geleden. Ik had echt mijn ruimte nodig.

@ allemaal. Volgens mij zijn we nu allemaal bevallen. Dus kom maar op met de bevallings verhalen. Die hebben we allemaal bewaard toch?

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo goede instelling meis je kan lekker terug kruipen en dan ook nog eens tegen je man nou dat kan niet beter. . Dat ritme komt wel.

nou ben blij dak gister heb toegegeven bij sanne...ze heeft om kwart over 3 nog een voeding gehad en daarns kwam ze weer om 7. Nu ligt ze lekker te slapen. Als ze straks wakker wordt geven we haar eten en gaan we daarna even met z'n drietjes op de koffie bij me schoonouders. . Eerste keer met haar weg spannend en eerste dag zonder kraamhulp.
    Zal eens kijken of ik vanmiddag mijn verhaal kan opschrijven

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik kan wel janken. Ziekenhuis belde net en er zaten witte bloedcellen in de urine bij nova. Ik moet komen en dan gaande een blaaspunctie of Catheter doen. Och germ. Vanaf 6 uur de laatste voeding is denk ik tot nu toe krap een uur stil geweest. Ik ben gesloopt.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow Romie! Wat erg voor jullie! Wat houdt dat in dan, dat ze dat gevonden hebben??
    Sterkte!

Mijn bevallingsverhaal komt later, als ik er de puf voor heb..

Caylen doet het echt heel goed, hij had gisteravond de fles om 23.30 en vanochtend om 5.30 kwam ie pas weer. :$
    We mogen dan ook niet klagen.

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    De punctie zit er op gelukkig en ze ligt nu lekker in mijn armen te slapen. Was zo zielig en ze huilde zo hard. Ik moet nu een uur wachten in het ziekenhuis op de uitslag.
    Ze willen uitsluiten of ze geen blaasontsteking heeft.
    Mocht dat zo zijn dat wordt ze middels een infuus behandelt.

Ik kwam net de ouders van mijn buren tegen, gister is hun kindje geboren maar het gaat niet goed met het kindje. Meisje can 8,5 pond maar had net moeite met ademhalen en ze denken dat het iets met het hartje heeft. Krijgt vanmiddag een longfoto en hartfilmpje.
    Hopelijk valt het mee

14. sesa

sesa Niet meer actief

Arme nova. Hebben ze de punctie via de buik gedaan?

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jusi ahw dat is wel heel fijn dat je lieverd zolang doet slapen.

romie heeel veel sterkte meis

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    De punctie hebben ze via de buik gedaan ter hoogte van de blaas. Je ziet er al niks meer van.
    De urine was schoon, dus we mochten naar huis. Gelukkig.
    Wat een opluchting was dat.

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Poeh wat een opluchting meid. Wat gaan ze nu doen?

18. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Romie ik heb al gereageerd op FB.
    Wat erg van dat kindje! Dan besef je weer hoe gelukkig je bent met je gezonde kindjes he?

Caylen had gisteren om 23.30 de laatste fles,vannacht om 3.00 en vanochtend om 6.40.
    Dus had ie een hongerige nacht, maar hij had gisteren dan ook weinig gedronken in verhouding.

Dobbermama, geef jij bv? En hoe gaat het verder met je?

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ja het was een hele opluchting. Nu doen ze even niets. Kijken ze eerste hoe het gaat met twee keer oer dag nexium.
    Maandag belt ze om te vragen hoe het gaat.
    N
    Vanmorgen had ze in haar bedje gespuugd maar heb dat niet gezien. Ze is gewoon gaan slapen, normaal huilt ze dan. Nu is haar gezichtje nog rooier dan het al was. Ze heeft veel hormoonbultjes in haar gezicht, dat had river ook Heel erg toen. Trekt over een paar weken pas weg.

Vanmiddag hebben we een uitreiking van mijn vader. Geen zin in. Hopelijk huilt Nova dan niet al te veel. River is op het kdv vandaag.

Ze had goed geslapen vanacht. Om 23.30 wakker gemaakt. Fles gegeven. 00.15 weer in bed. Sliep meteen tot 5.30 uur.
    Ze heeft nu maar 5 flessen op een dag maar drinkt ze nu ook op van 120 en de fles van 23.30 doe ik een extra schep erop dan slaapt ze langer.

Hoe is het bij jullie gegaan?

20. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Gelukkig maar Romie dat haar urine schoon was en wat lekker dat Nova al van half 12 tot half 6 slaapt. Kan je zelf ook een beetje bijtanken.Wat voor uitreiking heb je van je vader?

Kamelot hoe gaat het met Driesje?

Dobbermama lekker aan toe geven hoor als Sanne om de 3 uur wil drinken. Ze zal het wel vaker hebben dat ze misschien een regeldagje heeft.

Sojo hoe gaat het bij jou? Al weer een beetje rust en is je kraamverzorgster al weg?

Hier weer een goede nacht gehad. Ik ben daar zo dankbaar voor.

Deel Deze Pagina