Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @kimmytje jeetje heftige bevalling heb je gehad..
    Fijn dat je over een week weer een beetje je privacy terug hebt

@sesa poeh heb echt met je te doen. Ik weet wat het is, river huilde ook heel veel. Bij een osteopaat merk je nog niet meteen verschil, dat duurd even.

@hier slaapt Nova een beetje onrustig vanavond dus ik hoop dat dit niet de nacht doorzet. Verder gaat het allemaal zijn gangetje hier.

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa nou alleen al zo'n email laat al zien hoeveel je de steun gewaardeerd hebt en dat je ze echt niet vergeten bent maar dat je op dit moment niet meer voor hen er kan zijn aangezien al je energie naar feline en je zoon gaat. Germ is het zo erg ja dat je weer gaat vragen of ze haar op willen nemen...ik heb het zo erg met je te doen sesa echt waar....en je moet het ook nog eens helemaal in je eentje doen...een hele dikke knuff meis als ik je kon helpen had ik dat zeker gedaan.

kimmytje idd een schema werkt niet bij Sanne al zou ik dat af en toe wel willen want dat scheelt een hoop in afspraken maken met andere..maar dit geeft veel minder stres voor mij maar ook voor Sanne, om haar elke keer wakker te moeten maken enz daar gaat zij niet beter van eten.
    Jeeeej wat heb jij een heftige bevalling gehad meis nie normaal ik moest wel even slikken toen ik je verhaal las.

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie ik hoop ook voor je dat Nova lekker door gaat slapen.
    Sanne is ook al de hele dag wat onrustig en weet niet waarom maar ze heeft vandaag meer last van krampjes dan normaal...misschien toch maar eens iets gaan halen bij de apotheek voor ons meisje.

Slaap lekker allemaal

4. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx meiden. Ik laat het jullie straks weer weten hoe en wat.
    Ik hoop dat julle een goede nacht hebben.

5. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Dadelijk infacol halen tegen darm krampjes. Mijn meisje lag lekker te slapen maar werd wakker van de krampjes echt zoo zielig. Ze heeft best veel last van krampjes dus hoop dat het spul werkt want voor de rest doet ze het goed.

Succes sesa

6. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Ik weet niet wat lizzy heeft maar ik heb haar om half 9 gegeven gisterenavond en ik moest haar om 4.15 wakker maken en toen heb ik haar om 10 uur weer wakker gemaakt. Ze zal toch niet al naar 4 voedingen willen hoop ik. Ik ga er vanuit dat het eenmalig is.

Dobbermama vervelend he die darmkrampjes. Lizzy heeft er soms last van maar niet al te veel gelukkig.

Kimmytje fijn weer wat van je te horen. Nog eventjes meid en dan kan je lekker van je eigen gezinnetje genieten.

7. sesa

sesa Niet meer actief

Om 14h worden we opgenomen.

8. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Sesa sterkte, ik hoop dat ze je nu wel verder kunnen helpen. Misschien kan je andere medicijnen krijgen die het aanmaken van maagzuur stopt. Ik weet nog dat ranitadine niet hielp bij Mitchell maar losec wel. Misschien kan je daar eens naar vragen.

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Sterkte sesa. Inderdaad vragen om andere medicijnen als dat niet helpt. Hier werkt de nexium heel goed.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sesa, oh meid wat slopend zeg! Waar is je zoon nu dat jij in het ziekenhuis bent?

Kimmytje, wat een zware en heftige bevalling heb jij gehad zeg!

Dobbermama, hier voed ik wel op schema. Op verzoek is hier niet haalbaar met een schoolgaande kleuter....

Verder heb ik wel alles gelezen maar niet alles onthouden. :)
    Ik heb het ook best druk nu mijn man weer aan het werk is: Caylen voeden, 4 x per dag op en neer naar school, kraamvisite en ook nog het huishouden en Kenji die natuurlijk ook aandacht van mij wil.

11. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi mijn zoon is weer bij mijn ouders. Daar was hij gister al. Hij kan zijn huiswerk niet doen door het gehuil

12. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa sterkte meis..germ je zoon heeft er dan ook moeite mee als hij ergens anders zijn huiswerk moet gaan maken door het huilen. Hoe is de nacht gegaan?

Leetje en heeft lizzy weer zo lang door gehaald?

Jusi dat is wel druk zo in je eentje. Wel op tijd je rust nemen he.

Nou gister infacol gehaald en het lijkt zijn werk te doen. Ze had gister zo een erge poepluier dat alles onder zat behalve haar truitje en armen..zelfs haar sokken zaten onder.
    Vannacht om 12 een voeding om 3:45 en vanmorgen kwam ze om half 8. Pff dat is wel een verschil, ze huilt minder van de pijn en kan nu weer goed slapen...alleen laat ze nu veel scheetjes haha maar die opluchting die ze toont als de lucht eruit is dat is mooi te zien.

13. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, fijn dat de infacol werkt. Ik vind het voor feline niet werken. Ze is hier in het ziekenhuis natuurlijk een voorbeeldig kind. Ik sta gewoon voor gek. Zo gaan ze natuurlijk niet verder kijknen. Misschien heeft de osteopaat toch geholpen...ik weet het niet . Als ze hier zo voorbeeldig is wil ik ook weer met haar naar huis .

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Ja dat is erg lastig he..als ze nou daar zo zou zijn als dat ze thuis is krijgen ze tenminste een goed beeld wat er met feline is. Trouwens groeien baby's over dat huilen heen? En dan heb ik het over huilbaby's want tja huilen dat doen ze allemaal.
    En nu vraag ik misschien iets wat heel gemeen en hard over kan komen maar zo bedoel ik het niet....hoe zit het met jou innerlijke rust kwa verschil thuis en ziekenhuis? Schiet jij meteen in je oude gevoelens of hou jij die rust die je in het ziekenhuis hebt vast? Neem aan dat als zij daar zo rustig is jij veel anders voelt van binnen?

15. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ik begrijp wat je bedoeld. Ik ben ip rustig tenzij zij weer uren huilt...tja dan word ik ook emotioneel. Maar vandaag is ze hier ook erg onrustig. Dus ze had gister een goede dag.
    Andere medicijnen, nexium ipv zantac. Helaas heeft deze meer bijwerkingen. Flesvoeding over op nutramigen. Dat is koemelk en lactose vrij. Dit zou beter zijn voor haar darmen. Helaas is die superdun dus nutriton verdubbeld. Nog steeeds geobstipeerd en de laxo ook verdubbeld.
    Fysio is geweest. Door de onrust loopt ze iets achter in haar ontwikkeling en ze heeft een ergr hoge spierspanning. Dit alles past ook bij de reflux...overstrekken enz.

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa wat heel logisch is want als zij blijft huilen kom jij niet aan je rust en is het normaal dat ook jij emotioneel wordt...je blijft zo ook een beetje het cirkel rond gaan is heel moeilijk dat te doorbreken als het zo vervelend met feline blijft gaan. Germ meisje heeft echt de polonaise aan der lijf ook elke keer zo he. Zou fijn zijn als die veranderingen nu ook gaan werken voor de kleine schat.

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Het sesa dan heeft feline nu hetzelfde als Nova. Nutramigen en nexium 2 keer per dag 5 mg. Na drie weken sloeg het hier aan. Het komt nu ook niet meer zo vaak omhoog. Ik hoop dat het bij feline ook gaat werken en dat uiteindelijk de nutriton ook wat minder kan. Wat dat veroorzaakt ook darmkrampjes.
    En verder sluit ik me aan bij dobbermama van die vicieuze cirkel.

18. sesa

sesa Niet meer actief

Is ook zoo. Ik ben ook in het zkh om die cirkel te doorbreken en kijken of dit aanslaat.

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    @ kimmetje pff zeker een heftige bevalling.
    @sesa jeetje het blijft tobben he? Maar ze groeien er wel over heen over de reflux het duurt alleen zo lang. Ik heb wel het idee dat je goed begeleid wordt en er gezocht wordt naar een oplossing. Mijn vriedin heeft ook echt getobt met haar zoontje met reflux en volgens mij ben jij al verder dan zij was met 5 maanden.

Hier gaat het steeds beter. Ik begin bas beter te begrijpen. Hij pruttelt nog steeds heel veel. En inplaats van dat ik dat zie als een honger signaal slaap ik daar nu door heen. Hij komt tdus niet meer 2 keer op een nacht. Maar keurig 1 keer. Om half 11 half drie en nu slaapt hij nog.
    Ik hoef nog niet in het gareel. Mijn man brnegtmijn dochter naar school en doet het ontbijt. Maar ik zie er nog wel uit als een zombie met wallen van hier tot tokyo. Dus dat is wel fijn. mijn hb is 7.4 en we hebben al de controle bij de verloskunidge gehad. Wat heel fijn was. Ze vertelde dat zij al een knak had gevoelt in de navel streng en dat de gyn hem er echt uit gehaalt heeft. Maar dat had ik al gezien in haar ogen. En alles had dus ook nog verkeer kunnen lopen als mijn vliezen waren gebroken op de plek waar de navelstreng in de vliezen zat hadden bas en ik dood kunnen bloeden. Gek dat de angst die ik had dus dus achteraf niet helemaal onreeel was.

Verder heeft mijn tante er voor gezorgt dat mijn moeder gsistern Bas heeft gezien. We hebben het nergens overgehad alleen over Bas. En mijn vader is niet mee gekomen. Mijn tante heeft met me gepraat en ergens was dat fijn maar ik kon ook goed merken dat ze het verhaal van mijn ouders kant kent en dat het dus bij mij neer gelegd werd. Ik ben nogniet sterk genoeg om daar tegen in te gaan. Ook al benikhet er niet helemaal mee eens. Ik wordt nog gezien als een opstandige puber en zo voel ik me niet. Ik vind echt dat ze zich niet aardig heeft gedragen(mijn moeder). Maar goed we gaan zien wat hier van komt. Nu snel mijn bericht o internet zetten was bas heeft honger

20. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Sesa meid, ik heb echt zo met je te doen :( Ik voel me al gefrustreerd als Gabriel is een keer lastig is...
    Wat erg ook dat ze zo erg over haar toeren is van de pijn en onrust, dat is echt heel erg om te zien bij je kindje hé :(
    Ik hoop dat de rust heel snel zal weerkeren in jullie leven en dat jullie echt van elkaar kunnen gaan genieten!

Goh Sojo, dat moet ook naar zijn om dat achteraf te horen! Gelukkig is alles prima verlopen en stellen jullie het allemaal goed :)

Hier hebben we sinds gisteren Infacol, Gabriel heeft altijd krampjes, niet normaal... Zo erg. Maar het lijkt echt te helpen, hij is vele rustiger en prot veel makkelijker :)

Deel Deze Pagina