Ja het is ook hopeloos. Hulp heeft dit persoon abaoluut gehad. Heeft ook langere tijd in gesloten inrichting gezeten . Dit speelt al jaren. Persoon is wel flink geraakt, uitwendig geen letsel maar wel inwendig.
Lieve dames, wat veel van jullie komen uit de mmm, in mijn eigen omgeving ook veel stellen bij wie het helaas niet vanzelf gaat. Ik duim voor jullie dat deze kindjes heerlijk 9 mnd binnen blijven en in okt nov gezond te wereld komen. Wij gaan het vanavond mijn ouders vertellen, doodnerveus ben ik. Ik heb een gedichtje/versje geschreven namens hun nieuwste kleinkind waarin hij/zij verteld over zijn/haar bestaan. de vorige keer heb ik een zwangerschapstes in gepakt in wel 10 dozen, steeds een kleinere.... Echt leuk! Die blik in hun ogen onbetaalbaar! Mijn schoonouders vertellen we het morgen, de rest pas,na de 1e echo, als,ik dat volhoud, want ik,ben zo misselijk, kokhalzen op mijn werk, brrr hoop dat ik het nog even kan verbergen. En hoe gaan jullie het heugelijke nieuws brengen?
Klaproos nou gelukkig zijn de klachtjes die ik heb tot nu toe minimaal maarja ben ook pas 5 weken. Heb alleen nu al 2 nachten dat ik echt zweet zo warm dat ik het heb. Jane inwendig letsel is wel heftig zeg maarja een trein is ook nie een klein voortuig. Zwangenvande2e wat leuk zeg dat jullie je ouders heb op zulke manieren de zwangerschap vertellen. Moet zeggen dat de mensen die wisten dat ik ivf deed ook weten dat ik nu zwanger ben. Dat zijn ouders/schoonouders/broers en zussen/sommige collega's/goede vrienden/opa&oma's. Klinken er veel maar zijn er ook echt nog veel die het nie weten. Wilde rest het pas vertellen rond de 12 weken. De andere die heb ik of gebeld of ben er heen geweest. Nou ga me maar eens klaarmaken om te gaan werken
Nog ff een vraag, vallen jullie ook zo af? Ik ben in 2 weken tijd 4 kilo kwijt geraakt. Bij mijn andere kinds nooit gehad, maar ook nooit zo misselijk geweest!
Hallo. Ik ben ook zwanger,Ik ben al moeder van 2 ,een jongen van 8 en een meisje van 6. Nu dus nummer drie. Zo spannend. Vorige maand heb ik een miskraam gehad. Dat weten we sinds vandaag zeker. Ikhad veel bloed verlies vorige maand en deze maand teste ik weer positief.En dan ga je toch tijfelen of er niet misschien een is blijven zitten. Dus ik heb heel vroeg ,5 weken, al een echo gehad. Vandaag dus. ze kon aan mijn baarmoederwand zien dat ik ik zeker zwanger ben en er was een soort van gebakken eitje te zien. Het begin van een baby. Maar ook nog een cyste inmijn eierstok. Dat schijnt het restje van het blaasje van het eitje te zijn. En onderinvloed van hormonen groeit dat. Ik heb al eerder een cyste gehad en die is vanzelf weg gegaan. Dus hopen dat het bij deze ook weer gebeurt. Verder heb ik het heel koud en heb ik zere borsten. Door het slechte slapen van de afgelopen dagen,zoon is ziek en spanning vanwegen de echo ben ik nu wel heel moe. Maar ik heb al dagen heel veel energie. O ja ik ben 34 mijn man 40. Het is heel raar om nu weer in het ziekenhuis te komen waar al zo veel belangrijke dingen zijn gebeurt. Ik hoop dat ik hier af en toe mijn ei kwijt kan. groeten sojo
Hi dames die ook via IVF zwanger zijn geworden, ik ben vergeten te vragen aan ziekenhuis hoe lang ik die utrogestan moet blijven gebruiken. In mijn boekje staat tot vandaag, maar ik heb nog voor halve week. Tot hoe lang gebruiken jullie die dingen? Sojo, welkom! Klaproos, zeker vroeg, maar ja beide families weten dat je punctie en terugplaatsing hebt gehad en zij weten dan wel wanneer het zover is dat je mag testen. Ik kan ze moeilijk nog weken in spanning houden😉 Jane wat een heftig verhaal! Sterkte Zwangervan2e, veel plezier vanavond! Ik ben ook wat afgevallen maar denk dat dit komt door vocht dat ik vasthield van mmm.
Ruitentien ik ben gestopt op de datum zoals in mijn boek stond. Heb er ook nog wel wat over Zwangervan2e ik ben juist bijna een kilo aangekomen ik heb me toch een eet buien gehad. En nu heb ik juist weer geen honger :S Sojo welkom en natuurlijk gefeliciteerd. Hoop voor je dat ook deze cyste vanuit zichzelf weg gaat. Maar ben je nu meteen weer aangeteld naar het verlies van vorige maand of waren het er toen gewoon 2? Nou ga vandaag vroeg naar bed bleh was een zware dag op het werk. Ben echt prikkelbaar ook de laatste paar dagen. Hoop dat ik vanavond nie zo lig te zweten in bed en wat beter slaap.
hallo. Ik ben weer op nieuw zwanger net 5 weken dus. Dus eerst een miskraam en nu gelijk weer raak!! Ik twijfelde zelf heel erg.
Sojo dan ben je wel echt heeel snel weer zwanger geraakt. Wist niet eens dat da kon joh zo snel naar een mk.
Hoi meiden, Mag ik met jullie meeschrijven? Ik denk namelijk dat ik rond midden oktober uitgerekend zal zijn, maar dit weet ik dus niet.. Haha! Ik heb een zoontje van 14 maanden en ben 4,5 jaar bij mijn vriend.. Greetz
Hooi, Ik kom hier ook graag meekletsen. 14 februari postitief getest, nu dus zwanger van de tweede . We hebben al een dochter van mei 2011. 5 maart de 1e echo, pff wachten duurt lang Volgens de berekeningen half oktober uitgerekend. Ook doe ik mee met moeders voor moeders. Verder eigenlijk nog helemaal geen klachten van misselijkheid oid. Bij vorige zwangerschap ook niet gehad overigens. Van mij mag het wegblijven ook @zwangervan2e (eigenlijk van 4e) - hoe reageerden je ouders?! Wij gaan het dit keer ook wel eerder vertellen, bij de eerste echt gewacht tot de 12 weken maar ik kan nu al bijna niet meer wachten haha. Na de 1e echo waarschijnlijk in ieder geval de ouders en zussen.
Mama4life welkom en gezellig dat je hier mee komt kletsen! Ik zit zelf op 25-10 Oke haha ik d8t echt dat het juist niet was dank je voor de uitleg Ruitentien. Jeeej een banner Weesje24 welkom en gefeliciteerd. Wat grappig ik heb op 5 maart ook mijn eerste echo
zowel mijn ouders als schoonouders reageerde helemaal verheugd en blij op het mooie nieuws! Verder word de misselijkheid steeds erger, mijn eerste braak bui is een feit na het eten van patatjes gisteren brrrr. Hoop dat ik snel nieuws krijg van de gyn wanneer ik langs mag komen.
Hoi meiden hoe is het hier? Ikke blij, vandaag de magische grens bereikt pff valt hoe stom het ook klinkt een kleine last van mijn schouders af. Heb toegeleefd naar deze dag. Bij de tp zei ik steeds, eerst maar eens 2 strepen. Toen eerst maar eens de tekst (cb digitaal) zwanger, toen verschoven naar eerst maar eens 3+. Toen eerst maar eens e echo of het op de goede plek zit. Na het hartje te hebben gehoord, nu eerst maar eens die 12 weken halen. En vandaag is het zover. Mag ik dan nu zeggen, op naar 7 september? Zou het nu dan toch eindelijk goed gaan, mogen wij nu dan echt ons wondertje gaan krijgen? Beetje emo dag voor mij vandaag maar o zo blij....
Dames, Een aantal van jullie ben ik op een eerder forum tegengekomen. Voor de rest zal ik me nog even voor stellen. Liefde, al jaar bezig voor ons eerste kindje, 6 gestimuleerde iui behandelingen gehad en in dec. te horen gekregen dat het ivf ging worden. 14-3 intake. 20-2 positief getest. Jeej er groeit een heel klein wondert je in mijn buik! Zo maar spontaan zwanger. Geloof het nog steeds niet helemaal! De afspraak van de 14e staat nog. Durf hen gewoon nog niet af te zeggen. 11-3 de eerste echo. Als dat goed is bel ik de afspraak af. 5-3 komt er een mevrouw van mvm langs. Heb dankbaar gebruik gemaakt van pregnyl dus draag nu zelf mijn flessen bij!
zwangervan2e hoever ben je nu ongeveer denk je? bleh ik heb gelukkig alleen nog maar 1 keer een misselijkheid aanvalletje gehad die vond ik al verschrikkelijk. gaaf man dat je ouders der zo leuk op reageerde Jane gefeliciteerd met het halen van de 12 weken is helemaal nie gek om zo elke keer de datum te verzetten om jezelf te beschermen tegen wat er kan komen. wilde je vannacht al feliciteren maar was toen te moe haha. 7 sept geniet lekker van je mijlpaal liefdeoverwint nogmaals gefeliciteerd meis en extra speciaal omdat je alsnog spontaan zwanger bent geraakt haha ach al wacht je tot de eerste echo heb je nog een paar dagen om de ivf te stoppen. ook ik ga mee doen met moeders voor moeders maar wil eerst die eerste echo. ga ook pas na die eerste echo contact opnemen met de verloskundigepraktijk
Jane,kan ik me heel goed voorstellen. Zou willen dat er medicatie bestond of wat dan ook om die persoon te helpen. Ik heb zo verschrikkelijk te doen met mensen die geestelijk moeten lijden. Trouwens ontzettend fijn dat je je grens hebt gehaald,hoera!!!! Ik denk trouwens hetzelfde als jou,eerst eerste echo,mocht die goed zijn de 2e,dan zachtjes aan vertellen en tot die tijd op mn tenen lopen. dobbermama,ik dacht dat ik klachten had van de zwangerschap maar ik heb ook een antibioticakuur gevolgd en ben bang dat ik daarom zo misselijk ben en zoveel moet zweten. Ben er wel meteen mee gestopt maar heel bang dat ik de komende dagen helemaal NIETS merk van een zwangerschap ik weet niet wie het net hier zei maar ik val ook af en word misselijk bij het idee van koekjes en snoep terwijl er niemand is die zoveel snoepte als ik! liefde,welkom hier Ik heb ook op de 11e echo en uitgerekend voor 23 oktober. Grappig jij ook spontaan zwanger,ik ook, nou ja op de puregon na Alle anderen natuurlijk ook welkom! En allemaal moeders voor moeders bellen! Ik zit in Oostenrijk dus dat kan nog niet maar maandag als ik thuis ben neemt iemand contact met me op.
Hallo allemaal, Ik mag me hier ook aanmelden. Kan het nog bijna niet geloven, omdat ik niet heel erg bezig was met zwanger worden en ik ook dacht dat het helemaal niet kon deze cyclus. Maar wel positief getest gister . Ik ben 41 en heb een dochter van 4. Mijn man en ik hebben op 02-02-02 ontdekt dat we elkaar meer dan leuk vonden en dat hebben we drie weken geleden gevierd in een hotel (zonder krummel). En dat heeft dus grote gevolgen . Onze dochter is op tijd geboren (vier dagen voor uitgerekende datum), maar heeft wel tien dagen op de NICU gelegen omdat ze ronde de geboorte een hersenbloeding heeft gehad. Hierdoor heeft het lang geduurd voor ik er überhaupt over na wilde denken of er een tweede zou komen. Daar komt bij dat ik 41 ben . Al met al hebben we uiteindelijk besloten te stoppen met de pil en maar te zien wat er zou gebeuren. Ook niet heel erg bewust mee bezig geweest, behalve als m'n menstruatie uitbleef. Dat gebeurde niet vaak. De laatste maanden weinig pogingen gedaan en dus hield ik m'n cyclus ook niet zo goed bij. Vanaf dinsdag ben ik misselijk, eerst dacht ik aan PMS, maar donderdagnacht ging ik eens rekenen en toen dacht ik: dit klopt niet! Volgende ochtend kv-test gedaan: binnen een paar minuten positief. Ik geloofde het gewoon niet. Gedaan wat ik voorheen idioot vond: nieuwe test gekocht (CB). En jawel: ruim binnen de vijf minuten: positief Ik kan het nog steeds niet geloven trouwens. Het blijft bizar. Maar die testen liegen niet toch? En die misselijkheid is ook niet misselijk http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/423099-wil-maar-niet-echt-doordringen.html#post14578910 Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat alle babietjes gezond ter wereld mogen komen en dat we elkaar door moeilijke momenten heen kunnen slepen. Ik heb wel gezien dat sommigen al aardig wat verder zijn dan ik. Maar ook een paar prille zwangerschappen toch?