Nou dat is wel de meest belachelijke reactie/aktie omdat je zwanger bent. Is er ook een rede dat je zus zo reageerd? Ahw wat een lieve kinderen heb jij *smelt*
Net als met mijn ouders loop het allemaal niet geweldig. Alles is wat stroef en ze heeft vorig jaar zelf een miskraam gehad. Maar ze heeft gewoon nu weer een reden om moeilijk te doen. Het is niet perse de zwangerschap. Dit gebeurt elke paar jaar zeg maar. De zwangerschap is de aanleiding. Ik had haar een foto gestuurd van de echo. En ik had het anders moeten vertellen van haar . Maar als ik had gebeld was het ook niet goed geweest hoor. En ik kan me niet voorstellen dat ze het nog niet wist van mijn ouders. Bovendien heb ik niemand op een leuke manier kunnen vertellen dat we een kindje verwachten zelfs toen ik het tegen de kinderen zei was het niet leuk. dat was op de dag dat ik hoorde dat de baby er nog was. Ik was toen zo in de war. Nee ze heeft geen klagen. Maar alles bij elkaar heb ik wat betreft de emoties een heftige zwangerschap. Ik wil echt gaan genieten. Maar het is moeilik als er steeds zulke dingen gebeuren. En ik toch steeds hulp nodig heb. Ik heb al 34 jaar geen hulp nodig gehad bij niets en nu kan ik ineens niet meer alles zelf. Dat vind ik echt pittig.
Sojo dat meen je niet. Ze weten toch in wat voor situatie je zit. IK bedoel dat je alleen bent met 2 kinderen. Ipv van zo te reageren zouden ze je moeten steunen. Dat kan je nu wel gebruiken. Meid van mijn kant een dikke knuffel. Dobbermama wat fijn dat je medicatie nu aan lijkt te slaan. En winkel zonder dat je het gevoel hebt dat dat je constant naar de wc moet is heel fijn. Wat een heerlijk vooruitzicht Spanje.
Bedankt voor de knuffel. Heb vandaag genoten van de kinderen. Heerlijk en straks loopt er nog eentje tussen. Ik vind dit heerlijke dagen. Lekker in de tuin op mijn bankje met een boek in de zon. De kinderen die in de tuin aan het spelen.dat zijn echt geluks momentjes. Straks de babyfoon er naast. Ik krijg er steeds meer zin in. En als ik denk straks ben ik moeder van 3 kinderen dan voel ik me heel gelukkig. Hoe gaat het met de buiken bij jullie. Ik kan het nu niet meer verbergen je ziet het echt al wel. en dan denk ik ik ben nog maar 12weken. Bij mijn dochter liep ik met 8 weken al in zwangerschapsbroeken en dat is nu pas sinds vorige week. Maar als ik zon broek aan heb dan lijkt het ook wel 10 keer zo erg al. Ik kan ook niet wachten tot ik het kan voelen. dat is zo heerlijk
sojo oke dus eigenlijk komt de reactie je niet geheel onverwacht. moeilijke relatie heb je met je ouders en zus.... gelukkig heb je schatten van kinderen, al kan ik me voorstellen dat jij je ouders en zus hun hulp wel heel erg hard nodig hebt op dit moment. leetje en de kinderen weer blij dat ze naar school toe konden of dat toch helemaal niet. is het trouwens de bedoeling dat jullie uiteindelijk ook weer in NL gaan wonen? Buik: jep sojo hier ongeveer hetzelfde, loop sinds vorige week ook voornamelijk in zwangerschapsbroeken. moet er alleen nog bijhalen want heb twee dezelfde (andere waren net te lang helaas). haha idd als ik er eentje aan heb lijkt mijn buik nog groter. heb nu ook twee buikfoto's, 1tje van 10 weken en eentje van afgelopen zaterdag. zit precies 2 weken tussen maar je ziet toch echt al een flink verschil. was voor die 10 weken al aangekomen door de zwangerschap dus eigenlijk jammer dat ik er van voor die tijd nie eentje heb. Geheugen: pff als we dan toch vragen gaan stellen haha. hoe staat het met jullie geheugen? echt begin nu al dingen te vergeten. van de week op het werk wilde ik iets vragen en ik wist het niet meer. vanmiddag wilde ik me moeder bellen, uiteindelijk was ik aan het internetten op me gsm en moest ik aan mijn man vragen wat ik ook al weer ging doen.....en zo heb ik nog wel een aantal voorbeelden
@dobbermamma, zwangerschapsdementie heb ik ook al. Ik kn niks aan. Ik kots me alweer 3 dagen leeg door de migraine. Ik word gek van de hoofdpijn
@sesa. Jeetje migraine. Wat zal jij je rot voelen. En je mag niets nemen. Paracetamol doet ook niets. De dementie valt hier wel mee. Ik heb schoonmaak hulp vandaag. Zo fijn. de kinderen hadden al zo veel opgeruimd op hun kamers. En straks is alles weer fris.
Sesa dat is wel heeeel vervelend. Ik hoop dat je snel opknapt meid. Dobbermama, de kinderen hadden wel weer zin om naar school te gaan maar ook zij hebben last van de warmte. Ze zijn heel hangerig en moe. Nog 11 weken en dan vakantie. Dan is het hier rond de 50 graden pffffff. Normaal kan ik er goed tegen maar nu toch minder
Dat lijkt mij ook heftig 50 graden en dannaar school. PFFF. Hebben ze ook andere schooltijden dan hier of maakt dat niet uit? Dit was echt een hulp. Toen we in de verhuizing zaten 2 jaar geleden heeft ze me uit de band geholpen en toen ik meer moest gaan werken ook. En nu dus weer. Maar nu is alles schoon zo lekker. Alles waar ik al weken van denk oef dat moet gedaan worden is nu schoon. En ik kan gewoon straks de sportclubs afrijden zonder dat ik buikpijn heb,
@sesa wat vervelend die migraine. Hopelijk gaat het snel over. @sojo tjee wat heftig met je zus en ouders, niet leuk. Maarwat Fin. Dat je buisje lekker schoon is. Hier ook, alleen ik moest het zelf doen. Ik ben kapot, nu lekker met de iPad op de bank. Af en toe trekt mijn baarmoeder al flink samen. Toch teveel gedaan. Bij mijn dochtertje had ik bij 18 weken al veel harde buiken. Ik ben bang dat ik er deze keer ook weer last van van krijgen. Gelukkig pas woensdag weer 5 uurtjes werken. Morgenavond gezellig met mijn zusje naar een kinderkleding/speelgoed beurs. Lekker snuffelen. Zin in
He Romie, je hebt al bijna je geslachtsbepaling. Ik heb hem 2 dagen later. Ik heb er zo'n zin in. Sojo, mijn jongste gaat van 8 tot 2 naar school en mijn oudste van 8 tot 2.50. Ja het is warm, ik kan niet anders zeggen. Wij leven nu al bijna alleen nog maar binnen. Wat een heerlijk gevoel he als je huisje weer helemaal aan kant is, dat geeft ook rust. Hoe gaat het met het bloeden? Sesa hoe is het vandaag gegaan?
@leentje heb nog de hele dag voor dweil gestudeerd. Sinds 30 min spuug ik niet meer en heb ik nu "gewone hoofdpijn". @romie, ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook veel harde buiken. Ik heb toen va 18 weken bedrust gehad tot de bevalling. Let op jezelf hoor. Ik probeer het ook te doen. Alleen op mijn werk kan ik niet rustig aan doen. We hebben personeels gebrek en zwaar werk.
Sesa meis hoop voor je dat ook dat laatste beetje hoofdpijn snel over is en die migraine ook nie terug komt. Sojo heerlijk een poets. Ik ben normaal ook van het poetsen maar ging van het weekend de douche doen en schrok er zelf van hoe vies dat die was. Leetje pff 50 graden is wel heeel warm ja... Snap goed dat jullie binnen leven op het moment. Nou hopen dat de kids snel vakantie hebben zodat jullie hierheen kunnen komen en die 50 graden kunnen ontvluchten Romie nou veel plezier morgen met snuffelen Hier niet veel bijzonders een keer voor de verandering vandaag weze werken tot half 3 en daarna gezellig thee weze drinken bij me schoonouders.. Heerlijk buiten in de tuin gezeten. Nu alleen wat moe dus ga lekker lamballe de rest van de avond
@sesa ik Ben toen met 18 weken 50% minder van werken. En niet veel later nog minder. Gelukkig geen bedrust. Hopelijk voor jou heb jij deze keer er ook niet zo veel last van. Het scheelt nu dat ik zittend Werk achter de pc heb in plaats van in de zorg. @leentje spannend jij ook al bijna de geslachtsbepaling. Ik Ben zo benieuwd.was het maar alvast volgende week. Haha @dobbermama ook lekker een Avondje lamballen. Me too! @sesa wat lief van he mama! Dragen jullie al zwangerschapskleding? Ik pas nog in mijn kleding. Buik begint een beetje te groeien.
Sojo, wat een vreemde zus heb je zeg. Misgunt ze je deze zwangerschap? Zwangerschapskleding, nee ik draag nog gewoon mijn eigen broeken. Ik pas er nóg wel in, maar mijn rits en knoop gaan wel steeds moeilijker dicht. Pff maar het werken gaat me nu al wel een beetje tegenvallen hoor. Ik werk in een supermarkt, en doe vooral veel vullen en dus ook sjouwen. Aan het einde van een werkdag voel ik mijn buik dan ook echt wel, maar ik voel me zo'n miet als ik dit wil aankaarten op mijn werk. Iemand ervaring met buikpijn, hoort dit er gewoon bij, of moet ik het juist rustiger aan gaan doen? Bij de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik dit pas toen ik dik over de helft was namelijk...
@jusi, Ik heb ook snel buikpijn Mede door het hematoom en een eerdere keizersnee. Ik moet kalm aan doen van de verloskundige. ben nu over gegaan van de ww naar de ziekte wet. Buikpijn is volgens mij een reden om rustig aan te gedaan doen. En weet je elke zwangerschap is anders. De een werkt met een tweelingzwangerschap tot 36 weken ik zit met 7 weken al thuis. mijn vriendin heeft bij de eerste ernstige bekkeninstabiliteit gehad die zat in een rolstoel bij nummer twee ging het hartstikke goed. Ik heb bij mijn eerste 2 nergens last van gehad. Luister naar je lichaam. Als je buikpijn krijgt ga je te ver. En bij mij is dat nu al na 4 keer de kinderen naar school brengen. Ik heb dus zelfs hulp voor mijn huishouden. Vraag het anders aan de verloskunidge van het het forum. Groetjes