Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo dat is schrikken zeg. Hoop eigenlijk voor je dat je man naar huis mag. Hoelang zou hij nog weg zijn nu voordat hij eigenlijk weer naar huis zou komen?

Romie veel plezier vandaag :)

Leetje dat is idd wel fijn om te weten anders zou je wel schrikken idd.

2. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Romie hoe was het vandaag?

Ik weer eer rustige dag op mijn grote vriend de bank. Lang leven de tv.

Mijn man komt thuis woensdag is hij er weer. fijn maar ook jammer dat het nodig is en onze planning in de war gaat lopen. Maar ik heb wel hulp nodig nu zeker met 3 ziekenhuisbezoeken in 6 dagen. Ik moet gewoon plat kunnen.

Ik heb een tweedehands angelsound besteld. Misschien dat het rust geeft misschien ook niet. Als het onrust geeft dan verkoop ik hem weer.

IK hoop dat deze bloedingen de laatste stuiptrekkingen zijn en dat het straks echt beter gaat. Ik heb nu movicolon voor mijn stoelgang.Ik hoop dat dat gaat helpen.

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee het is niet de palcenta die is helemaal in orde..Ik heb een hematoom. Of had dat kunnen ze in dit ziekenhuis niet zien. ze hebben daar wat oudere echo apparatuur.
    Het kan ook komen van harde ontlasting dat gaat langs je baarmoeder mond en dan kan je gaan bloeden.
    Donderdag misschien weer een goeie echo waar ze het wel op kunnen zien.

4. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo wat vervelend die ziekenhuis bezoeken elke keer. Wel fijn dat je man naar huis komt. Ik heb ook een angelsound. En ben er erg blij mee. Je moet soms goed zoeken en vooral laag luisteren, net boven je schaambot.

@hier om 20.30 pas de echo. Pff nog eventjes. Ik heb er zo'n zin in. Schiet maar op met die tijd. Ik laat straks wel even iets weten!!

5. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    pff Sojo, het houdt bij jou niet op... Hopelijk gauw beterschap. Ik hoop dat dat hematoom snel verdwenen is!!! Fijn dat je man thuiskomt, dan kan jij hopelijk wat rustiger aandoen.

Succes met de echo, Romie!!

6. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo wat een fijne gedachten dat je man woensdag weer naar huis komt :D hopen dat het je de rust geeft die je nodig hebt en je lekker bij kan trekken

ROMIE HOU ONS NIET ZO IN SPANNING :p:p:p

ik heb 6 mei geslachtsecho :D:D dus eerder dan de 16 weken. heb alleen wel op 1 mei ook al een echo dus als ze het dan al kunnen zien zeg ik die andere waarschijnlijk echt wel af haha

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    geslachtsbepaling haha geslachtsecho naja hou er maar op dak zwanger ben ;)

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    En we krijgen een MEISJE!!!! River krijgt er een zusje bij! Ik ben benieuwd naar haar reactie morgen. Ik zal morgen even de echo's in mijn album zetten. Ik ben zo moe nu.
    Het wilde ook gaan duimen. Zo grappig om te zien. En op een gegeten moment had het de vingertjes in de mond. Alles os vastgelegd op dvd.

9. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    ahhhh romie wat gaaf je krijgt een meisje :D:D:D leuk man :D idd ben ook benieuwd naar de reactie van river :D ik wacht de echo in spanning af :p
    Wat had je trouwens zelf ookal weer gedacht of had je dat nie gezegd? haha heb je bij deze dame ook dromen gehad zoals bij river?

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    We hadden in ons achterhoofd wel een idee dat het wel eens weer een meisje zou kunnen worden. Ik had nu niet gedroomd. Hihi
    Nu no een naam verzinnen wat bij river past en in dezelfde stijl. Wordt nog wat hahah. Als jullie ideeën hebben...

11. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Hé Romie, zo tof!! Klinkt als een hele leuke echo. Ben benieuwd hoe River zal reageren.
    Ik kan al niet wachten tot het mijn beurt weer is...

12. sesa

sesa Niet meer actief

Van harte romie!! Leuk hoor

13. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Romie wat gaaf een meisje, gefeliciteerd. Ik heb morgen weer een controle in het ziekenhuis en dan hoop ik ook te mogen weten wat het wordt.

Sojo, ik denk dat die angelsound je alleen maar zal helpen.

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje ik hoop het voor je dat ze het kunnen zien morgen :)

Kamelot wanneer mag jij weer dan?

Pfff gisteren TE veel gedaan ben zo moe. Ga na het werk even naar de supermarkt en dan naar huis en even slapen. Gelukkig maar tot half 3 vandaag maarja moet dan wel om 8 beginnen

15. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    hey Dobbermama, ik moet nog 5 weekjes wachten.
    Volgende week nr huisarts voor gewone check-up, dan na 4 weken de 20-weken echo en geslachtsbepaling (tenzij ik in de tussentijd toch nog voor de pretecho zou gaan...)

Dobbermama: blijf je verzorgen, he!!

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi romy wat leuk 2 dochters.

Gaaf dat we nu zo ver zijn dat we nu allemaal langzaam kunnen zien wat het wordt. Dat blijft toch spannend.

Hier een goeie nacht en dan denk ik waarom komt hij ook al weer thuis??? Het gaat nu toch weer. Ik ben net een golf. paar dagen goed paar dagen slecht.

Nog 1.5 week dan weten wij het ook.
    Ik moet inmiddels bijna ene fotoboek aanschaffen voor al die echo's

17. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermamma, lekker ff bankhangen. Denk aan jezelf.

Wachten tot de volgende echo duurt zo lang. De volgende is de 20 weken echo(guo)

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Zo pff heb het gehad voor vandaag, ga zo douche en dan trek ik lekker me huispak (lees (t-shirt en traningsbroek haha) aan.
    Ga behalve rustig aan doen en strakjes samen met me mannetje eten echt niks doen.
    Hier gelukkig volgende week nog een echo en als we het geslacht dan niet kunnen zien op 6 mei weer 1 en dan weer op 6 juni de 20weken echo.

Gister een bugaboo gekregen nou ben blij dat ik die quinny ook nog heb die bugaboo gaat mooi naar me moeder. Wat een ingewikkeld ding zeg en zo laag ( mijn man is net iets over de 2mtr).

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Spannend sojo! Ik ben zo blij dat ik het weet. Van de week even de kisten met kleding van River doorspitten. Kijken wat nog leuk is. Betreft seizoen klopt het aardig. River is van 30 aug en deze oktober. Ik verwacht dat ze wel later geboren wordt, bij river precies 1 week later. En gister bij de echo hadden ze het bovenbeentje opgemeten en kwamen ze op 9 okt uit ipv 4 okt. Ach ja, vind het prima.
    Ik ben wel benieuwd of ze veel op elkaar lijken straks.

@dobbermama wij hebben ook een quinny. Zo blij mee. Bugaboo zijn erg laag, voor mij geen probleem maar voor mijn man van 1.93 wel.
    Voor jou ook spannend, volgende week weet je misschien wat er in je buik zit.

@sesa her liefst hebben we elke week een echo haha. Hier nu 17 mei de guo echo. Ik kan nier wachten om haar weer te zien.

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha als het eenmaal goed gaat hier heb ik ook niet meer elke 2 dagen en echo. Ik hoop dat het snel is dat de tijd langer gaat worden.
    Morgen is mijn man er weer. Ik heb van iemand anders met een hematoom gelezen dat ze na de laatste keer bloeden nog 2 weken heel rustig aan heeft gedaan. dat is wat anders als ik deed. Ik ging gewoon door. Dus nu nog minstens 2 weken op mijn grote vriend de bank. En het zal nog wel langer duren want het vloeien is nog niet over. Donderdag kunnen ze weer kijken of het hematoom nog zichtbaar is. Ik ben benieuwd.

nog 1.5 week dan weten wij ook wat het word.
    Dus hier nog steeds bijna elke week een echo.
    Morgen wordt spannend want dan heb ik het druk. Ik laat me rijden naar de afspraken. Maar ik heb wel s ochtends een afspraak met mijn zoon voor school en s middags een bij de tandarts. En die heb ik al 3 keer afgezegd dus die moet maar eens door gaan. Dat is al weer te veel want ik kan dan dus niet hangen en rusten. Maar goed. Ik ga al geen auto rijden. dat is al anders dan vorige week. En verder savonds maar eten laten bezorgen. dat verminderd ook de druk weer.

Deel Deze Pagina