Sojo, pff jeetje het houdt niet op bij jou he?! Fijn dat je man morgen thuis komt, ik hoop dat je dan ook meer rust kunt vinden. Romie, leuk een meid erbij. Ik ben niet zo goed in namen verzinnen voor een ander, en River is ook al zo'n unieke en mooie naam, zie daar maar eens iets bij te verzinnen inderdaad. Even over mezelf; vandaag heb ik gesprek gehad op mijn werk. Ik werk normaal gesproken 2 halve dagen van 7 tot 13.00 en 1 dag van 7.00 tot 17.00. Mijn begeleider en leidinggevende vonden het een goed idee om die hele dag te splitsen in 2 halve dagen. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Over de werkzaamheden is eigenlijk niet veel gezegd, alleen dat ik meer vanuit de krat moet vullen ipv het op te tillen enz. Nou ja, niet het antwoord wat ik hoopte te horen, maar het is beter iets dan niets. Ik vind het ook wel moeilijk allemaal, omdat de supermarkt in mijn eigen dorp is, en iedereen in het dorp elkaar kent. Dus ook het personeel en de bazen kennen iedereen, en op de werkvloer is een heel informele sfeer, dus wil het ook niet op de spits gaan drijven. En een tante van me is tevens een collega. Nou, we kijken wel hoe lang ik dit vol ga houden, de ziektewet in kan altijd nog, toch?
@jusi.. Wel fijn dat er een oplossing is maar dat je nog steeds lichamelijk werk moet doen dat vind ik niet zo netjes van ze. 3 keer een halve dag zou mij niet lukken. Maar goed hier is het wat anders. Ik zou het een week aan kijken en dan als je nog pijn in je rug hebt al is het maar een klein beetje, ziekmelden. Mijn baas luisterde ook niet naar me. En dat resluteerde in 6 weken ziekte wet. Maar ik snap het, het is moeilijk in een dorp. En als je je ziek meld kan je dan ook moeilijk nog eens een wandeling gaan maken ofzo. Lastig hoor. Maar je zegt het zelf al het was niet waar je op had gehoopt dus waarschijnlijk toch nog te veel voor je. Want vaak weet je zelf wel heel goed wat je kan. sterke hoor meid.
Meiden we krijgen een meisje. Ik ben zo gelukkig. De gyn zei eerst it's probably a girl. Grrrr daar heb ik toch niets aan maar later zei hij toch erg zeker te zijn. Het zag er inderdaad toch echt anders uit dat bij mijn jongens. Ik ben helemaal blij. Ik had vannacht ook gedroomd dat het een meisje zou worden.
@leetje wat leuk ook een meisje!! En helemaal omdat je al twee jongens hebt. Wat grappig dat je het van te voren gedroomd had. Ik deze keer niet. Mijn dochtertje zei wel voordat we gingen dat er een meisje in mijn buik zit toen we het vroegen. Haha
Sojo, echt wel rustig aan blijven doen he, dan komt het vast wel goed! Fijn, nu echt aftellen naar de thuiskomst van je ventje! Jusi, goed dat je het besprek bent aangegaan op je werk en dat ze op z'n minst voor die lange, hele dag een oplossing hebt... Volg goed op of het haalbaar blijft. Je eigen gezondheid en die van het kindje gaan voor op het werk!! Leetje, wat fijn dat het een meisje wordt!!! En nu wil ik zelf een beetje zeuren, als dat mag... :x BAH!! Ik was zo blij dat al dat gedoe met bloedverlies achter de rug was, dat ik de 12 weken gepasseerd was en eindelijk kon "rustig" worden en geloven dat het allemaal goed zat... Nu krijg ik vanmorgen telefoon van de gyn. Eén van de bloedwaardes van bloedname van twee weken geleden was niet ok. De kans op syndroom van down is heel klein (1 op 1505), maar er was toch iets afwijkend in mijn bloedwaarden, waardoor ze graag een tweede bloedtest willen doen om op te volgen en duidelijkheid te krijgen. Wanneer ik dan vroeg waar die afwijking op kon wijzen, zei de gyn "dat ik me maar geen zorgen moest maken, omdat kans op down zo klein is". JA MAAR... er is iets afwijkend in bloedwaardes en ze moeten hertesten en dan mag ik me geen zorgen maken... pffff. Balen, echt balen... Ik hoop zo erg dat alles ok is, maar ben momenteel echt bang dat er toch nog iets zal foutlopen... 'k Kan het momenteel echt niet van me afzetten. Sorry voor mijn geklaag, maar 'k moest het ergens effe kwijt!
Kamelot natuurlijk mag je klagen en wat zal je geschrokken zijn. Ik vind het wel heel graag dat de gyn zo vaag doet over de afwijking. Kan je niet nog een keer bellen en om duidelijkheid vragen want dit ga je natuurlijk niet van je afzetten totdat je duidelijkheid hebt.
Jusi proberen kan altijd enne lukt het nie nou dan ga je opnieuw een gesprek aan. Leetje jeeeej ook jij een meisje haha we zijn tot nu toe roze gekleurd hiero Kamelot waarom zou je hier nie over mogen klagen!!?! Gadver dan zit je ook steeds onrustig erbij vooral omdat ze meteen over down syndroom beginnen. Wanneer heb je dat bloedonderzoek en krijg je uitslag? Hoop toch zeker wel eerder als 2 weken anders zit je mega lang in onzekerheid
Hallotjes, ik heb een overzichtje gemaakt van ons clubje en nu is mijn vraag of jullie deze aan willen vullen en als er nog meer ideetjes zijn die natuurlijk toe te voegen. Als het goed is staan we ook op volgorde kwa zwangerschapsduur. Romie --Meisje Leetje --Meisje Sesa --Geheim Kamelot --? Sojo -25-10-2013-? Dobbermama1986 -25-10-2013-? Jusi --?
Sojo, het zijn zelfs 4 halve dagen per week dan. Maar goed, het gaat pas in over 2 weken, want morgen wordt het te lekker weer om te werken, en volgende week gaan we naar Euro Disney dus had ik al vrij gevraagd. Ja ik vond het ook vreemd dat ze me toch laten sjouwen, maar mijn man vindt dat ik al blij mag zijn met deze oplossing. Hij vindt volgens mij dat ik zeur als ik erover begin. Leetje, hee wat leuk zeg, een meisje erbij, zeker na 2 jongens. Gefeliciteerd!! Kamelot, wat een akelig nieuws! Ik zou me ook zorgen maken hoor. Ik ben heel erg benieuwd wat het moet zijn dan. Wanneer moet je nu bloed gaan prikken dan??
Romie -- Meisje Leetje -- Meisje Sesa -- Geheim Kamelot --? Sojo - 25-10-2013- Nog niet bekend Dobbermama1986 - 25-10-2013- Nog niet bekend Jusi -- 02-11-2013 Nog niet bekend
Romie -- Meisje Leetje -- Meisje 10-10-2013 Sesa -- Geheim Kamelot --? Sojo - 25-10-2013- Nog niet bekend Dobbermama1986 - 25-10-2013- Nog niet bekend Jusi -- 02-11-2013 Nog niet bekend[/QUOTE]
We zijn met 7 er komen wel eens nieuwe bij maar jusi daar ben jij de laatste van volgensmij die is blijven kletsen. Heb echt veel pagina's terug gekeken maar dit is het acha moet nu soms al heel wat lezen laat staan als het een hele grote groep is. Jusi 4 halve dagen zou op zich redelijk zijn maar net wat ik al zei proberen en als het nog te zwaar is of over een tijdje dan gewoon weer aangeven. Nou pff kan niet meer in de ochtende douche... Vandaag weer gedaan en stond weer te spugen toen ik me wilde afdrogen
Jusi gewoon goed naar jezelf luisteren dat is het allerbelangrijkste. Dobbermama balen dat je weer moest spugen. Ik hoop voor je dat dat snel over is.
@dobbermama wat vervelend dat je nog steeds moet spugen. Hopelijk gaat het snel over. @jusi inderdaad wat iedereen hier boven ook al zegt goed naar je lichaam luisteren. En wat niet gaat gaat niet. Op tijd je grenzen aangeven al is dar soms best lastig/moeilijk. Ik voel me vaak ook schuldig tegenover mijn collega's dat ik nu niet mee routes kan draaien in de zorg, maar ik weet gewoon dat ik nu aan mezelf moet denken. Gelukkig begrijpen mijn collega's dat ook. Ze weten van de hele situatie af en dat scheelt. @ hier dadelijk twee uurtjes waarnemen als planner. En vanaf volgende week zit ik er allen, iee toch wel spannend. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. En dat ik alles weet. Fijn het lijstje ja. Er waren er volgens mij meer in het begin maar daar hebben we niet veel meer van gehoord, maar wel fijn zo'n klein groepje, ik kan het nu al ooit niet meer bijhouden
Romie dan moet je wel je datum in het lijstje zette jawel da kan jij wel vanaf volgende week heb er alle vertrouwen in. Nou heb gelukkig alleen vanmorgen moeten spugen en daarna nie meer... Wel de ochtend onrustige buik gehad. Heb vanmiddag een gesprek gehad met mijn teamleidster, op het werk gaat het met het bedrijf minder goed en nu heb ik payroll en die loopt in juli af. Nu gaat zij proberen te regelen dat ik daar kan blijven werken tot me verlof. Ze weten nie of dat ik na mijn verlof terug kan komen. Moet alleen nog uitzoeken of ik nog recht heb op ww na mijn verlof aangezien ik vanuit mijn baan straks de zwangerschapsverlof in ga