@jusi ik woon in veghel. Lithoijen is ong half uurtje rijden. De winkel was gesloten vandaag. Morgen bellen. Als je er vlakbij woont zeker de moeite waard om eens langs te gaan
@sojo, ik heb deze week vakantie. Ik ben net bij de verloskundige geweest. Ze heeft nog een echo gemaakt ipv de doppler. Fijn dat de angelsound je gerust stelt.
Sojo, wat fijn dat het zo goed met je gaat. Super! Uh.. wat voor auto.. 1 die rijdt? Nee heb er geen verstand van.. Romie, wat grappig, ik woon dan niet zover bij jou vandaan. Ik woon in Nuland, ken je dat?
sesa haha ja precies dan moet ik me echt gaan concentreren op mijn buik en kan ik geen afleiding gebruiken want dan voel ik het niet meer. Sojo hier nog nie eens 1x in de 3 dagen haha maar begin is er schijnbaar jeej jusi nou als je het dan op deze manier kan oplossen is het toch goed goed ook van je dat je het wel hebt aangenomen morgen maar eens kijken welke winkels er open zijn...dit jaar geen koninginnendag voor mij....heel erg maar zonder drank overleef ik dit soort feestjes niet haha. jeej bijna woensdag dan kan ik mijn kleine frummeltje weer zien zo blij haha wil weten hoeveel hij/zij is gegroeid en of alles nog goed gaat....tja zorgzame zit er nu al in zo te merken
Dag dames, ik kom er snel even in (stiekem nog effe van op 't werk) om te zeggen dat ik er even uit ga. Mijn laptop is dood door een virus en moet hersteld worden, dus 'k ga het forum effe moeten missen, aangezien laptop thuis onze enige bron van internet is en ik het niet kan maken om veel van op werk te surfen. Ik hoop alleszins dat ik meer nieuws ivm bloedwaardes heb tegen de tijd dat ik weer iets van me kan laten horen... Veel liefs voor jullie allemaal!!! x x x (hopelijk fijne Koninginnedag gehad???)
Kamelot heel veel sterkte met je testen idd en hoop dat je snel weer terug bent met natuurlijk alleen maar positief nieuws Nou ga me zo maar eens klaarmaken voor te vertrekken naar het werk bleh heb zooo geen zin. Zonnetje schijnt te lekker ik wil lekker vrij zijn haha. Nou voor de dames die vrij zijn een hele fijne dag voor de werkende onder ons...tja werk ze haha
Kamelot, Heel veel sterkte meid en ik hoop snel goed nieuws van je te horen. Hebben jullie een leuke koninginnedag gehad? Ik heb er hier weinig van mee gekregen maar dat vind ik niet erg. Ik heb er nooit zoveel mee gehad dus dat scheelt. Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen alweer 17 weken. Over 3 weken weer naar de gyn.
vierkante ogen van de Koninginnedag. Maar wel genoten. nog 2 nachtjes dan weten we wat het wordt. en inmiddels al weer 1.5 week medische echo loos!!!!Ik krijg nu genoeg rust en de spanning van mijn ouders in huis is ook weg. Dus veel minder buikpijn. Al moet ik nog steeds niet te veel doen. Ik kan weer een beetje genieten. Kamelot ik ben benieuwd naar de uitslag. sterkte hoor
Leetje haha zonder alcohol voor mij geen koninginnendag en aangezien ik nie mag drinken.... Vier zoiezo normaal alleen koninginnennacht Sesa idd van mij mag het ook wel sneller naja nog 20 keer werken dan dan 2.5 weken vrij Sojo nou mooi dat het zoveel scheelt.. Lekker rustig aan blijven doen. Hier vandaag 20:00 echo ben benieuwd
Dobbermama, ja ik was ook wel trots op mezelf. Vandaag had ik iemand anders kunnen regelen, ik had afgelopen maandag pas bedacht dat ik vandaag vrij wou, vandaar. Mijn man heeft binnenkort weer werk, dus had ik mijn begeleider gebeld dat die donderdagochtend niet gaat lukken. Dus dat ik voor een halve dag in de ziektewet wil. Dat moest ie overleggen met mijn leidinggevende van de AH.. Ow dus geen koning(inne)dag voor jou, heb je nog wel iets anders gedaan? Sesa, pff wat vroeg zeg! Ik ken dat trouwens helemaal niet, kleedjesmarkt. Jane, hier alles goed, met jou? Kamelot, he wat balen, moet je afkicken! Hopelijk tot snel! Nou, jullie zullen mij ook t/m maandag moeten missen. Wij vertrekken morgenochtend om 6.00 naar Euro Disney met de hele schoonfamilie. Cadeautje van mijn schoonouders, leuk he? Zie er wel een klein beetje tegenop ivm die buikpijn, maar ja, we zien het wel.