Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi, ipv een kraam met spullen leg je een kleedje op de grond. Dat is alleen met koninnedag.

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa nee heb eigenlijk alleen boven gepoetst (2 weken niet gedaan :$)

Helaas geen echo vandaag maar ja dat maakt ook niet uit want maandag hebben we er wel eentje jeej geslachtsbepaling :D bloeduitslagen waren allemaal goed en heb het hartje voor de eerste keer horen kloppen hihi dat gaat wel echt snel zeg :D had nog genoeg reserve om me voorlopig geen zorgen te hoeven maken om mijn ijzer gehalte. bloeddruk was ook weer goed en was ook weer aangekomen maar dat wist ik al....helaas geeft die weegschaal daar meer aan dan hier...hier sta ik alleen in me string erop en in de ochtend....daar met schoenen en alles en in de avond dus dat scheelt ook weer dan.
    ik zeg op naar maandag :D en daarna is de volgende echo 21 mei bij de vk die mij op de wereld heeft gezet dus neem denk ik mijn mama ook mee :D:D

3. sesa

sesa Niet meer actief

Fijn dat alles goed is. Ik ben ook al.wat aangekomen hoor. Leuk dat je de zelfde vk als je moeder hebt :).

Ik ga zo voor intake naar het erasmus mc.

4. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa ja ze werken met z'n drietjes daar en toevallig krijg ik dan de volgende keer haar :D dus ben meteen na het bezoek van de vk naar mama gereden om te vragen of ze de volgende keer mee wil....nu zei alleen manlief dat hij ook mee wilde dus moet even gaan vragen of dat wel kan met z'n driejtes op controle.
    Succes vandaag met je intake :)

5. sesa

sesa Niet meer actief

Leuk hoor. En tnx.

6. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jusi veel plezier in euro Disney.

Dobbermama spannend hoor. Nog even en dan weten jullie ook wat het wordt. Ga je het aan familie en vrienden vertellen of hou je het voor jezelf?

Sesa succes met je intake.

7. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook verschil hoor met de weegschaal in het ziekenhuis. Ik hou hier s ochtends in mijn blootje aan. Dat klopt beter dan met schoenen en elke keer andere kleding.
    Dus ik sta nog even op 69.6 een halve kilo zwaarder dan 6 weken geleden. Het gaat gestaagd. Ik heb wel al een hele buik. Maar dat komt door mijn darmen. Verder dus nog niet veel zwaarder maar dat mag ook wel eens bij de vorige ben ik steeds meer dan 20 kilo aan gekomen, Maar mijn start gewicht was nu ook iets hoger.
    Morgen de grote dag ik ben zo benieuwd.

En nog steeds lang leve de angel sound elke dag even luisteren geeft heel veel rust.

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo spannend morgen weten jullie ook wat het wordt, ik ben erg benieuwd!!

@dobbermama en voor jou is het ook al bijna zover dat je weet wat er in je buik zit.

@hier tot niets aangekomen als ik uitga van mijn normaal gewicht. Ik weeg normaal 49 kilo en gister met de vk ook, wel zonder schoenen. In het begin heel veel aangekomen door de OHSS en daarna veel afgevallen tot 45 kilo, maar dat tel ik eigenlijk niet mee. Ik bekijk het vanaf mijn normaal gewicht zeg maar. Bij River was ik 11 kilo aangekomen. Ik hoop nu niet meer.
    Mijn buik is ook echt zichtbaar nu, veel sneller dan bij River. Lang leve de positiebroeken. Morgen terug naar de winkel met de kapotte broek, hopelijk krijg ik een nieuwe.

Vanmiddag 3 uurtjes alleen op de planning, ieee. hahaha zal wel goed komen. En morgen vroeg van 6.45 tot 9.45 en dan overleg, pff wat een tijd.....

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @jusi veel plezier in euro disney!!

@kamelot tot over een tijdje. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen met de uitslagen

10. sesa

sesa Niet meer actief

@romie das erg licht. Ben je ook niet zo groot? Ik weeg nu 59 ben een paar kilo aangekomen en ben 170cm.

Intake i het erasmus gehad. Ze deden weer een echo :). Toen vroeg ze of ik het geslacht wilde weten. Dus ik moest ff de andere kant op kijken.

Net mijn baas gebeld. Per heden ga ik 2 uur per dag minder werken. Op advies van de vk en gym vm harde buiken.

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje straks mag iedereen weten wat het wordt hahaha dat is een onderwerp wat ik gewOon nie stil kan houden het geslacht van ons kindje :)

Sojo ja precies daarom hou ik ook hier aan. Jaaaaa spannend morgen.

Romie dan ben jij ook maar een dun ding.. Ik woog voor me zwangerschap 74.9 en nu 78.5 ofzo dus valt wel mee een kilo per maand ongeveer tot nu toe dan. Hoe is je middag gegaan met plannen?

Sesa jij bent ook zo'n lekker dun ding dus... Oke ik was wel 11 kilo afgevallen voor me zwangerschap haha dus ik was dikker zeg maar hahaha. Nou goedzo dat je minder gaat werken haha en wat grappig dat je dan ook echt de andere kant op moest kijken tijdens je echo

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 5 kilo kwijt voor de zwangerschap. En iid het voelt veel beter die 1.5 kilo minder thuis. En nu weeg ik weer meer want ik zit weer verstopt en dus vol. Als ik dat kwijt ben dan weeg ik weer minder. Maar idd allemaal slanke dames. Ik niet, ik ben gewoon richting stevig zeg maar. Ik ben ook maar 1.65m.
    Mijn dochter zegt de hele dag al wat ik denk. Morgen weten we het. Ik ben zo benieuwd. Vandaag extreem rustige dag gehad. Man weg kinderen spelen bij de achter buren. Ma op de bank PFFFFFF al weer. Nou ja ik kwam ook de zwangerschaps agenda's van de oudsten tegen zo leuk omdat te lezen. En ja hoor de kwaaltjes van mijn dochter waren het zelfde als die ik nu heb. En toen was ik ook in deze week al bezig met het bedenken hoe ik onder de bevalling uit kon komen. Dat is niet gelukt trouwens. HAHAHA.
    Morgen een leukere dag en misschien even naar een auto kijken. Een op 4 wielen die rijd en waarvan de koppeling niet steeds stuk gaat. En voor 5 personen zitplaatsen. En dan wil man lief geen ouwe lulle bak. Ook weer zo iets.

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo hahaha dus je kan nie onder een bevalling uit komen hahaha is dat nou even jammer om te horen :)
    Ja ben zo benieuwd maar je denkt een meisje als ik je verhaal zo lees :p wel laten weten he! Tja mannen willen niet rijden in een ouwe lullen wagen haha en wagen straalt hun mannelijkheid uit haha

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo haha onder een bevalling kom je helaas niet onderuit. Zie je er tegenop? Hoe waren je andere bevallingen?

En de rest zien jullie op tegen de bevalling, duurt nog wel even hihi.

Ik zie er niet tegen op. Ik ben met river thuis bevallen, om 22.30 braken mijn vliezen en om 5.35 uur was ze er al. Ik heb een snelle bevalling gehad met een heftige weeenstorm. Ik hoop dat het bij deze ook zo gaat en dat ik weer thuis mag bevallen.

Vandaag op de planning alles goed gegaan, wel druk. En had oofdpijn toen ik klaar was. Nu lekker op de bank, ben kapot. Maar had eerder vandaag ook al gestofzuigd en ons bed verschoond. Misschien iets te veel gedaan. Morgen om 5.45 gaat de wekker weer, bah wat achterlijk vroeg.

Enneh ik ben dun inderdaad. Ik ben wel niet zo heel groot 1.57
    Maar weeg te weinig voor mijn lengte.

15. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie toen ik begon met lijnen had ik zwaar over gewicht en voor mijn zwangerschap lhad ik nog wel overgewicht maar niet zooo erg meer ben 1.67 zat nog iets van 5 of 6 kilo van de term normaal af (pff klinkt echt erg). Naja na me zwangerschap alles maar weer oppakken en tja als ik zo door ga als de afgelopen paar dagen...heb echt bijna geen honger dan komen de kilo's ook nie mega hard aan hoop ik

16. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zie wel tegen de bevalling op. Ik heb een keizersnee gehad en daarna een gewone bevalling. Maar die moest met ruggenprik van wegen de pijn. Dus vanwegen het litteken vind ik het spannend. En blijkbaar vond ik dat de vorige keer ook. Wel grappig om dat weer te lezen. En nee het gaat me echt niet lukken de bevalling moet ik echt zelf doen. HAHAHA

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie helemaal niet de rest gelezen (schandalig maar zat op me tel dus dan is het allemaal iets vervelender typen enzo).
    maare geloof best dat je hoofdpijn hebt naar zo'n dagje...je hebt dan ook wel veel gedaan. Morgen nog meis en dan lekker weekend.

Ik denk liever nog nie aan de bevalling haha weet dat er geen weg terug is nu en dat ik in het ziekenhuis wil bevallen maar de rest wil ik me liever mee laten verrassen. waarschijnlijk in het laatste trimester dat ik er meer mee bezig zal gaan zijn

Sojo tja dan kan ik me wel voorstellen dat het niet iets is waar je naar uit kijkt met zo'n ervaring

18. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ben ook nog helemaal niet met de bevalling bezig. Dat dis van latere zorg :)

19. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij krijgen nog een zoontje.

wat goed kan je dat zien met 15 weken!!!!!

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo wat leuk!!!

Deel Deze Pagina