hallo marnick, wat fijn een tweede. Ja spannend he nog een baby als je je hele leven op de rit hebt. Wij krijgen nummer drie en de oudste 2 zijn 8 en 6. Alles draait hier na een rommelig 2012 op rolletjes. Geniet nu ook van twee knuffelende kinderen, zo lief ,ze kijken het klokhuis. Maar goed mijn man en ik zijn sinds 2001 bij elkaar en we hebben zo in 12 jaar al een hoop meegemaakt. Maar deze derde vind ik toch weer heel spannend. En omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad zit ik voor mijn gevoel op de reserve bank. terwijl ik ook al het gevoel heb dat ik 2 maanden zwanger ben( ik ben pas 5 weken). Mijn man is 40 en ik ben 34. wij zijn 41 en 35 als de derde komt. Dus ook niet meer helemaal piep. Terwijl ik bij mijn oudste best jong was. Allemaal best verwarrend en spannend ook al is het nummer 3. Ik zit op een half roze wolk en mijn hormonen zijn aan het doemdenken. Dat hoort er bij dat was bij mijn dochter ook zo. Toen was ik zo bang dat ze een meisje zou worden en op mijn zus zou lijken(en daar had ik toen ruzie mee). En ja hoor en meisje en ja ze lijkt af en toe op mijn zus. En ik ben helemaal weg van haar. Ze is het vrolijkste meisje wat ik ken. Dus dat hou ik me voor als ik even denk oooo waar ben ik aan begonnen. En als ik dan mijn kindern zie spelen met het zoontje van mijn vriendin denk oooo wat gezellig. AAAH die hormonen ook. verder alleen maar heeeeel koud. Groetjes
Ik breek even in op jullie topic. Ik lees een beetje mee, maar er zijn zoveel oktober topics, dus het is onmogelijk om alles bij te houden Ik wilde even alle oktobermama's hier feliciteren! Sojo, ik snap wel hoe je je voelt ook ik heb vorige maand een mk gehad en was meteen weer zwanger. Dus tja,ik ben ook al bijna 4 maanden zwanger met een onderbreking. Het zijn onzekere tijden. Hopelijk zien we allemaal snel een mooi kloppend hartje!
Meiden bedankt voor het verwelkomen... Maar ik ga jullie weer verlaten... Ik heb helaas vandaag een ma gehad.... Succes en geniet ervan!
klaproos nou ik denk dat je lichaam je toch wel af en toe een teken geeft dat het echt zo is ik had van de week ook dat ik me de hele dag door super voelde haha heb toen een test gedaan omdat ik er zo onzeker van werd. moet zeggen dat ik nu steeds mee dagen heb dat ik me echt lekker voel marnick gefeliciteerd met je verrassing en welkom hiero. wat een leuk verhaal joh hoe da je zwanger bent geraakt van je tweede sojo nou ben het helemaal eens met de kou. komt net terug van me schoonvader zijn verjaardag en het is nu hier aan het sneeuwen.... ik verlang zo naar de lente. als onze hummel wordt geboren ben ik 27 en mijn man 32 die wordt eind november 33. ikapika gefeliciteerd met je zwangerschap mama4life wat erg voor je!!!
Net terug van een verjaardag. Het schijnt dat mensen het aan mij kunnen zien fat ik zwanger ben. Echt heel bizar! Zo goed als iedereen aanwezig weet dat wij aan het wachten zijn op ivf. Werd me 2x gezegt dat ze 'iets' aan me zagen. En 1 vriend vroeg/ zei het gewoon. Weet dat het eigenlijk niet netjes is maar zie aan je dat je zwanger bent. Toch??? En wij maar liegen. Nee echt niet. 14 maart intake voor ivf blablabla... Toch raar. Heb bijna geen klachten overigens. Beetje raar gevoel in mijn buik. Last van mijn darmen. Verder niet misselijk ofzo
Liefdeoverwint haha nou dan straal je goed uit dat je zwanger bent. Ik had gisteren ook dat mijn schoonvader zei da hij iets aan mij zag en begon echt te kijken of ik makeup ofzo op had haha en hij weet dat ik zwanger ben. Ook hier darmenbuikje. Geniet er maar leKker van da je weinig klachten hebt meis
Ja lastig is het als het allemaal zo pril is. Ik kan het ookzien aan mensen als ze zwanger zijn. En denk dus steeds dat mensen het ook aan mij zien. En wijhouden het nog geheim (hopen we ) tot 1 april. Bij onze dochter heeft mijn man toen van zee gebeld dat we zwanger waren. En dat gaan we nu weer doen. Maar veder is het lastig. Gisteren schoon fam op bezoek gehad en dan neem ik geen wijntje. Dus dat is dan al duidelijk denk ik dan. Maar goed verder nog geen bekende ingelicht behalve mijn beste vriendin.
Ja en ik denk hoe meer jij je erop gaat focussen dat mensen naar je kijken en je dan heel snel denkt dat ze het zien ga je da nie lang volhouden is het wel
Mama4life, sterkte! Hier is het ook niet oke. Had net bruin bloedverlies. Ben helemaal in de stress. Wachten nog even of het doorzet en zo ja, dan bellen we het ziekenhuis. Ik heb niet echt buikkrampen, maar wel zere onderrug, wat uitstraalt naar mijn bovenbenen. Bah!
Allemaal veel sterkte. Misschien dat het wel blijft zitten. Mijn oudste is ook blijven zitten. Al was ik vorige maand zelf wel heel stellig dat het mis ging. Ik kreeg net wat meer vertrouwen. Al is dat natuurlijk nergens op gebaseerd. De natuur gaat zijn gang en we hebben er zo weinig invloed op. Kreeg net te horen van mij moeder dat mijn neef zijn dochter is verloren met 22 weken zwangerschap. Zo erg. Mijn moeder vertelde het me en ze weet nog niet eens dat ik vorige maand een miskraam heb gehad en nu weer zwanger ben.Ze stond er bij te huilen. Het is dubbel. Je bent zefl heel blij voel me bijna schuldig dat wij misschien nummer 3 krijgen. Maar wij weten ook nog niet af deze baby gezond terwereld komt. Allemaal veel sterkte.
sojo ik kan lekker neutraal gelukkig naar mijn eigen zwangerschap kijken op dit moment. ben super blij dat ik zwanger ben en ga me nie druk zitten maken om een eventuele miskraam of iets dergelijks. Laat het allemaal op me af komen omdat ik er toch niks aan kan veranderen. ik doe mijn best met gezond eten, sporten en genoeg rust houden en meer kan ik nie doen. Wat er voor je neef dat ze met 22 weken de kleine zijn kwijtgeraakt. lijkt me idd heel dubbel om dat aan te moeten horen nu jij zwanger bent van je derde
@sojo wat heftig voor je neef inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het erg dubbel voelt. @ruitetien hoe is het met je? is het bruin bloeden gestopt. Ik hoop het zo voor je... @mama4life heel veel sterkte meis... voor de nieuwe onder ons, van harte gefeliciteerd. @hier behoorlijk misselijk, huisarts belt me vanmiddag terug, even vragen of ik er iets voor kan krijgen, want ik val alleen maar af en kan bijna niet eten. Verder a.s. donderdag de intake bij de verloskundige. Waarschijnlijk krijg ik geen echo omdat ik nog onder controle ben van het ziekenhuis, vind ik wel jammer, maar ja snap het wel. Morgen een spannende dag, manlief heeft een sollicitatiegesprek, ik hoop zo dat er iets uit gaat komen, want begin erg de zenuwen te krijgen.. nog 1 maand ww en dan krijgen we niets meer...... Als ik er nu weer aan denk, dan schiet ik weer vol..
Jane, nog gefeliciteerd met de magische grens. Kan me voorstellen dat je er emotioneel van werd. Dobbermama, fijn dat je kunt genieten en er lekker neutraal kunt blijven. Hier is het heel dubbel, veel onzekerheid. Nadat bruin bloedverlies gisteren verdwenen is, had ik vanochtend roze afscheiding. Dit heeft doorgezet tot 13.00 uur en nu is het weer weg. Het is weinig, alleen zichtbaar op wc papier, nog niet in onderbroek. Wel weer veel stress. Heb gelijk ziekenhuis gebeld, maar het enige wat ik kan doen is afwachten tot 12 maart of als het eerder foute boel is. Zag het even helemaal niet meer zitten. Nu gaat het wel wat beter, kan niks anders doen dan afwachten! En er maar positief in gaan zitten. Lichaam is in elk geval druk bezig, laten we hopen dat het goed bezig is. Ik heb verder geen buikkrampen, maar wel zere onderrug, wat uitstraalt naar bekken en liezen. Verder met vlagen misselijk, maar mijn borsten doen sinds zaterdagmiddag geen pijn meer. Probeer het maar wat los te laten...
romie dat je man nog maar 1 maand ww heeft draagt natuurlijk nie veel positieve gevoelens met zich mee. hoop voor hem dat het positief is heb je al iets van de huisarts gehoord? ruitentien ja dat is makkelijk gezegd probeer het maar eens los te laten. denk dat als je elke keer wat afscheiding hebt zoals jij dat je aardig in de knijp zit. succes meis en hopen dat het niks speciaals is. had trouwens opgezocht en kan altijd aan het begin van je zwangerschap dat je nog wat verlies hebt.... neemt natuurlijk niet de onzekerheid weg. Ik was gister ook aardig in paniek had me toch kwampen en steken nou die waren best heftig...... waren het me darmen die aan het protesteren waren. Heb spastische darmen en die waren gisteren echt aan het vervelen. poeh was wel even schrikken zeg maar gelukkig verder niks meer gehad na 2 wc bezoeken. Ben trouwens toch emotioneel, heb vandaag zelfs tranen gelaten omdat ik een mopperende klant aan de telefoon had...kon er even niet meer tegen... is nie handig op een customer service waar je voornamelijk mopperende klanten aan de telefoon krijgt
Vanochtend manop de trein gezet die gaat weer weg voor 3 maanden. Gelukkig is hij in maart veel in nederland en we kunnen misschien ook nog wel met hem mee. Maar het was vanochten 5uur toen we wakker werden.En nu ben ik wel moe. Ben ook nog naar de huisarts geweest voorontstoken ezeem. Nu hem ik last van mijn buik. Maar meer op deplek van de cyste als ergens anders. Ik dacht eerst dat dat al banden pijn was ofzo maar dat is niet zo. Verder vanochtend een rotgevoel na mijn kopje koffie. Morgen eerst maar eten dan wat drinken. Borsten doen wat minder zeer. O ik duim dat het goed zit bij jullie ruitentien een beetje bloedverlies hoeft niet wat te betekenen. Succes hoor.
Dames, ik ga jullie verlaten Het bloedverlies heeft doorgezet en is nu een miskraam Ben erg verdrietig maar het is niet anders Veel succes allemaal