Jeej sojo een zoontje wel het lijstje (dat ergens achter is gebleven aanvullen he dat je een kerel erbij krijgt). gefeliciteerd mams Net naar prenatal geweest voor 2 broeken maar helaas hadden mijn lengte maat niet allemaal te lang dus ja toen maar twee nieuwe lingerie setjes gekocht....had kei lief van mijn man 2 cadeaukaarten gekregen en had nog een kortingskaart haha zo wil ik wel vaker shoppen Wow trouwen 2 cup maten groter...normaal 85C en nu 85E
Romie -- Meisje Leetje -- Meisje 10-10-2013 Sesa -17-10-2013- Geheim Kamelot --? Sojo - 25-10-2013- Jongen Dobbermama1986 - 25-10-2013- Nog niet bekend Jusi -- 02-11-2013 Nog niet bekend __________________
@ dobbermama. Ja die cup is wat .Zag foto's van mijn eerste zwangerschap had toen nog een B is nu een D (normaal ) en in zwangere toestand een E. Is nooit meer goed gekomen. Ik hoop dat ik straks weer slink naar een D cup. En hier in de winkel zeiden ze dat zwangerschapsbroeken niet in heel kort komen. Dus bij de coupeuse om de hoek korter laten maken. Dat kunnen ze vaak heel mooi. Kost vaak 7.50 tot een 10 tje. Hier bij onze winkel deden ze het zelfs gratis. Vandaag jongens kleding gehaald. Zo leuk. De kinderen hebben het uitgezocht. En er lag nog veeeeel meer wat ik wil hebben. Ik vind het leuk om het te weten wat het wordt. Was alleen al bezig met een omslag doek met roze en blauw. T ja die word nu voor mij en mijn dochter. Moet ik er heel erg nog een maken. . Ik vind het nu leuk worden. En kan wat meer genieten. Het idee dat ik straks een wollige baby in mijn armen heb heerlijk. Ik kan niet wachten. Zo gezellig straks. Al blijft het eng. Ik heb gisteren ook het hematoom gezien was iets kleiner als het hoofdje van de baby( hoe groot is dat bij 15 weken ik kan het niet vinden)maar het was het eerste wat we zagen en ik schrok er een beetje van. Hij ligt voor de uitgang vandaar het oude bloedverlies. En dat kan volgens haar (de echo mevrouw)de hele zwangerschap aan houden. Maar ze zei ook dat hij klein was en van weinig betekenis. Dus dat is weer goed. Verder genieten van het mooie weer al hebben we hier in zeeland natuurlijk een straffe wind staan. Gelukkig hebben we een beschutte tuin.
He meiden, Ik lees de afgelopen dagen wel mee maar reageer niet echt. Ik heb mijn schoonmoeder hier op visite:x. Gelukkig nog een paar dagen en dan is ze weer weg. Sojo een jongen wat leuk. Romie ik denk dat je inderdaad te veel gedaan hebt als je hoofdpijn hebt gekregen. Doe maar rustig aan. Ik had begin van mijn zwangerschap cup E en nu F. Bij de andere zwangerschappen zijn de gegroeid naar G. Ik hoop niet dat dat weer gebeurt. Ik woog begin mijn zwangerschap 62 kilo en nu al 68.2. Ik groei heel erg. Dat had ik bij mijn andere zwangerschappen ook. Ik was toen 30 kilo aangekomen. Ik hoop dat het nu minder is. Mijn streven is om tot de 20 weken onder de 70 te blijven maar of dat ook gaat lukken. Ik heb juist zin in de bevalling. Ik kan niet wachten om mijn kleine meid in mijn armen te houden. Meiden fijn weekend allemaal
@sojo, met 15 weken is het hoofdje zo groot als een knikker. Mij borsten zijn niet veel gegroeid. Voor de zwangerschap B en nu een volle B. Ik pas mijn bh's gewoon nog.
Romie -4-10-2013- Meisje Leetje -10-10-2013- Meisje Sesa -17-10-2013- Geheim Kamelot --? Sojo - 25-10-2013- Jongen Dobbermama1986 - 25-10-2013- Nog niet bekend Jusi -- 02-11-2013 Nog niet bekend sojo lieverd er kwam nog een lijstje na..heb hem aangepast. Wat leuk dat je je nu helemaal kan gaan richten op je zoon enne je dochter zal dat vast niet erg vinden dat je nu voor haar aan het frummelen bent Ok dus is niet zo heel vreemd in 1x 2cup maten groter. Als ze in het ziekenhuis zich eigenlijk geen zorgen maken over die hematoom lijkt mij dat ook idd positief. ik ga wel naar de babydump voor mijn broeken daar hebben ze zeker mijn lengte maat. Verder is het weer hier heerlijk en wordt alleen maar beter bij dinsdag staat 23 graden leetje wow oke dus ze kunnen nog meer groeien....ga der tape op plakken om ze tegen te houden oke je schoonmoeder kunnen we daar op uitmaken dat jij niet zo'n hele goede band hebt met haar? ik heb hier 2 schoonmoeders (mijn man zijn vader is hertrouwd) zijn echte moeder is mijn schoonmonster en zijn stiefmoeder is een schat van een mens...gelukkig heb ik er 2 zullen we maar zeggen. maar jij bent ook al wat aangekomen dus...raar he dat de ene bijna niet aankomt en bij de ander vliegt het eraan. moet wel zeggen dat ik me een dikkertje voel hier haha met mijn 78 kilo nu.... sesa ohh jaloers ik had ook gehoopt dat mijn boobs nie zo erg hard zouden groeien
Haha gekke dobbermama. Misschien dat tape helpt. Ik dacht altijd dat ik het wel getroffen had met mijn schoonmoeder maar normaal zie ik haar 5x per jaar omdat ze in Zeeland woont en wij in het noorden. Nu heb ik haar 12 dagen 24 uur per dag om me heen en daar wordt ik op zijn zacht gezegd niet vrolijk van. Nog 3 dagen.
-dobermamma, ik wou juist dat ze groter werden...begin nu eindelijk eej decolete te krijgen. Ik had voor de zwangerschap cup b, pickwick model
Inderdaad leetje dan groeien ze behoorlijk. Sowww echt niet normaal. Tot nu toe zijn mijn borsten wel wat gegroeid maar biet veel. Meer voller geworden. Van mij mag het zo blijven! Hihi
nou ik vindt het wel weer genoeg geweest het groeien van mijn borsten hahahahaha je mag wel wat van mij hebben sesa vooral omdat ze dus schijnbaar nog meer groeien na de bevalling haha is inderdaad ook een verschil leetje of je ze 5x per jaar een paar uur ziet of 12 dagen 24 uur....ben juist altijd blij als ik na een paar uur weet alleen ben met me mannetje en dobermann... ga wel eens met mijn ouders op vakantie en dat gaat wel goed gelukkig en ook tussen mijn man en mijn ouders maar daarna hoef ik ze een paar dagen nie te zien of te spreken hoor haha
Romie -4-10-2013- Meisje Leetje -10-10-2013- Meisje Sesa -17-10-2013- Geheim Kamelot --? Sojo - 25-10-2013- Jongen Dobbermama1986 - 25-10-2013- Meisje Jusi -- 02-11-2013 Nog niet bekend
Sojo, wat leuk, een jongen! Eenecht mannenhuis bij jullie dus. En Dobbermama, een meisje, ook leuk! Ik las over gewicht, ik ben denk de zwaarste hier... Ik weet nog niet eens hoeveel ik weeg maar dat het te veel is, is zeker. Mijn borsten zijn nog niet heel veel gegroeid. Vandaag bij de gyn geweest. Alles was goed, alleen heeft ze de echo vergeten mee te geven! : En met mijn werk heb ik geregeld dat ik op vrijdagmiddag niet meer kom werken, maar dat ik gedeeltelijk in de ziektewet ga. Hoop dat ik het dan langer volhoud.