Ik ben blij dat jullie hetzelfde denken als mij. Voel me er ook echt rot bij. Romie, fijn dat de echo zo leuk was. Leuk he, die 3D foto's? En wat doe jij normaal gesproken eigenlijk voor werk, dus als je niet zwanger bent?
@jusi ja geweldig die 3D foto's. Ik wist niet dat ze day daar ook deden. Ik werk als ziekenverzorgende bij thuiszorg pantein maar zit nu daar op de planning. Na mijn zwangerschap ga ik weer de zorg in maar blijf ook een paar uurtjes op de planning omdat ze daar tekorten hebben.
Hey Romie, mooie echo's hoor!!! @Jusi: je stelt je helemaal niet aan. iedereen is anders en elke zwangerschap is anders. Als het niet gaat, dan gaat het niet. Punt uit!!! Zelfs ik boei me op, terwijl ik dit typ. Echt niet fair dat ze je zo behandelen. Gewoon blijven opkomen voor je rechten, meid! Enneuh, wat mijn echo betreft, loop je iets te hard van stapel. Is helaas pas volgende donderdag.... Nog een weekje geduld hebben dus. Nu eens denk ik meisje, dan weer jongen. Ga blij zijn als ik het eindelijk weet...
Jusi nee die harde buiken doen geen pijn het is alleen uhh nee prettig Ja zeker fijn dat ik mag blijven. Jusi je stelt je zeker niet aan... Niet elke zwangerschap is hetzelfde en ik zou ook gewoon aangeven dat jij ook tot je verlof wil werken maar dat het gewoon niet gaat hoe dat je het voorheen deed. Als je klachten als harde buiken hebt gaat dat niet over mits je rustiger aan gaat doen. Als hun vervangend werk voor je zoeken (wat ze verplicht zijn) zodat je minder hoeft te tillen enzo zou je waarschijnlijk wel je uren zonder problemen kunnen maken en wie weet dat nog steeds niet. Een harde buik is een teken van jou lichaam dat jij teveel doetm rare mensen hoor die andere zwangere gaan bevooroordelen omdat zij wel een makkelijke zwangerschap hebben gehad. Romie als eerste natuurlijk belngrijk dat het met je kindje goed gaat ten tweede 15 echo's wow wat veel en ook nog wat 3d gaaf zeg! Kamelot ahw nou als dat weekje zo snel gaat als afgelopen week dan is het heel snel zo ver kan me voorstellen dat je het wilt weten Nou kreeg vandaag bericht ze komen 7 juni het kamertje leveren om 10:30 hahaha nou vertrekken wij die dag naar spanje en wilde om 10:45 vertrekken dus heb me schoonvader gebeld die zei ik kom wel bij jullie ff zitten. Jeeeej hoef ik nie nog 2 a 3 weken langer te wachten. *voor diegene die het opvalt hoe laat ik hier nu ben tja dat komt omdat mijn man en ik om 19:15 samen in slaap zijn gevallen en om 3:05 wakker zijn geschoten. Lampen en verwarming stonden nog aan en de hond moest er ook nog uit. Zo schandalig haha nog nooit eerder overkomen ook dat nie 1 van ons twee eerder wakker is geworden. Ben nu even wat aan het drinken en hebben beneden alles maar afgesloten en de hond even snel laten plassen haha
Sesa jawel uiteindelijk wel.. Nie veel maar ach is weekend dan doe ik vanmiddag nog wel een tukje ofzo haha
Jeetje wat een verhalen allemaal weer,Gezellig @ jusi Je stelt je niet aan!!!!!het is zoals iedereen het zegt jij weet het het beste. Mijn man heeft zorg verlof om voor ons tezorgen. En ik moet van zijn baas op de bank blijven zitten en goed voor mezelf zorgen. De baas van mijn man Zegt dat ,dat is een heel andere reactie als die van jou baas. mijn man is dus nog steeds thuis. En op aandringen van onszelf gaat hij ws volgende week voor een korte trip weg. Kijken hoe het gaat. @ romie mooie foto's hoor. 3 d is ook gaaf zeg.
Hij vind het wel ok dat hij thuis is. Maar hij vind zijn werk ook heel leuk dus het is wel gezond als hij ook weer eens werkt. Hij is thuis ook altijd druk hoor. Wassen schoonmaken schilderen. Hij is druk met de baby kamer. Want als hij straks echt weer voor 3 maanden weg is komt hij 2 weken voor de bevalling weer thuis. Dus nu hebben we tijd nu moet dat gedaan worden. Hij heeft laminaatplanken vervangen en het kozijn geschilderd. De muren moeten nog gedaan worden. maar die moeten eerst vlak gemaakt worden. Dus hij is druk en savonds om 10 uur liggen we op bed. Dan zegt hij ik heb het druk gehad. En dat klopt hij draait mijn dagelijkse werk van kinderen naar school en sport brengen.
Sojo je man is een topper echt daar draait het om he in een relatie/huwelijk er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden!!
Romie, oh in de thuiszorg dus? Of heb ik het nog mis? Kamelot, ooooh ik dacht afgelopen donderdag. Sorry! Dobbermama, ja zijn ze verplicht om ander werk voor me te regelen? Kassawerk is echt geen optie in ieder geval. Ik werk dus via WSW en ben niet heel stressbestendig staat in mijn dossier. Als ze mij kassa gaan aanleren, komt dat niet erg geloofwaardig meer over... 7 juni, dat is al over een paar weken. Leuk joh, fijn dat je vader even bij jullie binnen wil zitten. Sojo, super baas heeft je man zeg. Fijn dat je het weer aandurft om je man weer aan het werk te laten gaan. Vandaag zijn mijn man en ik precies 6 jaar getrouwd. We gaan toevallig al uit eten met mijn schoonouders, maar niet ter ere van onze trouwdag. Was de enige dag dat kon. Ach ja, wel lekker.
@sojo, hij hoeft zich niet te vervelen iig. @jusi, van harte! Ik heb toch nog maar 2 leggings bij prenatal gekocht. Ik heb echt last van strak zittende broeken. Maar wat hebben ze weing keus zeg.
gefeliciteerd met jullie huwelijksdag sesa ik heb bij de prenetal ook niks kunnen vinden aan broeken voor mezelf
En toen was het weer aan het regenen. Hoe gaat ie dames? Donderdag heb ik weer een afspraak met de vk. Ik ben benieuwd. Nu al dagen geen bloedverlies meer. Ik hoop dat het zo door gaat. Verder maar een dag met koekjes en taart bakken. Hoeveel kilo zijn jullie aan gekomen? Ik 3.5 Als het zo doorgaat Blijf ik nog onder de 80 kilo. Maar je kan dus niet meer om mijn buik heen.
ja volgens mij is dat wel gewoon, Al valt het natuurlijk niet te zeggen. Ik ben de vorige keren meer dan 20 kilo aan gekomen en dat wil ik nu niet.