Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    hey hey pff wat heb ik een rustig lamme dag gehad...heb me pjama zelfs niet eens uit gehad.
    Ik denk dat ik wel meer ben aangekomen denk dat ik nu tussen de 5 a 7 kilo zit...zoiets maar heb al even nie meer op de weegschaal gestaan... bleh voel me echt een dikke pad op het moment.
    zit echt verschrikkelijk vervelend in me vel heb vandaag ook echt moeten huilen. Kan alleen nog op me zij liggen, als ik op me rug lig doet het pijn. als ik net iets te veel heb gedaan op een dag kan ik nie eens normaal lopen of opstaan van de bank/bed/stoel door de pijn in me rug en zo kan ik nog wel even door gaan...zit er echt doorheen vandaag ben ik echt heel erg moe

2. sesa

sesa Niet meer actief

Wat naar dobbermama. Ik ben ook net een bejaarde hoor. Heb ik een uur iets gedaan moet ik 1,5 liggen.

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa heel herkenbaar...vervelend is dat vooral omdat ik normaal altijd wel aan het rommelen ben en eigenlijk nooit echt heel lang stil zit.

sorry hoor voor mijn klaag berichtje eerder...is niet mijn bedoeling om meteen een negatieve sfeer hier te planten...vooral omdat het met sojo ook zo goed gaat nu.

4. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Elk om de beurt, Dobbermama!!
    We zijn er toch om mekaar te steunen!! Iedereen heeft al eens een mindere periode en dat mag gezegd worden ;)
    Sterkte!! Hoop dat je je snel wat fitter voelt! Jij ook, Sesa!!

Fijn, Sojo, dat het al een aantal dagen zo goed gaat. Hopelijk bevestigt het vk-bezoek je positieve gevoelens

ivm gewicht: hier eigenlijk nog niet aangekomen in vergelijking met begin zwangerschap. Ben in de eerste weken wel nog 2 kg afgevallen. Dus eigenlijk is er nu dus weer twee kilo bij. Buikje is nog wel maar mini hier..., maar het begint...

5. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jusi nog gefeliciteerd met je trouwdag:D

Sojo wat fijn dat het zo goed meid, het is je gegund.

Dobbermama je mag echt wel klagen hoor. Het lucht soms zo op. Het hoort er ook een beetje bij he;)

Romie wat een mooie foto's. Het blijft een wonder om naar te kijken he.

Kamelot nog 2 daagjes, spannend hoor.

Ik ben supertrots op mezelf want ik wilde voor de 2o weken onder de 70 kilo blijven en zoals het er nu uit ziet ga ik dat redden. Dat betekend dat ik nog net geen 7 kilo ben aangekomen en dat is vergeleken bij mijn andere zwangerschappen heel weinig. Maar dat waren ook jongens:cool:. Morgen mag ik weer op controle en weer naar mijn kleine meid kijken en dan krijg ik ook te horen wanneer ik de medische echo krijg. Spannend.

6. sesa

sesa Niet meer actief

Spannend leetje, doen ze daar bij elke cntrole een echo?

7. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Hoi Sesa,

Ja ik krijg bij elke controle een echo. Ze controleren hier alles wat ze maar kunnen controleren bij elk bezoek. Wel een fijn idee hoor.

8. sesa

sesa Niet meer actief

Nou zeker fijn leetje, waarom kan dat ook niet gewoon in NL

9. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Daar had ik het gisteren nog met mijn man over. Hier maken ze al een echo zodra je zwanger bent om te kijken of alles wel op de goede plaats zit. Om een bbz uit te sluiten. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze dat niet in Nederland doen. Volgens mij kan daar een hoop ellende mee bespaard worden.

10. sesa

sesa Niet meer actief

Dat kan het zeker leetje

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hallo! Mag ik me ook bij dit clubje aanmelden?? Ik ben mama van een meisje van 6 en zwanger van wederom een meiske! 28-10 uitgerekend :) kan veel meer vertellen maar laat ik eerst maar eens kijken of ik me hier mag aansluiten ;)

12. sesa

sesa Niet meer actief

Welkom shopaholic en van harte met je zwangerschap

13. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Hoi Shopaholic,

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Thanks girls voor de steun

Leetje ik snap het ook nie waarom ze hier nie standaart ook een echo maken ...
    Hoe was je controle? Ik mag vanavond om 19:45 hollandse tijd :p

Kamelot doe je netjes met je gewicht!!!

Shopaholicnl welkom en natuurlijk mag je hier meekletsen :) gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en het wordt ook een meisje hmmm we hebben hier maar 1 jongen en nog een verrassing en kamelot moet het nog te horen krijgen de rest meisjes :)

15. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Abu Dhabi
    Dobbermama ik mag morgenochtend 7.00 nederlandse tijd, dan is het hier 9 uur.

Veel plezier vanavond bij de controle :)

16. sesa

sesa Niet meer actief

ik heb pas met 21 weken weer een afspraak. De vorige afspraak had ik met 16 weken. Zit er bij jullie ook zoveel tijd tussen?

17. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dankjewel!

Spannend al die controles! En veel tijd zit hier niet tussen. Ik ga iedere twee weken naar de vk, ze zag namelijk aan me dat ik nogal onzeker ben en op die manier kan ik toch elke keer effe horen dat alles goed is :)

18. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dobbermama het fijne van een forum is dat je gewoon even je hart kan luchten. Soms heb je gewoon van die momenten dat het even niet lekker gaat. Mijn man weet er alles van;).
    Fijn dat je zo een echo hebt. Ik ben benieuwd. En ik ben benieuwd wat ze zeggen over je ongemakken.

@ shopaholic gefeliciteerd en gezellig. Ik ben de moeder van de enige jongen tot nu toe!!

Verder alles prima hier nog 2 dagen en dan controle ik ben zo benieuwd. Het gaat hier beter. Sinds ik niet meer de hele dag op de bank hang en rust afwissel met rustige beweging krijg ik steeds minder pijn in mijn heupen.
    Verder van de week bijna onderuit gegaan in de douche was denk ik iets te warm en te benauwd in combi met de hooikoorts/astma.

Vandaag 2 bakken koffie met cafenine op dus een raar lijf. Moe maar ben aan het stuiteren in mijn hoofd. Maar de ellendige zoektocht naar een andere auto is voorbij we hebben een nieuwe gevonden. Heerlijk kunnen we weer veilig rijden. De stoelen daar ga ik in wonen aan het eind van mijn zwangerschap die zitten zo lekker.

Ook de kinderwagen is in huis nu nog lekker poetsen en dan mag deze nog een kindje mee. Nu nog een luiertas, lodger wrapper en een auto stoel. Wat hebben we toch nog een hoop nodig.

19. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Welkom, shopaholic!! en gefeliciteerd!!
    Fijn, zo veel echo's Leetje!!
    jij ook een goeie echo gewenst, Dobbermama

20. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dankjewel allemaal!!

Enne de enige jongen, hebben ze wel goed gekeken?? ;)
    Fijn dat je een auto gevonden hebt! Wat voor iets is het?

Deel Deze Pagina