leetje oeps dan heb ik verkeerd gelezen haha zal aan je denken als mijn wekker af gaat veel plezier morgen bij je bezoek aan de vk Sesa ik heb elke 4 weken een afspraak en geloof ergens vanaf de 30 weken elke 3 weken en vanaf 37 weken elke week (even zo uit mijn hoofd). shopaholicnl elke 2 weken dat is nog echt vaak ook...krijg je dan ook elke keer een echo of dat niet? sojo ik ben blij om te lezen dat het zo goed met je gaat (op dat douche moment na dan). en idd wat voor auto is het geworden? Nou weer geen echo volgende is dus 17 juni met de 20 weken echo...en dan kan ik 19 juni weer bij de vk komen...pff druk weekje dan met die afspraken.. achja nou was echt kei gezellig bij de vk...had vandaag de vrouw die mij op de wereld heeft gezet had me moeder meegenomen haha ze herkende mijn moeder ook nog was echt kei leuk allemaal. De klachten in me rug die ik had zijn volgens haar niet mijn bekken maar gewoon mijn rug. samen met haar naar mijn houding gekeken en ik maak een holle rug...als ik dan weer eens te veel doe dan belast ik die spieren te erg en dan komt die pijn. ze heeft mij een aantal oefeningen gegeven en het advies om aan zwangerschapsyoga of zwemmen te gaan doen en toch even naar een fysio te gaan.. hartje gehoord van mijn kleine meisje en ze lag lekker breed in me buik volgens de vk (heeft ze van mama die ligt altijd breed in bed hahaha)
Shopaholic welkom hier ! Ik reageer niet uitgebreid aangezien ik op de tablet zit . Jeetje zeg, volgens mij weet iedereen al of het een jongetje of meisje is . Wij laten geen geslachtsbepaling doen,we zien het wel met de 20 weken echo. En nog bedankt voor de felicitaties voor onze trouwdag !
Jusi lukt het al wat beter met je tablet? Wanneer is jou 20 weken echo weet je dat al (weet nie of je het al verteld hebt). Sesa idd bleh hier ook zo vertrekken. Gister mega hoofdpijn, zelfs paracetamol wilde nie helpen. Heb vandaag voor de zekerheid paracetamol al ingepakt hopen dat het werkt. Voor de rest zit wel lekker in me vel vandaag alleen zoooo geen zin om te werken haha Leetje jaja heb aan je gdacht om 7:00 haha
Ik heb om de 2 weken controles. Maar dat komt door het bloedverlies. Als het zo door gaat zal dat wel minder worden denk ik. We hebben weer een citroen Picasso gekocht. Alleen wat nieuwer dan de vorige. Ja we hebben toch 3 goeie stoelen nodig op de achterbank. Dus weinig keus. Deze auto is heel stil. En dat is fijn we kunnen op de snelweg zelfs de de kinderen goed verstaan. zo nu maar uit bed. de rest van de fam is onderweg naar de sportdag.
Vandaag wederom een bevestiging gekregen dat het toch echt een meid is. Ze is ook meteen apk gekeurd en alles zit erop en aan en het ziet er allemaal goed uit. Dat was een verrassing dat we meteen te horen kregen dat we een medische echo kregen. Helemaal goed natuurlijk want dat scheelt een hoop zenuwen van te voren. Helemaal blij
Dobbermama vooralsnog niet iedere twee weken echo hoor maar gewoon effe met de doppler en vragen hoe het met mij gaat Klinkt goed sojo! Mooie wagens zijn dat! Ik vandaag bij de gyn geweest.. Echt een eikel van een vent... Vanaf de gang schreeuwde die me naam de gang op en zelf maar moeten zoeken welke kamer ik in moest. Vervolgens begon die over totaal niet relevante medische zaken die niks met de hele zwangerschap te maken heeft. Toen was het.. Ja en? Ze is er toch uitgekomen? Terwijl ik voor een traumatische ervaring doorverwezen was. Hij bleef maar kortaf doen, had zich 0,0 ingelezen en wuifde me weg met schrijf maar op een papiertje wat je dwars zit en tot over vier weken. Nou, dat dacht ik dus mooi niet! Straks de vk effe bellen!
Leetje ook een meiske wat leuk! Fijn dat het nog een keer hetzelfde gezegd werd. Moet er niet aan denken dat ze tegen me zouden zeggen tis nu weer een jongen.. Je bent er toch helemaal Psychisch op ingesteld nu. Begrijp me niet verkeerd ben met beide zielsgelukkig wat het ook is maar ze moeten het dan niet meer veranderen hahahahaha
@dobbermama, hoe is het gegaan vandaag? Ik lig nu thuis in mijn bedje. Het zt er weer op vandaag. Strakks uiteten met mijn ouders en zoontje.
Dobbermama, nou het typen gaat heel sloom op een tablet, ook met een apart toetsenbordje. Vandaar dat ik nu maar weer 'ouderwets' achter de pc ben gaan zitten. Wel ideaal voor spelletjes enz. Ik ben ook helemaal verslaafd aan Candy Crush. Mijn echo heb ik 17 juni om 15.00. Ben dan 20 weken en 2 dagen. Ik ben ook wel benieuwd of het een jongen of meisje is hoor! Owww zie nu dat wij dan op dezelfde dag echo hebben. Hihi grappig, wel makkelijk onthouden voor mij dan. En is je hoofdpijn wel gezakt? Leetje, dan weten jullie ook echt zeker dat het een meisje is. En dat ze gezond is, want dat is uiteindelijk toch wel het belangrijkste... Shopaholicnl, volgens mij heb ik iets gemist met je dochter? Die gyn klinkt zeker niet als een empatische man in ieder geval.. In welk ziekenhuis loop je als ik vragen mag? (Zie dat je ook uit Brabant komt.) Sesa, even een middagdutje? Veel plezier vanavond met het etentje!
sojo dat zijn fijne auto's tante van mijn man had die ook eentje...heb hem wel eens mee getjoept haha leetje kijk dat is nog eens mooi nieuws en apk is goed ik zeg mooi zo shopaholic nou wat een misselijke man zeg..tss zo'n hekel aan als er zaken worden besproken die er niet toe doen of als mensen op 1 ding door blijven hameren en niet luisteren naar wat je zegt bleh. idd doe maar eens bellen want dit slaat nergens op... je bent een patiënt geen hond sesa bleh was druk op het werk...ik denk reageer even hiero en dan ga ik ook slapen..vanavond alleen boodschappen doen (nouja alleen is best een hele taak op het moment). Oehhh lekker waar/wat ga je eten? en ga maar lekker even slapen idd zijn toch weer inspannende avonden Jusi haha ja kan me voorstellen dat de pc toch iets makkelijker is, heb zelf geen tablet en moet eerlijk zijn dat ik die ook niet eentje hoef. haha ach een spelletjes verslaving haha die heb ik ook haha.. lekker spelen meis is toch geen weer om buiten te zijn is meer herfst dan lente op het moment. Ja mijn 20 weken echo is verzet van 6-6 naar 17-06 ik heb hem dan om 11:00 even zo uit mijn hoofd. ben ook zeer benieuwd wat jij gaat krijgen Neh hoofdpijn is er nog, vanmorgen meteen 2 paracetamols gepakt maar werkt nie dus heb verder ook niks meer ingenomen...ga nu mijn oogjes even dicht doen. voor de rest voel ik me redelijk goed vandaag
leetje bleh wat is het verschrikkelijk warm bij jullie (zo moest ik even zeggen haha denk zal eens kijken hoe het weer daar is). kan je nie een beetje deze kan op sturen dat het hier 25 graden is ofzo..20 ook goed ga nu echt ff slapen haha
Haha Dobbermama, wat grappig dat je dat hebt bekeken. Het was vandaag inderdaad belachelijk warm en het wordt alleen maar warmer. Tot de 35 graden is het hier echt heerlijk maar alles daarboven wordt echt te. In de zomer loopt het op tot 50 graden maar dan ben ik lekker in Nederland hoor
Pffff het wordt zwaarder,... vandaag alleen maar een was opgevouwen, man en kinderen opgehaald van de sportdag maar wel terug gelopen was een half uurtje. Boodschappen gedaan en even bij de baby winkel binnen gewipt om wat spullen t bekijken. En oja de bekleding van de kinderwagen gewassen en weer in elkaar gezet. En natuurlijk eten gekookt. Dat was het. En tijdens het koken al banden pijn en nu dacht ik kom laat ik de boel van het eten op ruimen en dat voel ik dan gelijk in mijn rug. Misschien dat ik zo alvast mijn bad in duik. Ik wilde het eigenlijk voor morgen bewaren maar ik bloed al een week niet meer en ik mocht toch wel in bad. Dus straks kneipp voor soepele spieren en ik er ook bij. Lekker even ontspannen. Normaal breng ik de kinderen ook nog naar school draai ik een was maak de boterhammen klaar en doe ik ze ook nog onder de douche. Het is nu op.
Ik vind boodschappen doen ook vervelend nu. Ik neem vaak mijn zoontje van bijna 12 mee, dan sjouwt hij voor me.
pfffff, ik wil ook de zon!! Ik ben dat ***weer zo beuuuuuuuu.... Gelukkig vertrek ik over een dikke week voor een weekje nr Turkije. Maar eerst morgen hopelijk een goede pretecho. Hoop dat prutsie tussen zijn/haar beentjes laat kijken... Sojo, hou het rustig he meid, niet ineens overmoedig gaan worden!!!
kamelot spannend!! sojo nou ik vind dat je nogal veel hebt gedaan vandaag hoor... leetje haha ja ik had zo geen zin meer in dat herfst weer hier denk zal eens bij haar kijken maar pff zag zo snel geloof ik zelfs 42 graden staan ofzo?!?! bleh dat is wel het andere uiterste zeg
Ik heb net gelezen dat harde buiken goed is voor de hersenontwikkeling van de baby. Wat zal ik een slim kind krijgen
Ik ben weer bij de vk geweest. Weer een echo gehad. Dat ik een week geen bloed verlies is goed en positief maar ze heeft me wel gewaarschuwd dat mijn vliezen door het bloedverlies sneller geiriteerd kunnen raken en je dus vroeger zou kunnen bevallen. Veel vroeger. nu op naar de 24 weken...Dus kalm aan blijven doen. En dat ik er rekening mee moest houden dat het geen probleemloze zwangerschap wordt. Maar ... meestal gaat het goed geluukig maar Pffffff. En ik voel me goed. Dus laten we het zo bekijken. Ik heb ook het advies gekregen om naar de fysio te gaan om ergere problemen met mijn bekken te voorkomen. Het bloed uit mijn baarmoeder is weg. Maar er zit nog steeds een soort korst op in mijn baarmoeder wand. Maar die lost als het goed is gewoon op. Het is geen los bloed meer. Het is dus allemaal aan het genezen. Maar wel rustig aan doen dus.