Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Aahh help. Ineens bloedverlies met een stolsel. Elke keer met afvegen redelijk wat bloed. Inlegkruisje ingedaan maar dan weinig te zien. Moet over 10 min langs komen bij de vk. En dan kijkt ze even.
    En maakt een echo. Onderbuik zeurt wat en heb wat harde buiken. Pff ik kan wel janken.. Ik hoop dat het niets ernstigs is... Jullie horen straks van me

2. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Dit soort dingen zorgen ervoor dat ik het vol kan houden :)
    Kom ik thuis staat er een plantje met roze rozen en kaart op het plankje op mij te wachten. Nou de tranen rolde over me wangen.

3. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie ik schrik van je berichtje die zie ik nu pas. Ik zit al te hopen en duimen hier dat het niets ernstig is

4. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Jusi, ik voel onze kleine man eerder als "plopjes"/kleine stampjes en ook wel eens "gewriemel", alsof hij koprolletjes draait in m'n buik. In het begin ook wel wat licht gefladder... 's nachts ben ik er nog niet van wakker geworden, maar 'k voel het op verschillende momenten doorheen de dag. Vaak meest duidelijk een half uurtje nadat ik gegeten heb.

Welkom terug, Leetje!! Stuur maar weer wat zon hier naar toe, ze is op!!!

Dobbermama, wat fijn, zo'n lieve attentie van je mannetje!! Geniet van je vakantie. Zaterdag mag ik er ook voor een weekje tussenuit. Daarna nog "vollen bak" doorwerken tot eind september. ..

Brrr, Romie, wat vreselijk. Hopelijk is er niets ergs aan de hand... Veel moed gewenst! Ik hoop dat je snel meer weet. Niets is erger dan te moeten afwachten in onzekerheid...

Ik ben vandaag voor het eerst aangesproken over mijn buik door iemand die niet wist dat ik zwanger was. Het wordt dus blijkbaar stilaan echt wel zichtbaar... :$

5. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, wat eng meid!! Ik duim voor je dat alles goed is .

@dobbermama, wat een lieve man heb je zeg!

6. sesa

sesa Niet meer actief

@kamelot, wel fijn als mensen het nu kunnen zien he?

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    zwangerschaps dozen: ik heb nog geen bericht gehad dat ik ze kan komen halen...

leetje niet dat mooie weer mee terug nemen naar daar haha

sojo wel donker hier in zuid/oost brabant maar nog geen regen.

kamelot leuk joh dat mensen het gaan zien...toch? lekker van je buik genieten meis.
    ik moet nog 3 dagen werken, dan 2.5 weken vakantie en dan werken tot 27-09

8. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo romie sterkte dit is zo moeilijk.

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hallo allemaal,

Vk heeft urine nagekeken, geen blaasontsteking. Hartje geluisterd. Was prima, was druk in beweging. Doorgestuurd naar de gyn. Zij heeft een echo gemaakt, met de kleine alles goed. Baarmoedermond is gesloten en de weg er naar toe was nog lang genoeg.
    Met eendenbek gekeken en ze zag uitwendig bloedverlies, uitstrijkje gemaakt en uitslag over twee weken. 10 juni weer terug bij de gyn. Bloedverlies kan nog even aanhouden of straks weggaan en weer terug komen. Buik voelde wat gespannen aan.
    Voor nu geen zorgen. Maar ben me echt kapot geschrokken. Bloedverlies is nu weer meer door die eendenbek. Buik is nog erg zeurderig. Nu eindelijk eten.. Ik hoop dat het bloedverlies snel weg is, ben er nog niet helemaal gerust van...

10. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, gelukkig blijft ze veilig bij jou. Kan me voorstellen dat je niet gerust bent . Bloed is gewoon zoooo eng. Hou je maar lekker rustig. Geen ruige sex gehad wat het bloedverlies kan verklaren?

11. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28

Wat lief!!! Ik zou echt huilen haha.

Ik kom nu pas op deze topic, ben zelf ook uitgerekend in november :)

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa nee geen sex gehad, anders had het een verklaring kunnen hebben. In mijn vorige zwangerschap heb ik dat een keer gehad maar toen was het in de eerste 12 weken.

Ik hoop dat het snel op houd en wegblijft! Niet leuk dit. Wc is mijn beste vriend nu....
    Gelukkig zit mijn kleine meisje lekker warm bij me en ze mag er voorlopig niet uitkomen.

Iedereen hartstikke bedankt voor het medeleven, ik hoid jullie op de hoogte.

@dobbermama wat lief van je mannetje, ik wil ook zo'n man, hihi

Over het voelen van de baby, ik voel ons meisje heel vaak, zodra ik maar even zit is ze erg actief. Veel plopjes, en soms lijkt het of ze aan het koppeltje duiken is, haha

13. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie ohhh meis wat ben ik blij om te horen dat ze nog lekker warm bij je is!! jeetje dat was even schrikken. nu goed rustig aan doen dus wel vervelend dat je eigenlijk nog zo lang moet wachten voor dat uitstrijkje.
    dat je je meis maar lekker veel mag voelen de aankomende dagen zodat je zeker weet dat ze nog gewoon bij je is.

rodaina welkom en gefeliciteerd :D

ik ga me bedje opzoeken, slaap lekker allemaal

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff gelukkig maar romy.Sterkte meid

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    O Romie dat is flink schrikken geweest. Nu zul je je vast nog zorgen maken of niet?

Ik twijfel echt of ik de kleine nu voel of niet. Weten jullie vanaf wanneer het moet?

16. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi, dat ik verschiilend. Tussen de 16-24 weken. Ik voelde met 16 weken leven. Bij mijn zoon voelde ik het met 17 weken. Het ligt ook aan waar je placenta zit. Maar je geen zorgen

17. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi

Wat super lief. Dit soort dingen zorgen ervoor dat je door kan.

18. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Romie meid wat schrikken. Hoe gaat het nu met met je? Heb je een beetje kunnen slapen?

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje kan je nie terug komen met dat mooie weer??? :( ook hier regent het nu :(

Pff nog 2x vroeg eruit en het verschrikkelijke is dat ik nu al weet dat de laatste 3 dagen mega druk worden door afwezigheid van verschillende collega's. Zo maar eens vertrekken. Fijne woensdag iedereen

20. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ romy. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht. vreselijk is dit. elke keer als je naar de wc gaat schrik je je rot en hoop je dat het weg is. Ik hoop dat het heel snel over gaat.
    Die onzekerheid...pfff
    Als je over dit soort dingen praat hoor je heel veel dat vrouwen bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Hier op het schoolplein ook 2 de een de eerste 3 maanden de andere een hele zwangerschap. Haar man werd ook gek van de zorgen. Ook van oma's hoor ik het wel. Mijn moeder heeft nog 3 maanden plat gelegen. 35 jaar geleden.
    Die kalm aan neem vrij van je werk en ga plat liggen dan is het het snelste over. ( al snap ik dat dat ook niet altijd kan) maar rust is echt het beste dat hoor je van zo veel moeders. Ook al zeggend e artsen hier wat anders. Lekker kalm aan doen. Luister naar je lijf.

Sterkte hoor ik denk aan je.

@ dobbermama lieve man:)

Deel Deze Pagina