Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Welkom, Rodaina!

Romy, wat goed dat je kleine meid nog lekker op haar plekje zit te trappelen!! Stond vanmorgen op en moest er gelijk aan denken...
    Rust goed en verzorg je!!!

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dank jullie wel meiden! Ik heb redelijk geslapen. Het duurde heel lang voordat ik in slaap viel...
    Bloedverlies is nu rozig,bruin geworden, iets meer dan gisteravond.. Hopelijk morgen helemaal weg..
    Vandaag lekker rustig dagje, beetje bank hangen, haken en marktplaats advertenties er weer op zetten. Morgen maar poetsen.
    Lief dat jullie aan mij denken, doet me goed

3. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe lekker kalm aan romie. Heb je nu snel weer een controle?
    En wat ben je aan het haken?

4. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    10 juni zie ik nu staan dus dat is over 1.5 week. Spannend hoor. Wat gaan ze onderzoeken met het uitstrijkje?

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo ja 10 juni. dan doen ze denk ik opnieuw een echo maken om te kijken hoe alles er dan uit ziet en inwendig.. Uitstrijkje hebben ze gemaakt of er geen ontstekingen etc zit. dat begreep ik tenminste.

Ik ben een wiegdeken aan het haken, ik zal dadelijk wel eens een foto plaatsen, is een heel werk, moet 99 vierkantjes met bloem haken en zit nu op 33 pas... dus heb nog wel eventjes wat te doen. maar vind het te leuk om te doen en ook bijzonder omdat je het dan zelf gemaakt hebt.

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Bekijk bijlage 327930

Dit ben ik aan het haken. Moeten straks allemaal aan elkaar haken.
    Wiegdeken van 75 bij 100 cm

7. sesa

sesa Niet meer actief

Mooi romie!

8. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Romie das leuk joh.. Pff heb nie eens tijd om zo crea bezig te zijn haha.

9. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk romie mooie kleuren, Ik ben bezig met een omslagdoek. Maar deze is nog de verkeerde kleur(roze met blauw). Mijn crea vriendin haakt voor de beeb een dekentje.

Ik vind het heerlijk om zo bezig te zijn.

Man lief heeft gisteren onze oude tafel verkocht en vanochtend zijn we gelijk naar de baby zaak gegaan en hebben een lodger bunker besteld en een wraper motion gekocht. Hij is druk bezig met schilderen in de baby kamer.

10. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sojo toch wel leuk he nieuwe spulletjes kopen :)

Als wij terug komen van vakantie gaan wij ook een aan de slag met het kamertje en spulletjes kopen ohhh wat heb ik daar zin in :)

11. sesa

sesa Niet meer actief

Ik wil pas rond de 28 weken met de kamer beginnen. Dat is voor mij een soort magische grens

12. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nog veel te doen over 1.5 week gaan ze de badkamer slopen dan krijgen we een nieuwe. Dan 2 weken bouwen en dan is het school vakantie. Mijn man staat officieel op om de 14e juli weer te gaan varen maar dat kan ook altijd 2 weken eerder worden. Als hij de 14e weg gaat is hij met 38 weken zwanger weer thuis. Dat houd in dat hij nu nog 1.5 week heeft voor het kamertje. En in de vakantie willen we vakantie houden. De stuccer komt ook pas over 1,5 week dus er moet geschilderd worden in de week dat hij aan het slopen is. Maar dan hebben we hulp van opa en oma. Dus het is krap voor ons. Al is de bevalling nog zo ver weg.
    Gek dat hij straks weg gaat. Ik zie er voor het eerst echt tegenop. Normaal trek ik het wel maar in de zomervakantie 4 weken helemaal alleen met een zwangerschap die me zo veel zorgen geeft. Ik kan niet zeggen dat ik dat leuk vind.
    Vanochtend bonkte mijn dochter met haar knie tegen mijn buik. Dat doet en zeer en ik schrik me helemaal kapot. dat is weer een dag met extra zorgen.
    De nieuwe auto is ook wat. Hij rijd heel lekker en is fel. Dus mijn man rijd doooooor. Over rotondes over hobbels en alles voel ik in mijn buik. Als ik er wat van zeg o ja vergeten. En hoewel ik weet dat mijn dochter niet expres tegen mijn buik komt ben ik dan echt boos. terwijl ik nooit boos op ze ben. Die hormonen. ik wordt er moe van. Ik wil maar een ding en dat is dat het heel snel oktober wordt.

13. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier hoop ik dat we ook op tij klaar zijn met de baby kamer. Er moet nog veel gebeuren op de zolder.. Waar R straks gaat slapen en dan moet de babykamer nog getext en geschilderd worden en wat accessoires. Pff ik hoop dat we op tijd klaar zijn.

Vanmorgen geen roos/bruin verlies meer, dus ik hoop dat het over is en niet meer terug komt...
    Gelukkig is de kleine meid erg druk in mijn buik, dat is erg fijn, ik voel haar regelmatig door de dag heen.
    Wel meer harde buiken.. Dan een week geleden..

@sojo herkenbaar van die hormonen. Mijn dochtertje van 2,5 heeft de laatste dagen driftbuien.... Om gefrustreerd van te worden en vlieg er dan meteen bovenop wat het alleen maar erger maakt
    Zelfs gisteravond werd ze ineens wakker om 11 uur en lag er pas om half 1 weer in, DRAMA.... Pff niet grappig... Nog tips hahah??

14. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, heel herkenbaar die hormonen. Logisch dat je je weer zorgen maakt als je een knietje krijgt.

@romie, hoe is het nu bij jou?

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Romie, weet je dochter dat ze een zusje krijgt?
    Kan er natuurlijk ook allemaal mee te maken hebben.

Sojo, vervelend dat je het nu zo ervaart.
    Je zit er effe doorheen dan?
    Knuffel voor jou.

Over de kinderkamer: Wij hoeven het kamertje alleen op te ruimen, en het behang wat losgelaten is vastplakken.
    Niet veel werk dus.

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @jusi ja dat weet ze, misschien heeft dat er ook wel mee te maken. Lastig als ze nog niets kunnen vertellen wat ze dwars zitten...
    Komt goed. Weer even de rust, regelmaat terug gaan brengen.
    Daarbij zit mijn man nog steeds thuis en ben ik veel meer thuis, aangezien ik maar 10 uurtjes werk. Kan er ook wel weer mee te maken hebben.

@sesa het vloeien is gelukkig gestopt vandaag, hopelijk blijft dat zo

17. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @romie. Fijn dat het vloeien gestopt is. Dat geeft weer rust.

En ja soms zit ik er door heen. Al die weken onzekerheid. En elke dag pijn en geen puf. En ik ben pas 18 weken.
    Maar het heeft ook met mij al zwangere te maken hoor.Ik kan gewoon minder verdragen dat was de vorige keren ook zo. Ik heb er last van als mensen te dicht bij me komen. Ik zit in een soort zwanger bubbel of zo. Ben ook stiller dan normaal en meer in mezelf. En normaal wordt ik niet boos als de kinderen me pijn doen dat doen ze namelijk niet expres. Maar ik heb zere borsten en als ze dan lief tegen me een kruipen en over mijn tepels heen schuiven zit ik tegen het plavond van de pijn. En mijn buik ben ik heel voorzichtig mee. Ik ben bang dat er weer wat stuk gaat en ook mijn buik is gevoelig. MIjn banden doen zeer mijn heupen doen zeer. En ik doe hele dagen voorzichtig met mezelf. Als de rest van de fam dan gewoon door denderd met auto rijden of gewoon per ongeluk. Pffffff dan wordt ik kriegel. Maar dat zijn ook echt de hormonen.
    Gelukkig heeft de fysio mijn heup behandeld vandaag en dat was even heeerlijk ontspannen. Dan voel ik me alweer iets beter.

18. sesa

sesa Niet meer actief

@sojo, ik voel me hetzelfde als jou hoor.

Ik heb net de 20 weken guo gehad. Alles is goed! Kreeg een mooi 4d plaatje mee. Ik vroeg of ze mijn baatmoedermond wilde opmeten. Nou die was 7cm dus dat is prima. Alleen mijn placente ligt wat laag. Met 30 weken weer een echo.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sojo je zit er vandaag helemaal niet lekker in he. al die stress die je extra erbij krijgt en die nare gevoelens omdat je man ook weer bijna vertrekt. en tja dat je nu iets anders reageert is normaal denk ik al snap ik dat je het vervelend vindt voor je dochterje

romie fijn dat het gestopt is. oh ja jij hebt 2 kamertjes he die je moet doen. nou heel die situatie is nie niks kan me voorstellen dat je daar dan meer harde buiken door kan krijgen. gelukkig is ze goed aanwezig.

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sojo ik denk inderdaad dat het dat allemaal niet makkelijker maakt.. Ach ja..

@sesa fijn dat de echo goed was. Bij mij hadden ze van de week ook gemeten. Maar was volgens mij maar 4 cm.... Was verder wel goed, nu 10 juni weer echo of het niet minder wordt.... Ik wil nog niet bevallen!!!

Deel Deze Pagina