Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    rivaenkyan gefeliciteerd met je zwangerschap en vooral welkom.
    bovenaan in de balk van home staat bijna helemaal rechts banners.
    die doe je maken en dan onderaan heb je een link staan die doe je kopieeren. je gaat dan naar gebruikersinstellingen en daar kan je die code plakken bij handtekening en dan opslaan en klaar ben je

sesa bleh ja dan zit je alleen jezelf in de weg he herken het wel hoor want ook ik moet rustig aan doen omdat anders mijn lichaam gaat mopperen en zie ook vaak dat hier nog genoeg te doen is en is dan zeer frustrerend dat je niets mag/kan doen. misschien jij ook aan het haken geslagen zoals sojo en romie haha schijnt goed te werken tegen verveling als ik de dames zo hoor (niet gemeen bedoelt hoor romie en sojo ik heb er zelf geen geduld voor anders was ik het ook gaan doen)

leetje wat leuk zeg dat je hier onder controle kan bij je oude vk van je jongens :D wanneer kom je deze kant op dan voor de vakantie? dat zal ook al snel zijn neem ik aan dan?
    jaaaa nu is mijn meisje ook op alle fronten de dochter van mijn man haha voor de wet dan want tja er moeten wel hele rare dingen gebeurd zijn in het laboratorium mocht het niet zijn kind zijn :p

oehh helemaal nog gen verteld toen straks maar mijn mannetje en ik hadden samen de babydump onveilig gemaakt en toen hebben we jawel lakentjes en een klamboe gezien die we willen voor de babykamer...zo leuk om te neuzen haha alleen manlief wil pas halen als de kamer er staat en dan wil hij ook alle andere dingen gaan halen en doen....mannen logica denk ik haha
    stonden we nog te kijken bij de knuffeltjes haha ik had een kei leuk olifantje gezien neeeeee meneer wil een konijn want dat had hij ook en konijnen zijn leuk whahaha ik heb me rot staan lache want hij pakte ook alleen konijntjes uit de rekken

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dobbermama, ik denk niet dat ik me ga verspreken, want dat heb ik bij onze Kenji ook niet gedaan. ;):p
    Enne.. dan mogen wij nog even 2 weken geduld hebben tot de volgende echo. ;):p

Leetje81, pff nee op mijn werk is niet veel verbetering.
    Mijn leidinggevende loopt de hele dag te klagen over haar kwaaltjes/pijntjes, en het is ook wel erg allemaal hoor, (pas een lichte hartinfarct gehad, diabetes, hoge bloeddruk), maar daar is ze ook wel heel druk mee. ;)
    Naar mij vraagt ze dan ook bijna niet, en ik krijg telkens meer het gevoel dat ik me aanstel.
    Vandaag ook nog een kleine aanvaring gehad met een andere collega, en weer een andere collega is gepikeerd dat ik na de zomervakantie wél om half 9 mag beginnen en zij niet, ivm onze Kenji zelf naar school brengen. Gaat heel lekker dus. :p
    Hoe is het met jouw rug??

Dobbermama, oh mooi buikje al hoor! Ja je ziet het verschil wel hoor, maar ik vind het verschil eerlijk gezegd niet zo dat je er van schrikt. ;)

Romie, ik ben blij te horen dat het goed gaat met je. :)
    Fijn dat de kleine meid zo duidelijk aanwezig is.

Sesa, niet prettig he, die harde buiken..
    En je bent er al bijtijds bij met je kleren!
    Ik moet ook nog een keer de zolder op om spullen uit te zoeken.
    Maar het is zo verrekte veel zeg, pfff!!

Leetje, fijn joh, dat jullie dé naam al hebben. Ik ben alleen even vergeten of jullie een meisje of jongen krijgen? :)

Sesa, he meid toch, wat vervelend! :(
    Mag ik vragen hoe ze dat meten trouwens, die harde buiken?
    En herkenbaar dus, dat moeilijk doen..
    En het klopt dat ze niks op papier zetten, dat doet mijn gyn dus ook niet helaas..
    Oh wat fijn dat je manager aardig reageerde. Enne.. wel rustig aan doen he?! Je moet niet voor niks thuisblijven nu!

Dobbermama, oh nu is je vriend dus ook wettelijk de vader. :D
    En nog lekker uitgerust?

RivaenKyan, welkom! :)
    Die banners zie je helemaal bovenin staan, rechtsboven.
    Daar kun je ook zo'n banner maken.

Dobbermama, haha zie jullie al staan in de Babydump. :D
    Bijna ruzie makend om een knuffel. :p

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo ik ben ook even een paar dagen niet online geweest, en ik moet mee 3 pagina's bij lezen! Hadden jullie niet even wat minder kunnen kletsen? :p Hihi grapje.

Ik zal trouwens ook wat buikfoto's plaatsen, ben benieuwd wat jullie er van zeggen! ( ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van mezelf al wel een buikje had vóórdat ik zwanger was. :))

Deze foto was met 12w5d.

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    En deze foto is met 17w5d.

Zien jullie verschil of niet?

5. sesa

sesa Niet meer actief

@jusi, ik zie het verschil wel hoor. Die harde buiken meten ze niet die kan vanaf de buitenkant voelen alsof ik een voetbal in mijn buik heb. Moet ze nu opschriuven vandaag heb ik er 36 gehad en heb de hele dag gerust.

@leetje, ga je in nederland bevallen? Of word je tijdens de vakantie hier begeleidt?

@dobbermama, ik ben een heel actief persoon en heb geen geduld voor haken haha.

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa 36 sow dat zijn er echt veel, vooral als je veel gerust hebt. Ik heb er ook wel een paar gedurende de dag maar niet zo veel. Heb ze eigenlijk nooit geteld.
    Goed dat je gebeld had! Hopelijk worden de harde buiken minder en kun je over een tijdje weer werken. Ik merk nu echt verschil met de eerste, toen zat ik in de zorg en werkte ik,vanaf 18 weken nog maar voor de helft en een enkele weken nog maar 2 a 3 ochtenden. Ik had toen ook veel harde buiken, nu gelukkig minder, als ik me rustig houd. En idd haken is een goede afleiding.

@jusi ik zie wel verschil

@rivaenkyan welkom! Ik zie dat dobbermama het inmiddels heeft uitgelegd hoe de banners werken. We zien hem wel verschijnen!

@dobbermama haha ik zie het helemaal voor me. Leuk he shoppen voor de kleine

@hier samen met manlief de baby dozen doorgespit en tot de conclusie gekomen dat er niet heel veel meer in zat wat me nog mooi vinden. Of veel waar vlekkken in zaten. Wel weer een excuus om lekker te gaan shoppen!

7. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Jusi we zijn geregistreerd partners en voor veel dingen ben je hetzelfde als gehuwd maar met kinderen moet de man het kind nog wel erkennen en er moet een naamskeuze gemaakt worden..heel vreemd maarja dat is de wet haha
    Nou ik zie ook wel verschil in de foto's hoor :)
    Wat een afgunst allemaal op je werk zeg verschrikkelijk.. Allemaal onnodige stress die jij helemaal nie kan gebruiken nu

Sesa haha herkenbaar daarom haak ik ook niet... Hou bijv heel erg van lezen maar omdat ik of druk in me hoofd ben of genoeg zie wat ik nog moet of wil doen doe ik echt een half jaar of langer over een boek haha
    Wow 36 en dat in rust pff meis dat is belachelijk veel joh

Romie haha we konden er zelf ook wel om lache haha hebben uiteindelijk geen knuffel gekocht maar denk dat ik al weet wat de eerste knuffel gaat worden die ze van ons gaat krijgen :p haha
    Nou wat vervelend dat jullie toch meer moeten gaan shoppen dat jullie gedacht hadden haha moet zeggen dat het toch wel leuk is om op die manier toch met je kleintje bezig te zijn :)

Helemaal trots op mezelf ben tot nu toe maar 6 kilo aangekomen :)

8. sesa

sesa Niet meer actief

@romie, ik ben gipsverbandmeester, dus ook in de gezondheidszorg en fysiek zwaar beroep.

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @sesa ow ja klopt!! Heb je al eens gezegd maar helemaal vergeten, haha. Ja dat is ook zwaar werk. Doe het rustig aan, je kleinte gaat voor alles!

10. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Riveenkyan welkom. Gewoon lekker meekletsen dan kom je vanzelf genoeg te weten.

Ik vlieg 6 juli naar Nederland en 19 augustus weer terug. Ik zal mijn echo 's wel missen die ik hier krijg hoor. Ik ga hier in Abu Dhabi bevallen. Hoe gek het misschien ook klinkt ik kijk er naar uit om het hier ook een keertje mee te maken.

Jusi meid, voel je geen aansteller alsjeblieft. Jij en jij alleen kan voelen wat je voelt. Houdt je voor ogen dat jij hier ook niet om gevraagd hebt. Probeer er echt boven te staan. Ik zie zeker wel verschil hoor met je buik.

11. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Leetje o dat is al bijna 6 juli. Is toch een hele andere ervaring he daar een kindje krijgen. Ben ook wel benieuwd hoe je dat allemaal daar gaat ervaren vooral omdat je hier je twee jongens al hebt gekregen

12. sesa

sesa Niet meer actief

Heb net het uwv aan de telefoon gehad. Ze was het met de verloskundige eens. Ik hoef hen niet meer te bellen. Ik moet het met mijn werk regelen.

13. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jeh Sesa, dat is goed nieuws.

14. sojo

sojo Bekend lid

14 jan 2013
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhalen allemaal. Ben je 2d dagen ziek gebeurt er weer een hele hoop.

Hier een voorhoofdsholte ontsteking dus pijn in mijn gezicht niet te zuinig. Het hou maar niet op het gedoe.

Ik kon niet zitten /liggen slapen. en heb mijn longen uit mijn lijf gespugd. Maar ik zit weer achter de laptop dus ik knap weer wat op.

Morgen waarchijnlijk met pijn en moeite maar de 20 weken echo. En ik ben jarig. alleen bel ik wel de visite af.

Heb vandaag wel een super dag met de baby gehad. Die heb ik bijna de hele dag voelen bewegen. Dat is wel gezellig als de rest van het gezin allemaal weg is en ik ziek op de bank lig.

15. sesa

sesa Niet meer actief

Beterschap sojo

16. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    sesa mooi dat je het uwv ook achter je hebt staan in deze.

sojo meis beterschap...wel gezellig dat je zoontje lekker actief was zodat je zeker nie alleen zou voelen :d nu al een schatje

vandaag bij me schoonouders geweest...was ons neefje daar ook bleh wat was die vervelend, druk en baldadig. het is dat het niet mijn kind was want die had ik zeker toch wel even stevig aangepakt nie normaal. hij is altijd wel aanwezig maar vandaag was echt vervelend gewoon dat gedrag... en zijn moeder die laat het allemaal aan opa en oma over die komt alleen in actie als die bij de vijver in de buurt komt.

17. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Hahaha ikke vanmorgen een foto gemaakt toen ik half in bed lag/zat. Hahaha moest. Wel heel hard lache toen ik zag hoe groot mijn buik er dan uit ziet..zal hem met jullie delen haha

Bekijk bijlage 329653

18. sesa

sesa Niet meer actief

Idd dobbermama al een flinke buik. Mijne ook hoor. Ik maak met 22 weken weer een foto.

19. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa haha ja had alleen van de zijkant foto's denk zal eens van voor ook maken whaha.
    Heerlijk die groeiende buik he ik zou het juist jammer vinden als mensen het bij mij niet konden zien.
    Ben wel benieuwd naar je buik en aangezien je morgen 21 weken bent is da nog maar een weekje wachten :)
    Hoe is het met je harde buiken nu je niet werkt? Scheelt het iets?

20. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ze worden wel minder maar niet zoweing als ik zou willen. Heb er toch 30 op een dag. Ik moet vanmiddag naar de vk en daarna mijn werk bellen. Maar zal blij zijn als het 28 weken is. Als er nu iets gebeurt kunnen ze niets doen

Deel Deze Pagina