Sesa ja kan ik me iets bij voorstellen dat je grootste angst is dat je kindje komt en ze niks kunnen doen. Daarom vervelend voor je werk maar jij moet echt je rust nemen. Ben benieuwd naar je gesprek bij de vk want kje hebt er echt veel op een dag.
We hebben de 2o weken echo gehad. Ennn we worden door gestuurd naar het Erasmus. de navelstreng heeft maar 2 vaten. en dat hoort niet. Nou is dit het mist erge waarmee je door gestuurd kan worden. Maar fijn is het niet. Vanavond zal de klap wel komen denk ik. Mijn man schrok zich een hoedje die had gedacht dat alles goed zou zijn. Alles loopt raar deze zwangerschap dus dit blijkbaar ook. Verder was alles wel goed zijn hartje zijn nieren. Dus we hopen op een storm in een glas water.
Sojo wat een ellende allemaal bij jou zeg je krijgt het ene op het andere probleem elke keer. Dikke knuff meis
@Sojo, das schrikken meid. Maar dat hoeft toch geen consequenties te hebben voor de kleine? Ego; ben terug van de vk. Maandag consult gyn met cervixmeting. Nog steeds rust houden. Mijn manager gebeld. Iom haar en mijn collega's ga ik thuis inwerk plannen voor leerlingen, ok-assistenten en arts- asssistenten schrijven. Al doe ik maar een uur per dag. Op het werk hebben ze het er veel te druk voor. Maandag na de gyn loop ik ff langs de gipskamer om alle papieren op te halen.
@sesa het hoeft geen consequenties te hebben maar kan wel. Met name de groei eventueel vroeggeboorte en hartje en nieren. Maar die waren goed.
@sojo het zit deze zwangerschap niet echt mee. Gelukkig was de rest wel alles goed @sesa ik ben benieuwd of je je aan je uur gaat houden. Ik heb het maken van de roosters naar een collega geschoven en help nu af en toe mee, omdat het naast het plannen teveel werd. Ook al deed ik dat thuis erbij, je doet vaak toch wat meer thuis....ik ben benieuwd. Hier vandaag geshopt samen met manlief en een paar leuke dingen gekocht voor mezelf, ik had helemaal geen zomerkleding waar ik nog inpaste haha
Vandaag 20 weken zwanger jeej Hahaha manlief heeft gisteren heel zijnkop kaal geschoren..normaal heeft hij heel lang haar. Kan er nog nie echt aan wennen, mis zijn lieve gezichtje haha Nou wij gaan hier in actie komen. Om 9 uur komen ze het kamertje al leveren en om 10:45 vertrekken wij. Tot 16-6 allemaal
Jee @dobbermama op de helft! Weer een mijlpaal! Dat zal inderdaad wennen zijn bij je man. Wat dacht hij dat is lekker makkelijk op vakantie? Hihi Leuk dat het kamertje komt. Dan wordt het allemaal nog echter! Hele fijne vakantie!! Ik heb pas 12-8 vakantie en dan meteen mijn. Verlof aan. Ik zit me nu kapot te vervelen op kantoor. Geen telefoontjes en geen mail... En heb alles gedaan wat ik moest doen. Pff nog tot 9.45 niksen
Sesa, moet je anders even hier navragen bij het UWV team. Of opzoeken, want wist ook niet hoe dat precies zat. Sojo, de navelstreng bij mijn zoontje had ook maar 2 vaten, maar hier kwamen wij pas achter ná de geboorte... Nu is hij uiteindelijk ook 5 weken te vroeg geboren, maar dat kwam door de placenta, die half losgelaten was. Dit staat overigens los van elkaar, maar ik heb 'gewoon' heel veel pech gehad in mijn vorige zwangerschap. Pech die gelukkig wel goed afgelopen is, want als hij niet besloten had zo vroeg te komen, was ie waarschijnlijk niet levend uit mijn buik gekomen.
Dobbermama heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan meid. Sojo dat is schrikken. Maar meestal betekend het gelukkig niets. Sesa gewoon lekker rustig aan doen meid. Volgens mij ben je je vakantiedagen niet kwijt hoor. Wij hebben gisteren een kinderwagen gekocht en vrijdag zijn we geslaagd voor een mooi bedje. Het wordt nu steeds echter allemaal. Ik vind de tijd zo langzaam gaan. Ik kan niet wachten totdat ze er is.
@ sesa volgens mij ben je ook geen vakantie dagen kwijt. En hier staat het bed je al op onze kamer.. Verder alles op het gemakje hier. Voorhoofdsholte ontsteking is een vervelende verkoudheid geworden. Maar goed te doen. Verder heb ik idd gelezen dat die 2 aders ook (net als met het hematoom)meestal niet erg hoeven te zijn. Het kan maar de kans is heel klein. Vrijdag de uitgebreide echo in het Erasmus. Nu het volgende dilemma. We hebben van de oudste 2 een pret echo laten maken. En ik wilde dat van deze ook wel doen. Maar ik heb bijna elke week een echo dan moet je weer. En ik heb van niemand zo veel foto's als van deze baby. Het voegt na al die echo's bijna niets toe behalve gelijkheid tussen al de kinderen. En dan zitten we met het volgende hij en ik zijn niet zo gek op de echo's bij mij is het vervelend en de baby verstopt zich constant. Hij is hartstikke dwars. Als e zijn armen wilde zien draaide hij weg. En als ze zijn hartje wilde bekijken hield hij zijn arm er voor. Het was eigenlijk wel heel leuk om te zien. Dat hij zo deed. Ik heb ondanks het nieuws wel heel erg genoten van deze echo.
Ja dat is zo. Maar ergens voelt het niet helemaal eerlijk. Je wilt toch voor alle kinderen het zelfde maar een pret echo is echt super overbodig. Met zo veel foto's Dank je.
Weet ik eigenlijk niet. Maar er was uitverkoop dus we hebben meteen een kinderwagen en een bedje gekocht.