Oktober/November 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dobbermama1986, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@leetje, vandaar. Ik heb wel alle kleertjes maar de zijn 2de hands . 50,56 en 62 heb ik in overvloed. De maten daarna niet .

2. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    En weet je wat het ook het is Sesa, ik vlieg met 26 weken naar Nederland en ik kom met 33,5 week terug. Het lijkt me niet echt handig om daarna nog allemaal spulletjes te moeten kopen.

Ik vind kleertjes kopen ook best lastig moet ik zeggen. Ik heb wel al wat leuke kleertjes maar echt niet veel.

3. sesa

sesa Niet meer actief

@leetje, das waar. En je ben zo 26 weken.

4. Dobbermama1986

Dobbermama1986 Fanatiek lid

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    romie jaaa zeker nu wordt alles echt zo met dat kamertje. we hebben we ook wel echt zin in nu om na de vakantie echt met alles te gaan beginnen voor ons meisje :)

sesa volgens mij krijg je altijd je vakantiedagen terug als je ziek bent. is toch ook dat als je ziek bent in je vakantie dat je je werkgever dan moet bellen.... dan krijg je geloof ik ook je vakantie dagen terug. maar dit moet je wel even uitzoeken want zo was het eerst ik weet niet of dat je in deze tijd ook nog je vakantiedagen terug krijgt...ze zijn zoveel aan het veranderen
    wat is de rede dat je niet voor de 28 weken een bedje wil kopen?

leetje wat voor kinderwagen heb je gekocht? haha ja voor mij mag de tijd ook wel sneller gaan haha we zijn gelukkig al over de helft dus nu is het aftellen geblazen haha.

sojo ik zou het zelf ook niet doen die pretecho.. je hebt al zovaak een echo en je geeft zelf aan dat het niet altijd een pretje is bij je. denk dat kwa gelijkheid deze met het aantal echo's al niet meer gelijk loopt..

@ hier ik heb het er maar moeilijk mee op vakantie. merk dat ik heel onzeker ben en wordt aangezien ik niet weet wat ik hier moet doen mocht het zo zijn dat het niet goed zou gaan. het weer zit al twee dagen niet mee wat het ook allemaal niet beter op maakt. gelukkig zou het vanaf morgen weer beter worden met het weer. alles is best ver lopen hier vandaan en merk dat als ik veel loop echt een harde buik krijg en dan schiet ik helemaal in de stress...doe waarschijnlijk weer eens te veel. heb vandaag ook echt heimwee gehad naar mijn eigen veilige omgeving waar ik weet wat ik moet doen en waar ik alles bij de hand heb. tss en dan heeft mijn mannetje zijn haren gedaan haha ik moet er echt nog aan wennen haha. verder is het hotel leuk en het eten is goed. komen heel weinig nederlanders tegen wat ik altijd wel fijn vindt op vakantie haha alleen ze spreken (ook de gasten) spaans tegen ons en wij maar lachen want we verstaan de helft niet haha.
    nou ik ga maar weer eens wat rond kijken en mijn mannetje vervelen. kunnen pas om 20:15 eten dus we hebben net ons buikje rond gegeten anders is dat wel lang wachten haha.

5. sesa

sesa Niet meer actief

@dobbermama, ik vnd 28 weken de magische grens voor levensvatbaarheid. Beetje bijgelovig ;).
    Jammer dat je niet kan genieten van je vakantie. Hoop dat het beter wordt voor je.

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @dobbermama wat jammer dat je niet echt van je vakantie kunt genieten. Hoop dat het snel verandert en je van je welverdiende vakantie kunt genieten meis!

Hier vandaag controle gyn en er was niets uit de uitslag gekomen, was een perfecte uitslag. Met de kleine meid ook alles goed. Gewoon weer terug naar de vk. Jeej! Zo fijn! Want wil thuis bevallen haha.
    Gisteren nog een leuk jurkje met legging binnen gekregen voor mijn kleine meisje! Zo leuk.
    Ik zal vanavond de buikfoto showen. Staat op de laptop en zit nu op de ipad.

7. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    Hé meiden, ik ben er weer!!
    Heb een zalig-zonnig weekje Turkije achter de rug.

Wat is er weer veel bij te lezen hier... Ik hoop dat ik niks/niemand over het hoofd zie.

Dobbermama, gefeliciteerd met de "officiële erkenning" van je beebje door je partner!!
    Jammer dat je niet kan genieten van de vakantie. Hopelijk lukt het - wanneer het zonnetje er door komt - toch nog. Probeer wat te rusten en je niet te veel zorgen te maken... Er gaat vast en zeker niks mis daar!

Welkom, RivaenKyan!!

Sesa, wat is me dat allemaal, met al die harde buiken. Goed rusten, meid en je niet schuldig voelen over het werk. Die kleine ukkepuk is het voornaamste!!

Sojo, wat is dat toch?? Voorhoofdsholteontsteking en dan ook nog eens zorgwekkend nieuws ivm navelstreng... Ben jij voor het ongeluk geboren of zo??? Ik hoop voor je dat het allemaal niets te betekenen heeft en je kleine schat netjes zijn tijd uitzit...
    Lijkt me inderdaad wel dat je al genoeg echo's hebt gehad. Misschien hoeft die ene pretecho er dan niet per se bij...

Leetje, lijkt me idd wel een bijzondere ervaring, om ook eens een keertje ginds te bevallen. Benieuwd om over enkele maanden te lezen hoe dat verlopen is...

Romie, wat goed dat je een perfecte 20 weken echo had. Genieten!!

8. sesa

sesa Niet meer actief

@Romie, fijn dat je terug mag naar de VK.
    @Kamelot, helemaal lekker bijgetankt? Bruin geworden?
    Ff een update: ben bij de gyn geweest. Cervix is 5 cm en dicht gelukkig. Ze vroeg of ik bij hun onder controle wilde . Ik heb liever de vk. Die kan ik laagdrempelig bellen. Ik heb mijn 'huiswerk' op de gipskamer opgehaald. Toch probeerde mijn manager of ik niet adminitatieve dingen op het werk kon doen. ' moet je echt platliggen?' Ik zei dat dat niet kon. Ik ligt echt niet de hele dag hoor maar ga haar geen vinger geven dan pakt ze mijn hele hand. De gyn zei dat ik gewoon pech had

9. sesa

sesa Niet meer actief

5 mnd

Bijgevoegde bestanden:

10. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Mooi buikje sesa!!

11. sesa

sesa Niet meer actief

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
  13. sesa

sesa Niet meer actief

Mooie buik en foto romie!

14. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jeetje wat een mooie buiken zie ik allemaal voorbij komen. Zoals ik al eerder schrijf, van mij zal er geen buikfoto komen want dat is net een landkaart :).

Dobbermama ik hoop dat je nu toch aan het genieten bent hoor.

Kamelot weer lekker bijgetankt? Is de vliegreis ook goed gegaan?

Romie wat fijn dat je weer terug maar de vk, dat lijkt me een goed gevoel geven.

15. sesa

sesa Niet meer actief

Hoe is het met jou leetje? Jammer hoor dat we geen foto van je buik krijgen;)

16. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    mooie buikjes, Sesa en Romie!!

@Leetje en Sesa: lekker bijgetankt maar nu alweer twee dagen heeeeel hard en laat aan het werk, dus 't voelt alsof de vakantie alweer weken er achter me ligt... Vlucht is wel goed verlopen. Turkije is ook het einde van de wereld niet he...

17. sesa

sesa Niet meer actief

@kamelot, lekker hoor. Vakantie zt er voor mij niet in dit jaar.ik heb hem moeten annuleren.
    Had je last van de warmte?

18. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Kamelot wat lekker zeg dat je vakantie zo fijn is verlopen.

Romie fijn zeg dat alles zo lekker bij je gaat enne mooie buikfoto :)

Sesa tss echt die managers ook die kunnen altijd zo makkelijk denken he over de situatie van andere... Was bij jusi ook toen zij aan gaf dat ze het allemaal wel heel erg zwaar vond.
    Ook jij Een leuke foto hoor.

Leetje haha een landkaart ja... Ach je kan ook hele mooie buikfoto's maken met een strak truitje aan :)

@hier nou mijn man en ik zijn zoooo blij dat we nog maar drie nachtjes hebben. Wat is het hier saai...als ik hier niet uitgerust van thuis kom weet ik het niet meer.
    Opzich die zorgen zijn wel weg en we lopen nie zo veel meer dus heb ook geen harde buiken meer gehad of steken.
    Liggen elke dag lekker op het strand en dat is dan ook wel alles wat we doen op een dag op. Slapen na dan.
    Als we drinken willen moeten we een bonnetje tekenen en kunnen pas afrekenen bij het uitchecken. Vermaak is hier heel minimaal.. Hebben een mooi terras hier maar daar is niks te doen. Je hebt 1 zaal binnen waar iets te doen is maar dat is op oudere gericht. Personeel blijft spaans tegen ons praten terwijl wij al meerdere keren hebben aangegeven dat niet te verstaan. Hebben dinsdag op het punt gestaan om naar huis te gaan maar tocj besloten te blijven en dan maar veel te niksen op het strand. Wel zielig mijn man is een echte waterrat en die is nog geen 1 keer gaan zwemmen gewoon echt geen zin in hebben. Gelukkig hebben we het wel gezellig samen maar zijn blij als we zondag weer thuis zijn.

19. sesa

sesa Niet meer actief

Wat jammmer dobbermama dat het zo is tegengevallen. Ga je later nog een x op vakantie.
    Enja, mijn manager prbeerd van alles, maar heb haar door hoor haha

20. Dobbermama1986

13 okt 2011
    1.602
    0
    36
    Vrouw
    Sesa nee dit is onze enigste vakantie voor dit jaar helaas.
    Goedzo vooral allert blijven voor dat soort akties :)
    Nou ik ga me eens omkleden en naar het strand

Deel Deze Pagina